نوشته شده توسط : جعفر

 

۳ روش ساده برای طراحی زیبای سایت

گاهی اوقات یک تصویر یا باکس در سایت شما میتواند با استفاده از تکنیک هایی ساده توجه بیشتری جلب کند. رعایت جزئیات کوچک میتواند یک طراحی متوسط را به طرحی گیرا و تاثیرگذار و نتیجتا طراحی زیبای سایت تبدیل کند. استفاده از سایه ها، گرادیان رنگ و تصاویر کوچک گرافیکی روش های ساده ای هستند که طراحی شما را متفاوت کرده و در واقع آخرین قدم در طراحی زیبای سایت شما هستند. در این مقاله موارد استفاده از هریک را بررسی خواهیم کرد.

طراحی زیبای سایت

گاهی اوقات یک تصویر یا باکس در سایت شما میتواند با استفاده از تکنیک هایی ساده توجه بیشتری جلب کند. رعایت جزئیات کوچک میتواند یک طراحی متوسط را به طرحی گیرا و تاثیرگذار و نتیجتا طراحی زیبای سایت تبدیل کند. استفاده از سایه ها، گرادیان رنگ و تصاویر کوچک گرافیکی روش های ساده ای هستند که طراحی شما را متفاوت کرده و در واقع آخرین قدم در طراحی زیبای سایت شما هستند. در این مقاله موارد استفاده از هریک را بررسی خواهیم کرد.

  • استفاده از سایه در طراحی زیبای سایت

سایه یا همان Drop shadow یکی از اولین تکنیک هایی است که به طراحان آموزش داده شده و تقریبا در هر سایتی مشاهده میشود. دو نوع سایه وجود دارد؛ داخلی و خارجی. با استفاده از سایه در طراحی زیبای سایت میتوانید به بخش های مختلف عمق یا ارتفاع دهید و در نظر بینندگان تصویر سه بعدی و مناسب ایجاد خواهد شد.
همچنین استفاده از سایه داخلی برای نوشته میتواند حس برجسته بودن را منتقل کرده و خواندن متن را برای بیننده راحتتر کند.
چه زمانی از سایه استفاده کنیم؟

سایه ها معمولا برای قسمت هایی استفاده میشود که در اطراف آنها فضای خالی و سفید زیادی وجود داشته باشد. همچنین اگر بخواهید حالت لایه لایه به سایت داده و بخشی را جلوتر از دیگران نشان دهید انتخاب مناسبی خواهد بود و میتوانند ابزار مناسبی برای طراحی زیبای سایت باشند.
بسیار از طراحان تازه کار برای طراحی زیبای سایت هر جایی که بتوانند از سایه ها استفاده میکنند ولی این کار اشتباه است. استفاده اصلی سایه ها در طراحی سایت جداکردن بخشی از صفحه و جلب توجه بیشتر بینندگان است واگر در هرجایی استفاده شود خاصیت خود را از دست خواهد داد. در نظر داشته باسید که سایه های مورد استفاده خیلی جلب توجه نکنند و فاصله آنها از لبه تصویر بیش از اندازه نباشد.

  • تاثیر گرادیان رنگ در طراحی زیبای سایت

یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده در طراحی زیبای سایت گرادیان رنگ است. گرادیان رنگی میتواند ظاهر یک دکمه ساده را کاملا تغییر داده و زیبایی خاصی به آن ببخشد. همچنین یکی از روش های ایجاد عمق و بعد در طراحی سایت میتواند بکارگیری همین تکنیک باشد. گرادیان رنگ در حالت ساده میتواند خطی یا شعاعی باشد.

چه زمانی از گرادیان رنگ استفاده کنیم؟

گرادیان رنگ خطی برای جلب توجه کاربران در راستای افقی یا عمودی استفاده میشود، بطور مثال با استفاده صحیح از آن میتوانید توجه بازدیدکننده را به بخش عضویت در خبرنامه یا دسته های فروشگاه جلب کنید. استفاده از گرادیان شعاعی در طراحی زیبای سایت معمولا به منظور مشخص کردن یک ناحیه خاص از تصویر استفاده میشود. مهمترین کاربرد گرادیان رنگ در دکمه ها و بخش هایی است که ترجیح میدهید کاربران بر روی آن کلیک کنند.
همانطور که در بخش سایه ها اشاره کردیم استفاده از گرادیان رنگ نیز باید محدود بوده و تنها در بخش های مورد نیاز انجام شود. بکارگیری بیش از حد آن میتواند موجب شلوغی سایت و گیج شدن بازدیدکننده شود.

  • تصاویر گرافیکی و طراحی زیبای سایت

تصاویر گرافیکی میتوانند انتخاب مناسبی برای تصویر زمینه، دکمه ها و یا منوها باشند. استفاده از یک آیکون کوچک در کنار گزینه های منو میتواند تا حد زیادی به طراحی زیبای سایت شما کمک کرده و استفاده و درک آن را برای کاربران راحت تر کند.

طراحی زیبای سایت با استفاده از آیکون ها
چه زمانی از آیکون ها استفاده کنیم؟

استفاده بیش از حد آیکون در طراحی زیبای سایت میتواند بر زمان بارگذاری صفحات و سرعت سایت شما تاثیر منفی داشته باشد. همچنین بکارگیری آیکون های نامناسب و نامربوط تاثیر منفی داشته و بیش از بیش موجب سردرگمی کاربران میشود. تصاویر گرافیکی را با هدفی مشخص و برای بیان مفهومی خاص در طراحی سایت خود وارد کنید.

جمع بندی

استفاده از سایه، گرادیان رنگ و آیکون در طراحی زیبای سایت میتواند طراحی سایت شما را متفاوت و زیبا کند ولی در نظر داشته باشید که هارمونی و تناسب بین بخش های سایت را حفظ کنید و تا حد امکان بر حجم صفحات خود اضافه نکنید. زیبایی سایت تا زمانی ارزشمند است که به کارایی و سرعت آن آسیبی نرساند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

توصیه چند طراح سایت حرفه ای

تا کنون چند بار پیش آمده که از یافتن یک سایت جدید و گشتن در آن لذت برده اید؟ نه به دلیل زیبایی چشمگیر آن یا خدمات ویژه ارائه شده بلکه بدلیل هماهنگی کامل بین تمام المان های سایت و رعایت تمام نکات توسط یک طراح سایت حرفه ای .طراحی حرفه ای سایت نتیجه ای از تجربه، تکنیک و سلیقه است. شما میتوانید کتاب یا مقالات زیادی در این زمینه مطالعه کنید ولی گوش دادن به توصیه های چند طراح سایت حرفه ای میتواند بسیار مفید باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی سه نفر از معروفترین طراحان سایت جهان و پاسخ آنها به سوال “مهمترین نکته برای یک طراحی سایت حرفه ای چیست؟” بپردازیم.

طراح سایت حرفه ای
تا کنون چند بار پیش آمده که از یافتن یک سایت جدید و گشتن در آن لذت برده اید؟ نه به دلیل زیبایی چشمگیر آن یا خدمات ویژه ارائه شده بلکه بدلیل هماهنگی کامل بین تمام المان های سایت و رعایت تمام نکات توسط یک طراح سایت حرفه ای .
طراحی حرفه ای سایت نتیجه ای از تجربه، تکنیک و سلیقه است. شما میتوانید کتاب یا مقالات زیادی در این زمینه مطالعه کنید ولی گوش دادن به توصیه های چند طراح سایت حرفه ای میتواند بسیار مفید باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی سه نفر از معروفترین طراحان سایت جهان و پاسخ آنها به سوال “مهمترین نکته برای یک طراحی سایت حرفه ای چیست؟” بپردازیم.

Douglas Hughmanick طراح سایت حرفه ای

داگلاس با ۷ سال سابقه مشاوره و فعالیت در زمینه طراحی حرفه ای سایت بعنوان کارگردان هنری شناخته میشود. او مدرک لیسانس خود را در رشته رسانه های نو و از دانشگاه هنر دریافت کرد. امروز او شرکت شخصی خود را اداره میکند و طرح های بسیار زیبا و منحصر به فردی را برای وبسایت ارائه کرده است. داگلاس در پاسخ به سوال بالا گفته است:

    مهمترین بخش برای طراحی حرفه ای سایت ایجاد ارتباط مناسب بین کاربر و اطلاعاتی است که بدنبال آن میگردد. اگر دسترسی به اطلاعات و صفحات داخلی سایت راحت بوده و کاربر از حضور خود در سایت شما راضی باشد، در طراحی سایت خود حرفه ای عمل کرده اید. این به معنی تکرار یک استراتژی و کپی مجدد آن نیست بلکه برای هر پروژه و متناسب با بازدیدکنندگان احتمالی سایت ممکن است تغییر کند.

مهمترین نکته ای که میتوان از صحبت های داگلاس بیرون کشید عبارت “تکرار یک استراتژی و کپی مجدد آن” است. یک طراح حرفه ای سایت هرگز کار خود را کپی نمیکند. شاید شما هم با نمونه های زیادی در اینترنت مواجه شده باشید که از قالب های کلی و معمول دیگر سایتها بهره میبرند.
Adham Dannaway طراح سایت های ساده

آدام در شهر سیدنی استرالیا زندگی میکند و به طراحی سایت های ساده و گیرا معروف شده است. نمونه کارهای او بعنوان یک طراح حرفه ای سایت در سایت ها و مجله های بزرگی مانند Smashing Magazine و Abduzeedo مورد بررسی و تحسین قرار گرفته است. اکانت توییتر آدام ۲۰۰۰۰ دنبال کننده دارد و در جواب به سوال بالا جواب زیر را داده:

    در ابتدا باید بگویم که به نظر من یک طراحی سایت ایده آل وجود ندارد ولی میتوان طراحی سایت خوب داشت. مهمترین فاکتور برای حرفه ای بودن یک طراحی سایت آن است که به هدف خود دست یابد. بطور مثال اگر هدف یک وبسایت فروش کفش ورزشی است باید به کاربران اجازه داد که خیلی سریع و راحت کفش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. مسلما زیبایی و جذابیت سایت نیز مهم است ولی تا جاییکه کارایی آن را از بین نبرد. برای یک طراح سایت حرفه ای چیزی مهمتر از کارآمدی سایت و رضایت مشتریان نیست.

نکته مهم آن است که آدام کارایی سایت را از هرچیزی مهمتر میداند و زیبایی ظاهری آن را در اولویت بعدی قرار میدهد. توجه به خوانا بودن متن، استفاده از رنگهای مناسب و سرعت بالای سایت را باید اولویت های اصلی در طراحی حرفه ای سایت دانست.
Pat Johnson برنده جوایز طراحی حرفه ای وبسایت

پت در ۵ سال گذشته ۱۰ جایزه بین المللی برده است که او را بعنوان یک طراح  سایت حرفه ای در جهان شناسانده است. همچنین او طرح ها و افزونه های رایگان زیادی را در سایت شخصی خود برای استفاده رایگان عموم قرار داده است. جواب او به سوال ما به شرح زیر است:

طراحی سایت حرفه ای با استفاده از تصاویر بزرگ و متن خوانا

    طراحی سایت باید ساده و کاربرپسند باشد تا بتوانند به سرعت آنچه میخواهند را بدست آورند. من استفاده از عکس های بزرگ و گرافیک زیبا را زیر سوال نمیبرم ولی به شرطی که با سلیقه و حساسیت کافی انجام گیرد. استفاده از لبه های گرد، سایه ها و فونت های مرتبط میتواند از نیازهای یک طراح سایت حرفه ای باشد.

صحبت های پت اهمیت سادگی و زیبایی سایت را در کنار هم به ما نشان میدهد. سادگی و قرار دادن فضاهای خالی در سایت میتواند تجربه بهتری را برای بازدیدکنندگان در سایت شما ایجاد کند. فضای مناسب میان بخش های اصلی در یک طراحی سایت حرفه ای امکان استراحت و یافتن مطالب مورد نظر را به چشم بیننده میدهد.

امیدواریم که مطالب این مقاله و نگاه چند طراح سایت حرفه ای به وضعیت امروز دنیای اینترنت و نحوه ارائه مطالب برای شما مفید بوده باشد. اگر فکر میکنید که شما هم میتوانید توصیه مناسبی برای دوستان داشته باشید از طریق بخش نظرات همین مقاله منتقل کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

سیر تکامل در کدنویسی HTML

اگر به چند دهه قبل بازگردیم تقریبا هیچ کس نمیدانست که اینترنت و کدنویسی وب چیست ولی امروزه به یکی از مهمترین بخش های زندگی بشر تبدیل شده است. اینترنت دیگر تنها مکانی برای یافتن یک رستوران خوب یا لوله کش نیست، بلکه به فضایی گسترده و مناسب جهت کار و کسب درآمد تبدیل گشته است. با طراحی و کدنویسی یک سایت زیبا و ارائه مطالب بروز و مفید میتوانید به سرعت افراد را به سایت خود جذب کرده و درآمد مناسبی از طریق تبلیغات کسب کنید. با این حال شرایط همیشه به همین شکل نبوده و در ابتدای مسیر محدودیت های فراوانی در کدنویسی وب و ارائه اطلاعات وجود داشت. در ابتدا برخلاف امروز تنها زبان کدنویسی HTML بوده و اولین سایت در سال 1981 راه اندازی شد. ار آنروز تا به حال تغییرات زیادی را در کدنویسی به زبان کدنویسی HTML مشاهده کردیم که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پیدایش اینترنت و زبان کدنویسی HTML

اگر به چند دهه قبل بازگردیم تقریبا هیچ کس نمیدانست که اینترنت و کدنویسی وب چیست ولی امروزه به یکی از مهمترین بخش های زندگی بشر تبدیل شده است.
اینترنت دیگر تنها مکانی برای یافتن یک رستوران خوب یا لوله کش نیست، بلکه به فضایی گسترده و مناسب جهت کار و کسب درآمد تبدیل گشته است. با طراحی و کدنویسی یک سایت زیبا و ارائه مطالب بروز و مفید میتوانید به سرعت افراد را به سایت خود جذب کرده و درآمد مناسبی از طریق تبلیغات کسب کنید.
با این حال شرایط همیشه به همین شکل نبوده و در ابتدای مسیر محدودیت های فراوانی در کدنویسی وب و ارائه اطلاعات وجود داشت. در ابتدا برخلاف امروز تنها زبان کدنویسی  HTML بوده و اولین سایت در سال ۱۹۸۱ راه اندازی شد. ار آنروز تا به حال تغییرات زیادی را در کدنویسی به زبان کدنویسی HTML مشاهده کردیم که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اولین نسل از زبان HTML

در دهه ۹۰ میلادی و بهمراه افزایش ارتباط کاربران با اینترنت، امکان خواندن مطالب در فضای اینترنت با استفاده از کدنویسی HTML مهیا شد. در آن زمان صفحات وب از متن هایی محدود و در یک ستون تشکیل میشدند و مودم های دیال آپ سرعت بسیار پایینی داشتند به همین دلیل طراحان وب هرگز به فکر استفاده از تصویر و فیلم در صفحات سایت نبودند.
Mosaic نام اولین مرورگر برای ارتباط و درک صفحات وب بود که بر روی سیستم عامل Unix راه اندازی شد. برای غلبه بر این مشکلات و محدودیت ها تلاش های فراوانی صورت گرفت تا دنیای وب به شکل امروزی آن رسیده است.

نسل دو زبان کدنویسی HTML

مدت زمانی طول کشید تا طراحان وب خود را با تکنولوژی های رو به پیشرفت همگام و هماهنگ کنند. به همین دلیل با ایجاد هماهنگی و با ایده فعال و زیبا کردن صفحات وب به ناگهان صفحات زیادی با ظاهر های بهم ریخته و شلوغ که تنها به استفاده از تصاویر و رنگ های مختلف توجه کرده بودند ایجاد شد. دستورات کدنویسی HTML به سرعت افزایش یافت تا جاییکه برای ایجاد یک هماهنگی عمومی نسخه دوم یعنی HTML2 رونمایی شد.
پیچیدگی در کدنویسی وب از همین مرحله آغاز شد و بزرگترین مانع سرعت پایین اینترنت در دیافت عکس و گرافیک برای کاربران عمومی بود.
کنسرسیوم جهانی وب

کنسرسیوم جهانی وب ناظر مستقیم بر استانداردهای کدنویسی HTML

با گسترده تر شدن امکانات و کاربران اینترنت، کنسرسیوم جهانی وب یا همان W3C که با WWW شناخته میشود با یک ایده مشخص تشکیل شد. هدف این کنسرسیوم جلوگیری از انحصار اینترنت در چنگال یک یا چند شرکت بزرگ و استفاده از آن در جهان بوده است. به این ترتیب سیاست های کلی و زبان کدنویسی در همه جه یکسان بوده و مرورگرهای اینترنت براساس همین پروتکل ها عمل خواهند کرد، در نتیجه تفاوت آنها تنها در ظاهر، سرعت و امکاناتشان خواهد بود. همین امر موجب پیشرفت سریعتر و هدفمند اینترنت شد.
W3C با مشخص کردن استاندارهای کدنویسی برای طراحان وب و نظارت بر رعایت آن یک سامان دهی و هماهنگی جهانی ایجاد کرده و هرگونه تغییر و بروزرسانی در آن به سادگی در اختیار همگان خواهد بود.

نسل سوم زبان HTML

نسل سوم یا همان کدنویسی HTML3 با ورود انیمیشن، فلش، افکت های صوتی و تصاویر سه بعدی به صفحات وب همراه بوده و در همین فاصله شرکت مایکروسافت مرورگر خود را با نام اینترنت اکسپلورر به جهان معرفی کرد.
نشل سوم تجربه بهتری برای کاربران اینترنتی بهمراه داشت زیرا طراحان و متخصصان کدنویسی وب توجه بیشتری به نظم در صفحات و نحوه ارائه مطالب نشان میدادند. در این مقطع قدرت و پتانسیل بالای اینترنت بر همگان آشکار شد.

نسل چهارم کدنویسی HTML

HTML4 در عمل پیش درآمد و مقدمه ای برای نسل پنچم یا همان زبان کدنویسی HTML5 بشمار میرود و تا امروز جدیدترین نسخه ارائه شده است. این نسخه جدید افزونه ها و امکانات بسیار زیادی داشته و با تمام مرورگرهای موجود همخوانی لازم را دارد. عده ای دو نسخه اخیر را همچنان افزونه هایی بر نسخه سوم میدانند زیرا توجه به کاربران و راحتی استفاده از اینترنت از HTML3 آغاز شد.
کدنویسی و اینترنت در دنیای امروز

در دنیای کدنویسی امروز طراحان میتوانند هر ایده ای را به واقعیت نزدیک کرده و در سایتهای اینترنتی به نمایش بگذارند. کوچکترین جزئیات در صفحات قابل تغییر و کدنویسی HTML هستند.
با افزایش استفاده از اینترنت و ورود مفاهیمی مانند بازاریابی اینترنتی، تبلیغات آنلاین و موتورهای جستجو طراحان وب به این نتیجه رسیدند که تنها نباید به ظاهر و زیبایی وبسایت های خود توجه کنند، بلکه با کدنویسی صحیح و رعایت اصول میتوانند توجه موتورهای جستجو را به خود جلب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند. این روند همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه داده و ممکن است در آینده ای نه چندان دور شاهد تغییرات شگرفی در دنیای اینترنت باشیم.

  1. سئو سایت
  2. سئو
  3. طراحی وب سایت
  4. طراحی سایت شرکتی
  5. طراحی سایت فروشگاهی
  6. طراحی سایت تهران
  7. طراحی سایت
  8. سئو سایت
  9. سئو
  10. طراحی وب سایت
  11. طراحی سایت شرکتی
  12. طراحی سایت فروشگاهی
  13. طراحی سایت تهران
  14. طراحی سایت
  15. سئو سایت
  16. سئو
  17. طراحی وب سایت


:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و جامعه مجازی می توان گفت که اینترنت یکی از اعضای خانواده برای کاربران آن شده است . ولی برای بهره مند شدن از فواید این جامعه مجازی نیاز به تولید وب سایت و طراحی وب سایت است .

 

1. محتوا :

هرچند هم که طراحی زیبایی داشته باشید اگر محتوا و اطلاعاتی مناسب نداشته باشید مخاطبین خود را از دست خواهید داد. کاربران به دنبال محتوا هستند. بنابراین برای انتخاب محتوای وب سایت دقت بسیاری به خرج دهید.

2. دامین مناسب :

domain ، آدرس اینترنتی سایت است و همه ی وب سایت ها در ابتدا (حتی قبل از شروع طراحی سایت) باید نام domain منحصر به فردی برای خود داشته باشند . بهتر است برای انتخاب domain از اسمی نزدیک و مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید.

 

3. حفظ استاندارد ها :

استاندارد های طراحی و ساخت سایت را مورد توجه قرار دهید و از تکنیک های نا مناسب و غیر متعارف استفاده نکنید. اگرچه عدم رعایت استانداردها ممکن است موجب زیبایی سایت شوند اما نارضایتی برخی از مخاطبین را به همراه خواهد داشت.


4. سرعت بارگذاری صفحات :

تعداد کاربران اینترنت روز به روز در حال افزایش است اما سرعت اتصال افراد به اینترنت با یکدیگر برابر نیست. از این رو سرعت بارگذاری، مهمترین فاکتور در رتبه بندی به حساب می آید. بنابراین داشتن وب سایتی روان و سبک موجب رضایت مشتری و افزایش درآمد خواهد شد.


5. استفاده از رنگ بندی مناسب در طراحی سایت :

رنگ ها نقشی بسیار مهم در طراحی سایت ایفا می کنند . ترکیب رنگ های بسیاری وجود دارد که سایت شما را زیبا میسازند اما ترکیب برخی رنگ ها موجب ترک وب سایت شما توسط کاربران می شوند.


6. صفحه تماس با ما :

طوری اطلاعات خود را وارد کنید که مخاطبین به آسانی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. این صفحه را به ساده ترین شکل ممکن طراحی کنید تا باعث گمراهی کاربران نشود.


7. صفحه درباره ما :

در این صفحه باید هر اطلاعاتی که مربوط به کسب و کارتان می باشد را قرار دهید. بهتر است از آدرس و نقشه استفاده کنید چراکه جلوه ای حرفه ای به وب سایت شما می بخشند.


8. سئو و بهینه سازی وب سایت :

برای دریافت نتیجه ای بهتر و کسب درآمدی بالاتر باید بهینه سازی سایت (seo) انجام شود . بهینه سازی وب سایت رتبه های بالا در موتور های جستجو را به همراه دارد. با بالا رفتن رتبه تعداد بازدیدکنندگان نیز افزایش یافته و در نهایت ترافیک بالایی خواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

اصولا محل کار شما هر چقدر هم که مرتب و منظم باشد، مثل هر شرکت دیگری می تواند از تغییرات و بهینه سازی هایی سود ببرد. با انجام این کارهای جزئی، کم هزینه و آسان می توانید محیط کارتان را در جهت بهتر دگرگون و اتمسفر شرکت را پربازده تر و فرح بخش تر کنید.

 

1. آنها را به مشارکت دعوت کنید

نظر اعضای تیم تان را در مورد جوانب مختلف محیط کار و تصمیمات گوناگون مثل دکور شرکت بپرسید. حتما لازم نیست که کارکنان شما سقف را رنگ کنند. همین که صدای شان شنیده شود، باعث می شود حس خوبی نسبت به محیط کار داشته باشند.

2. نورپردازی خوبی انتخاب کنید

درست است که لامپ های مهتابی دوام بیشتری دارند، اما نور آنها واقعا آزاردهنده است و باعث سردرد می شود. حتی علم هم این موضوع را تایید می کند. تاکنون تحقیقات مختلفی انجام شده که رابطه ی مستقیم میان سردرد و لامپ های مهتابی را نشان می دهند.

article_image_one_543.jpg

3. به همه انگیزه دهید

در شرکت تان یک بورد تهیه کنید تا کارمندان بتوانند جمله ها یا تصاویر الهام بخش و مشوقانه را به آن بچسبانند. می توانید دور این بورد جمع شوید و با هم درباره ی محقق کردن و استفاده از این ایده ها و نقل قول ها بحث کنید.

4. از دیدگاه های نو و متفاوت استقبال کنید

شما نمی توانید از یک طرف، کارمندان را مجبور کنید هر روز به مدت هشت ساعت به مانیتور خیره شوند و از طرف دیگر، انتظار داشته باشید که خلاق باشند. چند دست مبل و میزهای مجزا به کارمندان این فرصت را می دهد که کمی ریلکس شوند و ذهن شان بازتر شود. وقتی وضعیت فرد و نمای مقابل چشم او عوض می شود، سیناپس های عصبی جدیدی در مغز او باز شده و به دنبال آن فرد خلاق تر می شود.

5. محیط کارتان را با گل و گیاه تزیین کنید

گیاهان چهر ه ی زیبا و فرح بخشی به اداره ی شما می بخشند. آنها در اتاق یک اداره حیات می دمند. تاکنون هزاران تحقیق انجام شده که در آن مزایای گیاهان برای محیط کار به طول و تفسیر توضیح داده شده که یکی از آنها افزایش ۱۵ درصدی بازدهی است.

6. دما را متعادل کنید

بالا نبردن دمای اداره، شاید باعث شود شما پول کمتری برای میزان مصرف انرژی بپردازید. اما از طرف دیگر، میزان بازدهی کارمندان شما را پایین می آورد. مطالعات نشان می دهند که دمای بین ۲۰ تا ۲۵ درجه ی سانتی گراد میزان کارایی را افزایش می دهد و حتی تعداد غلط های املایی را کم می کند.

7. تن سالم داشته باشید

از گوگل همیشه به عنوان شرکتی یاد می شود که به سلامت و رفاه حال کارمندان اش اهمیت زیادی می دهد. به عنوان مثال، کافه تریای گوگل یک دیوار صخره نوردی دارد تا کارمندان در زمان استراحت برای سالم ماندن از آن استفاده کنند. هیچ احتیاجی نیست که اتاق استراحت را به تجهیزات کامل مجهز کنید، همین که در گوشه ای یک ابزار ورزشی باشد کافی است.

8. سبز باشید

کارمندان دوست دارند در شرکت هایی فعالیت کنند که به محیط زیست اهمیت می دهند و تفاوتی ایجاد می کنند. شرکت شما هم باید به همین نکته دقت کند و سبز باشد. چرا که در چند سال آینده، این موضوع به یک عرف تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، کارمندان وقتی این ذهنیت را داشته باشند که شرکت شان به محیط زیست کمک می کند، حس بهتری خواهند داشت و بیشتر تلاش می کنند.

9. همه کنار هم باشید

تقسیم کردن اعضای تیم ها باعث ایجاد شکاف بین گروه ها می شود. نکته اینجاست که اکثرا متوجه این موضوع نمی شوند. بهتر است که همه ی اعضای تیم ها با هم بنشینند. این باعث می شود کار گروهی میان آنها بهتر شود و در اعضای تیم حس خوشحالی ایجاد می شود



:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

قدمه: به جرعت می توان گفت که درب کرکره ای اتوماتیک یکی نیاز های اساسی زندگی روزمره می باشد که در زندگی امروزه که همه خواهان رفاه بیشتر می باشند برای خانه های افراد و یا افراد داخل مجتمع های مسکونی، کارخانه جات و از این قبیل رفاه بیشتری را به ارمغان می آورد. شرکت ایران کرکره مدعی این است که ارائه دهنده بهترین خدمات کرکره برقی می باشد. و در این مقاله ما به بررسی خدمات ایران کرکره در حوزه فروش و تعمیر درب کرکره برقی می پردازیم.

درب کرکره برقی

نکته ای که در خصوص درب کرکره برقی حائز اهمیت است این است که منظور از درب کرکره برقی یعنی تعدادی از تیغه های کرکره برقی که روی هم درب آن را تشکیل می دهند است. لذا زمانی که ما نام درب کرکره برقی را می آوریم منظورمان همان تیغه های کرکره برقی می باشند.

تیغه کرکره برقی از بیشترین اهمیت در حوزه کرکره برقی برخوردار می باشد چرا که پوشاننده و محافظ در کسب و کار و یا پارکینگ شما می باشد. از این جهت خرید بهترین درب کرکره برقی که ضد سرقت هم باشد به شما پیشنهاد می شود. شما می توانید با کمی هزینه بیشتر اقدام به خرید تیغه های کرکره برقی ضد سرقت نمایید که علاوه از برخورداری امنیت بالا دارای طرح بندی نیز می باشد.

درب کرکره ای پارکینگ

درب کرکره پارکینگی این درب در ورودی یا ورودی رمپ های که دارای محدودیت فضا می باشند استفاده می‌شود

درب کرکره مغازه امروزه دربهای مغازه های قدیمی که به صورت دستی حرکت می کردند منصوب شده اند و دربهای اتوماتیک کرکره جایگزین و در با هستند

درب کرکره صنعتی موارد استفاده از درب کرکره ای صنعتی برای انبار ها سوله ها و پارکینگ ها با ابعاد بزرگ استفاده می شود

درب کرکره پنجره ای که این در برای پنجره ها و جلوی درب های نفر روی منازل مسکونی و ویلایی یا هر مکانی که که امنیت آن مکان دارای اهمیت می باشد استفاده می شود درب کرکره برقی نسبت به انواع درهای ها به پارکینگ از لحاظ قیمت مقرون به صرفه میباشد با در نظر گرفتن ساخت دربهای فلزی و فضای اشغالی آن آنها که تقریباً نزدیک به صفر است

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شما می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

منظور از درب اتوماتیک شیشه ای همان درب هایی می باشد که درون تمامی بانک ها و فروشگاه ها از آن ها برای رفاع عمومی مشتریان و همچنین ایجاد یک چشم انداز بهتر و مثبت تر نسبت به آن کسب و کار می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد که برای هر سازمان نمونه های مختلفی از آن قابل استفاده است.

 

درب شیشه ای

درب شیشه ای بیشتر برای فروشگاه های و نمایشگاه ها و همچنین گلخانه های به کار می رود و می توان گفت که اشخاص نیازی به درب شیشه ای خواه اتوماتیک و خواه معمولی نخواند داشت. با این حساب می توان اینگونه گفت که درب های شیشه ای اتوماتیک تقریبا جنبه تجملاتی داشته و برای نشان دادن ظرافت و قدرت یک شرکت به کار می روند.

شرکت ایران کرکره فروشنده و نصاب بهترین درب های شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلف می باشد. شما می توانید برای ثبت سفارش درب شیشه ای اتوماتیک در ایران کرکره با شماره تماس های ایران کرکره تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

بهترین رنگ کرکره برقی

به جرئت می توان گفت که بهترین رنگ کرکره برقی رنگ الکترواستاتیک می باشد. البته باید بدانید که رنگ الکترواستاتیک کرکره‌برقی در مواردی مانند رنگ ماشین نیز استفاده می شود.

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی

رنک الکترواستاتیک کرکره برقی چیست

حال ما به بررسی رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی می پردازیم و دلایل استفاده از آن در رنگ زدن تیغه کرکره برقی

 را برای کرکره برقی را برای شم عزیزان عنوان می کنیم

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی در واقع یک پودر می باشد که همانطور که از نامش پیدا است اثرات اینپوت ها دارای بار الکتریکی می باشد.

این پودر به وسیله یک تفنگ مخصوص به سرتاسر تیغه کرکره برقی پاشیده می شود به این دلیل که این ذرات داره بار الکتریکی یکسان می باشند به صورت یک دست روی تیغه کرکره برقی می‌نشیند البته باید دقت کنید که حفظ دقت در این موارد الزامی می باشد.

البته باید بدانید که برخی از تیغه های کرکره برقی مانند تیغه های آلومینیوم و یا تیغه گالوانیزه فوم دار کرکره برقی پس از تولید یکبار مورد رنگ زدگی توسط رنگ الکترواستاتیک قرار میگیرد که بعدها در صورت خواست مشتری می تواند اقدام به تغییر رنگ آن نمود.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

-----------------

طرح تیغه کرکره برقی

برخی افراد مشتاق این هستند که اقدام به خرید برچسب هایی برای طرح دادن به نمای مغازه خود از جانب کرکره برقی کنند لذا در این خصوص نیز استیکر ها و طرح های جالبی برای کرکره برقی مغازه ساخته شده است و شما می توان با بهترین قیمت و کیفیت عالی اقدام به خرید طرح تیغه کرکره برقی خود کنید.

لازم به ذکر است که استیکر کرکره مغازه که توسط ایران کرکره به فروش می رسد ضد آب و گرد و غبار بوده و همچینین می توان چند باری اقدام به شستو شو آن نمود.

قیمت رنگ کرکره مغازه

قیمت رنگ کرکره برقی در شرکت ایران کرکره متناسب با نرخ اتحادیه کرکره سازان در تهران تعیین می شود.

امروزه کرکره برقی در سراسر سطح شهرهای کشور نصب شده و نقاشی درب کرکره بخشی از پروژه های نگهداری و تعمیر انواع ساختمان های تجاری محسوب می شود. درب کرکره، به صورت عمودی باز و بسته می شود.

 از کرکره برقی علاوه بر انواع ساختمان های تجاری می توان برای پنجره و درب هایی که فضای محدودی دارند استفاده نمود

برای تولید رنگ انواع کرکره برقی می‌توان از رنگ‌های پودری به‌جای رنگ‌های مایع استفاده نمود، در انواع رنگ کرکره برقی، این رنگ‌ها آلودگی کمتری تولید می‌کنند و مهم‌تر از آن باعث پایداری رنگ تیغه کرکره برقی می‌شود این رنگ‌ها استحکام و دوام بالایی دارند

مقاومت این رنگ در برابر انرژی تابشی خورشید و قابلیت لعاب این رنگ که محیط تیغه کرکره را فرا می‌گیرد و از خورده شدن آن به‌وسیله شرایط جوی و محیطی جلوگیری می‌کند. 

در انواع رنگ کرکره برقی، رنگ سفید در کرکره برقی یکی از معمولی‌ترین رنگ‌هاست اما در رنگ‌های دیگر مثل رنگ قهوه‌ای و… نیز وجود دارد.

امکانات کرکره برقی

همانطور که مستحضر هستید کرکره برقی وسیله ای می باشد که جایگزین کرکره های سنتی شده است و باعث ایجاد امنیت و رفاه بیشتر برای صاحبان کسب و کار و افراد شده است.

در طول زمان کرکره برقی نیز پیشرفت کرده و با اضافه شدن امکانات جانبی جدید باعث بالاتر رفتن امنیت آن و رفاه افراد شده است. از امکاناتی که در طی زمان به کرکره برقی حال به صورت برنامه و یا به صورت امکانات جانبی همراه با قطعه اضافه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اپلیکیشن موبایل باز کردن کرکره برقی، تیغه های ضد سرقت کرکره برقی، کرکره هوشمند، چشمی کرکره برقی، انواع سنسور کرکره برقی، ups کرکره برقی و…. اشاره کرد.

باید بدانید که همه این موارد و امکانات با توجه به رفاه و امنیتی که برای کسب و کار شما به ارمفان می آورد در مقایسه با کرکره های سنتی کاملا به صرفه می باشد.

نصب سنسور کرکره برقی

از انواع سنسور کرکره برقی می توان به مواردی همچون فتوسل یا همان چشمی کرکره برقی و همچنین فلاشر کرکره برقی اشاره کرد. نصب سنسور کرکره برقی دارای مزیت هایی می باشد که در ادامه برای شما ذکر می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فتوسل کرکره برقی به صفحه چشمی کرکره برقی مراجعه نمایید.

مزایای نصب سنسور کرکره

فرض کنید که شما یا ماشین شما در زیر کرکره برقی قرار گرفته است و ناگهان شما یا یکی دیگر از افراد روی ریموت کرکره برقی کلید می کند. در این صورت اگر شما دارای سنسور کرکره برقی را داشته باشید کرکره برقی حرکتی نمی کند و یا اگر در حال پایین آمدن باشید متوقف و سپس به بالا بر می گردد.

حال اگر شما چشمی کرکره برقی را نداشتید اتفاقی که می افتاد این بود که کرکره برقی پایین می آمد و موتور آن با گیر کردن تیغه های کرکره برقی به ماشین شما آسیب جدی می دید.

همچنین شما می توانید با نصب فلاشر کرکره برقی هنگام پایین و یا بالا رفتن کرکره اتوماتیک اقدام افراد را از چنین کاری با نور زرد آن آگاه نمایید. چنین چیزی تنها برای کرکره برقی پارکینگ کاربرد دارد.

قیمت سنسور کرکره برقی

شما می توانید برای دریافت قیمت سنسور کرکره برقی و هزینه نصب سنسور کرکره برقی با ایران کرکره تماس بگیرید.

باید بدانید که برای نصب سنسور کرکره برقی نمی تواند هزینه ثابتی نوشت . چرا که سنسور کرکره برقی رابطه مستقیمی با مدار فرمان کرکره برقی دارد و در انواع و اقسام مخلفتی نیز یافت می شوند که هرکدام از آن ها هزینه و مشخصات مربوط به خود را دارد.

 

_________________



:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دیگر لازم نیست که زمانی را برای باز و بسته کردن درب منازل صرف کنید چراکه این روزها درب بسیاری از پارکینگ ها به سیستم های اتوماتیک و هوشمند مجهز شده است.خوشبختانه با پیشرفت فناوری خانه های جدید به سیستم باز و بسته کردن هوشمند درب و استفاده از جک های برقی تجهیز شده اند. در این مقاله به طور مختصر و مفید شما را با مهم ترین نکات خرید و نصب جک برقی پارکینگ آشنا خواهیم نمود.

انواع جک برقی پارکینگ

پارکینگ منازل به انواع جک های برقی مجهز می شوند. برخی از آن ها به صورت کشویی بر روی یک ریل جا به جا می گردند و برخی دیگر با کمک بازوهای هیدرولیکی و جک های برقی بر روی یک لنگه یا دو لنگه حرکت می کنند.

مطالعه دقیق تر در مورد انواع جک های برقی و ویژگی های هریک در لینک قرمز قابل مشاهده است.

مقاله انواع جک برقی پارکینگ

نصب جک برقی | جک قیمت مناسب | رهاورد نیرو

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

مهمترین نکاتی که باید قبل خرید و نصب جک برقی به آن دقت نمود :

۱- نکات مهم پیش از نصب جک برقی پارکینگ

پیش از خریداری و نصب جک برقی پارکینگ باید به نکات مهمی توجه کرد، نکاتی از قبیل: تعداد تردد از پارکینگ و باز و بسته شدن درب، توان قدرت موتور جک برقی و ابعاد درب.
توجه کنید که این نکات به ظاهر ساده در انتخاب جک برقی مناسب نقش اصلی را ایفا می کنند. در یک کلام هیچ جکی نسبت به دیگری امتیاز ویژه ای ندارد مگر آنکه در شرایط یکسانی انتخاب شده باشند.

۲-نکات مهم حین نصب جک برقی پارکینگ

فرض کنید که درب پارکینگ شما از دو طرف باز می شود، در نتیجه شما به یک جک دو لنگه احتیاج پیدا خواهید کرد. برای محاسبات نصب جک پارکینگ سه گام ساده را پیش بگیرید.

گام اول: وزن درب را با توجه به جنس و ابعاد آن تخمین بزنید. عدد حاصل در انتخاب نوع جک برقی اهمیت دارد.
گام دوم: در گام دوم ببینید که برای انتخاب نوع موتور جک، به کدام یک از مدل های الکترو مکانیک یا الکتورهیدرولیک احتیاج پیدا خواهید کرد. این موضوع بر اساس میزان تردد ساختمان و میزان باز و بسته شدن درب تعیین می گردد.
گام سوم: گام سوم و نهایی به محاسبات عددی شما مربوط می شود. این که کدام دو نقطه را برای نصب جک انتخاب کنید و زاویه آن با درب به چه شکلی تنظیم شود، چراکه دستگاه در صورت تراز نبودن محل نصب جک به مرور زمان مستهلک خواهد شد.

جک الکترومکانیکی بهتر است یا جک الکتروهیدرولیکی؟

عموماً جک ها الکترومکانیکی هستند چراکه این مدل از جک به خوبی برای ترددهای پایین پاسخگو است. اما برای ساختمان های پرتردد، جک های الکتروهیدرولیکی مناسب تر می باشد و با کمک روغن تعبیه شده در سیستم بهتر باز و بسته خواهد شد. هزینه جک الکتروهیدرولیکی نیز بالاتر از جک های الکترومکانیکی است.

نحوه نصب جک ریلی

جک برقی ریلی یا همان اسلایدینگ گیت مدل متداول درب های پارکینگ در فضاهای کوچک است. امکان خرابی این نوع درب نسبت به مدل های جک بازویی بیشتر می باشد اما از طرف دیگر مدل ریلی راحت تر نصب می شود و وزن درب را بهتر تحمل می کند. در این مدل چشمی بر روی جک و چهارچوب درب کار گذاشته خواهد شد.

سایر قطعات جک برقی

جک های برقی برای عملکرد خود نیازمند قطعاتی نظیر بازو، مرکز کنترل، چراغ هشدار،چشمی، رسیور و ریموت هستند. فراموش نکنید که یک جک برقی مدرن بدون این قطعات عملاً کارایی ندارد.

نصب چشمی ها بر روی جک های برقی

عموماً چشمی ها جفتی هستند که در کنار درب های یک لنگه و دولنگه نصب می شوند. وظیفه چشمی تشخیص مانع و جلوگیری از بسته شدن درب است. در صورت درست عمل نکردن این بخش، درب با سرعت به مانع برخورد کرده و دستگاه را دچار آسیب خواهد کرد.

عملکرد چشمی جک برقی

یکی از چشمی ها حکم فرستنده و دیگری حکم گیرنده را دارد. فرمان باز و بسته شدن درب ها بر اساس اطلاعات ارسالی این سنسورها در مرکز کنترل صادر می شود و درب به حرکت در می آید.

انواع چشمی جک برقی

برق چشمی از طریق یک سیم با ولتاژ پایین از مرکز کنترل تأمین می شود، هرچند که امروزه برخی چشمی ها به صورت بی سیم طراحی شده اند و نیازشان به تغذیه برق به وسیله باطری تأمین گشته است.

نصب جک برقی | جک قیمت ارزان | رهاورد نیرو

مشکل تراز نبودن چشمی ها در هنگام نصب

اگر دو چشمی تراز هم نصب نشوند، وظیفه ارسال و دریافت پیام بسته شدن به خوبی کار نمی کند و درب به خوبی در مقابل مانع قدرت تشخیص ندارد. اشعه ای که از یک چشمی به چشمی دیگر ساطع می شود و قدرت تشخیص دارد، اشعه مادون قرمز است.

نکات مهم در محاسبات پیش از نصب جک برقی

پیش از نصب جک برقی پارکینیگی به جز وزن و ابعاد درب، باید فاصله افقی و عمودی بین مرکز لولای درب تا مرکز چرخش ابتدای بازو روی تکیه گاه محاسبه شود. همچنین می بایست فاصله عمودی مرکز لولای درب تا کف پایه نگهدارنده ابتدای بازو به خوبی بررسی گردد.

طریقه نصب قفل برقی جک

دقت داشته باشید که قفل مرکزی بر روی دربی نصب می گردد که ابتدا باز خواهد شد. برق آن نیز از طریق کانداکتور تامین می گردد.

اتصال ریموت به مرکز کنترل

ریموت از طریق ساطع کردن اشعه مادون قرمز به مرکز کنترل پیام می دهد. همانطور که می دانید کاربران برای بستن و باز کردن درب ها نیازمند ریموت هستند. این ریموت اختصاصاً برای یک مرکز کنترل طراحی شده و سایر درب ها نیازمند طراحی ریموت جداگانه ای هستند.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ارور های جک برقی زومر twist 200

در ادامه می خواهیم شما را با ارور های جک برقی زومر twist 200 آشنا کنیم؛ محصولات جک برقی زومر در انواع مختلف جک برقی دو لنگه و تک لنگه ، جک ریلی ، جک زیر سقفی و موتور کرکره در بازار کشور ما موجود می باشد و باید توجه داشت که جک های دو لنگه تولید شد کمپانی زومر تا به امروز در مدل های مختلف الکترومکانیک تولید می گردد و باید بدانید که جک هبدرولیکی در محصولات خود ندارد. 

جک برقی زومر یکی از پر فروش ترین محصولات را برای اتوماتیک کردن ورودی های مختلف ارائه نموده است، که مدل آن توییست 200 می باشد و در این مطلب می خواهیم به انواع مشکلاتی که برای این سیستم پیش می آید و چگونگی رفع آن بپردازیم که بایستی در مرحله اول تشخیص درستی از خطاهای به وجود آمده در آن داشته باشیم.

اجزای جک درب پارکینگ twist200 

به طور کلی این جک درب پارکینگ مناسب برای یک و یا دو درب می باشد که هر یک از درب ها دارای 300 کیلوگرم وزن دارند و حتی دارای تعداد تردد بالایی می باشند که از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • دو عدد جک بازویی 
  • مدار فرمان همراه با ترانس و رسیور 
  • یراق آلات نصب سیستم 
  • فتوسل لای درب 
  • چراغ چشمک زن 
  • دو عدد ریموت کنترل زومر 

در صورتی که با خواندن این مقاله نتوانستید خطاهای سیستم را پیدا کنید و یا این که آن را رفع نمایید توصیه ما به شما تماس با دکاشاپ است تا اینکه متخصصان ما برای رفع عیب به حصور شما برسند> ذکر این مطلب ضروری می باشد که حتما باید از ابزار مناسب جهت پیدا کردن عیب و رفع آن استفاده نمود و برای این کار ابتدا جک درب پارکینگ twist200 که دچار مشکل شده را از لحاظ برق ورودی و 3 عدد فیوز سالم در مدار کنترل زومر چک کنیم که هم برق ورودی 220 ولت داشته باشد و هم فیوز ها سالم باشند پس اول بایستی درب مدار فرمان جک برقی زومر را باز نماییم و یک ریموت مناسب همراه داشته باشیم.

 

 

خطای مربوط به چشمی درب پارکینگ (فتوسل زومر)

اگر به هر دلیلی چشمی بین درب از کار بیفتد چراغ ال ای دی قرمز رنگ در بالا سمت راست مدار روشن می شود و ما با اقدامات لازم باید این چراغ را خواموش نماییم. اولین کار این است که باید فیوز 24 ولت را چک نماییم و اگر سوخته بود تعویض کنیم که در بیشتر موافع این مشکل پیش می آید و اگر مشکل حل نشد باید یک رشته سیم نازک یک جامپر بین ترمینال 17 و 18 قرار دهیم اگر چراغ ال ای دی قرمز خاموش شد دو حالت دارد ، یا چشمی سوخته است و یا مسیر بین مدار و چشمی قطع شده است ، که در حالت اول باید چشمی تعویض شود و در حالت دوم سیم کشی چشمی باید تعویض شود. با اگر با گذاشتن جامپر مشکل حل نشد و چراغ قرمز همچنان روشن است مدار کنترل دچار عیب شده و باید مدار فرمان تعویض شود.

 

 

خطای مربوط به جک درب پارکینگ twist200 (میکروسوئیچ)

میکروسوئیچ های روی جک زومر برای تنظیم مقدار باز شدن و بسته شدن درب می باشد و به صورت دستی تنظیم می گردد این میکروسوئیچ ها در بدنه جک و قسمت جلوی آن تعبیه شده است که بر روی آن close و open  درج شده است و ما با چرخش پیچی که درون این سوراخ قرار دارد می توانیم مقدار باز شدن درب توسط جک ها را تنظیم نماییم. اگر با چرخاندن ما موتور همچنان به کار کردن خود ادامه داد و چرخاندن پیچ میکروسوئیچ بی تاثیر بود باید این مدار میکروسوئیچ تعویض گردد که این اتفاق بسیار نادر است.

خطای مربوط به موتور جک درب پارکینگ twist200 

موتور جک درب پارکینگ twist200 همانند تمامی موتو های DC دارای یک آرمیچر و دو عدد ذغال بر روی آن می باشد که با تردد درب پس از مدتی این ذغال ها تمام می شود و بایستی موتور تعویض گردد و یا این ذغال ها تعویض گردند اینئایراد برای کارکرد همان لنگه جک بسیار کم سرعت و کم قدرت و در مرحله آخر می باشد.

 

 

خطای مربوط به قفل برقی زومر 

نصب یک قفل برقی مناسب برای جک برقی زومر بسیار مناسب و ضروری می باشد اما به دلیل این که ولتاژی که از مدار جک زومر به قفل برقی مربوطه می آید 24 ولت می باشد و انواع قفل برقی سیزا و قفل برقی ویرو 12 ولت می باشند احتمال اینکه پس از مدتی بوبین قفل دچار مشکل گردد و بسوزد زیاد است پس بایستی بین ترمینال 10 و 26 یک مقاومت گچی 5 اهم قرار دهیم و خروجی قفل برقی را از ترمینال 25 و 26 بگیریم.

خطاهای مربوط به برنامه ریزی درب 

پس از نصب سیستم و نداشتن ایراد در جک زومر نصب شده نوبت به یک برنامه ریزی بری مدار جک می باشد که این کار بسیار آسان است. ابتدا بایستی دیپ سوئیچ شماره 8 را ON نماییم و بقیه نیز OFF باشند سپس بایستی دو دکمه قرمز رنگ روی مدار را همزمان 5 ثانیه نگه داریم تا چراغ WL خاموش گردد که پس از برداشتن دست این چراغ ها چشمک زن می شوند حال بایستی درب را توسط ریموت کنترل زومر 3 الی 6 بار باز و بسته نماییم تا مدار بتواند مقادیر سرعت و ابتدا و انتهای باز و بسته شدن را در خود ذخیره نماید. توجه داشته باشید که علامت ذخیره سازی این اطلاعات خاموش شدن چراغ WL که پس از آن هر ریموتی را که بزنیم درب آن حافظه ذخیره شده را اجرا می نماید.

مناسب ترین حالت دیپ سوئیچ در مدار جک زومر مدل twist200 به این صورت می باشد که دیپ سوئیچ 3 و 4 و 6 و 7 و 8 را ON و بقیه OFF باشند که در این حالت پس از باز شدن درب توسط ریموت تا زمانی که چشمی بین درب تحریک نشود ( در اصطلاح بایستی یک فرد و یا جسم و یا ماشین از بین درب رد شود) درب بسته نمی شود و برای بسته شدن درب ریموت کار نمی کند.

مشکل مربوط به قدرت جک برقی زومر 

برای تنظیم قدرت بازو های برقی زومر در مدار کنترل آن یک عدد پتانسیومتر قرار دارد که از رقم 0 الی 9 درجه بندی شده است برای کشور ما و تنظیمات آن بین عدد 3 و 6 است و این نکته را باید در نظر داشت که پس از هر بار تعمیر آیتم بایستی مدار را RESTART کرد و مجددا برنامه ریزی نمایید که بهتر است این کار توسط تکنسین های دکاشاپ انجام پذیرد.

مشکل مربوط به برد ریموت کنترل زومر 

برای جک برقی زومر از دو مدل ریموت می توان استفاده نمود ، یا ریموت اصلی و یا ریموت غیر اصلی که پایه های رسیور ریموت غیر اصلی باید به شماره های 13 و 14 متصل گردد و برق آن از پایه های 9 و 10 گرفته شود. اگر ریموت شما اصلی است و برد آن کم شده است باید ریموت را خیلی نزدیک به درب بگیریدد تا عمل کند، دو حالت بیشتر ندارد یا باطری ریموت تضعیف شده که باید تعویض گردد و توع باتری آن 2032 است و مثل باتری ساعت است که اگر این مشکل حل نشد ایراد از ریموت است و باید این ریموت تعویض گردد، ولی اگر ریموت های غیر اصلی برد کمی دارند باید یک آنتن برای آن ها نصب نمایید. 

 

منابعی برای مطالعه بیشتر

https://seo-webmaster.blogsky.com

https://seoweb5.blogsky.com

https://seowebdesigner2.blogsky.com

https://seowebmaster5.blogsky.com

https://seokar9.blogsky.com

https://seowebmaster66.blogsky.com

https://seowebkaran1.blogsky.com

https://seowebmaster3.blogsky.com

https://seowebkar6.blogsky.com

https://seo-webdesigner.blogsky.com

 

 


:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

  

امروزه روش خرید با توجه به گسترش تمایلات افراد به وب تغییر کرده است، همچنین نحوه مقایسه کردن کالا توسط افراد و تصمیم گیری آنها برای خرید دچار تغییر زیادی شده است. از آنجا که تقاضا برای فروشگاه‌های اینترنتی به سرعت در حال افزایش است و در این دوران، رقابت شدیدتر شده است، صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی باید بتوانند مشتریان وفادار زیادی را جذب کنند تا بدین طریق کسب و کار خود را گسترش دهند. این بدان معنا نیست که شما نیاز به صرف مقدار زیادی پول برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود دارید؛ حتی تغییرات و پیشرفت‌های کوچک می‌تواند بر روی میزان فروش شما از فروشگاه اینترنتی مؤثر باشد.

عوامل مؤثر بر میزان فروش فروشگاه اینترنتی

در این مقاله بیان می‌کنیم که چه عواملی می‌تواند بر میزان فروش از فروشگاه اینترنتی تأثیرگذار باشند و در نتیجه بتوانید فروش خود را افزایش دهید.

داشتن فروشگاهی جذاب و گیرا

بدون شک، فروشگاه اینترنتی شما نماینده کسب و کار شماست، از این رو فروشگاه را جذاب و گیرا بسازید. فروشگاهی که منظم، خوب و به درستی سازماندهی شده باشد؛ بازدیدکنندگان بیشتری را جذب خواهد کرد و منجر خواهد شد که دوباره در آینده بازدیدکنندگان بر روی فروشگاه اینترنتی شما کلیک کنند، محصولات آن را مشاهده کنند و تصمیم به خرید بگیرند، بنابراین فروشگاهی که به خوبی سازماندهی نشده باعث می‌شود افراد از دوباره کلیک کردن آن در آینده دوری کنند. از آنجایی که نگاه و تأثیر اولیه بسیار مهم است، از ایجاد یک فروشگاه حرفه‌ای، مدرن و خوب اطمینان حاصل کنید که این امر اولین تأثیر همیشگی خود را خواهد گذاشت.

 

اعتمادسازی قبل از توسعه برند 

اعتبار و شهرت بدون شک مهمترین مورد است؛ به خصوص در این دوران شدید رقابتی، مشتریان ابتدا اعتبار وبسایت را قبل از خرید کردن بررسی می‌کنند. بنابراین هدف، اعتمادسازی برای مشتریان شما از روز اول و دریافت بازخورد از آنهاست. این امر به شما کمک خواهد کرد اعتبار قوی ایجاد کنید. برای اینکه شهرت بالایی را ایجاد کنید می توانید از مواردی مانند ارائه ضمانت نامه محصولات، نمایش نظرات مشتریانی که بیشترین رضایت را داشتند و نیز تعامل با مشتریان خود به کار برید.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آگاه بودن از الویت‌های مشتریان هدف 

برای اینکه بتوانید بر روی فروش خود تأثیر گذار باشید باید بدانید تمایلات مشتریان شما چیست. این امر به شما کمک خواهد کرد که تعیین کنید چه محصولاتی را در ابتدا باید برای جذب مشتریان خاص خود قرار دهید. همچنین شکی نیست که باید محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف سازماندهی کنید تا مشتریان به آسانی مورد دلخواه خود را بتوانند بیابند، اما باید تمام این دسته‌بندی‌ها را در صفحه اصلی یا صفحه فرود خود نشان دهید.

گذاشتن امتیاز بندی و نظردهی برای محصولات توسط مشتریان

این امر نه تنها باعث اعتبار برندتان می‌شود بلکه بازدیدکنندگان را ترغیب به خرید می‌کند. اعتبار محصول نیز بسیار مهم است؛ به این دلیل که اغلب افراد از «نظرات بیرونی» برای تصمیم گیری از خرید محصول استفاده می‌کنند. برای مثال، آنها محصولی را انتخاب خواهند کرد که 50 مورد نظر مثبت در مورد آن محصول بوده است نسبت به محصولی که هیچ نظری ندارد، حتی اگر آن را دوست داشته باشند. بنابراین باید مشتریان راضی خود را تشویق کنید که نظر و یا امتیاز در مورد محصول بدهند.

تمرکز بر روی جزئیات لازم

اگر بازدیدکنندگان به صفحات محصولات شما آمده، اما اکثر آنها بدون خرید یا کلیک کردن بر روی دکمه «افزودن به سبد خرید» وبسایت را ترک کنند، در نتیجه باید بر روی جزئیات محصولات تمرکز کنید. همراه با نمایش تصاویر خوب از محصولات، مفیدترین و مهم ترین جزئیات را نمایش دهید. این جزئیات شامل قیمت، شرایط ارسال، مشخصات محصول و تخفیفات می‌باشد. با این حال، جزئیات دیگری از جمله تعداد اقلام فروش رفته، موجودی انبار، امتیاز بندی و تصاویر واضح از محصولات در زوایای مختلف را می‌توانید برای جذب حداکثر خرید اضافه کنید. 

بازدیدکنندگان را مجبور نکنید که در وب سایت شما ثبت نام کنند

هیچکس دوست ندارد برای دسترسی به وبسایت شما ثبت نام و ایجاد حساب کاربری کند. بنابراین اگر این مرحله را دارید آن را حذف کنید، در غیر اینصورت باعث از دست دادن مشتریان بالقوه خود می‌شوید. اگرچه لازم است آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات ارزشمند که می‌تواند کمک کند با آنها ارتباط برقرار کنید را دریافت کنید؛ اما اولین مرحله را برای آنها ساده و بی دردسر انجام دهید. شما می‌توانید از آنها درخواست کنید که یک حساب بعدا ایجاد کنند یا می‌توانید به آنها اجازه دهید به عنوان مهمان خرید کنند. این امر قطعا منجر به نرخ تبدیل خواهد شد. 

اطمینان از پشتیبانی خوب برای مشتریان خود

هرگز تأثیری را که پشتیبانی خوب برای مشتریان شما می‌تواند ایجاد کند، نادیده نگیرید. همچنین می‌توانید برای فروشگه اینترنتی خود پشتیبانی آنلاین قرار دهید تا اطمینان بیشتری مشتریان از شما کنند. البته لازم به ذکر است که اگر پشتیبانی آنلاین را در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید اما وقتی کاربری پیامی را ارسال می‌کند و شما دیر پاسخ دهید، این امر قطعا نتیجه معکوسی را خواهد داشت و بیشتر باعث بی‌اعتمادی می‌شود. 
بنابراین، پشتیبانی سریع و مثبت را برای مشتریان خود تضمین کنید. به درخواستها و نظرات مشتریان خود در اسرع وقت پاسخ دهید. مورد دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که خریداران دو برابر مشتاق‌تر هستند تا پاسخهای منفی را نسبت به آنهایی که پاسخشان مثبت است، به اشتراک بگذارند. به همین دلیل است که باید از رضایت مشتریان خود مطمئن باشید.

کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی

اغلب موارد، مشتریان به دلیل رقابت سخت، از محصولات جدید آگاه نیستند. از این رو می‌توانید از طریق رسانه‌های اجتماعی برای شناساندن محصولات جدید خود، کمک بگیرید. شما می‌توانید تصاویر و فیلم‌های محصولات خود را همراه با بک‌لینک به آن محصول در وب سایت تجارت الکترونیک خود ارسال کنید. این امر قطعا منجر خواهد شد محصول بیشتر شناخته شود و همچنین نرخ تبدیل افزایش یابد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله زیر در وب 24 را دنبال کنید.

 

تخفیفات و پیشنهادات

کلمه «رایگان» می‌تواند واژه شگفت انگیزی برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش باشد؛ به این دلیل که این کلمه آنها را تحریک می‌کند و باعث ایجاد احساس مثبت برای خرید می‌شود. بنابراین، پیشنهادات خود را با تخفیف های ویژه و پیشنهادات مربوط به محصولات مورد علاقه آنها ارائه دهید. این یک واقعیت شگفت انگیز است که در بیشتر مواقع، بازدیدکنندگان قصد خرید کالای خاص را ندارند؛ آنها فقط به دلیل تخفیف بزرگ ارائه شده، ممکن است آن محصول را خریداری کنند. حتی ارسال رایگان محصول می‌تواند به عنوان یک تخفیف بزرگ محسوب ‌شود. بنابراین از این تاکتیک‌ها برای جذب مشتریان بیشتر ستفاده کنید.

موارد ذکر شده در بالا، راهنمایی‌های ساده ای بود که می‌توانند بر روی جذب مشتریان به فروشگاه اینترنتی شما مؤثر باشند و بدین طریق بر روی میزان فروش از فروشگاه اینترنتی شما تأثیر بگذارند. شما فقط باید استراتژی مناسب را برای رسیدن به مشتریان خود و رضایت آنها انتخاب کنید؛ بدون اینکه نیاز داشته باشید هزینه‌های زیادی را برای دستیابی به حداکثر مشتری صرف کنید. در عوض شما باید نیاز مشتریان خود و انتخاب مخاطبان هدف خود را بدانید و سپس استراتژی‌های خود را بر این اساس برنامه‌ریزی کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 هنگامی که برای اولین بار واژه بازاریابی عصبی را شنیدیم. شروع به تحقیق در باره آن کردیم. تا بتوانیم به سوال بازاریابی عصبی چیست پاسخ مناسب و درستی بدهیم. متاسفانه در مقالات فارسی نوشته شده توسط اساتید بازاریابی می شد ردی از برداشت های شخصی را دید که میتوانست مخاطب را گمراه کند. در این مقاله ما تنها به اصول علمی می پردازیم و از برداشت های شخصی پرهیز میکنیم و قصد داریم که شما را بیشتر با مبحث بازاریابی عصبی آشنا کنیم.

بازایابی عصبی چیست؟

برای پاسخ به سوال بازاریابی عصبی چیست. باید بگوییم که بازاریابی عصبی ترکیب دو علم بازاریابی و عصب شناسی است. در بازاریابی عصبی برای تشخیص بهترین روش بازاریابی از روش های بالینی عصب شناسی استفاده میشود. بازاریابی عصبی با تهیه اسکن هایی از مغز در حالتهایی مانند ، تصمیم برای خرید ، انجام خرید، پرداخت هزینه کالای خریداری شده انجام میشود. به این ترتیب بازاریاب ها میتوانند برای نحوه بازاریابی خود تصمیمات درستی اتخاذ کنند. با مطالعه مغز در هنگام خرید بازاریاب ها میتوانند برای سهل کردن انجام معاملات به فرمول های جدید و کاربردی تر دست یابند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

بازاریابی عصبی چیست

نتیجه بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی مطالعات کاملی بر روی مشتریان و خریداران انجام داده و نتایج آن در کتب ، مجلات و روزنامه ها منتشر شده است. اگر بخواهیم نتیجه کلی از این مطالعات را بیان کنیم باید بگوییم که مطالعات بازاریابی عصبی نشان داده است که مغز انسان در هنگام خرید بیشتر با احساس خود خرید می کند و نه با منطق خود، این نکته یک سوال برای ما ایجاد میکند: آیا باید از منطق در بازاریابی و فروش دوری کنیم؟ خیر بخش منطق مغز باید احساس رضایت مناسبی داشته باشد. در غیر اینصورت معامله ممکن نیست.

سوال دیگر چگونه یک بازاریابی و فروش براساس بازاریابی عصبی را انجام دهیم؟

با توجه به مطالعات انجام شده شما هنگام بازاریابی باید ابتدا مغز را وادار به پذیرش سخنان خود کنید، این جمله به این معنی است که منطق مغز را قانع کنید که خرید کالا و خدمات ارائه شده شما امری منطقی است.

 گام دوم: باید احساسات را وارد بازی کنید. در اینجا شما باید با مشتری دوست شوید ولی یادتان باشد این دوستی نباید بخش منطق مغز را قلقک دهد. یعنی اینکه دوستی خود را بشکلی ابراز ندارید که بخش منطق مغز شما را پس بزند.

گام سوم : مهمترین گام در فروش و بازاریابی کار با بخشی از مغز است که وظیفه رفع نیاز های روزانه مانند غذا خوردن ، آب نوشیدن و غیره را به عهده دارد. در این بخش شما باید مشتری را قانع کنید که خرید محصول و کالای شما یکی از نیاز های مشتری را برطرف میکند.

مثال های عملی در بازاریابی عصبی:

آیا میتوان برای بازاریابی عصبی مثالی کاربردی ارائه داد؟

بله قطعا میتوان مثال های کاربردی در بازاریابی های عصبی را ارائه داد در اینجا میتوان این مثال را بعنوان یک مثال ساده از بازاریابی عصبی ذکر کرد:

(در مثال زیر برای ساده تر شدن و قابل فهم بودن، یک فروش ساده در یک مبل فروشی را توضیح داده ایم.)

یک فروشگاه مبل را در نظر بگیرید که یک مشتری برای خرید یک مبل راحتی وارد آن شده است شما بعنوان یک فروشنده میخواهید بر اساس اصول بازاریابی عصبی شانس فروش مبل را بیشتر کنید. به این ترتیب دیالوگ های خود را به این صورت شروع کنید.

سلام و احوال پرسی گرم ولی کمی رسمی، سوال از نوع کالای مد نظر، تا اینجای کار شما برای مشتری احترام قائل شده اید و باعث شدید که بخش منطق مغز او برای ماندن و دیدن نمونه مبل های احساس آرامش کند.

در گام بعد باید منتظر پاسخ مشتری باشید. سعی کنید کمی از مشتری فاصله بگرید تا از رفتار او متوجه تمایل او شوید. در این بخش ما میدانیم که ممکن است مشتری بخواهد مبل راحتی بخرد ولی مغز او در بخش تصمیم گیری برای نیاز های اولیه، مشتری را به خرید یک مبل کلاسیک تر سوق دهد و یا برعکس.

با توجه به اینکه در صورتی که از مشتری سوال کنید او جوابی را که مغز منطقی میدهد را بازگو می کند، ولی خرید مشتری در نهایت بر اساس نظر بخشی از مغز است که به آن مغز قدیم می گویند و برای رفع نیاز های ضروری تصمیم گیری می کند باید بر اساس مشاهدات خود عمل کنیم.

گام بعدی سنجش اختلاف بین خواسته بیان شده مشتری و تمایل رفتاری او میباشد. اگر بعنوان یک فروشنده متوجه شدید که مشتری اعلام می کند که مبل راحتی میخواهد ولی مبلمان های کلاسیک را برای بیشتر مورد توجه قرار میدهد. باید وارد عمل شوید و به مشتری پیشنهاد مبل نیمه راحتی و یا نیمه کلاسیک بدهید.

توضیح : مشتری اعلام کرده مبل راحتی میخواهد ولی مغز او به او اجازه خرید مبل راحتی را نمی دهد. اگر به او بگوییم مبل کلاسیک بخرد، مغز منطقی او با ما مخالفت می کند. اگر به مشتری طبق گفته خود او مبل راحتی پیشنهاد دهیم مغز قدیم او مانع خرید خواهد شد. به این ترتیب ما با استفاده  از یک واژه به نام مبل نیمه راحتی هم بخش منطق مغز را قانع کرده ایم و هم با نشان دادن مبل های کلاسیک ساده بخش احساسی مغز را قانع کرده ایم و به این ترتیب فروش تسهیل میشود.

یک قدم دیگر در این فروش تعیین زمان ایجاد دوستی است. هنگامی که مبل نیمه راحتی را به مشتری معرفی می کنید کمی از رسمی بودن خود بکاهید و کمی با مشتری صمیمی تر شوید. از شوخی های مناسب سن و جنسیت مشتری استفاده کنید. و شروع به صحبت های کمی خصوصی تر مانند شغل و سرگرمی های مورد علاقه مشتری بکنید و یا در باره شهر محل تولدش بپرسید. از پاسخ های مشتری برای ایجاد صمیمت بیشتر از طریق گفت گو های کوتاه استفاده کنید.

در این گام شما مغز منطقی را مختل می کنید و مغز میانی را که وظیفه حفظ ما از خطرات را دارد را فعال می کنید. باید مراقب این بخش از مغز باشید. این بخش اگر شما را دوست تشخیص دهد، شما برنده اید. اگر شما را یک فروشنده سود جو تشخیص دهد باخته اید. از اغراق درباره کیفیت مبل و توضیح جزئیات ساختاری در مبل در این بخش از فروش بشدت بپرهیزید. حتی در صورتی که مشتری از شما سوال تخصصی کرد. جواب هایی کلی به او بدهید.

مثلا در پاسخ به سوال چوب مبل چیست؟ صادقانه به او بگوید تولید کنندگان که میگویند چوب راش ولی خوب، همه میدانیم که میزان کل واردات چوب راش به ایران از چوب بکار رفته در مبلمان ها در ایران کمتر است.

در این بخش به مشتری اعلام کنید که کیفیت چوب های بکار رفته بسیار بالاست و شما خود را متعهد میدانید که از بهترین کارخانجات تولید مبل خرید کنید و در منزل خودتان از همین مبل ها استفاده می کنید. در این بخش میتواند با این سوال که راستی برای نهار خوری چه برنامه ای دارید؟ آیا میخواهید نهارخوری صفحه چوب داشته باشه و یا صفحه شیشه ای؟ و خواستن نظر مشتری در باره هر کدام کاری کنید که مشتری خود را صاحب نظر بداند.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

https://seo-webmaster.blogsky.com/

https://seoweb5.blogsky.com/

https://seowebdesigner2.blogsky.com/

https://seowebmaster5.blogsky.com/

https://seokar9.blogsky.com/

https://seowebmaster66.blogsky.com/

https://seowebkaran1.blogsky.com/

https://seowebmaster3.blogsky.com/

https://seowebkar6.blogsky.com/

https://seo-webdesigner.blogsky.com/

 


:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()