نوشته شده توسط : جعفر

 

مدیریت کلیک های نابجا توسط بخش تبلیغات گوگل

یکی از مشکلات اخیری که در چند ماه اخیر در بخش تبلیغات گوگل به وجود آمده است، کلیک آگهی ها توسط رقیبان و یا افراد به وسیله ربات ها می باشد. بخش ادوردز گوگل برای مقابله با این روبات تلاش های فراوانی را انجام می دهد و از این رو پس از تایید اینکه این کلیک های نابجا می باشد وجه پرداختی توسط شرکت ها را به اکانت می افزاید.

مدیریت کلیک های نابجا توسط بخش تبلیغات گوگل
یکی از مشکلات اخیری که در چند ماه اخیر در بخش تبلیغات گوگل به وجود آمده است، کلیک آگهی ها توسط رقیبان و یا افراد به وسیله ربات ها می باشد. بخش ادوردز گوگل برای مقابله با این روبات تلاش های فراوانی را انجام می دهد و از این رو پس از تایید اینکه این کلیک هانابجا می باشد وجه پرداختی توسط شرکت ها را به اکانت می افزاید.

همان طور که در شکل زیر نیز ملاحظه می فرمایید در تاریخ 11 سپتامبر، گوگل بخش قابل ملاحظه ای را به یکی از اکانت ها افزوده است.

تعریف کلیک های نابجا: گوگل کلیک های نابجا را به آن دسته از نمایش ها و کلیک های ارتباط می دهد که مشکوک به نظر می رسند و معتقد است که اینها توسط مشتریان واقعی نمی باشند و از این رو هزینه ای را نیز از مشتریان دریافت نخواهد کرد.

معمولا کلیک های نابجا دو دسته می باشند. بخش اول مربوط به نرم افزارها و یا همان روبات ها می باشد که به طور اتوماتیک روی آگهی کلیک می کنند و بخش دوم را کسانی انجام می دهند که روی آگهی ها بیشتر از یکبار کلیک می کنند.

 

منبع : نوین مارکتینگ
 


:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

برقراری ارتباط با کاربر و مخاطب و سئو

یکی از مهم ترین عناصر برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی و فروش آنلاین در تمام موتور های جستجو و مخصوصا گوگل در قالب سئو و بهینه سازی سایت ، ایجاد حس همدلی و همراه بودن با مخاطبان ، کاربران و بازدید کنندگان وب سایت است.هنگامی که شما به درک کاملی از چگونگی استفاده کاربران (در واقع هدف مارکتینگ آنلاین) از گوگل و سایر موتور های جستجو برسید ، خواهید توانست این کاربران را جذب وب سایت خود نمایید.

برقراری ارتباط با کاربر و مخاطب و سئو

برقراری ارتباط با مخاطب و کاربر:
یکی از مهم ترین عناصر برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی و فروش آنلاین در تمام موتور های جستجو و مخصوصا گوگل در قالب سئو و بهینه سازی سایت ، ایجاد حس همدلی و همراه بودن با مخاطبان ، کاربران و بازدید کنندگان وب سایت است.هنگامی که شما به درک کاملی از چگونگی استفاده کاربران (در واقع هدف مارکتینگ آنلاین) از گوگل و سایر موتور های جستجو برسید ، خواهید توانست این کاربران را جذب وب سایت خود نمایید.

یک تصویر از آمار جستجو با داده های شگفت انگیز در آپریل ۲۰۱۰
گوگل با اختصاص دادن ۶۴٫۴ درصد از کل جستجو های انجام شده در ایالات متحده آمریکا هسته اصلی عبارات جستجو شده در زمینه مارکتینگ در آمریکا شد.رقبای گوگل یاهو با ۱۷٫۷% و موتور جستجوی گوگل با ۱۱٫۸% بودند.آمریکایی ها در آپریل این سال ۱۵٫۵ میلیار جستجو در موتور های جستجو داشتند که اغلب آن ها در گوگل به ثبت رسید.گوگل با ۱۰ میلیار کوئری ، یاهو با ۲٫۸ میلیارد کوئری ، مایکرو سافت با ۱٫۸ میلیارد کوئری ، موتور جستجوی Ask Network با ۵۷۴ میلوین کوئری و AOL LCC با ۳۷۱ میلیون کوئری جایگاه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.۸۶% از مجموع این افراد از موتور های جستجوی برای یافتن بیزنس ها و فروشنده های محلی استفاده کردند.این رقم حیرت انگیز است و خود گویای اهمیت سئو و بهینه سازی مارکت شما در موتور های جستجوی گوگل میباشد.طبق آمار فوق مشخص است که مارکت هایی که در صفحات اول گوگل و سایر موتور های جستجو قرار داشتند به چه سود عظیمی دست یافته اند.

نتیجه گیری های حاصله :

  • جستجو در گوگل و موتور های جستجو بسیار رایج و محبوب است و تقریبا تمام آمریکایی ها و میلیون ها انسان در سر تا سر جهان از این طریق به جستجوی محصولات مورد نظر خود میپردازند.
  • حضور و نمایش وب سایت شما در صفحات اول نتایج موتور های جستجو برای موفقیت در این عرصه ضروری است.کاربران و مخصوصا کاربران ایرانی معمولا در صفحه اول به دنبال محصولات مورد نظر خود میگرند.
  • قرار گرفتن در صفحه و لینک نخست گوگل علاوه بر افزایش ترافیک وب سایت شما باعث جلب اطمینان کاربران و مشتریان خواهد گردید.از دید مصرف کنندگان بهترین ها همیشه در صفحات اول هستند.
  • جستجو در گوگل و موتور های جستجوی تعدادی باور نکردنی از مارکت های رایج بازار را هدایت میکنند و در واقع بر روی آن های اثر گذار هستند.

سئو یک علم است :
امروزه آموزش سئو یکی از پر طرفدار ترین کلاس های IT در اغلب کشور های دنیا به حساب میرود.دانش سئو حتی برای برنامه نویسان قدرتمند و مسلط بر اسکریپت های برنامه نویسی نیز یک ضرورت محسوب میشود و برای پیشبرد اهداف خود در اینترنت باید با آخرین تکینک های افزایش رتبه سایت و سئو آشنا شوند.سئو یک علم است و چیزی فراتر از خرید و فروش بک لینک و یا نصب چند پلاگین سئو میباشد.

  1. طراحی سایت تهران
  2. طراحی سایت
  3. سئو سایت
  4. طراحی وب سایت
  5. طراحی سایت شرکتی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. طراحی سایت تهران
  8. طراحی سایت
  9. سئو سایت
  10. طراحی وب سایت
  11. طراحی سایت شرکتی
  12. طراحی سایت فروشگاهی
  13. طراحی وب سایت
  14. طراحی سایت شرکتی
  15. طراحی سایت فروشگاهی


:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

نام دامنه اینترنتی شما

دامنه اینترنتی (DOMAIN) برا ی موفقیت وب سایت شما امری مهم و قابل توجه می باشد. اگر به طور مثال برای حضور در بازارهای وبی تصمیم جدی گرفته اید بی هیچ توضیحی شما به یک دامنه اینترنتی مناسب نیاز خواهید داشت.

نام دامنه اینترنتی شما

دامنه اینترنتی (DOMAIN) برا ی موفقیت وب سایت شما امری مهم و قابل توجه می باشد. اگر به طور مثال برای حضور در بازارهای وبی تصمیم جدی گرفته اید بی هیچ توضیحی شما به یک دامنه اینترنتی مناسب نیاز خواهید داشت.

برای نیل به اهدافتان به جای استفاده ازسایت هایی که دامنه های رایگان در اختیار شما می گذارند _که اتفاقاً بسیار طولانی و مشکل هم هستند _ شما باید دامنه اینترنتی خود را داشته باشید.فواید بسیاری در داشتن یک دامنه اینترنتی شخصی وجود دارد. اینجا با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

دامنه اینترنتی در واقع تنها عامل شناسایی هویت شما و یا سازمانتان در اینترنت می باشد نامی که شما همیشه و یا برای مدت طولانی از آن استفاده خواهید کرد.

به عنوان مثال اگر شما در یک سایت رایگان مانند GEOCITIES اقدام به گرفتن فضا و ثبت دامنه کنید و پس از مدتی برای اینکه احساس می کنید در زمنیه کاری خود موفق شده اید و باید از خدمات میزبانی بیشتر و پیشرفته تری استفاده کنید بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد در صورتی که به یک دامین جدید نقل مکان کنید.

ضمن اینکه بازدیدکنندهای شما مجبور هستند همیشه یک آدرس طولانی را به خاطر بسپارند در صورت این تغییر شما مجبور هستید تمام برنامه های خود را برای دامین جدید از نو آغاز کنید.

اما در صورتی که شما دامنه اینترنتی مخصوص به خود را داشته باشید هر زمان که مایل بودید می توانید شرکت میزبان وب خود را عوض کنید و در این صورت مردمی که با سایت شما آشنا شده اند همچنان می توانند از به سادگی شما را پیدا کنند آن هم فقط با تایپ دامین همیشگی شما

شما می توانید جایگاه وب سایت خود را در میان مردم ترقی دهید به جای اینکه به ترویج وب سایت دیگران بپردازید و این زمانی ممکن خواهد بود که هنگام ارسال نامه های الکترونیکی نام دامین شما در نشانی پست الکترونیک شما باشد.

به عنوان نمونهALI@YAHOO.COM به ترویج سایت یاهو کمک می کند در صورتی که استفاده از ALI@ALI.COM معرفی کننده وب سایت شخص دارنده ایمیل خواهد بود.

شما احتمالاً با ترافیک زیادی در وب سایت خود خواهید داشت زیرا مردم بیشتری می توانند دوباره به سایت شما مراجعه کنند وقتی که آنها بتوانند به خاطر بیاورند نشانی سایت شما را و همچنین بسیاری از سایتهای جستجوگر مثل یاهو فقط وب سایتهایی را که با دامنه های خودشان ثبت شده اند نشان می دهند.

یکی دیگر از نتایج داشتن دامین شخصی این است که شما می توانید خطاهای معمول صفحات وب را شناسایی کنید تا از خروج مردم از سایت خود به علل گوناگونی همچون لینکهای غیر فعال و سایر خطاها پیش گیری کنید.

دامنه های اینرنتی این روزها بسیار ارزان هستند و دیگر بهانه های برای نداشتن آن وجود ندارد.

حالا که شما آماده انتخاب دامین اختصصاصی برای خود و یا سازمانتان هستید در اینجا به چند نکته که می تواند برای انتخاب یک دامین خوب به شما کمک کند اشاره می شود.

  •  اندازه آن مهم است

در شرایط حاضرهرچه نام دامین شما کوتاهتر باشد بهتر است. البته پیدا کردن نام های کوتاه دشوارتر می باشد اما اگر شما توانستید یک نام مناسب کوتاه پیدا کنید نتایج زیر شامل حال شما خواهد شد.

  1. نام های کوتاه برای تبدیل شدن به نشان تجاری شما مناسب تر هستند و از این جهت آسانتر در ذهن مخاطبان جا میگیرند.
  2. نامهای کوتاه برای به خاطر سپردن آسانتر هستند.
  3. احتمال نوشته شدن آنها با املای غلط و هدایت مشتریان شما به سایتهای با املای مشابه کمتر می شود.

 

  • آسان برای به یاد آوردن

سعی کنید نامی را انتخاب کنید که برای به یاد آوردن آسان باشد و خیلی زود به گوش مردم آشنا شود.

کلمات کلی برای اینکار خوب هستند اما احتملا تا کنون بیشتر کلمات کلی مناسب توسط دیگران ثبت شده اند. در این مرحله شما باید دنبال اسامی غیر عمومی و یا ترکیبی از اسامی عمومی بگردید که از نظرهماهنگی معنایی و آوایی هماهنگ باشند.

به عنوان مثالWWW.NASLE3.COM یک اسم آسان برای به خاطر سپردن است.

  • زمینه اصلی کسب و کار شما را به طور کلی مورد اشاره قرار دهد

اگر شما از کلید واژه هایی که توصیف کننده کسب و کار شما هستند استفاده کنید این موضوع می تواند به رتبه بندی شما در موتورهای جستجو کمک کند.

چه بهتر که شما در صورت امکان اسم اصلی سازمان، شرکت و یا کاری که به آن مشغول هستید را به عنوان دامین انتخاب کنید. در این صورت تمامی اعتبار شما در محیط فیزیکی به اینترنت منتقل می شود و کاربران اینترنت می توانند نام دامین شما را از روی نام سازمان یا شرکت حدس بزنند.

به عنوان مثال وقتی کسی در اینترنت به دنیال سایت شرکت هما میگردد سعی میکند در ابتدا نام هایی در همین حدود را آزمایش و یا مورد جستجو قرار دهید.

  • پرهیز از ایجاد اسامی متشابه

این به آن معنی است که شما باید از گزینش دامین هایی که پیش از این نمونه های مشابه آنها ثبت شده خودداری کنید. اگر این کار را بکنید مردم می توانند به سمت سایت رقبای شما هدایت شوند تا به سایت شما.

زیرا آنها گیج خواهند شد با دیدن دو دامنه شبیه به هم و به احتمال زیاد به دامینی که سابقه بیشتری در ذهن آنها دارد بیشتر اعتماد خواهند کرد.

  • دامین دات کام بهتر است

شما باید همیشه هدف خود را دستیابی به دامین های دات کام قرار دهید. اگر شما دامین خود را با پسوند دات نت، دات اینفو و یا هر چیزی به غیر از دات کام ثبت کنید و رقبای شما همان دامین را با پسوند دات کام ثبت کنند شما تنها عده معدودی از مشتریان بالقوه را به دست خواهید آورد.

 

منبع : تبیان

 

  1. طراحی سایت شرکتی
  2. طراحی سایت فروشگاهی

 

  1. طراحی سایت تهران
  2. طراحی سایت
  3. سئو سایت
  4. سئو
  5. طراحی وب سایت
  6. طراحی سایت شرکتی
  7. طراحی سایت فروشگاهی
  8. طراحی سایت تهران
  9. طراحی سایت
  10. سئو سایت
  11. طراحی وب سایت
  12. طراحی سایت شرکتی
  13. طراحی سایت فروشگاهی


:: بازدید از این مطلب : 805
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

فعال سازی soap

SOAP مخفف Simple Object Access Protocol است. پروتکلی ساده برای تبادل ساده پیامهایی از جنس اکس‌ام‌ال بر روی شبکه‌های رایانه‌ای. این پروتکل معمولاً از HTTP/HTTPS برای دادوستد داده استفاده می‌کند. SOAP لایه زیر بنای پشته خدمات وب را تشکیل می‌دهد که یک چارچوب پیغام دهی ایجاد می‌کند که لایه‌های مجرد بیشتری می‌توانند بر روی آن ایجاد شوند.

SOAP مخفف Simple Object Access Protocol است. پروتکلی ساده برای تبادل ساده پیامهایی از جنس اکس‌ام‌ال بر روی شبکه‌های رایانه‌ای. این پروتکل معمولاً از HTTP/HTTPS برای دادوستد داده استفاده می‌کند. SOAP لایه زیر بنای پشته خدمات وب را تشکیل می‌دهد که یک چارچوب پیغام دهی ایجاد می‌کند که لایه‌های مجرد بیشتری می‌توانند بر روی آن ایجاد شوند.

برای فعال سازی soap وارد آدرس زیر شوید.

/usr/local/directadmin/custombuild/configure/suphp

سپس فایل configure.php5 زیر را ویرایش کنید.

nano configure.php5

سپس عبارت

--enable-soap

را به فایل اضافه نمایید و آن را ذخیره نمایید.

توجه داشته باشید در انتهای تمام خطوط  بجز خط آخر باید باید از کارکتر استفاده شود

سپس وارد مسیرزیر شوید :

/usr/local/directadmin/custombuild

و  دستورات زیر را به ترتیب اجرا نمایید:

./build clean

./build php

 

منبع : ایران سرور
 


:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

14 نکته برای تبدیل شدن به یک طراح وب موفق

طراحان وب سایت اغلب نگران مجموعه مهارت های خود و تسلط بر روی عوامل مختلف مثل تکنیک های جدید CSS یا jQuery هستند. با این حال تبدیل شدن به یک طراح وب سایت موفق نیازی بیش از دانستن مهارت های جدید دارد. به غیر از ساخت و چشم نواز کردن وب سایت ، چالشی در بین طراحان وب وجود دارد که به طور موثر مرتبط با مدیریت است.

14 نکته برای تبدیل شدن به یک طراح وب موفق
طراحان وب سایت اغلب نگران مجموعه مهارت های خود و تسلط بر روی عوامل مختلف مثل تکنیک های جدید CSS یا jQuery هستند. با این حال تبدیل شدن به یک طراح وب سایت موفق نیازی بیش از دانستن مهارت های جدید دارد. به غیر از ساخت و چشم نواز کردن وب سایت ، چالشی در بین طراحان وب وجود دارد که به طور موثر مرتبط با مدیریت است.
واقعا آیا موفقیت یک طراح وب نیاز به مجموعه ای از خصوصیات و صفات فردی یا کاری دارد ؟ شما به عنوان یک طراح وب سایت از چه صفات و خصوصیاتی برخوردار هستید ؟

ما در اینجا در مورد همین خصوصیات صحبت می کنیم و نکات و مواردی را معرفی کرده که باعث موفقیت یک طراح وب در کار طراحی وب سایت خواهد شد. پس تا انتها با ما باشید!

  • مهارت برقراری ارتباط موثر
    برقراری ارتباط یکی از آن دسته از مهارت هاست که می تواند باعث پیروزی یا شکست شما در هر زمینه ای باشد و این موضوع در طراحی وب بسیار مهم تلقی می شودکه باید یک طراح وب بتواند یک ارتباط قوی با مشتری ، توسعه دهنده ها و دیگر همکاران خود برقرار نماید. این کاملا قابل درک است که گاهی اوقات اتفاقاتی در بین کار یا پروژه ای رخ می دهد که به روند طراحی وب سایت خدشه وارد می کند ، اما طراح وب است که با صبر و حوصله و دانستن دانش ارتباطات می تواند به نحوی عالی ماجرا را به سر منزل برساند.

شما به عنوان یک طراح وب باید با صحبت های هوشمندانه در مورد هر سوال یا جوابی به مشتری و ارائه گزارش های جزئی و کلی به او بتوانید کسب وکار خود را نگه داشته و مشتری را از کار و فعالیتی که به عهده شما گذاشته است ، راضی نگه دارید. بنابر این برقراری ارتباط خوب و موثر می تواند کسب و کار طراحی وب شما را زنده و موفق گرداند.

  •  توانایی فروش
    دنیای طراحی وب از نگاه یک طراح به شکل یک جنگل پر از درخت های همشکل و کوچک و بزرگ است که برای زنده ماندن در بین این جنگل باید ریشه ای قوی را در بین خاک پروراند تا هر نوع باد و طوفانی نتواند به راحتی آن را از بین ببرد. به منظور ایستادن مثل یک سرو در بین طراحان وب ، نیاز به خود ایستادگی و ایجاد مهارت های دانشی و کاری در خود دارید.

طراحان وب معمولا انسان های فروتنی هستند و شبانه روز در حال تلاش و رقابت با دیگر هم صنفان خود می باشند. یک طراح وب می تواند کارش را به صورت دهان به دهان ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تبلیغات ، همکاری در پروژه های جانبی و یا غیره به مشتریان بشناساند.
با این حال اگر شما ترجیح می دهید که به سادگی روی صندلی گرم و نرم خود بنشینید تا پروژه ای به تورتان بخورد ، شما محکوم به فنا خواهید بود.

  • برنامه ریزی قبل از طراحی
    در حالی که رویکرد بسیاری از طراحان وب در ساخت و ایجاد یک وب سایت با صبر و حوصله قابل انجام است ، اما واقعیت امر اینست که باید قبل از هر طراحی برای تسریع بخشیدن در کار از قبل برنامه ریزی کرده و با توجه به نیاز مشتری بتوان به سرعت پروژه را به اتمام رساند. برنامه ریزی می تواند تحقیق در مورد درخواست های مشتری ، نگاه کردن به مهارت های خود ، تعمق در کار و پروژه های رقبا و غیره باشد.

بهتر است قبل از ورود به هرگونه کاری در ابتدا در ذهن خود یک مرور کلی از نیازهای کارفرمای خود بنمایید و سپس با یک ایده شروع به رسم بخش های مختلف برای ساخت وب سایت بر روی کاغذ کنید. این موضوع باعث صرفه جویی در زمان ، پول و رسیدن به بهترین ایده است.

  •  ارزیابی کاری و دریافت بازخورد
    چرخه طراحی یک وب سایت با ارزیابی و تجزیه و تحلیل کار به اتمام می رسد. در آخر کار است که باید به اجرای بازخوردهای موثر از طرف مشتری و حرفه ای ها در این حوزه پرداخت. البته گرفتن بازخورد و تحمل و قبول انتقادات و پیشنهادات خیلی هم کار آسانی نیست ، چون ممکن است یک پروژه به صورت شبانه روزی وقت برده باشد و با انتقادات مشتری صبر و حوصله مان تمام شده و به پرخاشگری برسیم.

مطمئن باشید که اگر انتقادات از طرف همکاران و کارفرمای شما به صورتی موثر و واقعی باشد ، چقدر می تواند در روند طراحی های بعدی شما مفید واقع شوند. با ارزیابی کار و بررسی پروژه به اتمام رسیده توسط مشتری می توان بازخوردهای مثبت یا منفی از او انتظار داشت که بعضی از روی آگاهی و برخی دیگر از روی ناآگاهی از روند طراحی و نداشتن خلاقیت کاری پدید می آید که طراح باید با صبر و حوصله کافی به هردو پیشنهادات مثبت و منفی پاسخ دهد.

  • یک طراح وب یا طراح گرافیک
    این یک تصور غلط است که طراحان گرافیکی می بایست مهارت های طراحی وب را نیز آموخته باشند و یا بالعکس. در حالی که بسیار به ندرت پیش می آید که یک فردی هم طراح گرافیکی باشد و هم طراح وب که بتواند بدون کمک هیچ همکاری به تنهایی پروژه ها را به اتمام برساند. طراحی گرافیکی و طراحی وب دو مقوله جدا از هم هستند و هر کدام از آنها نیاز به مهارت های جداگانه دارند.

بله شاید یک طراح وب کمی هم کار با فتوشاپ یا برنامه های گرافیکی دیگر را بداند ، اما مطمئنا خلاقیت و توانایی یک گرافیست ماهر را ندارد. برای موفقیت در هر کاری بهتر است هر کدام از این گروه ها در زمینه کاری خود به کسب مهارت های لازم پرداخته و با تعامل و برقراری ارتباط با یکدیگر به یک پروژه خوب که هر دو گزینه گرافیکی و طراحی وب در آن دیده می شود ، برسند.

  • تطبیق با فناوری های جدید
    جهان وب مانند بسیاری از مشاغل دیگر ، هر روز دچار تغییر و تحولات بسیاری می شود . یک طراح وب حرفه ای همیشه خود را با این تغییرات همسان کرده و در روز یا هفته های کاری خود زمانی را برای آموختن این تکنیک ها و مهارت های جدید اختصاص می دهد. اگر شما نمی خواهید از گردونه رقابت با همکاران خود دور بمانید ، بهتر است خود را برای آموختن چیزهای جدید آماده کنید.

  • مهارت های نرم افزاری
    اگر ما فاکتورهای موفقیت یک طراح وب را تقسیم کنیم ، مهارت های نرم افزاری یک طراح وب یکی از موارد مهم به شمار می رود. همانطور که قبلا ذکر شد ، شاخه طراحی وب به سرعت به روزرسانی می شود و هر روز یک روش جدید و نو به آن اضافه می شود یا ابداع می گردد. حتی اگر شما بلد نیستید ترفندهای جدید برنامه نویسی کنید ، حداقل باید به عنوان یک طراح موفق بدانید چگونه از این ترفندهایی که دیگران ابداع می کنند استفاده کنید.

جدا از مهارت های اصلی هسته کد نویسی ، مهمتر درک موضوعاتی مانند : مدرن ترین روش های کدنویسی HTML CSS با کیفیت و سازگار با تمام مرورگرها ، بهینه سازی پایه ای برای موتورهای جستجو ، تکنیک های رابط کاربری با Javascript و پایه گذاری یک سایت که به مرور زمان می توان به آن صفحات دیگری نیز افزود.
حتی فقط درک یکی از این مهارت هایی که گفته شد ، قطعا شرایط را برای یک شغل خوب با مشتریان بهتر برای شما فراهم می کند.

  • بدست آوردن تجربه
    داشتن تجربه کافی ، گاهی اوقات حتی از مدارک تحصیلی و یا داشتن مهارت واجبتر است. به همین ترتیب ، موفقیت یک طراح وب بستگی به داشتن تجربه و کار چندین ساله دارد. در بیشتر مواقع مشتریان و صاحبان پروژه ها برای دادن یک کار به طراح وب از تجربه و نمونه کارهای آن سوال می کنند تا ببیند آن طراحی که برگزیده اند از تجربه ای خوب و نمونه کارهایی برخوردار است یا خیر.

داشتن تجره گستره در زمینه کاری شما می تواند کمک کننده ، سرعت دهنده ، راه حل مهارت ها و غیره باشد. توصیه من اینست که اگر در مدرسه یا دانشگاه تحصیل می کنید و می خواهید صبر کنید تا درس تان تمام شده و بعد به جرگه طراحان وب بپیوندید ،بهتر است از هم اکنون شروع به فعالیت کرده و تجربه خود را در طراحی وب بالا ببرید تا در آینده راحتتر و سریعتر به موفقیت برسید.

  • سازماندهی رایانه
    یک طراح وب حرفه ای از همان ابتدا وسواس خاصی بر روی فایل های رایانه ای خود دارد. مهم نیست که یک طراح چقدر در حرفه و کار با سیستم عامل رایانه خود مسلط است ، مهم اینجاست که بتوان در کمترین زمان به پوشه ها و فایل های مهم دسترسی پیدا کرد. بنابر این سازماندهی و طبقه بندی کردن تصاویر ، فیلم ها ، فایل های متنی ، گرافیکی ، صوتی و غیره و جایگذرای آنها در پوشه های جداگانه و گذاشتن برچسب و نام بر روی آنها می تواند یک راه حل عالی باشد.

  • احساس کسب و کار
    طراحان وب ، چه بصورت فری لنسر یا یه عنوان یک کارمند حقوق بگیر ، باید در هنگام کار بر روی یک پروژه احساس فعالیت واقعی کسب و کار را داشته باشد. طراحی در ونیای واقعی شامل تمام موارد کسب و کار مانند خرید و فروش ، بازاریابی ، کسب درآمد و هزینه ها می شود. یک طراح وب موفق نیز باید اینچین حسی برای کارهای خود داشته باشد و به حرفه خود مانند یک شغل در دنیای واقعی بنگرد.

اگر احساس می کنید که طراحی وب برای شما فقط به عنوان یک تفریح به حساب می آید نه یک شغل ، پس بهتر است قدمتان را از این حرفه بردارید و راه را برای دیگر افراد باز کنید! ” هیچ چیز مانند یک طراح غیر متعهد و دمدمی مزاج نمی تواند به این حرفه صدمه بزند. ”

  • کار گروهی
    طراحی وب به ندرت توسط یک نفر ایجاد می شود. این که شما در یک استودیوی بزرگ طراحی یا با یک مشتری کوچک کار می کنید ، فرقی ندارد و مهم اینجاست که کار گروهی اجتناب ناپذیر است. در حالی که کار طراح وب نیاز به یک تیم بزرگ و حرفه ای ندارد ، مهم اینست که شما بتوانید اغلب توانایی خود را با دیگران مچ و هماهنگ کنید و یا کاری را به دیگران محول کنید و دیگران را با خود هماهنگ کنید.

یک بازیکن تیمی خوب به معنای درک نقش خود در طرح های بزرگتر و کمک کردن به دیگران است . همانطور هم که در قدیم گفته شده ” عقل دو نفر بهتر از نتیجه گیری یک نفر است ” . یاد بگیرید به طور موثر با دیگران همکاری کنید و کیفیت کاری خود را بهبود ببخشید.

  • نمونه کارهای به روز شده
    ایجاد و حفظ و نگهداری یک مجموعه خوب از نمونه کارها ، موفقیت هر طراحی را تضمین می کند. نمونه کارها بهترین وسیله برای به نمایش گذاشتن توانایی ها و مهارت های شماست و ایجاد یک گالری از نمونه کارهای قدیم تا جدید می تواند به مشتریان نشان دهد که هنوز شما در این حرفه مشغول به کار هستید و می توانند روی شما حساب کنند.

نمایش کارها و پروژه های طراحی شده توسط شما بصورت یک گالری در وب سایت شخصی یا دیگر جاهای اشتراک گذاری عکس می تواند کمک کننده بزرگی برای برقراری ارتباط موثر مشتریان با شما باشد. پس توجه بیشتری به این زمینه نمایید.

  • نگاهی به طراحی های بزرگ
    اگر می خواهید به یک طراح وب موفق و بزرگ تبدیل شوید ، باید به صورت مداوم و با تمرکز زیاد بر روی مجموعه وب سایت های طراحی شده توسط همکاران خود توجه داشته باشید. می توانید از اینترنت که منبع بسیار خوبی برای ایده گرفتن است استفاده کنید . البته اینترنت یک منبع ارازن و یک مرجع وسیع برای کسب تجربه های تازه است. مشاهده و جمع آوری طرح های بزرگ و الهام بخش است که به شما کمک می نماید که در طراحی وب سایت های در دست خود دید بازتری داشته باشید.

 

  • کپی کنید!
    حالا شما یک مجموعه از نمونه کارهای طراحان وب را جمع آوری کرده اید و در این لحظه است که باید شروع به بررسی و الهام گرفتن از آنها نمایید. شاید کپی کاری کار درستی نباشد ، اما کپی کاری جزئی جداناپذیر از فرآیند یادگیری است و من پیشنهاد نمی کنم که شما کاری را کپی کنید و به خورد مشتری هایتان بدهید. کپی کردن وسیله تمرین و آموختن مهارت های جدید است.

اول یک طرح را انتخاب کنید و همان کاری را که طراح آن انجام داده است تکرار کنید تا با نحوه ساخت و تکنیک های جدید درباره آن آشنا شوید. این کار باعث می شود درکتان از چگونگی پیاده سازی و به کار بردن تکنیک ها برای بخش های مختلف بالا برود.

سخن آخر
طراحی وب سایت یک میدان چالش بر انگیز است و موفقیت در این حوزه نیازمند صبر و عزم و اراده در مقابل مشکلات احتمالی در حین کار است. چیزی که شما به منظور موفقیت در طراحی وب سایت نیاز دارید اینست که ” هرگز تسلیم نشوید ” . من می دانم که موفق شدن در هر کاری نیاز به صبر و کوشش دارد ، اما آموختن تکنیک ها و مهارت های جدید و کسب تجربه می تواند این روند را دلنشین تر کرده و با توجه به تعاریف بالا می توان به سرعت به یک طراح وب موفق تبدیل شد.

 

منبع : تازه های تکنولوژی


:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()