درب کرکره برقی
نوشته شده توسط : جعفر

قدمه: به جرعت می توان گفت که درب کرکره ای اتوماتیک یکی نیاز های اساسی زندگی روزمره می باشد که در زندگی امروزه که همه خواهان رفاه بیشتر می باشند برای خانه های افراد و یا افراد داخل مجتمع های مسکونی، کارخانه جات و از این قبیل رفاه بیشتری را به ارمغان می آورد. شرکت ایران کرکره مدعی این است که ارائه دهنده بهترین خدمات کرکره برقی می باشد. و در این مقاله ما به بررسی خدمات ایران کرکره در حوزه فروش و تعمیر درب کرکره برقی می پردازیم.

درب کرکره برقی

نکته ای که در خصوص درب کرکره برقی حائز اهمیت است این است که منظور از درب کرکره برقی یعنی تعدادی از تیغه های کرکره برقی که روی هم درب آن را تشکیل می دهند است. لذا زمانی که ما نام درب کرکره برقی را می آوریم منظورمان همان تیغه های کرکره برقی می باشند.

تیغه کرکره برقی از بیشترین اهمیت در حوزه کرکره برقی برخوردار می باشد چرا که پوشاننده و محافظ در کسب و کار و یا پارکینگ شما می باشد. از این جهت خرید بهترین درب کرکره برقی که ضد سرقت هم باشد به شما پیشنهاد می شود. شما می توانید با کمی هزینه بیشتر اقدام به خرید تیغه های کرکره برقی ضد سرقت نمایید که علاوه از برخورداری امنیت بالا دارای طرح بندی نیز می باشد.

درب کرکره ای پارکینگ

درب کرکره پارکینگی این درب در ورودی یا ورودی رمپ های که دارای محدودیت فضا می باشند استفاده می‌شود

درب کرکره مغازه امروزه دربهای مغازه های قدیمی که به صورت دستی حرکت می کردند منصوب شده اند و دربهای اتوماتیک کرکره جایگزین و در با هستند

درب کرکره صنعتی موارد استفاده از درب کرکره ای صنعتی برای انبار ها سوله ها و پارکینگ ها با ابعاد بزرگ استفاده می شود

درب کرکره پنجره ای که این در برای پنجره ها و جلوی درب های نفر روی منازل مسکونی و ویلایی یا هر مکانی که که امنیت آن مکان دارای اهمیت می باشد استفاده می شود درب کرکره برقی نسبت به انواع درهای ها به پارکینگ از لحاظ قیمت مقرون به صرفه میباشد با در نظر گرفتن ساخت دربهای فلزی و فضای اشغالی آن آنها که تقریباً نزدیک به صفر است

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شما می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

منظور از درب اتوماتیک شیشه ای همان درب هایی می باشد که درون تمامی بانک ها و فروشگاه ها از آن ها برای رفاع عمومی مشتریان و همچنین ایجاد یک چشم انداز بهتر و مثبت تر نسبت به آن کسب و کار می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد که برای هر سازمان نمونه های مختلفی از آن قابل استفاده است.

 

درب شیشه ای

درب شیشه ای بیشتر برای فروشگاه های و نمایشگاه ها و همچنین گلخانه های به کار می رود و می توان گفت که اشخاص نیازی به درب شیشه ای خواه اتوماتیک و خواه معمولی نخواند داشت. با این حساب می توان اینگونه گفت که درب های شیشه ای اتوماتیک تقریبا جنبه تجملاتی داشته و برای نشان دادن ظرافت و قدرت یک شرکت به کار می روند.

شرکت ایران کرکره فروشنده و نصاب بهترین درب های شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلف می باشد. شما می توانید برای ثبت سفارش درب شیشه ای اتوماتیک در ایران کرکره با شماره تماس های ایران کرکره تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

بهترین رنگ کرکره برقی

به جرئت می توان گفت که بهترین رنگ کرکره برقی رنگ الکترواستاتیک می باشد. البته باید بدانید که رنگ الکترواستاتیک کرکره‌برقی در مواردی مانند رنگ ماشین نیز استفاده می شود.

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی

رنک الکترواستاتیک کرکره برقی چیست

حال ما به بررسی رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی می پردازیم و دلایل استفاده از آن در رنگ زدن تیغه کرکره برقی

 را برای کرکره برقی را برای شم عزیزان عنوان می کنیم

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی در واقع یک پودر می باشد که همانطور که از نامش پیدا است اثرات اینپوت ها دارای بار الکتریکی می باشد.

این پودر به وسیله یک تفنگ مخصوص به سرتاسر تیغه کرکره برقی پاشیده می شود به این دلیل که این ذرات داره بار الکتریکی یکسان می باشند به صورت یک دست روی تیغه کرکره برقی می‌نشیند البته باید دقت کنید که حفظ دقت در این موارد الزامی می باشد.

البته باید بدانید که برخی از تیغه های کرکره برقی مانند تیغه های آلومینیوم و یا تیغه گالوانیزه فوم دار کرکره برقی پس از تولید یکبار مورد رنگ زدگی توسط رنگ الکترواستاتیک قرار میگیرد که بعدها در صورت خواست مشتری می تواند اقدام به تغییر رنگ آن نمود.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

-----------------

طرح تیغه کرکره برقی

برخی افراد مشتاق این هستند که اقدام به خرید برچسب هایی برای طرح دادن به نمای مغازه خود از جانب کرکره برقی کنند لذا در این خصوص نیز استیکر ها و طرح های جالبی برای کرکره برقی مغازه ساخته شده است و شما می توان با بهترین قیمت و کیفیت عالی اقدام به خرید طرح تیغه کرکره برقی خود کنید.

لازم به ذکر است که استیکر کرکره مغازه که توسط ایران کرکره به فروش می رسد ضد آب و گرد و غبار بوده و همچینین می توان چند باری اقدام به شستو شو آن نمود.

قیمت رنگ کرکره مغازه

قیمت رنگ کرکره برقی در شرکت ایران کرکره متناسب با نرخ اتحادیه کرکره سازان در تهران تعیین می شود.

امروزه کرکره برقی در سراسر سطح شهرهای کشور نصب شده و نقاشی درب کرکره بخشی از پروژه های نگهداری و تعمیر انواع ساختمان های تجاری محسوب می شود. درب کرکره، به صورت عمودی باز و بسته می شود.

 از کرکره برقی علاوه بر انواع ساختمان های تجاری می توان برای پنجره و درب هایی که فضای محدودی دارند استفاده نمود

برای تولید رنگ انواع کرکره برقی می‌توان از رنگ‌های پودری به‌جای رنگ‌های مایع استفاده نمود، در انواع رنگ کرکره برقی، این رنگ‌ها آلودگی کمتری تولید می‌کنند و مهم‌تر از آن باعث پایداری رنگ تیغه کرکره برقی می‌شود این رنگ‌ها استحکام و دوام بالایی دارند

مقاومت این رنگ در برابر انرژی تابشی خورشید و قابلیت لعاب این رنگ که محیط تیغه کرکره را فرا می‌گیرد و از خورده شدن آن به‌وسیله شرایط جوی و محیطی جلوگیری می‌کند. 

در انواع رنگ کرکره برقی، رنگ سفید در کرکره برقی یکی از معمولی‌ترین رنگ‌هاست اما در رنگ‌های دیگر مثل رنگ قهوه‌ای و… نیز وجود دارد.

امکانات کرکره برقی

همانطور که مستحضر هستید کرکره برقی وسیله ای می باشد که جایگزین کرکره های سنتی شده است و باعث ایجاد امنیت و رفاه بیشتر برای صاحبان کسب و کار و افراد شده است.

در طول زمان کرکره برقی نیز پیشرفت کرده و با اضافه شدن امکانات جانبی جدید باعث بالاتر رفتن امنیت آن و رفاه افراد شده است. از امکاناتی که در طی زمان به کرکره برقی حال به صورت برنامه و یا به صورت امکانات جانبی همراه با قطعه اضافه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اپلیکیشن موبایل باز کردن کرکره برقی، تیغه های ضد سرقت کرکره برقی، کرکره هوشمند، چشمی کرکره برقی، انواع سنسور کرکره برقی، ups کرکره برقی و…. اشاره کرد.

باید بدانید که همه این موارد و امکانات با توجه به رفاه و امنیتی که برای کسب و کار شما به ارمفان می آورد در مقایسه با کرکره های سنتی کاملا به صرفه می باشد.

نصب سنسور کرکره برقی

از انواع سنسور کرکره برقی می توان به مواردی همچون فتوسل یا همان چشمی کرکره برقی و همچنین فلاشر کرکره برقی اشاره کرد. نصب سنسور کرکره برقی دارای مزیت هایی می باشد که در ادامه برای شما ذکر می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فتوسل کرکره برقی به صفحه چشمی کرکره برقی مراجعه نمایید.

مزایای نصب سنسور کرکره

فرض کنید که شما یا ماشین شما در زیر کرکره برقی قرار گرفته است و ناگهان شما یا یکی دیگر از افراد روی ریموت کرکره برقی کلید می کند. در این صورت اگر شما دارای سنسور کرکره برقی را داشته باشید کرکره برقی حرکتی نمی کند و یا اگر در حال پایین آمدن باشید متوقف و سپس به بالا بر می گردد.

حال اگر شما چشمی کرکره برقی را نداشتید اتفاقی که می افتاد این بود که کرکره برقی پایین می آمد و موتور آن با گیر کردن تیغه های کرکره برقی به ماشین شما آسیب جدی می دید.

همچنین شما می توانید با نصب فلاشر کرکره برقی هنگام پایین و یا بالا رفتن کرکره اتوماتیک اقدام افراد را از چنین کاری با نور زرد آن آگاه نمایید. چنین چیزی تنها برای کرکره برقی پارکینگ کاربرد دارد.

قیمت سنسور کرکره برقی

شما می توانید برای دریافت قیمت سنسور کرکره برقی و هزینه نصب سنسور کرکره برقی با ایران کرکره تماس بگیرید.

باید بدانید که برای نصب سنسور کرکره برقی نمی تواند هزینه ثابتی نوشت . چرا که سنسور کرکره برقی رابطه مستقیمی با مدار فرمان کرکره برقی دارد و در انواع و اقسام مخلفتی نیز یافت می شوند که هرکدام از آن ها هزینه و مشخصات مربوط به خود را دارد.

 

_________________





:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: