نوشته شده توسط : جعفر
 

در اقدامی درست هر کسی ممکن است، شغل مناسبی برای خود پیدا کند اما همیشه تصویری از یک شغل رؤیایی در سر داشته باشد که همیشه چشمش به دنبال آن بوده است. شاید هنوز برای به دست آوردن آن آمادگی کامل نداشته اید. شاید هم هدفتان این بوده که این شغل را به دست بگیرید، تا سر فرصت شغلی که همیشه می خواسته اید را به دست بیاورید. اما پیش از آنکه به جستجوی خود ادامه دهید، از خودتان بپرسید آیا شغل فعلی تان قابلیت تغییر و تحول را دارد یا خیر. شاید بتوانید با اندکی تلاش، شغل فعلی تان را به شغل رؤیایی تان بدل کنید.

 

شارلیز هرست، استادیار رشته ی مدیریت کالج کسب و کار مندوزا، اعتقاد دارد مردم اغلب اوقات میزان کنترلی که روی شغل خود دارند را دست کم می گیرند. او در این باره می گوید: «پژوهش ها نشان داده اند نگاهی متفاوت به کار، بازتعریف وظایف شخص در قالبی تازه، و یا تغییر نحوه ی تعامل با دیگران، همه و همه کارهایی هستند که افراد از طریق آنها می توانند معنای تازه ای از دل شغل خود بیرون بکشند».

شغل رؤیایی شغلی است که شما را راضی کند و نقاط قوتتان را به نحو احسن به کار بگیرد. اگر در حوزه ای فعال هستید که از آن لذت می برید، اما هنوز شغلی که می خواهید را در آن حوزه به دست نیاورده اید، انجام هفت کار زیر به شما کمک می کند شغل فعلی تان را به شغلی که همیشه می خواسته اید بدل کنید.

1- ایده پرور باشید

پیشنهاد هرست این است که مسئولیت های خود را با ارائه ی پیشنهاد های خلاق و سازنده به بالادستی های خود دستخوش تغییر و تحول کنید. او در این باره می گوید: «اگر ایده های شما به کار گرفته شوند، شاید بتوانید در اجرای آنها نیز مشارکت داشته باشید». دیوید نور، مدیرعامل شرکت مشاوره ی استراتژی نور گروپ توصیه می کند فرا تر از نقش و حوزه ی مسئولیت های خود فکر کنید تا بتوانید از نیاز های بعدی تیم یا شرکتتان پیش بینی بهتری داشته باشید. او می گوید: «آیا مهارت ها، دانش، یا رفتار مورد نیاز را در خود دارید؟ اگر خیر، به این فکر کنید که چگونه می توانید به سرعت آنها را کسب کنید و به کار بگیرید».

2- کارهایی خارج از بازه ی همیشگی خود انجام دهید

نور توصیه می کند کاری کنید مدیرتان در کنار نقش فعلی تان، شما را در نقشی که دوست دارید نیز ببیند. او می گوید «برای پروژه های بزرگ و طرح های مهم داوطلب شوید و به دنبال راه هایی بگردید که بتوانید فرا تر از تعریف شغلتان تأثیرگذار باشید».

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

اپلیکیشن شهرنت اولین فروشگاه ساز   در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان     فروشگاه ساز آنلاین برای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

3- روابط خود را توسعه دهید

نور توصیه می کند با برقراری روابط قدرتمند با تصمیم گیران، کاری کنید هر کسی برای امور مختلف به شما مراجعه کند. اطمینان حاصل کنید دیگران می توانند اولویت های مورد نظر شما برای مسئولیت های تازه را تشخیص دهند. او ادامه می دهد: «دیگران همیشه می توانند کسانی را پیدا کنند که بتوانند از پس انجام جنبه های فنی کار شما بر بیایند. اما شما باید کاری کنید به خاطر برقراری و حفظ ارتباطات مهم در تیم و سازمان، به شما مراجعه کنند یا شما را پیشنهاد دهند».

4- در موقعیت خود نوآور باشید

توصیه ی نور این است که سعی کنید مدام در حال رشد باشید و ریزه کاری های حوزه ی فعالیت خود را کشف کنید. در رویداد ها و کنفرانس های آن حوزه شرکت کنید، در انجمن های آن فعال باشید و خود را در موقعیت هایی قرار دهید که بتوانید با افراد اثرگذار روبرو شوید. سپس بینش، ایده ها و روابط حاصله را به محل کار خود بیاورید. او می گوید: «برای زندگی شخصی و شغلی خود نقشه ی راه درست کنید».

5- وظایف مورد علاقه ی خود را فهرست کنید

میشل ماوی، مدیر جذب نیروی شرکت نیروی انسانی اتریوم توصیه می کند تمام کار هایی که در موقعیت شغلی فعلی تان دوست دارید انجام دهید را فهرست کنید و بیشتر به آنها بپردازید.
او می گوید: «پروژه های هوشمندی تعریف کنید که در آنها لازم باشد از این مهارت ها بیشتر استفاده کنید. به این ترتیب از انجام شغل خود رضایت بیشتری خواهید داشت».

6- لحظات اوج خود را پیدا کنید

ماوی اعتقاد دارد مشاغل مختلف به خاطر پتانسیل هایی که دارند جذابیت پیدا می کنند؛ مثل اینکه می توانیم در آنها خیلی چیز ها یاد بگیریم، دستاورد هایی داشته باشیم و از آنها درآمد کسب کنیم. او ادامه می دهد: «در ادامه کشش پیدا می کنیم و تا حدی شناخته می شویم، تا اینکه در نهایت به اوج می رسیم. این لحظه حس فوق العاده ای دارد: لحظه ای که در رأس بازی خود قرار می گیرید و از انجام آن لذت می برید». ماوی توصیه می کند به دنبال آن لحظه ی بعدی باشید. او می گوید «لحظه ای که به خاطر ترفیع، افزایش حقوق، و یا مدیریت یک تیم در پوست خود نمی گنجید. این لحظه هر چه که می خواهد باشد، اما به دنبالش باشید».

7- نیاز هایتان را از مدیر خود بخواهید

آنیشا وینجاموری، مدیرعامل شرکت مشاوره ی اینوویشنز آیکیو اعتقاد دارد هیچ کارفرمایی دوست ندارد کارمند ارزشمندی که به پیشرفت سازمانش کمک می کند را از دست بدهد. او در این باره توضیح می دهد: «اگر از لحاظ فرهنگی و کاری عضو مؤثری باشید، مدیر شما از فراهم کردن شرایط کاری دلخواهتان، درک نقاط قوتتان و توانمندسازی شما در جهت رسیدن به اهداف حرفه ای شما و شرکت خود، بی نهایت خوشحال خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

ممکن است بعضی از این ایده ها را قبلا امتحان کرده باشید اما امیدوارم حتی اگر ایده ها برای شما تازه نیستند باعث ایجاد انگیزه در شما شوند. ما در این مقاله ۱۰ ایده پیشنهاد میکنیم که شما می تواند در سال جدید برای سایت خود اعمال کنید تا موفقیت بیشتری بدست بیاورید .

 

1) از انواع فونت های متفاوت استفاده کنید

تایپوگرافی نیز یکی از مسایل بزرگ در طراحی سایت ۹۲ خواهد بود. فونت های با API قوی بدین معناست که هر کسی می تواند فونت های جذاب در وبسایت شما را مشاهده کند؛ پس بهتر است از این موقعیت استفاده کرده و فونت هایی گیرا و جذاب برای متن تیتر مطالب خود پیدا کنید. من پیشنهاد نمی کنم که فونت تمام متن ها را عوض کنید ولی تیتر های خود را به سرعت عوض کنید. ما هم در وب برندینگ به محض شروع نسخه بتای وب برندینگ تمام سیستم وب سایت و نیز فونت ها را عوض می کنیم.

2)بکارگیری لحن انسانی . نه خشک باشید نه خودمانی

آیا تصویر کلی وبسایت شما متوسط و مانند هر سایت دیگری است؟ اگر این طور است باید آن را تغییر داده و جملاتی مناسب در آن بگذارید که با صدای انسان یا همان لحن های انسانی متناسب تکرار می شود و کار شما را توضیح می دهد. منظورم مهیج کردن بسیار زیاد سایت بلکه منظورم نشان دادن دیدگاهی دیگر به بازدید کنندگان نسبت به خدمات شماست.
برای مثال اگر شما تیمی کوچک و صمیمی شامل متخصصین هستید سعی کنید حالت کلی وبسایت کمتر رسمی باشد. گفتن نکات آموزنده حتی بی ربط نیز باعث می شود حس متفاوتی با سایت های رسمی داشته باشند. البته باید توجه داشته باشید که آیا تعویض یک قسمت از کار باعث تغییر باقی قسمت های سایت شما نیز می شود یا خیر زیرا محتویات سایت باید با هم هماهنگی داشته باشند.

article_image_one_66.jpg

3) امتحان کردن طراحی های واکنش پذیر در سایت Responsive Design Layouts  طراحی سایت فروشگاهی

سال ۹۱ ، سال بزرگی برای طراحی های واکنش پذیربود و بسیاری از برندهای بزرگ نیز طراحی سایت خود را طوری طراحی کرده بودند که بتوان با موبایل نیز از این سایتها استفاده کرد. اگر سال ۹۱ از چنین طراحی هایی استفاده کرده اید بهتر است به مدل های سال جدید نیز نگاهی بیاندازید.

بسته به اینکه تا به حال چطور از وبسایت خود استفاده کرده اید، می توانید طراحی سایت مطابق با موبایل را همراه با محتویات آن عوض کنید یا حتی شاید بخواهید کد منبع اصلی سایت را از HTML و CSS تغییر دهید. البته بهتر است انواع مدل های وبسایت خود را به صورت جداگانه امتحان کنید تا ببینید کدام بهتر است. کاربران پلتفورم های متفاوت رفتار کاملا متفاوتی با هم دارند. کاربران کامپیوتر، تلفن های هوشمند ، موبایل و تبلت رفتاری کاملا متفاوت با هم دارند. حتی کاربران یک دستگاه خاص نیز بسته مدل دستگاه خود می توانند رفتاری متفاوت داشته باشند مثلا رفتار افراد آی فون اپل، با سامسونگ گلگسی و آی پد اپل و غیره فرق می کند.

بهتر است هر تست CRO را یکبار برای هر فرمت تکرار کنید. پیشنهاد می کنم لی اوت مدل های موبایل خود را کاملا تغییر دهید. طراحی واکنش پذیر هنوز مبحثی تازه محسوب می شود و تست نشده است که کدام نوع طراحی برای وبسایت های موبایلی بهتر است. اکثر افراد بر خواناتر شدن محصول در موبایل ها تمرکز کرده اند.
اگر سایت تجارت الکترونیک شما حاوی محصولات شده و محتویاتش مربوط به توصیف و خصوصیات محصول می شود بهتر است بلوک های متنی را در سایت موبایلی خود تغییر دهید. اگر محتویات مربوط به یک وب سایت شرکتی است می توانید جملاتی در مورد آمار بهتر خدمات رسانی در بخش اطلاعات صفحه قرار دهید.    طراحی پورتال

 

 

4) از عکس های واقعی استفاده کنید

دیگر دهه اول قرن ۲۱ تمام شده است و عکس های قدیمی و طرح سایت های این دهه دیگر از مد افتاده اند. بکارگیری تعداد زیادی عکس و لاف زدن قدرت بیشتر از هر کسی باعث می شود افراد به خدمات شما اطمینان نکرده و فکر کنند که شما بیش از حد خود را بزرگ می کنید. عکس ها باید خاص تر، انسانی تر و فردی تر باشند. عکس هایی از تیم خود یا مشتریانی بگذارید که در حال تعامل با تجارت شما هستند. این کار می تواند کارمندان را نیز تشویق کند و حس شهرت و افتخار داشته باشند. عکس هایی از دفتر خود را نیز می توانید در صفحه اطلاعات تماس بگذارید. این عکس ها حتما باید واقعی بوده و کیفیت خوبی داشته باشند. مطمئن شوید که کیفیت عکس ها خوب است و عکس ها هدفمند هستند.

5) کاهش پس زمینه ها

الگوهای گرادیان و سایه ها از عناصر محبوب در طراحی های پس زمینه محسوب می شوند. از قدیم نیز پس زمینه مناسب با طول ثابت در طراحی وب سایت اهمیت داشته اند. با بوجود آمدن توانایی استفاده از رزولوشن های متفاوت وب سایت ها می توانند اطلاعات بیشتری را در یک سایت به نمایش گذاشته و بنابراین پس زمینه کمتری لازم است. سعی کنید پس زمینه ای طراحی کنید که محتوای صفحه را بیشتر نشان می دهد. از رنگ های ساده استفاده کنید که چشم را نوازش می کنند اما باید رنگ ها طوری انتخاب شوند که نظر بیننده را از محتویات اصلی سایت منحرف نکنند.

6) اضافه کردن فیلم

می توان از فیلم به جای نوشته های طولانی استفاده کرد تا اطلاعات زیادی را به کاربر منتقل کرد. شما می توانید زمانی را برای درست کردن فیلمی در مورد خدمات خود صرف کنید البته ممکن است از قبل نیز فیلم هایی در یو تیوب وجود داشته باشند که می توانند بازگو کننده خدمات شما باشند. معمولا هیچ محدودیتی در استفاده کردن فیلم های یو تیوب در سایت های شخصی وجود ندارد اما باید به دقت چک شود که آیا این فیلم ها تبلیغی برای برندهای دیگر نبوده و با خدمات شما سازگاری دارند. این فیلم ها می توانند باعث تحریک مکالمه در سایت شما شده و فروش محصول را از طریق جلب توجه کاربران افزایش می دهند. طراحی سایت وردپرس     

 

7) اضافه کردن فضای سفید

فضای سفید از قدیم بهترین ابزار طراح برای قابل خواندن تر شدن محتویاتی سایت بوده است. همین روندها در طراحی وبسایت ها نیز وجود دارد. به جای اینکه صفحه با عکس ها و یا ویجت ها پر شود، باید محتویاتی بکار گرفته شوند فضای سفید مناسبی را در جلوی دید کاربر قرار می دهد. می توانید فضای سفید را با افزایش فاصله بین پاراگراف ها و خطوط افزایش دهید.

8) طراحی اسکومورفیسم

ممکن است شما چنین اسمی را نشنیده باشید اما اگر از محصولات اپل استفاده کرده باشید احتمالا از قبل با قوانین پایه ای این مفهوم آشنا شده اید. این کار یعنی طراحی عناصری که بیشتر با دنیای واقعی و احساسات انسانی واقعی ارتباط دارند یعنی مثلا طراحی دفتر تل :

فنی که بسیار مانند شبیه دفتر تلفن در واقعیت است یا طراحی آدرس بوکی که شبیه کتاب اول در دنیای واقعی است.
برای این کار باید عناصر و اجسام دنیای واقعی را طوری در سایت های خود بکار گیرید که شکل و عملکردی یکسان داشته باشند تا بتوان با راحتی بیشتری با آنها کار کرد. این کار می تواند از گذاشتن عکس سبد خریدی برای بخش خرید تا طراحی پیچیده سایتی که دارای انواع و اقسام تجهیزات دیجیتال و پوشه و عکس باشد استفاده کنید. هزینه طراحی سایت       

9) کاهش بنر ها
در گذشته از تصاویر بزرگ بنر برای نشان دادن شعار برند یا جلب توجه کاربران استفاده می شد. اما آیا این عکس ها محتویاتی در مورد خدمات شما نیز شامل می شود؟ اگر تنها از تصویر بنر استفاده می کنید تا جای آن خالی نباشد و هدفمند نیست ، بهتر است یا این عکس را بسیار کوچک کنید و یا اصلا از آن استفاده نکنید و به جای آن از محتوای بیشتر استفاده کنید. چند وقت است که شایعه شده گوگل توجه بیشتری به محتوایی می کند که در بالای صفحه قرار دارند و بنابراین یکی از کارهای مثبت می تواند قرار دادن محتوایی برای سئو قویتر باشد.

10) سرعت سایت

ممکن است این ایده ای جدید نباشد اما در سال ۹۱ باید به بهینه سازی سرعت اهمیت زیادی داد. سرعت سایت هم می تواند باعث دیده شدن بهتر توسط موتورهای جست و جو شده و هم می توانید راحتی کاربران از نظر بحث و مکالمه با هم را افزایش دهد. سایت هر چه سریعتر لود شده و بتوان در آن فعالیت های متفاوت مانند تعاملات اینترنتی را داشت، احتمال خسته شدن و ترک صفحه نیز کمتر می شود.

سعی کنید با استفاده از عکس های لینک دار سرعت سایت خود را افزایش دهید و فایل های CSS را با JS ترکیب کنید تا کد کوچکتری داشته باشید. حتما از فایل های زیپ شده استفاده کرده و مطمئن شوید که سایت شما در کشوری هاست شده است که مخاطبین یا بازار هدف شما در آن بیشتر فعالیت دارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

سیستم های امنیتی و خصوصا دوربین های مداربسته که امروز کاربردهای فراوانی در زندگی ما پیدا کرده اند در صورت عدم حفاظت درست از آنها خودشان می توانند به یک معضل امنیتی تبدیل شوند. هک شدن سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته نه تنها به حفظ امنیت یک مکان کمک نمی کند بلکه اطلاعاتی تحت اختیار سواستفاده کنندگان قرار می دهد که ممکن است هزینه های مالی زیادی به یک سازمان یا دولت تحمیل کند. بنابراین حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته یک اصل ضروری و بدیهی به حساب می آید.

به طور کلی رایج ترین مسیر ها برای ایجاد محدودیت دسترسی در دوربین های مداربسته عبارتند از محدود کردن دسترسی شبکه به اینترنت با استفاده از کنترل دسترسی شبکه، فایروال ها و دسته بندی شبکه ها. به عبارتی وقتی می دانیم هکرها برای دسترسی به سیستم های امنیتی ما از طریق اینترنت حملات خود را انجام می دهند برای خنثی سازی حملات آنها با این اقدامات ساده می توان تا حدودی امنیت دوربین ها را حفظ کرد. با این حال در حملات سایبری پیشرفته چنین اقداماتی کافی نیست و ممکن است هکر ها برای دسترسی به اطلاعات شرکتی که بسیار استراتژیک و حساس هست از ترفندهای دیگری استفاده کنند.

حملات سایبری پیشرفته

گفتیم که در حالت طبیعی و عادی یکسری اقدامات اولیه می تواند حفاظت سیستم های دوربین مداربسته را تا حدی تامین کند اما در حملات سایبری پیشرفته ما به سطح بالا تری از امنیت نیاز داریم. برای مثال تصور کنید که شرکتی خارجی که رقیب شرکت شما به حساب می آید می خواهد سیستم های شما را با نصب بدافزار، مورد حمله قرار دهد. این بدافزارها ممکن است برای جاسوسی استفاده شوند و می تواند یک باج افزار، یک سیستم بک دور یا تعدادی ربات باشد که منتظر دستورالعمل هستند. در چنین حالتی وقتی دسترسی ها به سیستم خود را بسته باشید، هکر ها از روش های دیگری برای نصب بدافزار اقدام می کنند. برای مثال فیشینگ (بدافزار مربوط به ایمیل یا فایل های word و اکسل) یکی از ابزارهای رایج حمله به شمار می رود. به دام انداختن فردی برای نصب یک نرم افزار یا سفت افزار آلوده نیز شیوه ای دیگر است.

چگونه می توان خطرات حملات سایبری پیشرفته را محدود کرد؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید که بیم حملات سایبری در شرکتتان وجود دارد یکسری اقدامات پیشگیرانه را باید در دستور کار خو قرار دهید. برای مثال کارکنان را از قرار دادن فلش USB در سیستم های مجموعه منع کنید و به آنها یادآور شوید که اجازه ندارند که پیوست های ایمیل های ناشناس را باز کنند. در چنین شرایطی کاهش دسترسی شبکه، به نصب کننده و صاحب سیستم بستگی دارد. مدیریت چیدمان سیستم، حساب های کاربری و پچینگ نیز به مالک سیستم مربوط می شود. حفاظت در برابر نرم افزارها یا سفت افزارهای در معرض خطر را می توان توسط این قانون مدیریت کرد: هیچ نرم افزاری نباید از سایت های غیر مطمئن بر روی سیستم های شما نصب شود.

به همین دلیل است که در سازمان های بزرگ عموما مسئول آی تی برای این موضوع استخدام می شود تا مسئولیت نصب نرم افزارها و دیگر کارهای مربوط به سیستم های سازمان را آنها انجام دهند. مسئول آی تی در چنین شرکت هایی دسترسی ها را به طور معمول با امضاهای دیجیتالی توسط نرم افزارهای فروشنده محصولات امنیتی مدیریت می کند. برای مثال دستگاههای Axis به سرعت می توانند تشخیص دهند که شخصی در حال نصب یک سفت افزار آلوده بر روی سیستم شما هست و در صورت تشخیص اجازه نصب را نمی دهند. همچنین در برخی از ورژن های این دستگاه ها قابلیتی به نام Secure Boot وجود دارد که وقتی دستگاه در معرض خطر قرار می گیرد پیش از انجام آن را تشخیص می دهد.

الزام دیگر، رمزگذاری شبکه است که اغلب متأثر از سیاست ها و مقررات IT می باشند. به ویژه در مورد ترافیک روی شبکه ناامن مانند شبکه های شهری یا کشوری و اینترنت. تمامی ترافیک های شبکه که روی شبکه های ناامن هستند باید رمزگذاری شوند.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بیشتر دوربین های مداربسته  از نظر فیزیکی در معرض خطر جدی هستند و کابل اترنت آنها آسیب پذیری بالایی دارد. بنابراین استفاده از سیستم های حفاظت دسترسی شبکه برای متوقف کردن افرادی که سعی می کنند کابل ها را به سرقت ببرند تا به شبکه دسترسی پیدا کنند نیز ضروری است. نکته نهایی اینکه افزودن فیلتر IP روی دستگاه ها، باعث می شود که تنها به آدرس های IP در لیست مجاز امکان دسترسی به دستگاه وجود داشته باشد. این کار خطرات و احتمال حملات سایبری پیشرفته را کاهش خواهد داد.

چه کسانی در معرض خطر هستند؟

تکنولوژی در سیستم های حفاظتی هر روز در حال گسترش به جوانب جدیدی از زندگی روزمره ما هستند. برای مثال تکنولوژی پردازش مالی توسط دوربین مداربسته می تواند در سال های آتی به شکل گسترده مورد استفاده قرار بگیرد و در نتیجه با گسترش چنین فناوری هایی توجه مجرمین سایبری به سمت هک این سیستم ها را افزایش می دهد. موضوع مهم بعدی این است که حملات سایبری بزرگ توسط دولت ها بر علیه شرکت های کشوری دیگر سازماندهی می شود که قدرت این حملات به شدت بالا هست.

بنابراین محتمل ترین قربانیان این حملات سایبری پیشرفته ، سازمان های دارای زیرساخت های حساس هستند. اگر یک حمله موفق روی بخش های عمومی تر نیز اثر بگذارد، مجموعه های بزرگ نیز در این دسته قرار می گیرند. همه چیز به مزایای مالی ناشی از یک حمله موفق بستگی دارد هر چه یک سازمان قدرت مالی و سرمایه بیشتری داشته باشد قطعا احتمال حملات سایبری در آنها نیز افزایش پیدا می کند.

حفاظت سایبری در دوربین مداربسته

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

کاربرنهایی برای حفاظت سایبری چه کارهایی باید انجام دهد؟

در بسیاری از موارد کاربران نهایی ممکن است اشخاص باشند یا شرکت هایی باشند که مقیاس کوچکی دارند و در نتیجه تخصص لازم برای حفاظت سایبری از دوربین های و سیستم های حفاظتی خود را ندارند. نکات زیر برای کاربران نهایی تدوین شده است تا بتوانند با یکسری اقدامات امنیت سیستم نظارت تصویری خود را افزایش دهند.

خرید دوربین مناسب از منبعی معتبر

اولین اقدام شما به عنوان مصرف کننده نهایی باید این باشد که دوربین مداربسته را از نمایندگی های معتبر و برندهای مطمئن تهیه کنید. همچنین قبل از انتخاب برند مناسب برای دوربین مداربسته بررسی کنید که تولید کننده چه اقداماتی برای حفاظت از اطلاعات ذخیره شده توسط دوربین انجام می دهد. آیا آپدیت های به روز برای به روز نگاه داشتن دستگاه ارائه می شود یا خیر.

تا حد امکان از اتصال اینترنت استفاده نکنید

بعد از خرید دوربین از نمانیندگی های معتبر بهتر است که دوربین ها با سیم به شبکه متصل شوند تا به طور کل امکان هک دستگاه ها از راه دور وجود نداشته باشد.  کاربران بهتر است دوربین IP خود را به جای Wi-Fi یا 5G، به وسیله اترنت به شبکه متصل سازند.  قطعا اتصال دوربین مداربسته به وای فای یا اینترنت 5G به معنای نا امن بودن آنها نیست بلکه تنها به این معنا خواهد بود که برای امنیت سیستم حفاظتی خود باید اقدامات بیشتری انجام دهید.

تغییر پسورد پیش فرض دستگاهها

شاید بدیهی ترین موضوع در استفاده از دستگاه های الکترونیک این باشد که بعد از نصب دستگاه ها باید پسورد پیش فرض آنها را تغییر دهید. پسوردهای پیش فرض را به رمزهایی تغییر دهید که بیش از 14 کاراکتر داشته و از پیچیدگی بالای برخوردار باشند.

بروز رسانی سفت افزار دستگاه

اگر به عنوان کاربر نهایی به دنبال بهبود امنیت سیستم حفاظتی خود هستید باید ابتدا درگاه ها، پروتکل ها و خدمات غیر ضروری را غیر فعال کنید. همچنین مطمئن شوید که آخرین نسخه سفت افزار سیستم را نصب کرده اید. لازم به ذکر است که شرکت های معتبر جهانی تولید کننده سیستم های حفاظتی به صورت دوره ای و منظم خلا های امنیتی خود را برطرف می کنند و قابلیت های جدیدی را به شکل زمان بندی شده در آپدیت های خود به مشتریان عرضه می کنند. بنابراین لازم است این آپدیت های سفت افزاری به روز نگاه داشته شود تا دستگاه کاربر تا حد امکان در امنیت باشد و حفاظت سایبری دوربین مداربسته تضمین شود.

بیشتر بخوانید:    دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته     دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

معیارهای منابع انسانی می تواند نقاط ضعف و قدرت یک شرکت را بر ملا کند و به شما اجازه میدهد تا متوجه شوید که کدام بخشها برای تقویت شدن نیاز به تمرکز دارند و روی کدام بخش را باید سرمایه گذاری نمایید. گاهی اوقات معیارهای منابع انسانی بوسیله ی افراد حرفه ای حاضر در تجارت نادیده گرفته می شوند، آنها تصور می کنند که تعامل و استفاده از کارکنان امری پیچیده و دشوار است.

 

سنجش منابع انسانی از طریق محاسبه ی هزینه ی دقیق بکارگیری هر یک از کارمندان جدید برای ارزیابی کسب و کار شما و ابداع استراتژی ها، ارزشمند است.

در این مقاله 10 نکته مفید سنجش نیروی انسانی و آنچه که آنها میتوانند در مورد شرکتتان به شما بگویند آمده است:

۱-هزینه ی هر استخدام

یکی از معیارهایی که معمولا در همه ی سازمان ها استفاده می شود. این پارامتر می تواند به شما بگوید که دقیقا هزینه ی استخدام یک کارمند جدید برای شرکت شما چقدر است.

 

۲- میزان غیبت

این پارامتر تعداد روزهای غیبت کارکنان و میزان رضایت آنها را به شما نشان می دهد.

۳-درآمد به ازای هر کارمند

این مولفه می تواند به شما بگوید که هر یک از کارکنان چه میزان درآمدی را برای شرکت شما بدست می آورند و چه نقشی در سودآوری سازمان شما ایفا می کنند.

۴- ارزش سود و مزایا

یک دید کلی و بررسی اجمالی در مورد اینکه بسته های مزایای شما (مانند حقوق، بیمه، پورانت ها و …) به ازای هر کارگر چقدر برای شما هزینه دارد.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

اپلیکیشن شهرنت اولین فروشگاه ساز   در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان     فروشگاه ساز آنلاین برای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

۵- مدت زمان اشتغال

این پارامتر کمک میکند تا میانگین مدت زمانی که کارکنان با شرکت همکاری داشته اند مشخص شود.

۶-گردش مالی

این مولفه ها سرراست و آسان هستند و به شما یک دیدکلی نسبت به اینکه چه تعداد از کارکنان شما در یک سال مشخص شرکت را ترک می کنند، می دهد.

۷- میزان رضایت

یکی از دشوار ترین معیارهای قابل سنجش در منابع انسانی (HR) است که به شما نشان می دهد که کارکنان شما تا چه حد از شرایط کاری خود راضی هستند. رضایت بیشتر یک مفهوم انتزاعی است و تنها راه جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای مولفه های مدیریت نیروی انسانی، نظرسنجی می باشد.

۸- پاداش کارکنان

این مولفه، پاداشها و تشویقی های دریافتی کارکنان را در طی یک دوره ی خاص به محاسبه کرده و به شما نشان می دهد.

۹- هزینه های گردش مالی

این پارامترهای مدیریت منابع انسانی می تواند بسیاری از کارفرمایان را متعجب کند و نشان دهد که با هر از دست دادن یک کارمند چه مقدار بر مبنای هزینه های متفرقه، هزینه های عدم تصدی شغل، استخدام جدید و آموزش نیروی جدید هزینه خواهید کرد.

۱۰- زمان پر کردن جایگاه شغلی

این پارامتر کمک می کند بهره وری بخش مدیریت منابع انسانی شرکت برجسته شود و مدت زمانی تقریبی که نیاز است یک جایگاه شغلی در شرکت شما پر شود را مشخص می کند.

معیارها و مولفه های دیگر مدیریت منابع نیروی انسانی نیز وجود دارند که می تواند جنبه ها و موضوعات مختلفی که شرکت شما با آن سر و کار دارد را پوشش دهد. همانطور که در بالا اشاره شد سیستم های متعددی در مدیریت منابع انسانی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید هر زمان که نیاز شد مولفه ها را پیگیری کنید و حداقل سرمایه گذاری برای یک چنین سیستمی از زمانی که شما شروع به استفاده از پارامترها و معیارهای مربوط به بخش نیروی انسانی آن کنید، خیلی زود به خزانه ی شما برمیگردد بخصوص زمانی که می دانید که بیشتر هزینه های شرکت شما در کدام بخش صرف می شود.

با ترکیب یک برنامه ریزی دقیق، تجزیه و تحلیل مناسب پارامترها و استراتژی موثر می توانید برای حرکت دادن شرکت خود به سوی آینده از این مولفه های مدیریت نیروی انسانی استفاده کنید.

.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 

این روزها طراحی فروشگاه اینترنتی در زمینه های مختلف بسیار رواج پیدا کرده است و قطعا یکی از اصلی ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی افزایش فروش است. اما چگونه میتوان بازدید سایت را افزایش داد و مخاطبان را به مشتری تبدیل کرد ؟

نکته قابل توجه این است که مخاطبان برای اولین بار فقط به قصد مقایسه کالاها و برندها به جستجو می پردازند و ممکن است وارد سایت شما بشوند،در این مرحله طراحی سایت کاربرپسند و داشتن خدمات ویژه باعث جذب مخاطب میشود و در مراحل بعدی وی را به مشتری سایت شما تبدیل میکند. مطالعات نشان داده است که مخاطبان 9 ثانیه برای مطالعه ویژگی های برند و کالای شما زمان صرف خواهند کرد و 8 ثانیه از این 9 ثانیه صرف مشاهده ویژگی های بصری سایت شما می شود. از طرفی مطالعات نشان میدهد که 75 درصد از مخاطبان براساس طراحی سایت شما، برند شما را قضاوت خواهند کرد. در نتیجه شما با داشتن فروشگاه اینترنتی با طراحی مناسب به سادگی میتوانید مشتریان وفادار جذب کنید . در ادامه 10 گلچین طراحی سایت برای جذب مشتری را برایتان گردآوری کرده ایم، با ما همراه باشید.

1- رنگ
تغییر رنگ دکمه های Call-to-Action, CTA از سبز به قرمز می تواند به افزایش فروش سایت شما کمک کند. گزارش ها حاکی از 21 درصد افزایش فروش در نتیجه این تغییر رنگ است. در جای دیگر گزارش هایی از افزایش 6.3% میزان فروش با تغییر رنگ دکمه های CTA از سبز به زرد ارائه شده است. جالب است که بدانید رنگ قرمز و سبز برای افراد کور رنگ به سختی قابل تمایز می باشند. در هنگام انتخاب رنگ این موارد را نیز به خاطر داشته باشید: خانم ها به رنگ های آبی، بنفش، سبز، و مردان به رنگ های آبی، سبز و سیاه تمایل بیشتری نشان می دهند. رنگ های نارنجی و قهوه ای هم کمترین توجه را به خود جذب می کند.

2- ویدئوها
تولید ویدئو ها می تواند به افزایش فروش منجر شود. میزان افزایش فروش در سایت های مختلف متفاوت است ولی گزارش هایی از 144 درصد افزایش فروش در تجارت های B2B وجود دارد. توجه داشته باشید که ویدئو ها نیز مانند محتوای متنی باید جذاب و کاربر پسند باشد تا به تواند تاثیر مد نظر را بر مخاطب داشته باشد. با توجه به اینکه کاربران ایرانی اغلب از موبایل به تماشای وب می پردازند کد های ویدئو را با HTML5 که توسط گوشی های اندرویدی، IOS و ویندوزی قابل اجرا است درج کنید و حجم ویدئو را برای کاربران مشخص کنید.

 

3- سادگی استفاده
UX یا تجربه کاربری بسیار اهمیت دارد. کاربران باید بتوانند براحتی مطالب دلخواه خود را در سایت شما بیابند. منوی اصلی سایت باید براحتی قابل استفاده باشد. یک جستجوی حرفه ای داخلی می تواند به بهبود تجربه کاربری سایت کمک کند.

4- ایجاد مزیت رقابتی UVP
unique value proposition- UVP چیست؟ مزیت رقابتی یا UVP عبارت است از دلیلی که کاربران باید از بین تمام رقبا شما را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که فروشگاه موفق فروشگاهی است که بتواند مشتری خود را نگه دارد. بنابراین کیفیت بالای کالا، تعهد در زمان تحول کالا، خدمات پس از فروش متعهدانه، در افزایش فروش شما موثر خواهد بود.

نکته: شما در طراح کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را بنویسید. اینکار به سرمایه گذاران شما کمک می کند که به کسب و کار شما راحت تر اعتماد کنند. طراحی سایت      

5- نماد های اعتماد
ای نماد Enamad و سایر نماد های اعتماد الکترونیکی در صفحه اول سایت به مخاطبان شما کمک می کند که راحتتر به شما اعتماد کنند و از سایت شما خرید کنند. در کشور های خارجی برخی سایت ها بعنوان واسطه عمل می کنند و وجه پرداختی را نزد خود نگه داشته تا زمانی که شما کیفیت کالای دریافتی را تائید کنید و سپس این وجه به سایت مدنظر پرداخت می شود. در ایران شرکت های واسطه مسئولیت کمتری می پذیرند. یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه در حال حاظر زرین پال است که بسیاری از سایت ها برای پرداخت آنلاین از خدمات آن استفاده می کنند

 

6- خدمات رایگان
هنگامی که می خواهید در سایت خود خدمات رایگان ارائه دهید باید واژه رایگان را کاملاً واضح بیان کنید. یکی از دلایلی که مخاطبان سایت شما به خریدار تبدیل نمی شوند روشن نبودن خدمات شما است. شما باید خدمات خود را بطور واضح و مشخص بیان کنید و مشکلاتی که می توانید از مخاطبان خود برطرف کنید را تبلیغ نمایید.

7- فرم های کوتاه
هنگام ثبت نام از مخاطبان اطلاعاتی مانند شهر، استان، نام خانوادگی و یا سوالاتی مانند این ها را نپرسید. به جای آن اجازه دهید کاربان با کمک آدرس ایمیل و یک کد کپچا در سایت شما ثبت نام کنند. اگر کاربران سایت به مخاطب دائمی تبدیل شدند می توانید با ترفندهای آنها را به ثبت اطلاعات بیشتر در سایت ترغیب کنید. طراحی سایت فروشگاهی   

8- گفتگوی آنلاین
وجود گزینه گفتگوی آنلاین حتی اگر کاربران از آن استفاده نکنند به افزایش اعتماد کاربران به سایت منجر خواهد شد. بسیاری از کاربران ترجیح می دهد که بجای تماس تلفنی با شما گفتگوی آنلاین داشته باشند.

9- سرتیترها
سرتیتر ها باید بیان کننده موضوع اصلی صفحات شما باشند، شما باید مخاطب بلقوه خود را با سرتیترها به سایت خود جذب کنید. راه حل های خود را بصورت سرتیتر در سایت درج کنید.

10- فضاهای تهی
عناصر وب سایت باید فاصله منطقی از هم داشته باشند در غیر این صورت سایت شما بیش از حد شلوغ به نظر می رسد. یکی از مواردی که بسیار با آن مواجه خواهید شد استفاده از masonry.js و عدم به کارگیری پدینگ در آن است.

 

افزایش رنکینگ وب سایت

 

اگر میخواهید برای وب سایت خود در گوگل رنکینگ بالاتری دریافت نمایید، لازم است به یک سری نکات توجه کنید تا با رضایت مخاطبان وب سایت تان به هدف خود برسید . در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که با توجه به آنها به سادگی بتوانید رنکینگ وب سایت خود را افزایش دهید و از این طریق همچنین از وب سایت خود کسب درآمد کنید. طراحی سایت در تهران

1. برای مردم بنویسید نه ماشین
در حالی که می دانید محتوا کلید موفقیت در بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو است، بسیار حائز اهمیت است که به یاد داشته باشید، در نهایت محتوا را برای افراد تهیه می کنید نه برای ماشین ها، دستگاه ها و ربات های موتور جستجو. مطمئنم که بارها در این مورد بیش از حد نیز شنیده اید که باید محتوایی با کیفیت بالا – قابل خواندن و آموزنده در وب سایت تان ایجاد نمایید.اگر این کار را انجام دهید مطمئناً خوانندگان خود را بدست آورده و کلیک های آنها را بر روی صفحات وب سایت تان خواهید داشت و اگر این کار را انجام ندهید در واقع انرژی خود را هدر داده اید. اگر به دنبال یک راه حل بلند مدت هستید پس باید به خاطر داشته باشید که در پایان کیفیت بر کمیت پیروز خواهد شد.

چیز دیگری که به شما ارائه می شود این است که اجازه ایجاد کسب و کار آنلاین را به شما داده و یا بدون هچ تکیه ای بر روی گوگل می توانید ترافیک سایت خود را داشته باشید؛ مانند مطالب ارسالی به وبلاگ ها و مطالب ارسالی به تالارهای گفتگو

2. اضافه کردن مطالب به صورت روزانه
وب سایت ها نیاز به این دارند که به طور منظم با مطالب جدید و صفحات جدید به روزرسانی شوند تا کمک زیادی در بهینه سازی آنها در موتورهای جستجو باشد. کلمات کلیدی در اینجا نقش بزرگی را ایفا می نمایند و به وب سایت شما کمک می کنند تا آن را توسعه دهید. اگر در مورد موضوعات عمومی مطالبی می نویسید، بسیار بسیار ساده در میان سیلی از مطالب عمومی در اینترنت گم خواهید شد.طراحی پورتال

مطمئناً تمایلی ندارید که وب سایت شما رتبه پائینی در موتورهای جستجو دریافت نماید. مطالب و محتوای وب سایت خود را با ایجاد لینک با وب سایت هایی با رنکینگ بالا به صورت منظم همیشه تازه نگه دارید. درست همانطور که می خواهید سایت های بزرگ، بک لینک های مناسبی با شما داشته باشند، سایت های دیگر نیز تمایل به ایجاد لینک با وب سایت های معتبر دارند.

3. ایجاد ارتباط با مخاطبین
از وب سایت های آموزشی و یا سازمان های غیر انتفاعی بخواهید که با مطالب وب سایت شما لینک ایجاد نمایند. موتورهای جستجو نگاه مناسب و مطلوبی به وب سایت هایی دارند که به منابع معتبری لینک می شوند. ارائه اطلاعات مفید و با کیفیت بالا که باعث جلب نظر وب سایت های قابل اعتماد می شود، باید از ویژگی های وب سایت شما باشد. کلمه کلیدی در اینجا قابل اعتماد بودن و شاید قابل خواندن بودن وب سایت ها باشد. ما در مورد ارسال مقالات به سایت و یا ارسال آن به دایرکتوری ها صحبت نمی کنیم؛ ما به طور کلی در مورد ایجاد محتوا که سازمان ها و نهاد های مختلف آن مطالب را مفید و ارزشمند بدانند صحبت می کنیم.

4. آنچه دیگران می دانند را بیاموزید
فراموش نکنید که باید به بررسی رقبای خود در امر سئو بپردازید باید ببینید رقبای شما از چه تکنیک هایی استفاده می کنند تا به رتبه های بالا در موتور جستجو می رسند؛ تا کمکی برای بالا رفتن رنکینگ وب سایت شما باشد. از موفقیت های آنها بیاموزید، روش های موفقیت آمیز آنها در امر سئو سایت را در وب سایت تان گسترش داده و یا منطبق نمایید. طراحی سایت وردپرس    

5. کمی Html یاد بگیرید
فراموش نکنید که موتورهای جستجو انسان نیستند! باید از Html استفاده کنید تا آنها بتوانند مطالب و محتوای سایت شما را بخوانند و مزیت بیشتری نسبت به رقبای شما برای وب سایت تان در نظر بگیرند. استفاده از دیگر زبان های برنامه نویسی نیز بسیار مفید می باشد و شاید حتی لازم و ضروری باشد اما همیشه html به عنوان Back up به موتورهای جستجو اطلاعات لازم و ضروری وب سایت تان را ارائه خواهد کرد.

6. ترکیب تاکتیک ها
هنگامی که بحث بازاریابی، لینک بیلدینگ و تبلیغات و یا هر متد دیگری که شما استفاده می کنید در میان باشد، نیاز به این است که همیشه ترکیبی از این استراتژی ها را در وب سایت تان به کار ببرید. نه تنها باید برای وب سایت تان تبلیغات اینترنتی انجام دهید، بلکه باید از طریق خود وب سایت تان بازاریابی انجام دهید.

آنچه شما می خواهید اتفاق بیافتد این است که افراد زمان بیشتری در وب سایت شما صرف نمایند و بر روی لینک های وب سایت تان کلیک کنند. هر دوی این موارد قابل اندازه گیری هستند. در Bounce rate می توانید آمار میزان ورود افراد به صفحات و خروج بلافاصلهء آنها را بررسی نمایید. بعضی وب سایت ها Bounce rate زیر 20٪ دارند اما در صورتی که به طور متوسط بالای 30٪ باشد در واقع وب سایت شما به خوبی عمل کرده است.

چیزی که درباره آن صحبت می کنیم در واقع افزایش سود کلی و موفقیت در وب سایت در طول یک سال است. باید کمی در موردبهینه سازی صفحات داخلی یا onpage SEO یاد بگیرید؛ برای بهینه سازی بهتر وب سایت شما در موتور جستجو، باید در تگ های عنوان در هر مطلبی از کلمات کلیدی در آن استفاده نمایید. اکثر موتورهای جستجو نسبت به دیگر انواع مطالب اهمیت بیشتری به عنوان می دهند. این موضوع بدان معنی است که استفاده از کلمات کلیدی موثر در تگ عناوین یکی از بهترین روش ها برای دریافت ترافیک وب سایت از طریق موتورهای جستجو است.

7. یادگیری شیوه های مناسب لینک
بیلدینگ هنگامی که پیوند لینک به صفحه اصلی وب شما از دیگر بخش های وب سایت شما برقرار می شود، باید اطمینان حاصل فرمایید که پیوند شما به نام دامنه لینک شود و نه به /index.html/ و یا دیگر چیزهایی که در پایان آدرس قرار دارد. به جای گیج کردن موتورهای جستجو با داشتن دو یا چند صفحه اصلی جداگانه مانند /index.html/ ،به موتورهای جستجو در تشخیص نام دامنه تان به عنوان Anchor text کمک کنید تا صفحهء اصلی وب سایت شما در بالاترین رتبه صفحهء نتایج موتور جستجو قرار گیرد. هزینه طراحی سایت       

8. استفاده از خدمات رایگان در وب سایت
این امر به خوبی در وب سایت تان کار می کند.وب سایت شما نیاز به چیزهایی برای ارائه به صورت رایگان به مخاطبین دارد. آنچه شما سریع یاد می گیرید آن است که بعد از انجام این کار باید چیزهای رایگان زیادی برای ارائه در وب سایت داشته باشید. بهترین راه برای گرفتن خدمات رایگان در وب سایت، عضویت در سایت ها می باشد. برخی از آنها بسار خوب است اما سایت های عضویتی وجود دارد که واقعاً خدمات با کیفیتی ارائه می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

حفاظت سایبری در زمان دورکاری یکی از مهمترین موضوعاتی است که این روزها تمام شرکت ها در سرتاسر جهان به آن توجه ویژه دارند. تا قبل از شیوع کرونا در سال 2020 انتظار تمام کارشناسان حوزه امنیت سایبری این بود که تا سال 2022 با روند رو به کاهش حملات سایبری و کاهش چشمگیر نفوذ و نشت داده های کاربران اینترنتی روبرو باشیم اما آمارهای ثبت شده در یک سال اخیر نشان می دهد که پاندمی کووید 19 این محاسبات و انتظارات را کاملا معکوس کرده است. افزایش میزان دورکاری در سازمانهای مختلف مشکلاتی در زمینه حفاظت سایبری شرکت ها بوجود آورده است که هکر ها از این فرصت برای افزایش میزان حملات خود استفاده کرده اند. علاوه بر این موضوع یک خطر بالقوه در سالهای گذشته وجود داشت که امروز سرعت گسترش آن افزایش یافته است، خطر قرار گیری نا محسوس داده های حساس در معرض خطر حمله به دلیل گسترش فناوری های ابری که هنوز روند تکاملی خود را طی نکرده اند.

بسیاری از سازمان ها و خصوصا سازمان هایی که از تکنولوژی محیط های ابری چند گانه استفاده می کنند به درستی نمی دانند که اطلاعات حساس سازمان آنها در کجا قرار دارد و در نتیجه هکر ها به این سازمان ها بیشتری حملات سایبری را انجام می دهند. اغلب داده های نشت یافته از این حملات در دارک وب به فروش می رسد و در نتیجه می تواند این موضوع به قیمت مرگ سازمانی که مورد حمله سایبری قرار گرفته است تمام شود.

نمونه‌هایی از ریسک‌های امنیتی دورکاری

• شبکه های خانگی اینترنت و همچنین رایانه های منزل شما اغلب محافظت نشده اند و در مقابل حملات سایبری به شدت آسیب پذیر هستند.

•همانطور که اشاره کردیم کامپیوتر های خانگلی به شدت در معرض خطر هستند چرا که محافظت دقیقی بر روی آنها انجام نمی شود از سوی دیگر در دوران دورکاری داده‌های حساس احتمالاً به خارج از شبکه سازمان انتقال پیدا می‌کندکه این موضوع چالشی بزرگ برای حفاظت سایبری در دوران دورکاری به حساب می آید.

• در دوران کرونا بسیاری از شرکت ها از نرم افزارها و سیستم هایی برای برگزاری جلسات غیر حضوری استفاده می کنند که اغلب از نظر امنیتی بررسی نشده اند و مدیران بسیار عجولانه اقدام به کارگیری آنها می کنند. این موضوع حفاظت سایبری در زمان دورکاری را بیش از پیش با خطر روبرو می کند.

• هرج و مرج عمومی بهترین فرصت برای حملات سایبری و هکری به شمار می آید. برای مثال کاملا بدیهی است که وقتی دسترسی فیزیکی به مدیران وجود ندارد احتمال دریافت ایمیل های جعلی از سوی هکرها نیز افزایش پیدا می کند!

محافظت از داده ها در شرایط دورکاری

هیچ سازمانی نمی تواند به صورت کامل و صد در صدی از نشت داده های خود به بیرون توسط هک سیستم ها مطمئن باشد اما گام ها و مراحلی می تواند تدوین کرد تا سیستم های حفاظت سایبری شما در دوران دورکاری تقویت شود. اولین مرحله شناخت داده های حساس سازمان شماست و این کار از طریق طبقه بندی داده ها در درون سازمان شما امکان پذیر است. از این طریق داده ها شما و دسترسی های تعریف شده به آن کاملا مشخص می شود و در نتیجه حفاظت از این داده ها سهل تر خواهد بود.

خوشبختانه فرآیند کشف داده ها با گذر زمان بسیار بهتر شده و در نتیجه کارآیی و اثربخشی سازمان ها را ارتقا داده است. این شفافیت در تشخیص، امکان حفاظت بیشتر از داده های حساس را برای سازمان ها فراهم ساخته است. همچنین امروزه بر اساس آمارها ، 74 درصد از کمپانی ها قصد دارند کارهای خود را برای همیشه به صورت دورکاری ادامه دهند. با توجه به این آمار، داشتن قابلیت کشف، طبقه بندی و حفاظت سایبری در دورکاری در پیشگیری از بروز اختلالات هزینه بر که مشاغل را متضرر می کنند، مؤثر است.

بررسی داده ها و طبقه بندی آنها باید اولویت هر سازمانی باشد که امکان دارد در معرض خطر حملات سایبری قرار گیرد. عموما این کار بر اساس الگوریتم ها و الگوهایی انجام می شود تا بتوان در زمینه حفاظت سایبری در زمان دورکاری اقدامات لازم برای سازمان ها انجام شود. همچنین به اشتراک گذاری داده ها، دیجیتالی کردن، مهاجرت به ابر و اولویت بندی ترمیم داده ها از جمله اقداماتی است که با استفاده از فرآیند طبقه بندی داده ها می توان پیگیری کرد. به عبارتی دقیق تر نباید ساده انگارانه با داده ها برخورد کرد و سطح خطر انتشار آنها را یکسان در نظر گرفت، طبقه بندی داده ها باعث می شود که از نظر ریسک انتشار داده های سازمان ها را در سه سطح حساسیت بالا، متوسط و کم طبقه بندی کنیم .

بررسی ریسک برای تقویت سیستم های حفاظتی

وقتی داده های درون سازمان را طبقه بندی کردیم باید آنالیز میزان خطر و ریسک احتمال حملات سایبری را بررسی کنیم. آنالیز میزان ریسک و خطر احتمالی حملات سایبری به متخصصان IT کمک می کند تا حساسیت داده ها را درک کنند و سپس سطح ریسک را درجه بندی نمایند.

کشف داده ها برای شناسایی، ضمن اینکه شما را در موارد زیر یاری می کند:

  • ساختن فهرستی کامل و به روز
  • آنالیز و طبقه بندی داده ها بر اساس دسته بندی خطرات به منظور جلوگیری از نفوذ های حفاظتی
  • استفاده از اسکن های کارآمد برای کشف داده های ساختاریافته و غیر ساختاریافته در کل یک مجموعه
  • اولویت بندی ترمیم داده ها با استفاده از رمزگذاری محصولات و داده ها
  • متعادل سازی ابزارهای کشف و طبقه بندی که به تیم ها در اجرای مقررات کمک می کنند
  • توجه به سیاست ها و قوانین حفاظت و حریم خصوصی

 

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

چالش های امنیتی دورکاری

موارد کلی در زمینه حفاظت سایبری در زمان دورکاری را بیان کردیم در ادامه جزییات بیشتری در خصوص حفاظت سایبری دورکاری را برای شما بیان می کنیم.

 

  • حوزه امنیت سایبری
    • ایجاد رمزگذاری سخت افزار ها در لپتاپ ها و دیگرتجهیزات .
    • از همه کارمندان فعال خود که به شکل دورکاری فعالیت می کنند بخواهید که از فیلترهای صفحه نمایش به منظور سخت­­‌تر کردن حملات Shoulder-Surfing استفاده شود .همچنین دقت کنند که در محیطی که فعالیت می کنند شخص دیگری بر صفحه نمایشش آنها تسلط نداشته باشد. همچنین به کارمندان خود تاکید کنید که به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی تصویری از صفحه نمایش خود در فضای مجازی منتشر نکنند.
    • احراز هویت ۲ عاملی اجباری باید برای تمام کارمندان اجباری شود. (این موضوع خصوصا برای ایمیل ها و دیگر برنامه های حساس سازمانی باید اجرایی شود ). این موضوع برای حفاظت سایبری در زمان دورکاری یکی از موضوعات مهم است که باید سریعا عملیاتی شود.
    •  ابزارهای مدیریت رمز عبور بر روی دستگاه­‌ها یکی دیگر از راهکارهای مهمی است که می تواند تا حدود زیادی امنیت سیستم های شما را بهبود بخشد.
    •  سیاست‌­های رمز عبور پیچیده برای تعیین رمز­های عبور موضوعی است که بسیاری از کارمندان از آن تبعیت نمی کنند. این موضوع را بارها تکرار کنید تا مطمئن شوید همه کارمندان این موضوع را اجرایی می کنند.
    •  در صورت مشاهده لینک­‌ها و مستندات مرتبط با کروناویروس بر روی سیستم و ایمیل ، به هیچ عنوان اقدام به باز کردن آن نکنید. یکی از ترفندهای مهم هکرها برای آنکه احتمال باز شدن فایل های ویروسی توسط کاربران افزایش یابد استفاده از ترس موجود در جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا است.
    • سیستم هایی که به روزرسانی دائم می شوند کمتر در معرض خطر حملات سایبری قرار می گیرند بنابراین از کارمندان خود بخواهید سیستمشان را به روز نگه دارند.
    • وب سایت های دانلود فیلم که شرکت مشخصی از آنها پشتیبانی نمی کند و همچنین سایت های حاوی مطالب غیر اخلاقی از جمله مکانهایی هستند که هکرها برای ارسال باج افزار و سایر نرم افزارهای مخرب از آن استفاده می کنند. این موضوع را به کارمندان خود یادآور شوید تا در دام چنین سایت هایی نیفتند.
    • نکته مهم دیگر این است که در دوران دورکاری کارمندان از کامپیوترهایی استفاده می کنند که ممکن است در اختیار دیگر اعضای خانواده نیز قرار گیرد. حتما تاگید کنید که کارمندان کامپیوتر شرکت را از دسترس فرزندان و دیگر اعضای خانواده دور نگه دارند.
    • با توجه به اینکه دورکاری ممکن است منجر به اشتراک گذاری بیشتر رمز­های عبور گردد لذا می‌­بایست بر اهمیت عدم به اشتراک­ گذاری رمز عبور با سایرین حتی اعضای خانواده، تاکید و پافشاری گردد.
    • مشکلات فنی سیستم ها را باید تیم فنی و آی تی شرکت برطرف کنند لذا از کارمندان بخواهید خودسرانه اقدام به این کار نکنند.
    • از کارکنان خواسته شود در صورت امکان از شبکه‌­های سیمی برای برقراری ارتباطات اینترنتی استفاده نمایند. یا در صورت استفاده از شبکه WIFI حتما پیش از استفاده، اقدام به امن سازی آن نمایند (بهتر است در این خصوص راهنماهای امنیتی به کاربران ارائه شود).
    • برای برقراری ارتباط راه­‌دور با سیستم­‌ها و شبکه­‌های سازمانی، حتما از اتصالات VPN مورد تایید سازمان استفاده گردد و تحت هیچ عنوانی پورت­‌های مدیریتی و راه دور از قبیل RDP، VNC و SSH به طور مستقیم از اینترنت قابل دسترس نباشد.
    •  به کارمندان تاکید کنید که از آنتی ویروس های معتبر و قدرتمند بر روی سیستم های خود استفاده کنند و این آنتی ویروس ها نیز آپدیت باشند.
  • کاربران مجاز
    • پیش از هر چیز کاربران مجاز برای دسترسی به بخش های مختلف اطلاعات شرکت را مشخص کنید و هویت آنها راثبت کنید.
      • به صورت رسمی و کاملا مدون و دقیق مسئولیت های کارمندان را به آنها یادآوری کنید.
      •  موضوع مهم این است که کارمندان برای انجام کارهای عادی روزانه از طریق کاربری با سطح دسترسی بالا در سیستم لاگین نکنند.
      •  کارمندان باید مسئولیت پذیری در هر پست را یاد بگیرند و در صورت بوجود آمدن هر گونه خطای سیستمی و یا انسانی سریعا موارد را به مدیران بالا دست گزارش دهند.
      • لیست کاربران متصل به سرورها و استفاده‌­کنندگان از پروتکل های ارتباط از راه دور، با لیست کاربران مجاز به صورت تصادفی چک شود. بهتر است لاگ کلیه اتصالات ذخیره گردد.
  • ایمیل­های فیشینگ
    • اشتباه توسط هر کارمندی ممکن است رخ دهد بنابراین از کارمندان خود بخواهید که در صورت مرتکب شدن اشتباهات امنیتی مانند باز کردن ایمیل های فیشینگ سریعا موضوع را به مسئولان آی تی گزارش دهند.
      • در صورتی که به صورت تصادفی بر روی یک لینک یا فایل مشکوک کلیک گردد.
      • یا یک فایل اکسل، PDF و یا ورد حاوی ماکرو باز گردید.
    • کارکنان می­‌بایست بلافاصله آلودگی­‌های بدافزاری/باج افزاری خود را گزارش نمایند.

حفاظت سایبری در زمان دورکاری

  • جلسات و تماس‌های آنلاین
    • نکته مهم در خصوص میکروفون ها این است که کارمندان باید حواسشان باشد که وقتی در یک تماس کنفرانسی صحبت نمی کنند میکروفون خود را قطع کنند.
    • وب کم های سیستم ها را به شکلی محدود کنید تا از دسترسی تصویری هکرها در صورت موفق شدن آنها به صورت فیزیکی جلوگیری شود.
    • موضوع مهم ترک سیستم های باز و لاگین توسط کارمندان است ، تاکید کنید که از چنین کاری به شدت اجتناب شود.
    • به کارمندان خود تاکید کنید که یک مکان کاملا خصوصی برای انجام وظایف شغلی خود در دوران دورکاری انتخاب کنند و از انجام این کارها در اماکن عمومی و کافی شاپ ها خود داری کنند.
  • حریم خصوصی
    • به کلیه کارکنان در خصوص مسئولیت خود در قبال حفظ حریم خصوصی مشتریان و کارکنان سازمان تذکرات لازم داده شود.
    • به واحدهای فناوری اطلاعات و امنیت سایبری اطلاع داده شود تا بر روی فعالیت­‌های مخرب احتمالی بر روی حساب­‌های کاربری بسیار هوشیار باشند.
    • به کارکنان اعلام شود که از ارسال اطلاعات سازمان از طریق ایمیل شخصی و یا ذخیره آنها در فضاهایی که مورد تایید نمی‌­باشند، اجتناب کنند.
    • برای انتقال پیام ها در درون سازمان از سیستم های امن درون سازمانی استفاده کنید و کارمندان را موظف کنید که از سیستم های خارجی مانند تلگرام یا واتساپ و … برای انتقال پیام استفاده نکنند.
    • ممکن است کارکنان نیاز به تبادل شماره تلفن یا ایمیل با همدیگر داشته باشند. از کارکنان خواسته شود که حتی­‌الامکان از این کار بپرهیزید یا اینکه از آنها بخواهید عبارت “بعدا پاک شود” را در ابتدای نام آنها اضافه کنند البته اگر جزییات را ذخیره می‌­نمایند.
    • حفاظت سایبری در زمان دورکاری نیاز به توجه ویژه در حفظ حریم خصوصی دارد بنابراین بارها تاکید کنید که کارمندان باید بیش از گذشته در خصوص حفاظت از اطلاعات شرکت کوشا باشند.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

بي تفاوتي کارکنان نسبت به مسائل و مشكلات سازمان، مشكلي است كه در ايران گريبانگير اكثر سازمانهاي دولتي و بعضي سازمانهاي غير دولتي است. مديران در برخورد با اين موضوع عكس العمل هاي متفاوت از خود نشان مي دهند، بعضي فقط حرص مي خورند، بعضي چون چاره اي نمي يابند بي تفاوت مي گذرند، بعضي چاره كار را آموزش كاركنان مي دانند، بعضي (مديران بي تجربه) اصلاً متوجه آن نمي شوند. در ادامه به بررسی 7 نکته مهم مدیریت کارکنان می پردازیم.

 

1.قدرت دادن به دیگران

یکی از مهم ترین نکاتی که باید بیاموزید، قدرت بخشیدن به دیگران است. با این کار، آن ها را با اعتمادبه نفس، پر انرژی و بانفوذتر خواهید کرد. علاوه بر آن، آزادی بیشتری در زندگی به دست می آورید و رشد و سلامتی سازمان را تضمین می کنید. در دنیای امروز، کارمندان مسئول تصمیم های مربوط به خودشان هستند و مدیران فقط آن ها را راهنمایی می کنند.

2. هرکس را متفاوت از دیگران رهبری کنید

یکی از اشتباهاتی که رهبران تازه کار مرتکب می شوند این است که می خواهند همه را به یک شکل هدایت کنند. باید نسبت به همه مهربان باشید و با احترام رفتار کنید اما نمی توانید انتظار داشته باشید روش مدیریتی یکسان برای همه جواب دهد. مثلاً یکی می خواهد با چالش های جدید روبه رو شود؛ یکی می خواهد طبق دستورالعمل ها کار کند و بعضی ها هم می خواهند خودشان برنامه کاری را طرح کنند. برای اینکه رهبر مؤثری باشید، شیوه های مدیریتی خود را با دیگران تطبیق دهید، نه اینکه از آن ها انتظار داشته باشید خودشان را با شما هماهنگ کنند.

3. ارزش دیگران را حفظ کنید

اگر تیمی را مدیریت می کنید، باید مطمئن شوید کسانی که به تیم ملحق می شوند بهتر از آن هایی هستند که تیم را ترک می کنند. هر تیم سه دسته بازیکن دارد: اولین دسته آن هایی هستند که مستقیماً به سازمان فایده می رسانند و تأثیرگذارند. دسته ی دوم نیمکت نشین ها هستند که به طور غیرمستقیم برای سازمان کار می کنند و یا دسته ی اول را حمایت می کنند. دسته ی سوم هسته ی مرکزی تیم را تشکیل می دهند که معمولاً درون دسته اول جای می گیرند. بدون وجود آن ها تیم از هم می پاشد. وظیفه ی شما این است که هر دسته به طور پیوسته رشد کند و ارتقا یابد. برای اینکه تشخیص دهید وجود چه کسانی ضروری است ببینید اگر تیم را ترک کنند، چه آسیبی به آن وارد می شود. با این نوع افراد، مناسب با آن ها رفتار کرده و ارزش های آن ها را حفظ کنید.

4. اعتمادسازی

اعتماد، مهم ترین عامل در شکل گیری روابط فردی و تجاری است. وارن بنیس و برت نانوس اعتماد را مانند چسبی می دانند که رهبران و پیروانشان را به هم متصل می کنند. مردم بیش از هر چیز دیگر می خواهند به رهبران خود اعتماد کنند و آن ها را باور داشته باشند. آن ها باید بتوانند بگویند: روزی می خواهم مانند او شوم. اعتماد باید به تدریج به وجود آید و پایدار باشد. راه هایی که یک رهبر می تواند اعتماد را از بین ببرد عبارتند از: عمل نکردن به قول ها، شایعه پراکنی، نگه داشتن اطلاعات فقط برای خود و دورو بودن. هرگاه اعتمادی از بین برود، باید دو برابر دفعه ی قبل تلاش کنید تا آن را بازیابید. می توانید به روش های زیر اعتماد ایجاد کنید: برای گوش دادن به دیگران و بازخورد دادن به آن ها زمان کافی اختصاص دهید، به دیگران احترام بگذارید و مطمئن باشید آن ها هم با اعتماد جبران خواهند کرد. هر کس را همان طور که هست بپذیرید، احساسات و نیازهای آن ها را پیش بینی کرده و همیشه آن ها را تشویق کنید.

5. الگوی فداکاری باشید

اگر تیمی را رهبری می کنید، هم تیمی های خود را قانع کنید به خاطر مصلحت تیم بعضی از منافع خود را قربانی کنند. هرچه اعضای تیم با استعدادتر باشند، ترغیب آن ها به فداکاری دشوارتر است. خودتان اول از همه شروع کنید و به آن ها نشان دهید که به خاطر تیم حاضرید فداکاری کنید، به رشد و توسعه ی دیگران کمک کرده و در تصمیم گیری ها خطر کنید.
وقتی تمایل خود را به اولویت دانستن منافع تیم نشان دادید، آن گاه می توانید از دیگران بخواهید همین کار را انجام دهند. راه و روش آن را توضیح دهید و از فداکاری های آن ها تشکر و قدردانی کنید.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

اپلیکیشن شهرنت اولین  فروشگاه ساز  در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان      فروشگاه ساز آنلاینبرای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

6. قدردانی از دیگران

یکی از اشتباهات رایج میان رهبران، به رسمیت نشناختن و قدردانی نکردن از دیگران است. تحقیقات نشان می دهد علت اصلی نارضایتی کارمندان این است که مافوق شان از آن ها به خاطر کاری که انجام می دهند، قدردانی نمی کند. رابرت مک نامارا می گوید: «ذهن ها همانند قلب ها هستند؛ جایی می روند که به آن ها ارزش داده شود». در روابط روزانه با دیگران، نام اشخاص را به ذهن بسپارید و نشان دهید که به احساسات و روحیاتشان اهمیت می دهید. در برنامه ی کاری خود توجه به دیگران را اولویت اول قرار دهید. هر فرصتی که به دست می آورید از آن ها قدردانی کنید؛ زیرا با این کار به آن ها انگیزه می دهید و در زندگی شان به انسانی تأثیرگذار تبدیل می شوید.

7. مردم باید بدانند مفید و مؤثرند

افراد باید بدانند وجودشان مفید است. کارشناس رهبری، وارن بنیس، می گوید: «همه باید احساس کنند که در موفقیت سازمان نقش دارند؛ زیرا در این صورت می فهمند کارشان معنی دارد». والتر شیپلی می گوید: «ما ۶۸ هزار کارمند داریم. با این وسعت سازمان، کار من مدیریت کردن نیست بلکه محیطی را به وجود می آورم که همه به یکدیگر کمک کنند تا فراتر از توانایی های شان حرکت کنند. من به عنوان رهبر، مسئولیت دارم و به خاطر موفقیت ها تحسین می شوم اما در واقع این کارمندان هستند که ما را به جایی که هستیم رسانده اند».



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

لندینگ پیج یا صفحه فرود، در واقع صفحاتی مجزا از سایت شما هستند که با هدف بازاریابی آنلاین باعث جذب مخاطب برای وب سایت شما میشوند. کاربران با دیدن بنرهای تبلیغاتی شما از طریق لندینگ پیج به سایت شما وارد شده و یا با اصطلاح به سایت شما فرود می آید . در ادامه بیشتر با کاربرد لندینگ پیج و نکات مهم برای طراحی آن آشنا میشوید، با ما همراه باشید.

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟
از نظر لغوی، به صفحه ای که کاربر به واسطه آن وارد وبسایت شما می شود، لندینگ پیج یا صفحه فرود گفته می شود. اگر در قسمت behavior گوگل آنالیتیکس دقت کرده باشید،بخشی به نام لندینگ پیج وجود دارد که منظور همان صفحاتی هستند که کاربران به واسطه آن صفحات وارد وب سایت شما شده اند. مثلا اگر صفحه دسته بندی محصولات در سایتتان، ورودی مستقیم از گوگل دریافت می کند، این صفحه یک لندینگ پیج محسوب می شود.

ما این تعریف لغوی صفحه فرود بود، یک صفحه فرود واقعی صفحه ای از وب است که شما آن را طراحی کرده اید، با هدف خاصی آن را طراحی کرده اید و برنامه مشخصی برای جذب کاربر به این صفحه دارید. به عنوان مثال در یک کمپین تبلیغاتی، صفحه فرود به صورت اختصاصی ویژه این کمپین طراحی می شود، و کاربران در این کمپین قرار است به این صفحه هدایت شوند. پس هر صفحه ای از سایت که کاربران از طریق آن وارد سایت شما شده اند، لزوما یک صفحه فرود نیست.

صفحه فرود با چه اهدافی طراحی می شود؟
صفحه فرود با اهداف متفاوتی طراحی می شود و هر کسب وکار می تواند هدف متفاوتی از طراحی لندینگ پیج داشته باشد، اما در حالت معمول لندینگ پیج ها یکی از اهداف زیر را دنبال می کنند.

1- دریافت راه ارتباطی مخاطبان
عمده کسب وکارها با هدف دریافت اطلاعات کاربران لندینگ پیج طراحی می کنند، صفحه ای طراحی می کنند و در آن صفحه ارزشی برای کاربر ایجاد می کنند که کاربر حاضر می شود راه ارتباطی خود مانند ایمیل یا شماره تماس را وارد کند. که معمول ترین حالت دریافت ایمیل است، اما برخی از کسب وکارها بسته به نوع مخاطبانشان به دنبال دریافت شماره تماس نیز هستند.

2- فروش مستقیم محصول یا خدمت
در برخی مواقع هدف صفحه فرود، فروش مستقیم یک محصول یا خدمت است، به عنوان مثال برخی از صفحات فرود دیجی کالا برای فروش یک محصول یا یک گروه محصول مشخص طراحی شده اند.

حتماً بخوانيد :8 نکته مهم در مورد تولید صفحات فرود
 

یک صفحه فرود استاندارد چیست؟ و از چه المان هایی تشکیل می شود؟
یک صفحه فرود استاندارد، جاییست که لازم است تمام تلاش ها و هزینه های شما نتیجه خود را نشان دهند. صفحه ای که کاربران متقاعد می شوند که خرید کنند، ثبت نام کنند، کلیک کنند و . . . تا در نهایت در راستای برنامه بازاریابی شما عمل کرده و موجب افزایش سودآوری شما شوند.پس با ساخت یک صفحه غیر استاندارد، تلاش ها و هزینه های خود را هدر ندهید. ساخت یک صفحه فرود استاندارد کار سختی نیست، قرار نیست موشک به هوا بفرستید، کافی است که به المان های یک صفحه فرود استاندارد توجه کنید و آن ها را در صفحه خود اعمال کنید. در ادامه به المان های ضروری یک صفحه فرود استاندارد اشاره شد است، شاید تمامی لندینگ پیج های موفق از همه این المان ها استفاده نکرده باشند، اما این المان ها در میان خیلی از لندینگ پیج های موفق مشترک هستند.

1. عنوان جذاب و گیرا (headline)
لندینگ پیج با یک عنوان جذاب و گیرا آغاز می گردد، جایی که توجه کاربر برای اولین بار به صفحه فرود جلب می شود. عنوان صفحه فرود می تواند کاری کند که کاربر صفحه را ترک کند یا برای ماندن و ادامه دادن در این صفحه علاقه مند شود. یک عنوان قوی، از المان های ضروری برای ساخت یک صفحه فرود موفق است.

کار هایی که یک عنوان قوی برای صفحه فرود شما انجام می دهد:
- عنوان قوی توجه کاربر را به خوبی به صفحه شما جلب می کند.
- با عنوان قوی، کاربر خیلی سریع متوجه می شود که این صفحه در مورد چه محصول یا خدمتی است.
- یک عنوان قوی به هیچ وجه طولانی نیست و در عین حال شما را تا جای ممکن از توضیحات بیشتر بی نیاز می کند.

2. زیرعنوان متقاعد کننده(sub headline)
دومین المان مهمی که در یک صفحه فرود استاندارد وجود دارد، زیر عنوان است. اگر عنوان جذاب توجه کاربر را جلب می کند، زیر عنوان کاری می کند که کاربر به ماندن در صفحه تشویق شود، این دو در کنار هم نیمی از قدرت یک لندینگ پیج هستند.

برای نوشتن یک زیر عنوان درست، موارد زیر را مد نظر قرار دهید:
- زیرعنوان دقیقا زیر عنوان اصلی و با فاصله مناسب از آن قرار می گیرد.
- زیر عنوان نقش یک متقاعد کننده را دارد، یعنی به نوعی در حال توجیه عنوان است.

تصور کنید که فردی یک عنوان جذاب را در خیابان فریاد می زند، وقتی شما به سمت اون نگاه می کنید، او باید کمی مفصل تر توضیحاتی را ارایه کند تا شما به سمت او نزدیک شود و کمی بیشتر با او بمانید، یعنی باید زیر عنوان خوبی برای عنوانش داشته باشد. پس زیر عنوان باید تا حدی عنوان را شرح دهد و کاربر را به ادامه دادن در صفحه تشویق کند. زیر عنوان، همانطور که متوجه شدید می تواند کمی مفصل تر و عمیق تر باشد، البته نباید بیش از حد طولانی شود و خود را از گروه عنوان ها خارج کند و تبدیل به یک پاراگراف شود.

3. تصویر
محتوای بصری، از دیگر المان های ضروری در یک صفحه فرود است. حتما می دانید که مغز انسان تصاویر را ۶۰،۰۰۰ بار سریع تر از متن پردازش می کند، و این یعنی کاربران خیلی سریع تحت تاثیر تصاویر موجود در صفحه فرود شما قرار می گیرد.

در استفاده از محتوای بصری، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- تصویر باید به اندازه کافی بزرگ باشد، البته بیش از اندازه بزرگ نباشد.
- تصویر باید به محصول یا خدمت شما مرتبط باشد. اگر صفحه فرود شما در مورد یک محصول است، بسیار مهم است که یک تصویر از محصول مورد نظر نمایش دهید.
- اگر صفحه فرود شما در مورد یک خدمت است، تصویر شما باید به اندازه کافی توجه کاربر را جلب کند و به نوعی به شناخت بهتر خدمت مورد نظر کمک کند.
- تصاویر شما حتما باید کیفیت بالایی داشته باشند.

4. توضیحات
صفحه فرود باید محصول یا خدمتی را که ارایه می دهید به شکل کاملا شفاف توضیح دهد. اگر کاربر به طور دقیق متوجه محصول یا خدمتی که ارایه می دهید نشود، به احتمال زیاد صفحه را ترک خواهد کرد. پس لازم است که علاوه بر مواردی که تا اینجا گفته شد، یک توضیح کاملا شفاف در مورد محصول و خدمت خود داشته باشید که احتمال ابهام در محصول یا خدمت را تا جای ممکن کاهش دهد. طراحی سایت شرکتی

در نوشتن توضیحات موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- توضیحات شما می تواند با عنوان شما مرتبط یا غیر مرتبط باشد.
- توضیحات باید بگونه ای باشد که کاربر متوجه شود که در صورت استفاده از محصول یا خدمت شما چه نفعی نصیبش خواهد شد. پس لازم است که به نفعی که به کاربر می رسد توجه ویژه داشته باشید.
- دقت داشته باشید که منظور از توضیحات صفحه این نیست که حتما یک بخش برای توضیحات متنی در نظر بگیرد، توضیحات صفحه یک هدف است که صفحه شما باید این هدف را پوشش دهد.

پس بهتر است به توضیحات صفحه به این دید نگاه کنید که: صفحه فرود باید به گونه ای باشد که کاربر کاملا متوجه خدمت و محصول شما بشود، حال اگر لازم است که در بخشی جداگانه کمی توضیح بنویسید، موردی ندارد.

5. ارزش پیشنهادی
ارزش پیشنهادی همان چیزی است که محصول یا خدمت ارایه شده را برای کاربر جذاب و خواستنی می کند. در واقع کاربر از خود می پرسد که در این محصول یا خدمت چه چیزی برای من وجود دارد؟ چه چیزی قرار است نصیب من شود؟ برای پاسخ به این سوال، لازم است که ارزش پیشنهادی را در صفحه فرود خود برجسته کنید تا کاربر خیلی سریع متوجه نفعی که خدمت یا محصول شما برایش خواهد داشت، بشود. ارزش پیشنهادی الزاما نباید یک المان جدا در صفحه فرود باشد، ارزش پیشنهادی می تواند در سراسر صفحه فرود شما وجود داشته باشد. به عنوان مثال وقتی کاربر عنوان صفحه، توضیحات، عکس ها و المان های دیگر را در کنار هم می بیند متوجه ارزش پیشنهادی شما می شود. اما در صورت لزوم می توانید در یک بخش جداگانه نیز به توضیح ارزش پیشنهادی خود بپردازید.

در استفاده از ارزش پیشنهادی، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- یکی از روش های مرسوم برای ارایه ارزش پیشنهادی، توضیح آن به صورت یک لیست است. یعنی ارزش های پیشنهادی را به صورت موردی برای کاربر بیان کنید.
- در نوشتن ارزش پیشنهادی تمرکزتان روی کاربر باشد. به این توجه کنید که کاربر چه چیزی نصیبش می شود، نه اینکه شما و محصولاتان چه قابلیت ها و افتخاراتی دارید.

شاید بپرسید منظور از تمرکز روی کاربر در توضیحات چیست؟ به مثال زیر توجه کنید.
فرض کنید که شما یک شرکت هاستینگ هستید و یکی از ویژگی های شما این است که uptime بالایی دارید.(یعنی احتمال اینکه سایت از دسترس خارج شود بسیار پایین است). برای توضیح این ارزش پیشنهادی خیلی ها می نویسند که ما uptime ۹۹٫۹۸% داریم. اما این عبارت تماما روی مجموعه شما متمرکز است و نه روی کاربر، اما می توان آن را به این شکل تصحیح کرد که”سایت شما در ۹۹٫۹۸% مواقع در دسترس خواهد بود”. تفاوت را حس کردید؟ ساخت سایت      

6. ترتیب و چینش درست
وقتی صفحه فرود خود را طراحی می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که المان های مختلف صفحه که پیشتر به تعدادی از آنها اشاره شد، با ترتیب و چنیش درستی در صفحه قرار گرفته اند. ترتیب قرارگرفتن المان های مختلف صفحه فرود، به اندازه خود المان ها و محتوای صفحه اهمیت دارد. کاربری که واقعا به محتوای صفحه علاقه مند باشد، با المان های مختلف صفحه ارتباط برقرار می کند و به اندازه کافی با صفحه شما تعامل خواهد داشت. اما اگر می خواهیم که این تعامل مسیر مشخصی داشته باشد و کاربر با ترتیبی منطقی در صفحه حرکت کند و در نهایت عمل مورد نظر ما را انجام دهد، لازم است که به چنیش و ترتیب المان ها دقت کنیم.

اما المان ها را با چه ترتیبی قرار دهیم؟
- ابتدا صفحه را با بخش توضیحات شروع کنید.
- در ادامه از مزایای محصول یا خدمت خود بگویید، نشان دهید که کاربر چه نفعی از محصول یا خدمت شما می برد.
- نشان دهید که دیگران از محصول یا خدمت شما راضی هستند. مثلا کسب وکارها یا افرادی که از محصول یا خدمت شما استفاده کردند را نشان دهید.
- در ادامه از آن ها دعوت کنید که عمل مورد نظر شما را انجام دهند. یعنی دکمه اقدام به عمل یا همان CTA را قرار دهید.

این یک ساختار کلی و استاندارد برای صفحه فرود است، دقت کنید که هر مرحله می تواند شامل عکس، فیلم یا متن باشد. مثلا بخش توضیحات شامل عنوان صفحه، زیر عنوان و . . . نیز می شود. البته بسته به نوع صفحه فرودی که دارید، ممکن است جریان صفحه شما کمی متفاوت باشد، خیلی خوب است اگر بتوانید تشخیص دهید که از چه المان هایی و در چه ترتیبی استفاده کنید،. تنها به یاد داشته باشید که در تمامی المان های خود تفکر قانع کنندگی را اعمال کنید، قرار نیست یک بخش مجزا برای قانع کردن مشتری وجود داشته باشد، این ویژگی باید در کلیت صفحه فرود شما احساس شود. شرکت طراحی سایت      

7. درد مشتری
علم روانشناسی می گوید: انسان ها برای فرار از درد ساخته شده اند. هر محصول و خدمتی که ایجاد می شود، می تواند یک درد از مشتری رفع کرده و یا تسکین دهد. اگر بتوانید به شکلی درد مشتری را به او یادآوری کنید، مشتری ناخودآگاه به چگونگی رفع آن درد فکر می کند. و اگر شما این درد را رفع می کنید در نتیجه احتمال استفاده آنها از محصول یا خدمت شما بیشتر می شود.

در استفاده از این تکنیک، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- لازم نیست تنها به نفعی که نصیبش می شود اشاره کنید، به کاربر یادآوری کنید که در صورت استفاده نکردن از این محصول یا خدمت، چه چیزهایی را از دست خواهد داد.
- اینکه کاربر چیزی را از دست بدهد یک نوع درد محسوب می شود، پس اگر به کاربر نشان دهیم که چه چیزهایی را از دست می دهد، به مراتب موثرتر از آن است که به اون نشان دهیم چه چیزهایی را به دست می آورد.
- اگر استفاده دیگران از محصول یا خدمت را به کاربر نشان می دهید، دقت کنید که کاربر متوجه رفع درد این افراد در استفاده از محصول یا خدمت بشود.
- یادتان باشد که وقتی به درد اشاره می کنید، در ادامه به چگونگی رفع این درد که محصول یا خدمت شماست نیز اشاره کنید. در غیر این صورت تنها کاربر را نگران و ناراحت کرده اید، زیرا راه حلی برای رفع این درد ارایه نکرده اید.

8. نمونه مشتریان راضی و واقعی
یکی از المان های بسیار تاثیرگذار در یک صفحه فرود، بخش نمایش مشتریان راضی است. یعنی نشان دهیدکه دیگران از محصول یا خدمت شما راضی هستند. افراد مایل اند بدانند که آیا تا به حال کسی از محصول یا خدمت شما استفاده کرده است؟ آیا در استفاده از محصول یا خدمات شما رضایت کافی وجود دارد؟ نمایش مشتریان راضی و واقعی، تاثیر بسیار زیادی در قانع کردن مشتریان بالقوه خواهد داشت. یکی از روش های قانع سازی مشتری، استفاده از تکنیک سوشال پروف است، یعنی نشان دهید که تا چه حد معتبر و تایید شده هستید، و نمایش مشتریان راضی یکی از تکنیک های موثر سوشال پروف است.طراحی سایت صنعتی

در نمایش مشتریان راضی، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- مشتریانی که نمایش می دهید باید کاملا واقعی باشند. سلبریتی ها و افراد معروف خوب هستند، اما شما نیازی ندارید که از این افراد استفاده کنید، بهتر است از افرادی که در گروه مشتریان هدفتان هستند استفاده کنید.
- حتما از عکس استفاده کنید. عکس بخش مهمی از فرآیند نمایش مشتریان راضی است. عکس و همینطور فیلم موجب می شوند که کاربر نسبت به واقعی بودن مشتریان راضی اطمینان بیشتری داشته باشد.
- از جملات کلیشه ای و زرق و برق دار دوری کنید. مراقب باشید که نمایش مشتریان راضی طوری نباشد که ساختگی به نظر برسد. به عنوان مثال اگر از فیلم استفاده می کنید، نباید توضیحات مشتریان راضی مصنوعی باشد و از جملات کلیشه ای در تعریف محصول شما استفاده شود. 

9. نمایش راههای ارتباطی
شما یک کسب وکار قانونی هستید؟ پس کاری کنید که مشتری این موضوع را خیلی خوب متوجه شود. یکی از کارهایی که باید بکنید نمایش راههای ارتباطی مختلف با شماست. نمایش ایمیل سازمانی، شماره تماس های مختلف، نمایش آدرس حضوری و . . . از دو جهت ارزشمند است. اول اینکه اعتبار شما را نزد مشتری بالاتر می برد و دوم اینکه مشتری راه های ارتباطی مختلفی را پیش روی خود می بینید و احتمال تماس با شما بالاتر می رود.

در نمایش راههای ارتباطی در صفحه فرود، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
در درجه اول سعی کنید به کاربر نشان دهید که یک کسب وکار واقعی و قانونی هستید، برای این کار از آدرس واقعی و همینطور شماره تماس های ثابت استفاده کنید.
استفاده از چت باکس برای ارتباط بهتر با مشتری می تواند کمک کننده باشد. البته هنوز یک آیتم خیلی ضروری محسوب نمی شود اما در اینکه امکان ارتباط بهتر با مشتری را فراهم می کند شکی نیست. دقت داشته باشید که چت باکس باید متناسب با صفحه فرود شما باشد، یعنی اگر بسته به نوع صفحه فرود و کسب وکاری که دارید وجود چت باکس کاربردی ندارد، لزومی ندارد که از آن استفاده کنید.

10. نمایش گارانتی به کاربران
کاربران عاشق گارانتی هستند، فارغ از اینکه گارانتی شما چیست و به چه شکل عرضه می شود، به کاربران کمک می کند که در خرید خود مصمم شوند و نگرانی خرید در آنها از بین رفته یا تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا کند. طراحی سایت املاک      

در استفاده از گارانتی در صفحه فرود، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- گارانتی مدل های مختلفی دارد، بسته به نوع کسب وکارتان گارانتی مناسب را پیدا کنید و در صفحه فرود نمایش دهید.
- علاوه بر گارانتی هایی مانند گارانتی برگشت پول، در برخی مواقع می توانید گارانتی کیفیت ارایه دهید. مثلا ۱۰۰درصد خالص و بدون وجود . . .، یا ۱۰۰درصد مقاوم در برابر آتش و . . .
- گارانتی خود را نزدیک به دکمه CTA(اقدام به عمل) قرار دهید. مثلا در جایی که دکمه ثبت نام یا خرید را قرار داده اید. این موجب می شود که کاربر در آخرین لحظه و پیش از اقدام، اطمیانش از محصول یا خدمت بیشتر شود.
- اگر گارانتی شما شامل شرایط خاصی است، لازم نیست که در این صفحه به شرایط استفاده از گارانتی اشاره کنید، البته منظور این نیست که کاربر را فریب دهید، اما لزومی نیست که فضای صفحه را با شرایط گارانتی خود پر کنید، می توانید دکمه یا لینک کوچکی برای شرایط گارانتی ارایه دهید.

11. دکمه اقدام به عمل یا Call to Action
آخرین المان و البته مهمترین المانی که در یک صفحه فرود استاندارد باید وجود داشته باشد، دکمه CTA است. دکمه CTA همان دکمه ای است که کاربر با کلیک روی آن اقدام مورد نظر ما را انجام می دهد. مثلا دکمه ثبت نام، دکه خرید، دکمه دانلود و . . . همگی نمونه هایی از دکمه های CTA هستند.

در استفاده از دکمه CTA به موارد زیر دقت داشته باشید
- دکمه CTA باید به اندازه کافی بزرگ باشد، به اندازه ای که جلب توجه کند.
- به متن دکمه توجه کنید، متنی مانند “عضویت” خیلی جالب نیست. بهتر است که متن جمله حالت امری داشته باشد. مثلا “ثبت نام کنید” و . . .
- دکمه CTA باید کاملا شبیه یک دکمه باشد، یعنی کاربر با نگاه به آن متوجه شود که این یک دکمه است و برای کیک شدن طراحی شده است. برخی در طراحی دکمه بیش از حد خلاقیت به خرج می دهند به طوری که کاربر اصلا متوجه نمی شود که این یک دکمه است، زیرا از تصورات معمول کاربر در مورد یک دکمه فاصله گرفته است.
- دکمه CTA باید تضاد رنگی قابل قبولی با زمینه خود داشته باشد. صفحه فرود شما باید رنگ بندی مشخصی داشته باشد و در این میان رنگ دکمه نیز باید کاملا متضاد باشد تا جلب توجه کند.

کاربران چطور وارد صفحه فرود می شوند؟
ممکن است از طریق گوگل، از طریق شبکه های اجتماعی و یا یک کمپین ایمیلی به این صفحه هدایت شده باشند. اما یکی از روش های مرسوم هدایت کاربران به صفحه فرود، تبلیغات بنری در وب سایت ها است. در این روش شما یک بنر تبلیغاتی به کاربران هدف نمایش می دهید و تلاش می کنید که کاربران روی این بنر کلیک کنند و به صفحه فرودی که ساخته اید هدایت شوند. ارتباط صفحه فرود و بنر تبلیغاتی از این جهت مهم است که کاربر پس از ورود به صفحه فرود کاملا متوجه شود که این صفحه مربوط به همان بنر است.

برای اینکه این مورد محقق شود به موارد زیر دقت کنید:
- دیزاین صفحه فرود و بنر باید بهم نزدیک باشند. به عنوان مثال رنگ بندی نزدیک به هم داشته باشند. نمی توان بنر را با تم قرمز ساخت ولی وقتی وارد صفحه فرود می شویم هیچ اثری از رنگ قرمز نبینیم.
- میان محتوای بنر و محتوای صفحه فرود باید هماهنگی محسوسی وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر در بنر خود می نویسید ” آموزش رایگان عکاسی” ، وقتی کاربر با کلیک روی این بنر وارد صفحه فرود می شود باید در آنجا این عنوان را بدون تغییر یا با تغییرات کمی مشاهده کند.
- به هرچه که در بنر تبلیغاتی گفته اید، عمل کنید. اگر در بنر خود وعده دانلود رایگان یک آموزش یا یک کد تخفیف را داده اید، حتما باید در صفحه فرود به قول خود عمل کنید. در غیر این صورت کاربر احساس می کند که فریب خورده است و این برای اعتبار شما بسیار مضر است. طراحی سایت پزشکی     

 

نتیجه گیری :
کاربران به محض ورود به صفحه فرود، در همان چند ثانیه اول تصمیم می گیرند که در آن صفحه بمانند یا صفحه را ترک کنند. پس اگر اصول طراحی صفحه فرود را ندانید، به احتمال خیلی زیاد کاربرانی که وارد صفحه می شوند را از دست می دهید و هزینه هایی که برای هدایت آنها به این صفحه کرده بودید را هدر می دهید. برای طراحی این صفحه وقت بیشتری بگذارید و سولاتی زیادی را از خود بپرسید.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

سیستم های حفاظت پیرامونی به تجهیزاتی اشاره دارند که در اطراف یک محیط قرار می گیرند تا امنیت آن محیط تامین شود. کاملا واضح است که این سیستم ها می توانند بسیار پیچیده تعریف شوند و یا کاملا ساده باشند. همچنین ایجاد امنیت در اطراف یک محیط از دیر باز مورد توجه و استفاده بوده است برای مثال ایجاد دیوارهایی در اطراف باغ ها، سیم های خاردار بر روی دیوار اماکن مهم و یا نرده های فلزی و غیر فلزی از جمله سیستم های حفاظت پیرامونی در قدیم به حساب می آید. در این مقاله ابتدا مفهوم حفاظت پیرامونی را توضیح می دهیم و سپس نکاتی در خصوص حفاظت پیرامونی در مدارس برای شما بیان می کنیم.

ابزار حفاظت پیرامونی ذکر شده امروز هم استفاده گسترده دارند و برای مثال همه ما دیوارهای حفاظت شده با سیم های خاردار را در اطراف اماکن حساس نظامی و صنعتی را دیده ایم اما امروزه در مکان هایی که نیاز به امنیت بالا وجود دارد در کنار این سیستم های حفاظتی سنتی از تکنولوژی های روز دنیا نیز استفاده می شود. به همین دلیل یک رقابت بسیار بالا در این خصوص شکل گرفته است تا تکنولوژی های نوین را در این راستا به خدمت بگیرند. فناوری هایی مانند فیبر نوری، کابل های ارتعاشی، تکنولوژی مادون قرمز، آشکار ساز مایکروویو و میدان الکترولستاتیک از جمله تکنولوژی هایی است که مورد استفاده سیستم های حفاظت پیرامونی قرار می گیرد.

نکته مهم در خصوص فناوری های جدید مورد استفاده در صنعت حفاظت پیرامونی این است که هر کدام از سیستم هایی که برای حفاظت پیرامونی به کار می روند، دارای نحوه عملکرد متفاوتی هستند. بدین معنی که عملکرد سیستم حفاظت پیرامونی مادون قرمز با حفاظت پیرامونی فیبر نوری متفاوت است.

سیستم اعلام خطر پیرامونی
استفاده از سنسورهای RX/TX تا 250 متر
استفاده از سنسورهای مونو تا 25 متر
استفاده از کابلهای حساس میکروفونی
استفاده از کابلهای برقدار ( Electro Wire )
امکان استفاده از قفلهای الکترو مگنتیک جهت دربهای فنس
استفاده از کابلهای مغناطیسی
امکان اتصال سیستم به سامانه مداربسته

تجهیزات حفاظت پیرامونی در مرزهای مجموعه مورد حفاظت نصب می شوند که این سیستم ها علاوه بر تاسیسات صنعتی و شهری در مرزها، فرودگاه ها، زندان ها، نیرو گاه های هسته ای و … به کار گرفته می شوند.

سیستم های کاربردی در حال حاضر در بازار وجود دارند که  برای بسیاری از محوطه های کوچکتر نیز مناسب و مقرون به صرفه هستند. مکان هایی مانند کارگاه های موقت ساختمانی، معادن و یا تصفیه خانه های آب از جمله مواردی هستند که می توانند برای بهبود حفاظت پیرامونی خود از این سیستم ها استفاده کنند. توصیه ما این است که در پیرامون محوطه چنین اماکنی از آشکار ساز های تردد استفاده شود تا به محض ورود افراد مزاحم خرابکار هشدار ایمنی به مسئولان حفاظت داده شود.

بر اساس یک اصل کلی در خصوص تامین امنیت پیرامونی اماکن مختلف، سطح حفاظت مورد نیاز هر مکان بر اساس خطرات احتمالی ناشی از تردد های غیر مجاز باید در نظر گرفته شود. در یک حالت ایده ال طرح حفاظتی یک مجموعه باید شامل لایه های مختلف و برگرفته از سیستم های سنتی و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای ایجاد حفاظت آن محیط باشد. برای مثال کاملا واضح است که حفاظت پیرامونی برای یک محیط مانند فرودگاه ها ی بین المللی با حفاظت پیرامونی در مدارس کاملا متفاوت خواهد بود.

حفاظت پیرامونی در مدارس

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

سیستم های حفاظت پیرامونی در مدارس

مدارس نقشی کلیدی در ساختن آینده کشورها و جوامع دارند. به دنبال بازگشایی کلاس های درس، جوانان محصل به مراکز آموزشی بازگشته اند. آنان بار دیگر با انگیزه به تحصیل ادامه می دهند تا مهارت و دانش کسب کنند. مدارس نیازمند زیرساخت های حفاظتی هستند تا از بچه ها محافظت نمایند. مهم تر اینکه محیط پیرامونی امن که اجازه نفوذ افراد بیگانه و غیرمجاز را نمی دهد، تضمین می کند که مراجعین، والدین و دانش آموزان بتوانند در محیطی اجتماعی با یکدیگر تعامل داشته باشند؛ بدون احساس ناراحتی و جدایی از سایرین. بنابراین نصب و راه اندازی تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس از ضرورت قابل توجهی برخوردار است.

با این حال، اگرچه ایمنی اغلب دغدغه اصلی والدین است، اما با وجود محدودیت های مالی و بودجه ای و تخصیص سرمایه محدود به حفظ ایمنی در برابر کرونا، برنامه های مهم راه اندازی تجهیزات حفاظت پیرامونی مورد بی توجهی قرار می گیرند.

هدف از نصب و راه اندازی فنس پیرامونی ، محدود کردن ورود و خروج افراد غیرمجاز در محوطه مدرسه است و فنس ها باید متناسب با این هدف طراحی شوند.

راهکارهای جذاب و کاربردی تجهیزات حفاظت پیرامونی

برخلاف فنس ‌های پرچ شده معمولی، فنس پیرامونی جدید هم ظاهری زیبا دارد و هم کاربردی است. به علاوه به استاندارد LPS 1175 SR1 نیز مجهز می باشد.

سبک و ظاهر فنس پیرامونی باید حفاظت و ایمنی مدرسه را تضمین نموده و همزمان نباید تأثیری روی زیبایی ظاهری فضای مدرسه داشته باشد. این فنس ها به عنوان بخشی از فضای مدرسه، باید زیبا و کاربردی بوده و در عین حال به دانش آموزان احساس محصور بودن در فضایی مشابه زندان را انتقال ندهد.

پیشنهاد می شود که فنس های پیرامونی:

  • حداقل 2 متر ارتفاع داشته باشند
  • مقاوم به خرابکاری و مستحکم باشند
  • در زمین به صورت مستحکم نصب شده باشند
  • در ابعاد گوناگون قابل نصب بوده و
  • قسمت بالایشان به گونه ای باشد که نتوان از روی آن رد شد

دسترسی به تمام نقاط با گیت دسترسی

به طور کلی می توان در خصوص سیستم های حفاظت پیرامونی در مدارس چنین گفت که فنس های پیرامونی این اماکن باید حداکثر حفاظت را از گیت های دسترسی ایجاد کند. کاملا واضح است که هر مرکز آموزشی برای سهولت تردد استفاده کنندگان باید چند درب ورودی داشته باشد اما از سوی دیگر تعداد این درب های ورودی باید تا حد امکان کم باشد تا کنترل تردد مراجعین با سهولت بیشتری صورت گیرد. بنابراین میان حفاظت پیرامونی و همچنین تسهیل ورود و خروج مراجعین باید یک تعادل در تعداد درب های ورودی ایجاد شود.

گیت های خودکار و دستی

بهترین راهکار برای استفاده از گیت ها در مدارس ترکیبی از گیت های خودکار و دستی است. گیت ها ی خودکار امکانات بسیار بیشتری به شما ارائه می دهند اما در این میان گیت های دستی و مکانیکی نیز مزیت های خاص خود را دارند. برای مثال گیت های دستی نصب آسان تری دارند، ارزان قیمت تر هستند و چون به برق نیازی ندارند در صورت قطع شدن برق مجموعه امکان خروج بدون دردسر را برای شما مهیا می کنند. در مقابل گیت های خودکار می توانند به تجهیزات اکسس کنترل راه دور و ریدر های کارت مجهز شوند که در مجموع سیستم حفاظت شما را تقویت می کنند. همچنین گیت های خودکار مستحکم و سنگین هستند و در نتیجه ورود غیر مجاز و به زور از آنها غیر ممکن می شود.

ارائه حفاظت کافی با تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس

نسل جدید و فرزندان ما باید بتوانند در یک محیط امن و بدون تهدید ها ونگرانی ها به یادگیری و تمرکز بر روی مفاهیم مدارس بپردازند. بنابراین راهکارهای حفاظت پیرامونی در مدارس می تواند خیال مدیران و والدین را از هر نظر راحت کند تا در هنگامی که فرزندان خود را به مدارس می سپارند خیالشان از امنیت آنها راحت باشد. به همین دلیل این مسئولیت بر عهده مدیران آموزشی و مدارس است که از بهترین شرکت ها با تکنولوژی های روز دنیا خدمات حفاظت پیرامونی را در جهت بالا بردن امنیت اماکن آموزشی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: هایک ویژن تهران  نصب دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

چگونه از فعالیت رقبا و رویدادهای بازار آگاه باشید

 

مبنای تحقیقات موفق بازار و فعالیت رقبا ، تحلیل دقیق و ارائه پاسخ های صحیح به سوالات مناسب است .

1. مشتری شما کیست

در حال حاضر چه کسی محصولتان را می خرد؟ در گذشته چه کسی آن را می خرید؟ احتمال دارد در آینده چه کسی آن را بخرد؟ سن، سطح تحصیلات، درآمد، سلایق یا الگوهای مصرف فعلی، شغل و ساختار خانواده آن ها چگونه است؟ این ها مشخصات جمعیت شناختی مشتری است، یعنی عواملی که قابل مشاهده هستند و نقطه شروع همه تحقیقات بازار به شمار می آیند. همچنین باید مشخصات روانشناختی مشتریان را بدانید که شامل افکار، احساسات، ارزش ها، نگرش ها، علایق، نیازها، امیدها، رویاها، جاه طلبی ها و آرزوهای آن ها می شود.

۲. مشتری شما کجاست

جغرافیا نیز در تعیین زمان و نحوه بازاریابی محصول یا خدمت مهم است. مشتری شهری یا روستایی است؟ در محله های ثروتمند سکونت دارد یا در مناطق متوسط؟
اولین مغازه شیرینی فروشی دِبی فیلدز با شکست روبه رو شد. او که دانشی درباره بازاریابی خرده فروشی نداشت، مغازه اش را در یک خیابان فرعی و چند قدم دورتر از چهارراه اصلی افتتاح کرد که به ندرت کسی از آنجا عبور می کرد. در نتیجه هیچ کس به مغازه او نمی آمد و شیرینی های کمی می فروخت. وقتی دومین فروشگاه «میسیز فیلدز» را افتتاح کرد، اجاره بیشتری می پرداخت، اما مغازه اش در خیابان اصلی واقع شده بود. مردم مرتب مقابل مغازه اش در رفت وآمد بودند و نمی توانستند از شیرینی های خوشمزه پشت ویترین چشم پوشی کنند. خانم دبی فیلدز خیلی زود بیش از ۳۰۰ فروشگاه افتتاح کرد و ثروتی معادل ۵۰۰ میلیون دلار به دست آورد.

۳. مشتری چگونه خرید می کند

سومین سوال مشخص می کند که مشتری معمولا محصول شما را از چه طریقی می خرد؛ پست مستقیم، عمده فروشی، خرده فروشی یا به صورت آنلاین؟
به گفته ناپلئون هیل «هرگز سعی نکنید فطرت بشر را نقض کنید و پیروز شوید». منظور این است که بشر مخلوق عادت است. افراد عادت کرده اند به روشی خاص خرید کنند. تغییر عادت خرید محصول یا خدمت به روشی غیر از روش فعلی بسیار زمان بر است. البته همیشه استثنا وجود دارد. آمازون را در نظر بگیرید. مردان و زنان پرمشغله با مسئولیت های فراوان کاری و خانوادگی می توانند با سفارش محصول یا خدمت از آمازون، آن را سریع تر دریافت کنند تا اینکه در وقت آزاد بسیار محدود خود به فروشگاه بروند و آن محصول یا خدمت را حضوری بخرند.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

اپلیکیشن شهرنت اولین فروشگاه ساز   در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان     فروشگاه ساز آنلاین برای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

۴. کاربرد محصول چیست مبنای تحقیقات موفق بازار تحلیل دقیق و ارائه پاسخ های صحیح به سوالات مناسب است

سوال نهایی این است که: «این محصول به چه منظوری استفاده یا خریداری می شود؟» مشتری پس از خرید محصول یا خدمت می خواهد با آن چه کند؟ مشتریان خودِ محصولات و خدمات را نمی خرند، بلکه مزیت، تغییر، بهبود یا نتیجه ای را می خرند که گمان می کنند در نتیجه تصمیم خرید از آن بهره مند می شوند. باید به وضوح برای مشتری مشخص کنید که خرید محصول یا خدمت از شما، چه مزیتی به خرید از رقبا دارد.






:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

فناوری به شدت در حال تغییر فضای کسب و کار است و این چنین است که تجارت الکترونیک فرصت های بیشماری را برای کار آفرینی ارائه می کند. و این راهی آسان و ارزان برای ایجاد یک تجارت است. با این حال، یک طرح کسب و کار خوب هنوز هم برای ماندگاری و سودآوری هر شرکت و یا تجارت جدیدی بسیار مهم است.

 


در این نوشته سعی دارم به صورت بسیار خلاصه، نحوه نوشتن طرح اجرایی یک فروشگاه اینترنتی موفق را با هم مرور کنیم. پس اگر در ذهن خود ایده ای دارید می توانید گام به گام آن را به سمت اجرایی شدن پیش ببرید.

article_image_one_149.jpg

اجزای یک طرح کسب و کار برای تجارت الکترونیک
برای راه اندازی یک کسب و کار جدید، حیاتی است که در یک بازار سودمند قرار داشته باشد. اینکه چگونه یک کسب و کار در ابتدا بتواند زنده بماند و پس از آن به سود آوری برسد نیازمند داشتن اطلاعات اولیه و برنامه ریزی قبل از اجرایی شدن آن است. حتی اگر شما از مشاورین متخصص استفاده نمی کنید، خودتان را مجبور کنید تا سوالات درستی از خودتان بپرسید تا از ضرر و زیان دور و به اهدافتان نزدیک شوید.       شرکت طراحی سایت       


جنبه های مهم یک طرح تجاری عبارتند از:
فلسفه وجودی شرکت:
احتمالا این سخت ترین قسمت نوشتن یک طرح تجاری است، شما ممکن است ابتدا بخواهید به رئوس مطالب بپردازید و سپس با چیزهای دیگری آن را تمام کنید. صبر کنید! قبل از همه ابتدا این قسمت که شامل ماموریت، رسالت، اهداف و کلیدهای موفقیت شرکت شما است را باید تدوین کنید. این موارد چهارچوب های تمام آن چیزی است که در مراحل بعدی از آن استفاده خواهید کرد. دقیقا یعنی پی ساختمان شما.

خلاصه برنامه اجرایی:
در این مرحله شما جزییات مهم را تشریح خواهیدکرد. اطمینان حاصل کنید که یک نمای کلی از تمام امکانات مورد نیاز برای شروع کسب و کار، خصوصیات جامعه هدف و مزیت های رقابتی را به خوبی ترسیم کرده اید. خلاصه ها همیشه برای گسترش دادن مطلب تاثیرگذار خواهند بود.

محصولات/ خدمات:
موضوع مهم بعدی قسمت مهیج کار است، شما می توانید، هر نوع محصول و یا هر نوع خدمتی را در تجارت الکترونیک عرضه کنید. اینها ارزش هایی هستند که فروشگاه اینترنتی شما آنها را عرضه می کند. ابتدا ما محصولات و سپس خدمات را مرور می کنیم.


 

محصولات:

نمای کلی تمام محصولاتتان مثل کیفیت، دوره عمر، تاریخ مصرف، نوع بسته بندی، موجودی انبار، توان عرضه و غیره را باید بررسی کنید. شما باید در مورد آینده محصولات نیز برنامه ریزی کنید: چه محصولاتی را باید به سبدتان اضافه کنید؟ به سمت تولید محصولات پیش بروید یا از تامین کنندگان استفاده کنید؟ چه برندهایی را می خواهید بفروشید؟

محصول یکی از مهمترین نکات آینده تولید نرم افزار وب سایت و نیز استراتژی کسب و کار اینترنتی شما است. ساخت سایت         

خدمات:
دو تفاوت مهم خدمات با محصولات این است :

یکی در غیر ملموس بودن خدمات و دیگری بی واسطه بودن خدمات بین ارائه کننده و مشتری. پس شما با محصول فیزیکی و مسائل مربوط به آن روبرو نیستید. در اینجا باید شرح خدمات، نحوه خدمت رسانی و ظرفیت خدمت رسانی خود را تدوین نمایید.

قیمت گذاری:
قیمت گذاری در هر کسب و کاری یعنی همه چیز! به دو دلیل:

اول اینکه جز فروش، تمام فعالیت ها هزینه بر هستند و دوم اینکه تغییر پذیرترین جزء از عناصر بازاریابی و کسب و کار (و در ایران!!!) است.

در این نوشته نمی توانیم همه جزییات را بیان کنیم پس سریع به اصل مطلب بپردازیم. هر محصول یک کف قیمت (قیمت تمام شده) و یک سقف قیمت (بالاترین مبلغی که یک نفر حاضر است برای محصول بپردازد- آخرین تقاضا) دارد و قیمتی که شما بروی محصولتان می گذارید بین سقف و کف قرار دارد. عوامل دیگری که باید در نظر داشته باشید: میزان عرضه و تقاضا در بازار، استراتژی های رقابتی و تجزیه و تحلیل قیمت گذاری رقبا.

دو چالش در بازار نو ظهور اینترنت در پیش رو دارید: اول اینکه با بازار سنتی رقابت می کنید و دوم باید اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید. با همه این تفاسیر باید قیمت نهایی را برای محصولات یا خدمتتان تعیین نمایید.
 

 تجزیه و تحلیل بازار:

شما قبل از اینکه شروع به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کنید، باید در زمینه ای که می‎خواهید فعالیت کنید متخصص باشید. باید یک درک درست از وضعیت کنونی بازار و فضای رقابتی آن به دست آورید و سپس به بررسی فضای رقابتی و کاری در اینترنت بپردازید. برای بررسی حال و هوای اینترنت می توانید از ابزارهای گوناگونی استفاده کنید. پیشنهاد من این است که برای بررسی تقاضای محصول و یا خدمت خود از Google Trends استفاده کنید، این یک ابزار قوی و رایگان است که نوسان تقاضا را در ماه های گذشته نیز در اختیار شما می گذارد.

تجزیه و تحلیل بازار اینترنتی

استراتژی و پیاده سازی:
بلندمدت فکر کنید چون که در آینده به شدت به این بخش از طرح تجاری متکی خواهید بود. شما به استراتژی های دقیق، پیش بینی های فروش، خدمات به مشتریان و جذب مشتریان نیاز دارید. در انجام هر مرحله از برنامه خود باید مطمئن شوید که در مسیر درست قرار دارید. پس در برنامه ریزی حتما هدف های روشن و شفاف بگذارید.  
  طراحی سایت شرکتی

 

  




استراتژی های بازاریابی:
اینجا جایی است که شما خودتان را از رقیبانتان جدا می کنید. شما باید یک چشم انداز روشن برای نام تجاریتان و شیوه ای که می خواهید با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید داشته باشید. بسیار مهم است که در زمانی که می خواهید نام تجاریتان را ایجاد و یا توسعه دهید، رسالت خود را در نظر داشته باشید و چگونه قرار است این نام تجاری، جامعه هدف را به خود جذب کند. برای بازاریابی اینترنتی نیز باید جزییات این بخش را در نظر داشته باشید. بازاریابی اینترنتی شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری، شبکه های اجتماعی، داشتن یک بلاگ با محتوای مناسب و نیز جزییات بسیار دیگری می باشد.

برنامه ریزی و طراحی وب سایت:
هیچ ساختمان ارزشمندی بدون وجود نقشه معماری اصولی، پایه گذاری نمی شود پس قبل از اینکه به سراغ تکنولوژی ها و جزییات فنی بروید، ابتدا باید نقشه وب سایتی که در نظر دارید را توسط یک مشاور یا یک برنامه نویس پیاده سازی کنید. این کار با نوشتن فرآیندها و روندهای که در ذهن تان پراکنده است شروع می شود و سپس وایر فریم ها و قسمت های مختلف را ترسیم کنید. بعد از طی این مراحل به سراغ راه حل مناسب برای اجرای این نقشه باشید و طراحی سایت خود را به یک مجموعه حرفه ایی مثل بانی سایت بسپارسد.

برنامه مدیریت منابع انسانی:
شما به نیروهای کمکی برای اجرای تجارت الکترونیک خود نیاز دارید. برای مدیریت منابع انسانی، شما باید همه وظایف و مسولیت های خود و دیگران را تعریف و تشریح کنید و مشخص کنید برای هریک از نیروها چقدر باید هزینه کنید و بدانید که این هزینه ها چه ارزش افزوده ای برای تجارت شما خواهد داشت. سپس در مورد اینکه چگونه افراد واجد شرایط را پیدا کنید و چگونه در سازمان شما رشد خواهند کرد بیاندیشید. طراحی سایت تهران   

برنامه مالی:
این امر مستلزم کار زیادی است اما این بخش محور طرح تجاری شماست. در ابتدا باید به تفکیک هزینه ها و درآمدها بپردازید. در مورد هزینه ها و درآمدهایی که اطمینان ندارید سعی کنید میانگین بازه تغییرات را لحاظ نمایید. در طرح تجاری خود حداقل باید این موارد را داشته باشید: بودجه بندی، تحلیل نقطه سر به سر، صورت سود و زیان، صورت جریان نقدینگی و مقدار سرمایه گذاری. می دانم که شاید بعضی از شما از ریاضیات خوشتان نمی آید یا در مورد این که این ها به چه دردی می خورد ابهام دارید اما در آینده یک مقاله مفصل در مورد بخش مالی و استفاده از این اطلاعات برایتان خواهم نوشت.

برنامه ریزی برای خروج از بازار:
اینکه چگونه می خواهید از تجارت خودتان خارج شوید، به اندازه این که چگونه می خواهید وارد بازار شوید اهمیت دارد. سعی کنید با دیدن آینده واقعی فکر کنید:

  • قصد فروش شرکت را به یک سرمایه گذار دارید؟
  • جدول زمانی یا زمان بندی خاصی برای این کار دارید؟
  • امکان دارد روش کسب درآمد بهتری پیدا کنید؟
  • یا اینکه بعد از مدتی دیگر این تجارت برای شما سودآور نباشد؟

پاسخ سوالات به شما درک بهتری از تجارت می دهد و کمک می کند ضرر و زیان خود را قبل از اینکه کار شروع شده باشد قطع کنید.

سخن آخر

در آخر باید گفت که خیلی مهم است که برای شروع یک تجارت الکترونیک یک برنامه ریزی درست بر اساس بینش و درک درستی را باید داشته باشید. پاسخ به این سوالات سنگ بنای موفقیت شما را خواهد گذاشت. در موقع پاسخ به سوالات خیلی صریح و واقع بین باشید، تعبیر من این است که ظالمانه با خودتان صادق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

خانه های جدید به شکلی طراحی می شوند که ساکنین بتوانند به شکلی هوشمند با اجزای خانه ارتباط برقرار کنند. به عبارتی دقیق تر خانه های هوشمند آینده سکونت بشری را تغییر می دهند و در این میان سیستم های امنیتی هوشمند یک رکن اساسی در این خانه ها به حساب می آید. به عبارتی دقیق تر با نصب این سیستم های امنیتی هر زمان که شخصی به زور وارد خانه می شود سیستم امنیتی آلارم می دهد و شما را از خطرات احتمالی مانند سرقت یا آتش سوزی و … مطلع می کند. در این مقاله نکاتی در خصوص خرید سیستم اعلام سرقت را برای شما بیان می کنیم.

اما موضوع مهم این است که از کدام شرکت ها می توانید بهترین خدمات سیستم های امنیتی یکپارچه اعلام سرقت را خریداری کنید؟ آیا هر شرکتی که بیشترین تبلیغات را دارد لزوما می تواند بهترین کیفیت در این زمینه را نیز به شما ارائه دهد یا خیر؟ پیشنهاد ما این است که قبل از هر چیز و بجای تصمیم گیری عجولانه سعی کنید رزومه واقعی شرکت مورد نظر خودتان را بررسی کنید و بعد از مقایسه چند شرکت در این صنعت بهترین شرکتی که می تواند نیاز های امنیتی مورد نظر شما را تامین کند را انتخاب کنید.

آژیر اعلام سرقت دزدگیر

مهمترین بخش سیستم های اعلام سرقت آژیر هشدار دهنده است. آژیرها در هنگام تشخیص خطرات بیرونی که احتمال دارد منجر به سرقت از مکانی خاص شود به اشکال مختلف سعی در اعلام هشدار به صاحبان آن مکان می کنند. در یک دسته بندی کلی آژیر های هشدار دهنده به دو مدل آژیر های داخلی و بیرونی تقسیم می شوند.

آژیرهای داخلی که به نام‌های سیرن و پیزو نیز شناخته می‌شود در محیط داخلی ساختمان و کنار جعبه اعلام سرقت نصب می‌شود. این آژیر توسط سیم‌کشی به سرور اصلی متصل  شده و درواقع کار این آژیر این است که افراد داخل ساختمان را از خطر احتمالی مطلع کند.

آژیرهای بیرونی یا اسپیکر دزدگیر در بیرون از ساختمان نصب می‌شود. این آژیر نیز توسط سیم‌کشی به سرور متصل شده و افراد بیرون از ساختمان را از خطر مطلع می‌کند. این آژیرها را باید در ارتفاع نصب کرد و آن‌ها را با کاور پوشاند تا در معرض باد و باران قرار نگیرند.

انواع دزدگیر اماکن

دزدگیرهای قابل نصب در اماکن مختلف را می توان به انواع مختلف تقسیم کرد در زیر برخی از انواع دزدگیر را از نظر کاربرد ذکر کرده ایم.

دزدگیر باسیم

اولین مدل دزدگیر منازل با سیم به سرور و دیگر تجهیزات دزدگیر متصل می شد. امروزه هنوز هم این مدل دزدگیر ها در بازار طرفداران خاص خود را داد و البته به دلیل سیستم های آنالوگ به کار رفته در این دزدگیر ها امنیت سایبری بیشتری دارند.

دزدگیر بی‌سیم

دومین نوع دزدگیرها سیستم های وایرلس هستند . این مدل از دزدگیرها نیاز به سیم کشی ندارند و در نتیجه ارتباط بین سیستم هشداردهنده و سرور مرکزی آنها از طریق ارسال فرکانس های چشمی انجام می شود.

دزدگیر تلفن کننده ثابت

سیستم عملکردی این نوع دزدگیر ها به این صورت است که بعد از تشخیص یک خطر سرقت از طریق شماره های ثبت شده در حافظه و اتصال به سیستم تلفن با شماره صاحب منزل تماس می گیرد. همچنین یک پیام از قبل مشخص شده در حافظه این سیستم ها می تواند در مواقع ضروری هم به صاحب منزل و هم به پلیس محلی ارسال شود تا در این صورت از سرقت احتمالی جلوگیری شود.

دزدگیر سیم‌کارت خور

عملکرد این نوع دزدگیر ها و سیستم های اعلام سرقت به این شکل است که با استفاده از سیم کارت تعبیه شده در این سیستم ها در هنگام تشخیص خطر سرقت پیامکی به صاحب منزل یا پلیس ارسال می شود. مزیت این نوع دزدگیر ها این است که از راه دور می توان آنها را کنترل کرد.

خرید سیستم اعلام سرقتبیشتر بخوانید:  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

نصب سیستم اعلام سرقت

نصب‌کننده‌ی حرفه‌ای و مناسبی را برای نصب سیستم‌های خود انتخاب کنید. تنها با شرکت‌های معتبر کار کنید و سوابق شرکت مورد نظر خود را پیش از انعقاد قرارداد مورد بررسی و توجه قرار دهید.

حتماً پیش از نصب سیستم‌ها، از سه شرکت مشاوره بگیرید. باید اطمینان حاصل کرد که آنها شرکت‌هایی مورد تأیید هستند و سیستم‌های آنها نیز با استانداردها تطابق دارد. در مورد هزینه‌های جاری سیستم‌ها نیز از شرکت‌های نصب‌کننده بپرسید. هزینه‌های سیستم‌های امنیتی بر اساس نوع سطح حفاظتی و فناوری مورد استفاده در آنها متفاوت است، بنابراین نوع و عملکرد سیستم‌های مختلف را با یکدیگر بسنجید. هزینه‌های اولیه‌ی نصب و همین طور مخارج ماهیانه‌ی سرویس و نگهداری سیستم‌ها را فراموش نکنید. با همه‌ی جزئیات قرارداد خود آشنایی پیدا کنید. اگر سیستم‌های آلارم شما به صورت متمرکز و توسط شرکت نصب‌کننده مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرند، اطلاعات آن را به صورت دقیق ارزیابی نمایید. باید این نکته را مدنظر قرار دهید که اگر از خدمات شرکت رضایت نداشتید، تکلیف قرارداد شما چه می‌شود؟ آیا می‌توانید قرارداد را لغو کنید؟ اگر شرکت مذکور توسط شرکتی ثالث خریداری شد، حقوق شما چگونه است؟ سؤالاتی از این قبیل را هنگام انعقاد قرارداد با شرکتی جهت نصب سیستم‌های اعلام سرقت مورد نظر داشته باشید. نصب‌کننده باید شما را در جریان تمامی اجزای سیستم قرار دهد و تمامی جزئیات لازم و همین طور نحوه‌ی کارکرد آن را به شما بیاموزد. بدین ترتیب، از مهم‌ترین مشکل سیستم‌های اعلام سرقت که آلارم کاذب است، جلوگیری می‌شود. اعلام هشدارهای کاذب نشان‌دهنده‌ی کیفیت نصب سیستم و نوع آموزش به کاربران است. از شرکت مذکور بخواهید که اموال شما را مورد بررسی قرار دهند و در صورت امکان تخمینی از میزان هزینه‌های لازم برای سیستم‌ها به شما ارائه نمایند. قراردادهای فروش را به صورت کامل چک کنید تا دقیقاً متوجه شوید سطح حفاظتی شما چگونه است و تجهیزات چه مواردی خواهند بود.

یکی از تجهیزات حفاظتی که امروزه برای بیشتر مجتمع‌های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دزدگیر اماکن می‌باشد. این وسیله باعث کاهش سرقت در محیط‌های مختلف می‌شود و هنگام احساس خطر با به صدا درآمدن آژیر اعلام سرقت، شمارا از خطر احتمالی مطلع خواهد کرد؛ بنابراین می‌توان نقش چشمگیر این وسیله را در حفاظت از منازل و دیگر محیط‌ها مشاهده کرد.

 

نکات مهم در خرید سیستم اعلام سرقت

همان‌طور که گفته شد دزدگیر اماکن یک وسیله الکترونیکی است که مهم‌ترین کار آن اعلام سرقت منزل می‌باشد و امنیت ساختمان را تأمین می‌کند. ازاین‌رو انتخاب دزدگیر مناسب بسیار دارای اهمیت است و باید در خرید آن حتماً نکاتی را در نظر گرفت. به‌طورکلی برخی از نکاتی که در خرید سیستم اعلام سرقت باید به آن توجه داشت عبارت‌اند از:

توجه به مکان مورد نصب

اولین نکته‌ای که در خرید سیستم اعلام سرقت باید به آن توجه داشت مکانی است که شما قصد دارید این سیستم ها را در آنجا نصب کنید. شما باید مدل دزدگیر را با توجه به محیط مورداستفاده انتخاب نمایید. برای محیط‌هایی که امکان سیم‌کشی وجود ندارد، حتماً دزدگیرهای بی‌سیم را خریداری کنید.

مدل دزدگیر

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه داشت، مدل دزدگیر است. برای محیط‌هایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند و به عبارتی بیشتر در معرض سرقت هستند، بهتر است سیستم‌های حرفه‌ای مانند سیم‌کارتی و تلفن کننده را انتخاب کنید، تا سریع‌تر از اعلام سرقت مطلع شوید.

مارک لوازم جانبی دزدگیر

معمولاً اجزاء سیستم دزدگیرها به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد، جنس و مدل این لوازم نیز بسیار دارای اهمیت است. بهتر است هزینه کافی برای خرید سنسور، چشمی، آژیر و… را در نظر بگیرید و برندهای معتبر را خریداری کنید تا اختلالی در کارکرد دزدگیر به وجود نیاید.

قیمت دزدگیر

قیمت خرید سیستم اعلام سرقت معمولاً متغیر است و نمی‌توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت؛ چراکه میزان قیمت نهایی دزدگیر به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته   



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

بعضی از بازاریابان اطلاعات اغراق آمیزی درباره ی "رنگ و ذهن" به منظور گمراه کردن به مشتری می دهند. روانشناسی رنگ یکی از جالب ترین و در عین حال بحث برانگیزترین جوانب بازاریابی است که نقش مهمی در متقاعدسازی مشتری برای خرید دارد. دلیل این امر این است که امروزه اکثر مکالمات مربوط به رنگ و متقاعدسازی مشتری، شامل شواهد حدسی و گمانه زنی است.

 

ما به منظور حذف این نوع طرز فکر و برخورداری از عامل واقعاً "جذاب" رفتار انسانی، می خواهیم مجموعه ای از قابل اعتمادترین تحقیقات در زمینه ی تئوری رنگ و فرایند متقاعدسازی مشتری را مورد بررسی قرار دهیم.

مفاهیم نادرست در باب روانشناسی رنگ

چرا با وجود اینکه موضوع روانشناسی رنگ بسیار بحث برانگیز است، اما اطلاعات حقیقیِ بسیار کمی برای حمایت از آن وجود دارد؟

طبق تحقیقات انجام شده، عواملی مانند تمایلات شخصی، تجربه، نحوه ی تربیت، و تفاوت فرهنگی، محیط و غیره بر تاثیر رنگ ها بر روی ما، موثر است. درنتیجه این نظر که رنگ زرد و بنفش احساسات افراد را برمی انگیزانند تقریبا درست است.اطلاعات نادرست و بی روحی که روانشناسی رنگ را تنها در چند جمله خلاصه می کند، شرایط را بدتر می کند، برخی از این عبارت ها در ذیل آمده است:

از لحاظ روانشناسی رنگ زرد شادترین رنگ موجود است.

- شخصیت کارتونی گرین لنترن (Green Lantern) از رنگ زرد می ترسید.

- 75 درصد از مدادهایی که در امریکا به فروش می رسد به رنگ زرد هستند.

حالا زمان آن است که به بررسی تحقیقاتی مبنی بر نقش مهم رنگ در متقاعدسازی مشتری بپردازیم. طراحی سایت

article_image_one_305.jpg

روانشناسی رنگ در بازاریابی و برند

برند یکی از مهم ترین مباحث در زمینه مفهوم رنگ است و بسیاری از تحقیقات در این زمینه نادرست هستند.تلاش های فراوانی جهت طبقه بندی واکنش مصرف کننده به رنگ های مختلف انجام شده است. اما حقیقت امر این است که رنگ به تجارب شخصی افراد بسیار وابسته است و انتقال احساس و برداشت خاص از یک رنگ به صورت جهانی دشوار است.اما الگوهای پیامی بسیاری در مفهوم رنگ وجود دارد. به عنوان مثال رنگ ها نقش حیاتی در خرید و برند، بازی می کنند.محققان بر اساس مقاله ای با عنوان " تاثیر رنگ در بازاریابی" یافته اند که بالغ بر 90درصد قضاوت هایی که از سوی مصرف کنندگان درباره محصولات می شود، تنها بر اساس رنگ است. (انتخاب نوع رنگ هم به محصول بستگی دارد.)

با توجه به نقش مهم رنگ در برند، نتایج حاصل شده از یک مطالعه با عنوان " تاثیرات متقابل رنگ" نشان می دهد که : رابطه بین رنگ و برند بر پایه تناسب درکِ رنگی است که در برند خاصی استفاده می شود. ( به عبارت دیگر آیا رنگ با آنچه که فروخته می شود "تناسب" دارد یا نه).

مطالعه ای با عنوان "قرمزِ هیجان انگیز و آبی رقابتی" نیز تاثیر رنگ بر خرید را بر اساس چگونگی اثرگذاری مفهوم برند، تایید می کند. این بدان معنا است که رنگ باعث می شود مصرف کننده درباره "وبژگی" برند، قضاوت کند. (اگر موتورهای هارلی دیویدسان، حس خوب و قدرتمندی را به موتورسوار نمی دادند، دیگر چه کسی می خواست آنها را بخرد؟)برخی دیگر از مطالعات نشان می دهند که مغز ما برندهای قابل شناسایی را ترجیح می دهد که باعث می شود رنگ اهمیت ویژه ای در ویژگی برند داشته باشد.حتی پیشنهاد شده که کسب و کارهای نوپا رنگی را برای لوگو انتخاب کنند که آنها را از سایر رقیبان خود متمایز سازد. (مثلا اگر کلیه رقیبان از رنگ آبی در برند خود در زمینه کسب و کارتان استفاده می کنند، شما رنگ بنفش را انتخاب کنید.)

بر اساس مطالعات محققان، زمانی که وقت انتخاب "صحیح ترین" رنگ می رسد، پیش بینی واکنش مصرف کننده به رنگ انتخابی که با محصول در تناسب باشد، بسیار مهم تر از خود رنگ است. بنابراین اگر مالکان کمپانی هارلی-دیویدسن (Harley-Davidson) می خواهند محصولی را تولید کنند که در مشتریان احساس قدرت کنند، باید پیش بینی کنند که محصولاتی با رنگ صورتی هرگز به فروش نخواهد رسید.جنیفر آکر، استاد دانشگاه استنفورد، مطالعاتی را در زمینه ی وسعت ویژگی برند انجام داده و پنج اصلی را که نقش مهمی در شخصیت برند بازی می کند مورد بررسی قرار داده است. طراحی سایت فروشگاهی

مطالعات دیگر نشان داده که واقعاً بین استفاده از رنگی خاص و برداشت مصرف کننده از ویژگی برند رابطه وجود دارد.هر رنگ با ویژگی خاصی در ارتباط است. ( مثلاً رنگ قهوه ای با خشونت، بنفش با فرهیختگی، و رنگ قرمز با هیجان در ارتباط است). اما نکته قابل توجه در اکثر مطالعات دانشگاهی درباره رنگ و بازاریابی این است که به جای پرداختن به رنگ های کلیشه ای و مربوطه معمول، رنگ انتخابی تان باید با ویژگی دلخواهِ برندتان، تناسب داشته باشد.به نادرست بودن این مفهوم کلی که رنگ سبز به معنی آرامش است توجه کنید. در صورت داشتن چنین عقیده ای از موضوع اصلی دور می مانیم؛ گاهی از رنگ سبز برای برندهای مربوط به امور زیست محیطی مانند Timberland’s G.R.E.E.N standard, استفاده می شود، اما رنگ سبز گاهی اوقات جنبه مالی را هم مانند mint.com ( سرویس مدیریتی امورمالی شخصی در آمریکا) در برمی گیرد.این موضوع درباره ی سایر رنگ ها هم صدق می کند، مثلاً رنگ قهوه ای در یک حوزه به معنی خشونت و در جایی دیگر نشان دهنده ی صمیمت و احساس میزبانی (مانند مراسم شکرگزاری) و یا اشتها آور ( مانند آگهی تبلیغاتی شکلات) است.اما این نکته را به خاطر داشته باشید که زمینه کاری شما مهم ترین نقش را بازی می کند. احساس و تصویر ذهنی که برند شما در متقاعد کردن مصرف کننده می گذارد، بسیار مهم است. رنگ انتخابی حتما باید با برند متناسب باشد.یکی از بهترین مطالعات در این زمینه توسط جو هالوک انجام شده است. وی در مطالعه خود رنگ های موردعلاقه زن و مرد را مورد بررسی قرار داده است.

شایان ذکر است که محیط زندگی فردـ خصوصا مفاهیم فرهنگی نقش خیلی مهمی در علاقمندی افراد به رنگ های خاصی دارد. مثلا مقاله ای در مجله ی Smithsonian توضیح می دهد که چگونه آبی به رنگی برای پسرها و صورتی به رنگ دخترها تبدیل شده است.

مشاهدات هالوک در زمینه رنگ های مورد علاقه خانم ها و آقایان در شکل آمده است:

مهم ترین نکته ی قابل توجه در این تصویر، علاقه ی هر دو جنس مرد و زن به رنگ آبی است. اما درباره رنگ بنفش هیچ شباهتی باهم ندارند. رنگ بنفش در صدر لیست رنگ های مورد علاقه ی خانم ها است. در رابطه با درک رنگ، مردان رنگ های تند را ترجیح می دهند، درصورتی که زنان رنگ های ملایم تری را دوست دارند.بهتر است برای طراحی لوگوی خود این اطلاعات را در ذهن داشته باشید. چرا که در جذب مصرف کنندگان تأثیر به سزایی دارد.

هماهنگی رنگ ها و نرخ تبدیل

اخیرا انتخاب "بهترین" رنگ برای نرخ تبدیل در وب سایت ها به موضوع بسیار محبوبی تبدیل شده است. این وبسایت ها با توجه به این نکته که هیچ رنگی، بهترین رنگ برای نرخ تبدیل نیست، توانسته اند پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشند.

براساس قانون روان شناسی تحت عنوان "اثر جداسازی" (the Isolation Effect)، احتمال یادآوری آیتمی که "مانند انگشت شست نسبت به سایر انگشتان متمایز باشد، بیشتر است". تحقیقات به وضوح نشان می دهد زمانی که یک آیتم نسبت به آیتم های اطرافش برجسته تر است، افراد بیشتر به آن توجه کرده و آن را به خاطر می سپارند.مطالعاتی تحت عنوان "پاسخ زیبا شناختی به ترکیب رنگ" و "ترجیحات مصرف کننده درباره ی ترکیب رنگ" نشان می دهد در حالی که اکثریت مصرف کنندگان الگوهای رنگی با ته رنگ های مشابه را ترجیح می دهند، اما پالت هایی با رنگ های بسیار متضاد را می پسندند.

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

این عبارت از نظر هماهنگی رنگ به معنی ایجاد یک ساختار بصری متشکل از پایه رنگ های مشابه و متضاد کردن آنها با رنگ های مکمل تند است. از رنگ های ثانویه نیز می توانید استفاده کنید.ممکن است پس از خواندن این مطلب احساس کنید یک دکوراتور داخلی هستید، اما درک درست این اطلاعات در درک نوسانات و بهینه سازی نرخ تبدیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

در یک مثال تغییر رنگِ کادر باعث افزایش نرخ تبدیل شد:

زمانی که رنگ باکس را از سبز به قرمز تغییر دادند، نرخ تبدیل 21 درصد افزایش یافت. اما این بدان معنا نیست که رنگ قرمز دارای قدرت جادویی است و مردم را جذب می کند.بیشتر که به مثال توجه کنید متوجه می شوید که رنگ سبز با قسمت های دیگر صفحه هماهنگی بیشتری دارد. رنگ قرمز (که مکمل سبز است) تضاد بصری چشمگیری را به وجود آورده است.

چرا قهوه "موکا" دوست داریم اما از رنگ "قهوه ای" متنفریم.اگرچه روش های درک رنگ های مختلف، متفاوت است، اما نام خود رنگ ها هم در علاقه ی ما به آنها بی تأثیر نیست.

در یک مطالعه از افراد خواستند تا محصولات را بر اساس نام های رنگی مختلفی ارزیابی کنند. نام های "شیک" بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفتند. به عنوان مثال، برند موکا از رنگش که قهوه ای بود، طرفداران بیشتری داشت. در صورتی که محققان رنگ های یکسانی را به آنها نشان داده بودند.این تحقیق در طیف متنوعی از محصولات انجام گرفت و نتیجه ی همه ی آنها یکسان بود. به چشم مصرف کنندگان برندهایی که رنگی نوشته شده بودند جذاب تر بود.ثابت شده که هرچه نام رنگ ها غیرمعمول تر و منحصربه فردتر باشد، نیت خرید مصرف کننده را بیشتر می کند. مثلا پاستیل هایی با نام "رازماتا" (Razzmatazz) فروش بیشتری از پاستیل هایی با نام "زرد لیمویی" داشتند. این موضوع درباره محصولات غیرغذایی هم صدق می کند. 

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

 

پس به خاطر داشته باشید که انتخاب رنگ هم به اندازه ی انتخاب نام برند از اهمیت ویژه ای در جلب توجه مصرف کننده دارد.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

امنیت محل سکونت و زندگی یکی از اولین دغدغه های تمدن بشری از هزاران سال قبل تا کنون بوده است. با پیشرفت تکنولوژی سیستم ها و ابزار جدیدی توسط شرکت های مختلف تولید شده است تا بحث امنیت و حفاظت از اموال شخصی و دولتی را به شکل بهتری انجام شود. برای مثال نصب گسترده دوربین های مداربسته در اماکن مختلف عمومی و خصوصی شهرهای جدید در سرتاسر دنیا از بهترین راهکارهای بهبود امنیت یک مکان به حساب می آید. مشکل اصلی تکنولوژی های جدید امنیتی که برای افزایش امنیت یک مکان استفاده می شود این است که همه این سیستم ها برای کار نیاز به یک منبع برق دارند و در نتیجه با قطع برق در این مکان ها سیستم های امنیتی نیز به کل مختل می شود.سوال اصلی که این مقاله به آن پاسخ می دهد این است که آیا سیستم های حفاظتی دوربین مداربسته می توانند بدون نیاز به برق نیز کار کنند؟ بدون شک در دنیایی که به سمت استفاده از انرژی های پاک حرکت می کند یکی از بهترین راهکارها استفاده از نیروی خورشید است. بنابراین می توان انتظار داشت که دوربین مداربسته خورشیدی در آینده نزدیک نقش بسیار بیشتری در امنیت شهری در شهرهای مدرن ما بازی کنید.

نحوه کارکرد دوربین مدار بسته

همه ما می دانیم که دوربین های مداربسته به مانند همه دستگاه های الکتریکی، نیاز به یک منبع انرژی دارند. به طور عمومی دو نوع کابل در دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد، یکی کابلی که برق سیستم دوربین مداربسته را تامین می کند و دیگری کابل انتقال داده ها و تصاویر به دستگاه ضبط است. البته در مدل های آنالوگ منبع تغذیه POC و در دوربین های تحت شبکه منبع تغذیه POE به شکل همزمان یک کابل مسئولیت انتقال برق و انتقال داده های تصویری را بر عهده دارد. بنابراین اتصال سیستم های دوربین مداربسته به برق یکی از موضوعات مهم این سیستم ها به حساب می آید. حال سوال مهم این است که در اماکنی که برق شهری وجود ندارد، آیا امکان استفاده از دوربین های مداربسته وجود دارد؟
پس از خاموش شدن برق، دوربین های امنیتی که منبع تغذیه آن ها از نوع آداپتور می باشد، متوقف شده و از کار می افتند، به دلیل آن که این همان چیزی است که سبب می شود این دوربین های مداربسته کار کنند. اما در هنگام قطع برق چگونه باید این مشکل را حل و فصل نماییم؟ در نظر بسیاری از مردم، در زمانی که برق وجود ندارد کارکرد این دستگاه ها غیر ممکن است، که در برخی از موارد ممکن است چنین باشد، اما در مواردی دیگر، راه کارها و دوربین مداربسته هایی وجود دارند که بدون برق نیز می توانند وظیفه نظارتی خود را پیش ببرند. در واقع این امر کاملا بسته به نوع سیستم امنیتی می باشد که شما در پروژه نظارتی خود به کار گرفته اید. حال می خواهیم با ارائه چند راهکار شما را در نظارتی مستمر و شبانه روزی به واسطه دوربین های مداربسته تان راهنمایی کنیم.

باتری در دوربین های مداربسته بی سیم

وقتی از تکنولوژی هایی صحبت می کنیم که بدون نیاز به برق شهری بتوانند کار کنند قاعدتا اولین راهکاری که به ذهن هر شخص می رسد استفاده از باتری بجای برق است. باتری های شارژی تعبیه شده در دوربین های مداربسته می تواند در هنگام قطع برق مانع از کار افتادن سیستم امنیتی شما شوند و با بازگشت برق این باتری ها دوباره شارژ می شود تا در مواقع ضروری آینده نیز استفاده شود.

عموم باتری هایی که در این دوربین ها به کار گرفته شده است از نوع لیتیوم است که به شکل دائمی و همیشگی مقداری برق برای اتصال به شبکه در خود ذخیره می کنند. همچنین این دوربین ها دارای سیستم ضبط تصاویر بر روی حافظه micro SD هستند که مدت زمان ذخیره اطلاعات بر روی این حافظه ها بستگی به میزان برق ذخیره شده در باتری ها و حجم حافظه آنها دارد.

باتری پشتیبان یو پی اس (UPS)

در حال حاضر یکی از بهترین راهکارها برای راه اندازی مجدد دوربین های مداربسته در مواقع اضطراری و قطع شدن منبع انرژی استفاده از باتری های UPS یا همان باتری های پشتیبان است. این نوع تکنولوژی در واقع وظیفه تامین انرژی دستگاه های مصرف کننده را دارند.

همچنین این نوع تجهیزات در هنگام نصب در میان برق شبکه و مصرف کننده ها قرار می گیرد تا از این طریق علاوه بر تنظیم ولتاژ ها از اختلالات و نوسان های شدید و آسیب رساندن به کل شبکه جلوگیری کند.

استفاده از این باتری ها در شرایطی که هزینه های تاسیس یک سیستم امنیتی بسیار بالا می رود یک امر اجتناب ناپذیر است و در نتیجه با گسترده بودن سیستم امنیتی و نظارتی شما نیاز خواهید داشت تا از UPS های چند کاناله استفاده کنید این کار باعث می شود که در هزینه های نهایی و زمان نصب شما نیز صرفه جویی صورت گیرد.

با این حال بهترین راهکار برای حل مشکل قطعی برق در سیستم های دوربین مداربسته استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی است چرا که این نوع دوربین با استفاده از انرژی های پاک خورشیدی شارژ می شود، نیاز به تعویض باتری به شکل مداوم ندارد و در نتیجه حتی برای شارژ باتری نیز نیازی به اتصال به برق شهری نخواهد داشت.

استفاده از پنل های خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی

تکنولوژی به شکل اعجاب انگیزی به سرعت تغییر می کند و از یک سو به سمت انرژی های پاک در حال حرکت هستیم و از سوی دیگر کاربردهای چند گانه و ایجاد بسترهایی برای هوش مصنوعی را نظاره می کنیم. استفاده از پنل های خورشیدی یکی از تجهیزاتی است که در وسایل مختلف کاربرد فراوان پیدا کرده است. بنابراین در سیستم های امنیتی وقتی که بیم قطع شدن برق یا عدم دسترسی به برق شهری وجود دارد استفاده از پنل های خورشیدی و به عبارتی استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی بهترین گزینه به حساب می آید.

در حال حاضر شما می توانید با خرید پنل های خورشیدی جداگانه این پنل ها را بر روی دوربین های خود تنظیم کنید. بر اساس پیش بینی کارشناسان این تکنولوژی در آینده ای نزدیک می تواند به شکلی وسیع در قاره آفریقا و آسیا که دسترسی به برق برای بسیاری از مناطق هنوز با مشکل روبرو است جایگزین تکنولوژی های مبتنی بر انتقال برق شود و همچنین برای مناطق صعب العبور کوهستانی و جنگلی بهترین گزینه به حساب می آید.

 

استفاده از ژنراتور برق

یکی دیگر از بهترین گزینه های روی میز، می تواند استفاده از ژنراتورهای آماده به کاری باشد که دوربین های امنیتی شما را با وجود قطع برق مجددا راه اندازی نماید. در بعضی از پروژه های نظارتی که تعداد دوربین های مداربسته شما بیش از اندازه می باشد، مجاب هستید که جهت تامین نظارتی شبانه روزی و مداوم، متقابلا باتری های پشتیبان بیش تری تهیه و به کار بگیرید که این مشکل باعث ایجاد هزینه ای گزاف در جهت تامین برق اضطراری شما می شود. همچنین از طرفی دیگر باتری های UPS نیز از عمر نسبتا محدودی برخوردار بوده و بعد از مدتی خود به خود فاسد می شوند و از کار می افتند. در این زمان است که وجود تمامی این مشکلات، افراد را به استفاده از یک ژنراتور سوق می دهد. توجه داشته باشید که این ژنراتورها بایستی به صورتی هوشمند در مدار برق قرار بگیرند تا در زمان قطعی برق به صورت کاملا اتوماتیک روشن شده و برق دوربین مدار بسته را تامین نمایند.

نکته نهایی این است که در استفاده از دوربین های مداربسته در شرایطی که برق شهری در دسترس نیست بهترین گزینه برای شما در صورت امکان استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی است. چرا که سیستم های چنین دوربین هایی به شدت در طولانی مدت مقرون به صرفه است و شما می توانید با خیال راحت از چنین دوربین هایی برای اماکن مختلف استفاده کنید. پنل این دوربین ها می تواند بر روی سقف خانه های شما نصب شود و از این طریق نگرانی ها از قطع شدن برق نیز از بین می رود.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

اشتباه رایج در ارتباط با مشتری فکر می کنید چه چیزی رشد کسب و کار شما را متوقف می کند؟ فروش ضعیف، افراد ضعیف و یا سیستم ضعیف؟ ما شما را به چالش کشیده و می گوییم هیچ یک از این موارد دلیل اصلی نیست. آنچه باعث توقف تان می شود ، ناتوانی شما در ارتباط با مشتری و شاد کردن اوست.

مشتریان، با قدرت نظر خود را اعلام کرده و در رسانه های اجتماعی منتشر می نمایند. آنها همچنین ممکن است رقبا را جایگزین شما کنند .برای حفظ مشتری و محدود کردن نظرات منفی آنان در شبکه های اجتماعی، باید به طور مداوم برای شاد کردن مشتریان تلاش نموده و این کار تنها با ارائه محصولات و خلق تجاربی انجام می گیرد که فراتر نیازهای آنها را برطرف سازد.اما به این سادگی که به نظر می آید، نیست. اغلب شرکت ها، بازخوردهای اشتباهی از مشتریان خود می گیرند. در اینجا ۳ اشتباه رایج در ارتباط با مشتری را با هم بررسی کرده و خواهیم دید چگونه شرکت های مشتری محور از بازخورد مشتری برای ارتباط با مشتریان و ایجاد مشتریان شادتر استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:    خرید دوربین مداربسته  نصب دوربین مدار بسته

اشتباه رایج در ارتباط با مشتری : گوش نکردن به مشتری

بزرگترین اشتباهی که می توانید انجام دهید، نشنیده گرفتن مشتریان است. بهترین شرکت های جهان مثل مک دونالد، دیزنی و آمازون به طور جادویی محصول یا خدمتی ارائه نکردند که مشتری عاشق آن باشد بلکه آنها به مشتریان خود گوش فرا دادند و برای رسیدن به جایی که اکنون قرار دارند، به طور مداوم به بهبود روندها پرداختند. گوش کردن به مشتری اهمیت بسیاری دارد، زیرا بازخورد شان به شما این ذهنیت را داده که چه چیزی را درباره محصول یا خدمتتان دوست دارند و یا از آن متنفرند. برای شاد کردن مشتری باید محصولات یا خدماتی ارائه شود که فراتر از انتظارات مشتریان باشد .

فراتر رفتن از انتظارات مشتری باعث خلق طرفدارانی در بین مشتریانتان شده که به عنوان دارایی بازاریابی شما محسوب خواهند شد: زیرا طرفداران درباره شما به تمام دوستان و اطرافیان خود خواهند گفت. با ایجاد هواداران بیشتر، به راحتی درآمد و رشد بیشتری خواهید داشت، زیرا افراد بیشتری درباره محصولات و خدمات شما اطلاعات به دست می آوردند. مشخص کردن مشتریان ناراحت، مزیت دیگری است که از توجه به بازخوردها حاصل می شود. شما باید از بازخوردها برای برگرداندن مشتریان ناراحت استفاده کرده و این رابطه را در جهت یک ارتباط خوب پرورش دهید. با این کار به کاهش اثر احتمالی جملات منفی مشتریان بر تصمیم های خرید مشتریان بالقوه، کمک خواهید کرد. مقاله " ۱۸ استراتژی کاربردی حفظ مشتری " به شما ایده های تازه ای برای حفظ مشتری ارائه می دهد .

پیشنهاد:

نادیده گرفتن مشتریان را متوقف کرده و حلقه های بازخورد ایجاد کنید. حلقه های بازخورد سیستم هایی اند که می توانند برای توجه به مشتری ایجاد گردند. برای این منظور حداقل باید ۳ حلقه وجود داشته تا مطمئن شوید که مشتریان از راه های مختلف نظر، نگرانی، پرخاش یا تعریف خود را ابراز می کنند. شما می توانید به هنگام ارتباط با مشتری از طرق مختلف از آنها بازخورد دریافت کنید. حلقه های بازخورد رایج شامل بررسی ایمیل ها و وب سایت ها، تماس های پس از خرید، بررسی های دوره ای (مثلا هر ۳ ماه یک بار)، بازدیدها، مکالمات درون فروشگاهی و چت آنلاین می باشند .

یادگیری ازشرکت Best Buy

Best Buy یک مثال خوب از شرکتی بوده که به مشتریان خود توجه می کند. این شرکت در هر لحظه بیشتر از هر زمانی به مشتریان خود توجه کرده و این کار را عمدتاً از طریق بررسی مشتری انجام می دهد. این خرده فروشی یک فرایند سیستماتیک دارد که در آن پس از هر خرید برای انجام بررسی لازم، ایمیلی ارسال نموده و بازخورد دریافت می کند. آنها با استفاده از این بازخوردها در محصولات و خدماتشان تغییرات لازم را اعمال می کنند. مشتریان همچنین می توانند از طریق صفحه مرتبط با محصول در این سایت، بررسی ها و نظرات را ملاحظه کنند. این سایت با گوش کردن به مشتری قادر است به طور مداوم محصولات و خدماتش را بهبود داده، و در همین حین شادی مشتریان را از طریق بازخورد آنلاین اندازه گرفته و تقویت نماید .

دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته

اشتباه رایج درارتباط با مشتری : درس نگرفتن از بازخوردهای مشتری

اگر چیزی بدتر از گوش نکردن به صدای مشتری باشد، درس نگرفتن از بازخوردهای مشتریان است. مشتریان علاقه مندند از شنیده شدن توسط شرکت مطلع گردند. اگر بازخوردی دریافت کرده و آن را نادیده گرفته و یا بهبود ندهید، این احساس ایجاد می شود که به کسب و کارشان اهمیت نداده و برایشان ارزش قائل نمی شوید. کمی فکر کنید. اگر وقت بگذارید و به شرکتی بازخورد دهید اما کسی به آن اهمیتی ندهد چه احساسی به شما دست می دهد؟ احتمالاً خشمگین خواهید شد. شما کسب و کار خود را در یک دنیای رقابتی به پیش می برید. برای ادامه حضور در صحنه ی رقابت باید دائما بهبود یابید و خود را با خواسته های مشتریان وفق دهید. اگر نخواهید از بازخورد مشتریان درس بگیرید، از صحنه عقب خواهید افتاد و مشتریان خود را در ازای شرکت های نوآورتر از دست می دهید.

پیشنهاد :

شما باید کسی را مسئول دریافت بازخوردها و توجه به آنها نموده و وظیفه شان را سازمان دهی بازخورد به راحت ترین شکل ممکن قرار دهید. بنابراین تصمیم گیرندگان کلیدی می توانند در جهت بهبود از این بازخوردها استفاده نمایند. مطمئن شوید که آنها به تمام بازخوردها پاسخ می دهند. این کار نشان می دهد که به کسب و کار مشتری اهمیت داده و برای آنها ارزش قائل هستید. گاهی این کار برای شرکت های بزرگ دشوار می شود اما اگر کوچکتر- و چابک تر- هستید برای کسب مزیت از آن استفاده نموده و با مشتریانی که بازخورد می دهند روابط محکم تری ایجاد کنید.

یادگیری از Help Scout

Help Scout راه حل خوبی برای پشتیبانی مشتریان از طریق ایمیل می باشد. باید در نظر داشته باشید که هریک از مشتریانتان به روش خود برای برآوردن احتیاجاتشان از محصول و خدماتتان استفاده می کنند. وقتی با مشتریان بسیاری سر و کار دارید باید به "چرا"ها توجه کنید نه به "چگونه" ها. اگر می خواهید محصولتان را بهبود دهید بهترین چیزهایی که می توانید اعمال کنید شامل موارد زیر خواهد بود:

-برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه تحقیقات با کیفیت انجام دهید. -از منابع مختلف اطلاعات کسب کنید. بازخوردها در شکل ها و اندازه های مختلف اتفاق می افتد. از طیفی از منابع مثل بررسی ها، ایمیل و مکالمه های تلفنی استفاده نمایید. -تکرار کنید. حتی پس از اینکه بر اساس یک بازخورد تغییری ایجاد کردید، مداوماً برای آن تغییر وقت صرف کنید." ۲۰-۳۰% مراحل پایانی کار مهمترین قسمت آن است".

اشتباه رایج در ارتباط با مشتری : عدم بهبود و عدم شاد سازی مشتریان

سومین اشتباهی که کسب و کارها مرتکب می شوند، این است که آنها برای بهبود و ایجاد شادی مشتریان از بازخورد استفاده نمی کنند. بهبود محصول و ایجاد تجربه بهتر برای مشتری در موفقیت در این دنیای تکنولوژیک حیاتی است. تکنولوژی همه چیز را تغییر می دهد. اگر شما مداوماً در حال بهبود نباشید عقب خواهید افتاد. باید به افزایش سریع استفاده از اینترنت و به کارگیری ابزارهای مختلف توجه کرده تا ببینید تکنولوژی بر کسب و کار شما تاثیرگذار است. ۴ سال قبل، ممکن بود فراموش کنید سایت خود را سازگار با گوشی های هوشمند طراحی کنید، اما امروزه اگر این کار را نکنید با ریسک از دست دادن مشتری و فرصت های کسب و کار مواجه خواهید شد. انتظارات مشتری به طور مداوم تغییر می یابد. مشتریان می خواهند از طریق گوشی هایشان وارد سایتتان شده، مقالاتتان را خوانده و محصولاتتان را بخرند. اگر در بهبود تغییرات مورد نیاز تاخیر داشته باشید، مشتریان تان را آزرده خواهید کرد. در آن سوی سکه اگر از روال جلو باشید، از انتظارات فراتر رفته و مشتریان شادتری ایجاد خواهید کرد. این مشتریان شاد به رشد شما نیرو بخشیده زیرا با دیگران درباره محصول شما صحبت خواهند کرد.

پیشنهاد:

شخصی که در شرکت مسئول بازخورد مشتری است باید مطمئن گردد که این بازخوردها توسط تصمیم گیرندگان برای بهبود محصول و ایجاد تجربه مشتری مفید می باشد. برای آسان تر کردن این فرایند به سیستمی احتیاج خواهید داشت که بتوانید بازخوردها را بر مبنای احتیاجات مشتریان، اولویت بندی کنید.از ابزاری برای رصد رضایت مشتری استفاده کرده و سپس از آن اطلاعات برای تنظیم عملکرد کلیدی شرکت و پرسنلی که با مشتریان سر و کار دارند، استفاده نمایید.همچنین شما باید میزان شادی مشتریان خود را تعیین کرده و برای نفوذ در ذهنشان یک برنامه ی وفاداری ایجاد نمایید. از آنجایی که این مشتریان عاشقتان هستند افراد جدیدی را به شما معرفی کرده و در موردتان سخنان مثبت خواهند گفت. باید در مواقع لازم به مشتریان انگیزه دهید، اما مهمتر از همه باید مطمئن باشید که در حال پرورش آنها هستید. شادترین مشتریان شما بزرگترین سرمایه های بازارتان هستند.  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

یادگیری از Uber

Uber یک شرکت خدمات حمل و نقل مسافر درون شهری مبتنی بر بازخورد بوده که از مشتریان بازخورد گرفته و آنها را به عنوان نیرو محرکه مدل کسب و کار خود به کار می برند. رشد این شرکت در گرو بازخوردهای آن می باشد.Uber می خواهد "همیشه شما و راننده تان، تجربه خوبی از رانندگی داشته باشید"پس از هر تجربه رانندگی در Uber، از مشتریان و رانندگان خواسته می شود از طریق برنامه موبایلی این شرکت، نظر خود را اعلام نمایند. بازخورد در لحظه درباره رانندگان به این مفهوم است که Uber اطمینان می دهد تنها بهترین رانندگان در جاده باقی میمانند. اگر رانندگان بطور مداوم امتیاز منفی دریافت کنند، اعتبارشان سلب می شود.

این شرکت برای ارائه محصولی که نیاز مشتری را برآورده کرده و یا فراتراز نیازها پیش رود، بر بازخوردها متکی می باشد. به نظر می رسد این روند نتیجه خوبی داشته، زیرا رشد Uber در ۲ سال اخیر بی سابقه بوده، ارزش این شرکت ۴۰ بیلیون دلار و درآمد خالص رشد ۳۰۰ درصدی را از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ دارا بود.

اصلی ترین دلیل این رشد، تبلیغات دهان به دهانی بوده که هواداران و طرفدارانشان هر روزه انجام می دهند. Uber به شادترین مشتریانش انگیزه داده و به عنوان پاداش، به آنها سفرهای رایگان یا سفر با هزینه کم پیشنهاد می کند.مدیر عامل Uber بیان کرد که “شرکت تنها بر پایه تبلیغات دهان به دهان بوده و تقریباً هیچ هزینه ای برای بازاریابی ندارد". در حقیقت او بیان کرد که ۹۵% از تمام مشتریان جدیدش قبل از مراجعه به شرکت، درباره رانندگان Uber شنیده بودند. در سال ۲۰۱۱ به ازای هر ۷ خدمت رانندگی، طرفداران Uber یک مشتری جدید معرفی می کردند.با گوش کردن به مشتریان و یادگیری از بازخورد آنها، مشتریان شادتر داشته باشید.

آیا می دانید ۳ شرکت بررسی شده ؛ Best Buy, Help Scout و Uber در چه چیزی مشترک هستند؟ تمام این شرکت ها که رهبر بازار صنعت خود هستند، برای بهبود خدمت و محصول خود از بازخورد مشتریان شان استفاده می کنند. یعنی این شرکت ها یکی از اصلی ترین مولفه های توسعه کاری خود را بر اساس کانال " ارتباط با مشتری " قرار داده اند. توسعه و تمرکز بر ارتباط با مشتری ، به همه ی آنها کمک کرد تا مشتریان شادتری داشته باشند، مشتریانی که به آنها در رشد درآمد و آگاهی برند کمک خواهند کرد.در عصر حاضر مشتریان از قدرت زیادی برخوردار بوده و می توانند به راحتی به سمت رقبا روند و یا به راحتی از شما به اطرافیانشان بگویند(چه خوب و چه بد). پس با توجه به این شرایط شرکتها و بنگاههای اقتصادی باید جایگاه ویژه ای برای حفظ و توسعه ارتبا با مشتری قائل باشند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته   



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

این روزها چه در حال گشت و گذار در فضای مجازی باشید،چه در حال قدم زدن در بازار و خیابان و یا دیدن فیلم و یا گوش دادن رادیو با سیل انبوهی از تبلیغات در زمینه های متفاوت روبرو میشوید .اما تبلیغات موثر چیست و چگونه تبلیغ کنیم تا به هدف مورد نظر خود برسیم ؟

در تبلیغات بازرگانی به زبان ساده تر می توان گفت ؛ هر عملی که باعث جلب توجه مردم به محصولی خاص و یا فعالیت های تجاری درجامعه گردد ،تبلیغات نامیده می شود، البته طوری که مردم از آن به خوبی استقبال کنند و درنهایت منجر به خرید محصول مورد نظر گردد . در واقع تبلیغات، اطلاعات کنترل شده، قابل تشخیص و قانع کننده است که توسط رسانه های ارتباط جمعی ارائه می شوند.

امروزه هدف اصلی بازاریابی طی برنامه ریزی تبلیغاتی بر اساس آگهی اطلاع رسانی، آگهی متقاعد کننده و آگهی یاد آوری کننده صورت می گیرد :

1. آگهی اطلاع رسانی و یا آگاه کننده : درباره محصولی جدید، به امر مطلع نمودن مشتریان درباره تغییر قیمت ها، شرح چگونگی کاربرد محصول، رفع شایعات و کاهش نگرانی مصرف کننده می پردازد و هنگامی که محصول جدیدی وارد بازار می شود برای معرفی آن به کار گرفته خواهد شد.ساخت سایت        

2. آگهی متقاعد کننده : به آن دسته از آگهی های تبلیغاتی گقته می شود که مشتری را نسبت به خرید محصول ترغیب کند و همینطور این نوع آگهی زمانی که بازار رقابتی افزایش یابد کاربرد بیشتری پیدا می کند.

3. آگهی یاد آوری کننده : مانند انواع قبلی کاربرد خاص خودش را دارد ، همیشه به مشتریان خود نوعی محصول را یادآوری می کند که ممکن است در آینده نزدیک کالای مورد نظر نیاز باشد. البته این امر زمانی کاربرد دارد که محصول مورد نظر شناخته شده باشد.طراحی سایت شرکتی

 شرکت طراحی سایت      

البته نکات مهم دیگری که توانسته اند بهتر و بیشتر در امر تبلیغات به بازاریاب و یا مبلغ کمک کنند وجود دارند که از آن به نام پنج طرح اقناعی یاد می شود. این طرح ها که بیشتر در این دو رسانه جمعی یعنی تلویزیون و رادیو کاربرد دارد ،

1- طرح محرک و پاسخ : این طرح در ابتدا طرح انگیزشی را رد می کند و معتقد است که با وارد کردن محرکی ،افراد و یا هر جاندار دیگری پاسخ خواهند داد. مثلا با گذاشتن غذا جلوی یک فرد گرسنه ناخودآگاه بزاق آن ترشح می کند و به همین دلیل است که کارشناسان اعتقاد دارند که این طرح در فرایند تبلیغات موثر خواهد بود . البته این طرح تکنیک هایی نیز به همراه دارد که از آن جمله می توان به امر " تکرار ، اسارت مخاطب و مجاورت زمانی و مکانی " اشاره کرد .

2- طرح شناختی : این طرح بر عکس طرح محرک و پاسخ عمل می کند و معتقد است که انسان موجود متفکر و منطقی می باشد و به همین دلیل می توان با دادن اطلاعات و آگاهی از وضعیت مطلوب، کیفیت بهتر کالا و خدمات پس از فروش محصولی، توجه آنان را جلب نموده و سبب مصرف محصول مورد نظر گردد . مثلا:" استفاده از فلان کالا مزیت های فراوانی دارد و خدمات آن بیشتر و بهتر از دیگر شرکت های تولید کننده می باشد". البته تئوری هایی مثل ساز و کار شناختی ، نا هماهنگی شناختی و نظریه مفهومی یاری رسان این طرح می باشند .

3- طرح انگیزشی : بر خلاف طرح محرک و پاسخ در این طرح افراد موجوداتی منفعل تصور نمی شوند که به صورت انفعالی به خرید کالا اقدام کنند. انسان موجودی با انگیزه است که با هدف خاصی به سمت خرید کالایی گام بر می دارد. مبلغ در این طرح عقیده دارد که مهمترین عنصر انگیزه مخاطب است و برای فروش کالا باید انگیزه او را بر انگیخت. فرد دارای انگیزه است و این باعث ایجاد تنش در او می شود, فرد سعی در کاهش این تنش دارد. این طرح معمولا دارای دو مرحله است:
- کشف انگیزه های مصرف کننده و باز تولید این انگیزه ها.
- تغییر دادن شکل محصول به صورتی که توانایی آنها برای ارضای نیازهای کشف شده مشخص باشد.

4- طرح اجتماعی : این طرح با تاکید به ارزش ها و هنجار های اجتماعی بیشتر در بین گروه های اجتماعی جای دارد و معتقد است که افراد نیاز به تائید دارد و به همین دلیل است که حساسیت زیادی نسبت به عقیده کسانی دارد که در مجاورت او هستند . در کل این طرح با ایجاد حس تعلق گروهی در فرد سعی در مصرف کالای خاصی می کند.

5- طرح شخصیتی : این مدل نشان دهنده این امر است که افراد شبیه به هم نبوده و نیستند و اعتقاد دارد که عده ای خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرند و عده ای دیگر دیرتر . از همین روست که دو نوع عملکرد مختلف را تبیین می کند که عبارت اند از:
- عملکرد دفاع از خود: که فرد در آن تلاش می کند از تنش ها و تضاد های درونی خود بگریزد.
- عملکرد بیان ارزشی: منظور سعی افراد درجهت مثبت نشان دادن عقاید و نظریاتشان می باشد. نظیر تبلیغاتی که شامپوی خاصی را برای جلو گیری از ریزش مو به افراد معرفی می کند.

بدین صورت متوجه می شویم که تبلیغات خود یک روند بسیار مهمی را داراست که طی این فرایند می توانند جامعه را بسوی اهدافی خود متمایل سازد.  طراحی سایت تهران     



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

همه ما دوست داریم ایده هایی که در محیط کار، جمع های خانوادگی و یا دوستانه بیان می کنیم برای همه جذاب باشد و نسبت به دیگران برتری داشته باشیم. شکی نیست همه ما تمایل داریم انسان های موفق و خلاقی باشیم. خیلی از ما هم برای رسیدن به این هدف تلاش هایی کرده ایم اما شاید به این نتیجه رسیده باشیم که با آنچه در تصورات خود ساخته بودیم بینهایت فاصله داریم و راه درازی در پیش رو داریم.

گاها دچار یاس و ناامیدی شده ایم و این دیالوگ را در ذهن با خود مرور کرده ایم که " اصلا من رو چه به خلاقیت؟ آدم های خلاق آدم های خاصی هستند! خلاقیت هنری ذاتیه و من این هنر رو ندارم و و و..." اما به جرات بهتون این ندا رو می دهم که سخت در اشتباه هستید! خلاقیت هنری کاملا اکتسابی ست. همه ما چه پیر چه جوان، بی سواد یا باسواد، کارگر یا مدیر، زن و مرد، در هر جایگاه و مکانی که قرار داریم می توانیم انسان های خلاقی باشیم، کافیست نکات زیر را در نظر داشته باشیم:

1- خود را باور کنیم:

اولین قدم برای شروع هر فعالیتی خود باوری ست. یک مثل ژاپنی بسیار زیبا هست که بینهایت بهش اعتقاد دارم " اگه کاری رو همه می تونن انجام بدن دلیلی نداره که من نتونم انجام بدم و اگر کاری هست که دیگران نمی تونن انجام بدن من حتما می تونم انجام بدم."

دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته

article_image_one_501.jpg

2- افکار مثبت را درون ذهن خود پرورش دهیم:

با شروع هر کار و قدم گذاشتن به دنیای جدید و ناشناخته، ترس از شکست همواره در ذهن انسان ایجاد میشه، بهتره در این مواقع ترس ها را نادیده گرفته و به موفقیت و افق های روشن پیش رو فکر کنیم و همواره مثبت اندیش باشیم.

3- منظم باشیم:

انسان های خلاق انسان های منظمی هستند، به موقع استراحت می کنند، به موقع کار می کنند و ساعت خواب منظم و کافی دارند. انسان های خلاق بی خوابی نمی کشند، انسان های خلاق معمولا آراسته هستند و مرز زندگی شخصی و کاری خود را رعایت می کنند.

4- خیال پردازی کنیم:

خیال پردازی از ارکان مهم خلاقیت است. ایده های جذاب و بکر و خاص با فکر کردن توام با خیال پردازی حاصل می گردد. نیازی نیست لزوما ایده های خلاقانه شما پشتوانه علمی داشته باشند و از جانب دیگران قابل تائید و فهم باشند، چرا که اگر ایده شما قابل درک و پیاده سازی ساده باشد، لزوما ایده خلاقانه ای نبودند.

5- الگوی رفتاری داشته باشیم:

درست است که هر آدم با ویژگی های منحصر به خود و خاص می باشد، اما الگو برداری از افراد موفق و خلاق باعث می شود تلاش کنید تا مانند آنها، اما به شیوه مخصوص خود، موفق و خلاق باشید.

6- زندگینامه افراد خلاق و موفق را بارها بخوانیم:

شکی نیست که مطالعه باعث پرورش ذهن و افکار ما می شود، در این میان خواندن زندگینامه انسان های خاص و منحصر بفرد هم باعث ایجاد انگیزه و هم رشد فکری و ارتقاء کیفی زندگی هر فرد خواهد شد.

دوربین مداربسته آنالوگ   هایک ویژن

7- مسیر خود را تغییر دهیم:

هیچگاه برای رسیدن به مقصد (محل کار، منزل، خانه دوست و آشنا و...) یک مسیر مشخص را انتخاب نکنید، همواره مسیرهای مختلف هر چند دور را امتحان کنید، به اطراف با دقت نگاه کنید، نام خیابان ها و کوچه پس کوچه ها را به خاطر بسپارید، از زیبایی ها لذت ببرید و با نفس عمیق تنفس کنید.

8- به نظرات دیگران با دقت گوش فرا دهیم:

افراد خلاق تنها به فکر و ایده های درون ذهن خود بسنده نمی کنند، بلکه با هوشمندی خاصی ایده های خود را با دیگران نیز مطرح می کنند و از جمع آوری ایده ها به نتیجه مطلوب دست می یابند.

9- هنر دوست باشیم:

موسیقی، نقاشی، تئاتر، سینما و ... باعث پرورش ذهن های خلاق می شوند، تلاش کنیم به هنر بیشتر اهمیت دهیم.

10- ورزش کنیم:

شاید فکر کنین ممکنه شعار باشه اما حقیقتا اگر به لحاظ جسمی سالم و پرنشاط باشیم، فکر بازتری خواهیم داشت و امکان خلق ایده های بکر و خلاقانه در ذهن ما بالاتر خواهد رفت.

برای خلاقیت راهکارهای زیادی وجود دارد که در این مطلب سعی شد به مفید ترین و ساده ترین آنها اشاره شود. خلاق بودن و خلاقیت امری دور از ذهن و دست نیافتنی نیست و با یک سری تمرین ساده و جدیت و ممارست قابل دستیابی ست. شما چطور فکر می کنید؟

بیشتر بخوانید:    دوربین مداربسته بیسیم  دوربین تشخیص چهره 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 
 

ارتباطات دارای قدرت متوقف کنندگی(قدرت متوقف کردن یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و سایر ارتباطات بازاریابی مردم را از رفتن بازدارید و آن ها را وادار کنید که بنشینند و به شما توجه کنند.) ؛ واکنش هایی از این قبیل به وجود می آورد: «چه گفتی؟» یا «آن را دیدی؟» این نوع ارتباطات میزان توجه را بالا می برند. برخلاف اغلب ارتباطات بازاریابی که حتی برای یک لحظه هم نمی توانند جلب توجه کنند.

مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می شوند. این تراکم بالای پیام های ارسالی در حیطه ی بازاریابی باعث می شود که اغلب تلاش ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.

از مردم بخواهید ۵ مورد از آگهی هایی را که شب پیش از تلویزیون دیده اند، به یادآورند (اگر تلویزیون تماشا کرده باشند، حتماً تبلیغات زیادی دیده اند). به واکنش هایشان دقت کنید. وقتی با درماندگی سعی می کنند به یادآورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهره شان نقش می بندد. کمی بعد احتمالاً می گویند: «بله… آن آگهی بامزه که مرده…» و به همین شکل چندین آگهی را به خاطر می آورند. البته اگر مجموعه آگهی های دیشب جالب بوده باشد؛ و از میان این ها شاید نام یک یا دو محصول تبلیغ شده را نیز به یاد داشته باشند؛ اما به ندرت تمام نام ها را به یاد دارند. قیمت طراحی سایت

اگر همین طور ادامه بدهید و این بار درباره ی تبلیغات چاپی سؤال کنید، مثلاً در مورد مجله، روزنامه، بروشور، یا نامه های الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملاً خالی بماند. خیلی ها حتی یک آگهی تبلیغاتی در مجله ای که دیروز خوانده اند را به یاد نمی آورند. مگر آنکه فعالانه آن ها را به پاسخ گویی ترغیب کنید. اگر در مورد تبلیغات رادیو هم بپرسید، با همین مشکل مواجه می شوید. این فعالیت ساده اهمیت قدرت متوقف کردن را آشکار می کند. تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت متوقف کردن داشته باشد، زیرا حتماً می خواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند! طراحی سایت اختصاصی     

اصول متوقف کردن

بنابر نظر هانلی نوریس، کسی که زمان زیادی را به تعلیم کارکنان «یونگ و روبیکام» برای تهیه ی تبلیغات بهتر، گذرانده است، با هفت اصل می توانید یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. من این هفت اصل را بر اساس تجربه ی خودم تعدیل کرده ام و به فهرست زیر رسیده ام:

1. تبلیغ باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به سوی خود بکشد. همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه ی مخاطبان موردنظرش را جلب کند. اگر بچه ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

2. تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد. همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، هرگز اجازه نمی دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.

3. تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد. این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

4. تبلیغ باید کنجکاوی را تحریک کند. مخاطبان باید طالب شوند که بیشتر بدانند. این میل آن ها را متوقف می کند و به بررسی تبلیغ وا می دارد و باعث می شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند. هزینه طراحی سایت 

5. تبلیغ باید مخاطبان را شگفت زده کند. عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ کوب کنند و به شگفت آورند.

6. تبلیغ باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند- به شکلی هرظتنم ریغ. (نکته: سعی کنید این کلمه ی عجیب را برعکس بخوانید). پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک چیز باعث می شود که مسئله ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی شود و توجه کسی را جلب نمی کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می گیرند.

7. گاهی لازم است تبلیغ از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله ای که در آن می گنجد فراتر رود. محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می شود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بی شک الگوهایی وجود دارد). پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند. برای مثال اگر شما برای خدمات نظافت ادارات بازاریابی می کنید، حتماً تبلیغات صفحات زرد را بخرید و آگهی هایی تهیه کنید و فهرست قیمت خود و نظر مثبت و رضایت آمیز مراجعه تان را در آن بگنجانید. برای تکمیل این تلاش های معمول بازاریابی، با پست برای مشتریان احتمالی تان اسفنجی بفرستید که یک طرف آن نام و شماره تلفن شما و طرف دیگر آن این پیام نوشته شده باشد: البته اگر هنوز معتقدید که بدون کمک ما باید نظافت کنید، این اسفنج به دردتان می خورد.

برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسایل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت نیاز دارید. این راز موفقیت شماست و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت متوقف کردن پیدا می کنید.    طراحی سایت وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

کارآفرین بودن کار ساده ای نیست. ترکیبی از کمی اشتیاق و علاقه و میزان زیادی برنامه ریزی برای کسب وکار می تواند شما را به آن چه می خواهید برساند.ذر این مقاله می خواهیم 7 نکته که برای کارآفرین بودن باید بدانید را عنوان کنیم.

1- بدانید چه می خواهید.

آیا آرزوی این را دارید که فرمانروایی خود را داشته باشید یا می خواهید وقت استراحتتان را با آسودگی در کنار فرزندانتان بگذرانید؟ اغلب از کارآفرینان می شنویم که می خواهند کسب وکاری راه بیاندازند تا بتوانند فرزندانشان را حمایت کنند و در زمان بازنشستگی آسوده خاطر باشند. آن ها می خواهند در هر جا هستند کسب وکار خود را راه اندازی کنند و خدمات و محصولاتی را که دوست دارند عرضه کنند. باید بدانید که لازم است تا وقت زیادی برای کسب وکارتان صرف کنید. انگیزه ی کاری شما باید آن قدر زیاد باشد که بتوانید با چالش های پیش رو کنار بیایید.

article_image_one_523.jpg

2- بیش از آنچه صحبت می کنید، گوش بدهید.

ارتباطات مهم اند و رویدادهای شبکه ای راه بسیار خوبی برای این کار هستند. این رویدادها هم چنین روش مناسبی برای ملاقات با مشتریان بالقوه است، اگرچه همه افراد در این مسیر موفق نمی شوند. این رویدادها فقط برای رد و بدل کردن کارت ویزیت نیستند بلکه فرصت های خوبی برای یادگیری در اختیار افراد قرار می دهند. خودتان را به افراد جدید معرفی کنید و سعی کنید زمینه مشترکی پیدا کنید. اگر بیش از صحبت کردن گوش کنید، شانس این را دارید که در موقعیت های مناسب، راه حل مناسب را ارائه دهید.

3- خودتان را ثابت کنید.

افراد برای چیزهای ارزشمند خوب هزینه می کنند. اگر در کسب وکار خود تازه کار هستید، کارتان مشکل می شود؛ پس سعی کنید خود را ثابت کنید.

4- در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.

امروزه اطلاعات زیادی را می توان از طریق اینترنت بدست آورد. افراد قبل از آنکه کاری انجام دهند در اینترنت جست وجو می کنند تا بتوانند اطلاعاتی را که می خواهند دریافت کنند. در واقع آن ها می خواهند بدانند محصول و یا خدماتی که شما عرضه می کنید ارزش آن را دارد که برایش وقت و هزینه صرف کنند و یا نه. بنابراین مهم است که برای پاسخگویی حضور داشته باشید. به این معنا که وبسایتی داشته باشید، در صفحات اجتماعی حضور داشته باشید و مهمتر از همه این که با مشتریان در ارتباط باشید.

5- سرتان به کار خودتان باشد.

اغلب وقتی بیش از حد به آن چه در اطرافمان اتفاق می افتد توجه کنیم، از آن ها تأثیر می پذیریم. بررسی می کنیم، تلاش می کنیم، ولی در نهایت پیشرفتی نمی کنیم. تنها چیزی که باید کنترل کنید خودتان هستید. و این به معنای کار کردن است. نگران نباشید که دیگر کارآفرینان و یا شرکت ها چه می کنند. تنها نگران خودتان باشید!دوربین هایک ویژن

6- از کم شروع کنید.

اگر می خواهید خبره به بنظر برسید، مهم است که از پایه و کم کم شروع کنید. مثلاً اگر می خواهید سخنران یک سخنرانی بزرگ باشید، بهتر است با حضور در روزنامه، تلویزیون و یا رادیوی محلی شروع کنید. در کسب وکار نیز به همین صورت است. به طور کلی، ایده خود را به صورت آزمایشی به اجرا بگذارید و منتظر بازخوردها باشید. اگر بازخورد خوبی گرفتید، آن را گسترش دهید.

7- ناامید نشوید.

بسیاری از افراد از ترس و شکست تأثیر می پذیرند. قابل درک است. کارآفرینی رعب آور بنظر می رسد. ولی آن چه اهمیت دارد ادامه دادن این راه است. مشتریانی هستند که ابتدا از ورود به دنیای تکنولوژی اجتناب می کنند، ولی در نهایت به آن وابسته می شوند. آدم ها تغییر می کنند. اگر ارزش چیزی را به آن ها نشان دهید، خوشحال می شوند که یک چیز جدید را امتحان کنند.

این هفت درس را به خوبی فرابگیرید. نه تنها در کسب وکار، بلکه در زندگی نیز کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید:    خرید دوربین مداربسته  نصب دوربین مدار بسته    



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 
 

امروزه صنعت بازاریابی و تبلیغات برای ابداع و معرفی یک سرواژه یا اصطلاح جدید در هر شبی که صبح می شود بسیار بدنام است. برخی از این واژه ها و اصطلاح ها مانند "بازاریابی محتوایی” بسیار مطرح و شناخته شده می شوند و برخی دیگر دوره عمر بسیار کوتاهی دارند، تا جایی که اگر نامی از آن ها ببریم ممکن است شما آن را به عنوان واژه تخصصی حوزه بازاریابی نشناسید.

در ادامه این مطلب قصد معرفی یکی از این واژه هایی راداریم که شاید اخیراً به این صنعت اضافه شده است و آن هم تبلیغات محتوایی – content advertising- است، می خواهیم از کجا آمده، از چه چیزی ساخته شده و آیا حق باقی ماندن در مجموعه واژگان ما در سال جاری را دارد یا خیر؟ شاید لزومی نداشته باشد که آن به عنوان واژه ای مرکب از دو واژه ساده تر قبول کنیم، اما چیزی که از ظاهر آن پیداست، این است که از ترکیب دو واژه با مفهوم بازاریابی محتوایی + تبلیغات ساخته شده است:

تبلیغات

تبلیغات به عنوان نوعی ترفیع و ترویج غیرشخصی محصولات و خدمات توصیف می شود و موضوع آن در رابطه با تفهیم ارزش پیشنهاد فروش یک محصول یا خدمت در مقیاسی مشخص است. از قدیم، این نوع ارتباط را یک نوع ارتباط یک طرفه می شناختند.  شرکت طراحی وب سایت      

بازاریابی محتوایی

مطمئنم که به خوبی با تعریف بازاریابی محتوایی آشنایی دارید، یکی از تعاریفی که برای این نوع از بازاریابی ارائه شده است به این قرار است که: بازاریابی محتوایی یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که متمرکز بر تولید و توزیع محتوای مرتبط، مستمر و باارزش به منظور جذب و نگهداری مجموعه ای از مخاطبین با دقت و به روشنی تعریف و مشخص شده است – و درنهایت در پی هدایت رفتار سودمند مشتری است. بازاریابی محتوایی در رابطه با ارتباط برقرار کردن با مصرف کننده ها بدون فروش چیزی به آن هاست. این حوزه از بازاریابی در ارتباط با ارائه محتوا آموزشی، سرگرم کننده و همواره همراه باارزش افزوده به مصرف کننده ها به منظور غنی سازی تجربه وب گردی آن ها می باشد. طراحی سایت فروشگاهی    

تبلیغات محتوایی

از آنجائی که بازاریابی محتوایی اساساً مرتبط با ارائه ارزش از طریق محتوا (آموزش، سرگرمی الهام بخشیدن) است، در دوره کنونی به طور ویژه ای به دلیل پذیرش بسیار زیاد و قابل قبول شبکه های اجتماعی موفقیت آمیز می باشد. بدون وجود شبکه های اجتماعی، تصور ویروسی شدن یک محتوا به صورت فعلی بسیار سخت و مشکل است. توانایی مصرف کننده ها به منظور داشتن یک گفتگو دوسویه از طریق به اشتراک گذاری محتوا به بازاریابان فرصتی فوق العاده برای بهره برداری از ترافیک اجتماعی و ارگانیک برای دیده شدن محتوای خودشان توسط دیگران را می دهد. بااین وجود، به دلیل اشباع فضای اینترنت با محتوای تولیدشده توسط کاربران و برندهای مختلف، دست پیدا کردن به مصرف کننده ها از طریق کانال ها و شیوه های ارگانیک سخت تر و سخت تر شده است. اگر شما دارای یک صفحه فیس بوک هستید و در آن فعالیت دارید، مطمئناً اخیراً متوجه گزینه ای تحت عنوان exposure به معنای نمایش و در معرض چیزی قرار گرفتن به منظور نمایش بیشتر و سریع تر محتوای خود برای تعداد مخاطبین بیشتر شده اید.

در متون مختلف بازاریابی خیلی کم در مورد موضوع تبلیغات محتوایی مطلبی نوشته، ترجمه و ارائه می شود و چیزی هم که اغلب در این رابطه نوشته و منتشر می شود، خیلی قدیمی و از تاریخ گذشته است. تبلیغات محتوایی نوشتن متن تبلیغات نیست. ما در آی بازاریابی آن را به صورت زیر تعریف می کنیم: طراحی وب سایت شرکتی

تبلیغات محتوایی چیست؟

تبلیغات محتوایی یک استراتژی بازاریابی به منظور تولید محتوایی است که هدف اصلی توزیع آن از طریق کانال های پولی و به منظور افزودن ارزش به مخاطب است. به طور طبیعی، تبلیغات محتوایی (استراتژی جامع و فراگیر) و تبلیغاتی که هماهنگ و مناسب با زیرساخت توزیع و ارائه آن است، دست به دست هم و با یکدیگر پیش می روند. درحالی که تمامی انواع محتوا اغلب بر روی وبلاگ برند مرتبط با خودش منتشرشده و از طریق شبکه ها و کانال های اجتماعی مختلف منتشر می شوند، تولید محتوایی که برای توزیع از طریق کانال های پولی و شیوه های مشابه با آن تولید می شوند، به طورکلی متفاوت است.

محتوایی که با توجه به اصول کلی بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو (سئو) تولید می شوند، می توانند به طور قابل توجهی از فرصت های ایجادشده برای جستجو کلمات کلیدی بهره ببرند. محتوایی که با در نظر داشتن شبکه های اجتماعی تولیدشده اند می توانند به شکلی طراحی شوند که قابل اشتراک گذاری باشند و بنابراین عمدتاً به صورت بصری و قابل مصرف توسط عموم می باشند. محتوایی که لزوماً باهدف توزیع از طریق کانال های پولی تهیه شده است، می توانند به موضوعاتی بپردازند که به صورت عادی و فعال توسط مردم مورد جستجو قرار نمی گیرند یا خیلی قابلیت اشتراک گذاری ندارند، اما درنهایت می توانند بسیار اثرگذار باشند. این نوع از محتوا به برندها فرصتی برای ارائه محتوای شخصی به مخاطبین بدون در نظر داشتن قوانین عمومی جستجو یا شبکه های اجتماعی به منظور دیده شدن آن ها توسط مردم را می دهد. به عبارتی این نوع از محتوا لزوماً بر هدف نهایی، یعنی همان تأثیرگذار بودن، متمرکز می باشند.  طراحی پورتال

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 

نمی توان یک تعریف کتابی یکتا برای آنچه که یک کارآفرین را موفق می سازد ارائه داد و هر انسان موفقی یک تعریف از راه های منجر به موفقیت دارد. اما با این حال می توان به چند رفتار و ویژگی مشترک بین کارآفرینان موفق اشاره کرد. به شما پیشنهاد می کنیم با داشتن این ویژگی ها و رفتارها تاحدی به یک فرد کسب و کاری موفق تر تبدیل شوید.

چون این ها به شما کمک می کنند که بر چیزی که مهم تر است متمرکز بمانید و در زمان های سختی، شما را یاری می کنند که به جلو بروید. همچنین باعث می شوند که شما با خود و کسانی که باید رهبری کنید، ارتباط برقرار کنید و نهایتا در طول این سفر استارتاپی تا رسیدن به موفقیت، تعادل را حفظ کنید.

1- آنها همه چیز را ساده می گیرند

آنها این کار را نه تنها در کار بلکه درتمامی جنبه های زندگی شان انجام می دهند، از سبک تغذیه ای شان بگیرید تا سبک ورزشی و تا آنچه که می پوشند. برای مثال مارک زاکربرگ و یا استیوجابز را می توان نام برد. همه ما در تلاشیم تا تمامی کارهای لیست شده در سررسیدمان را انجام دهیم، اما بدانید که اگر دور خود را شلوغ کنید و به سراغ کارهای پیچیده بروید، حتما زمان کم خواهید آورد. شما باید هرلحظه از زمانتان را ذخیره کنید. در مورد کسب و کار تنها موضوع زمان نیست، بلکه استراتژی شما هم مهم است. برنامه های شما باید قابل فهم باشند، تمامی ملاک ها و مقیاس هایتان استاندارد و قابل اندازه گیری باشند، و از همه مهم تر یک مفهوم ساده بسیار قابل خرید تر از یک مفهوم پیچیده است، آن هم به وسیله دانشگاه ها، مشتریان و هرگونه خریدار احتمالی. پس سعی کنید که ایده خود را ساده سازی کنید تا راحت تر اجرایی شود. در حقیقت در این دنیای دیجیتال و روبه رشد، بدون یک سیستم ساده که به ما کمک کند تا کار خود را در این دنیای مدرن توسعه دهیم، تصمیم گیری برای اولویت بندی کارهای مهم سخت خواهد شد. زمانی که در شلوغی کارمان و بحران غوطه ور هستیم، بسیار سخت است که ذهنمان را آزاد نگه داریم. در نهایت باید بگوییم که سادگی، فاکتور مهمی برای کنترل کارها است.

article_image_one_582.jpg

2- آنها سرسخت هستند

سرسخت بودن برای یک کارآفرین موفق، یک امر عادی است، چرا که می داند بدون پشتکار و پایداری به جایی نخواهد رسید. در بحران های موجود در یک کسب و کار که باعث عقب نشینی بسیاری از افراد، در همان ابتدای شروع کار می شود، این دسته کارآفرینان همچنان به پایداری خود برای حل مشکل ادامه می دهند. حتما زمان و انرژی زیادی را صرف این کار می کنند، اما سرشار از غرور هستند و نمی خواهند کسی برایشان دل بسوزاند. آنها می دانند که هیچ چیز ارزشمندی به سادگی بدست نخواهد آمد و تمامی این چالش ها و سختی ها، یادآور موفقیتی هستند که تنها کسانی به آن می رسند که عقب نشینی نکنند. کارآفرینی بدون شکست معنی ندارد، بدون شکست در ارائه یک محصول و یا انجام یک سخنرانی و یا از دست دادن مشتری. تمامی این شکست ها، وسیله ای است برای نشان دادن و سنجش سرسختی یک کارآفرین برای رسیدن به اهدافش. تمامی این سرسختی ها در زمان بحران، پیش نیاز موفقیت است.

3- آنها صبور هستند

صبر به نوعی تقوا و لازمه کسب وکار است. در جاده طول و دراز موفقیت کارآفرینان باید سطوح مختلف بسیاری را از صبر از خود نشان بدهند و بتوانند احساسات ذاتی خود از قبیل ترس از شکست، تردید در مورد آنچه که اتفاق خواهد افتاد، کنترل کنند. کسب و کارهای بیشماری شکست خوردند، تنها به دلیل کم صبری، چرا که اصرار بر رشد سریع همه چیز داشتند، اینکه زود وارد بازار شوند و یا به دلیل همین کم صبری خیلی زود قید همه چیز را زدند. نمی توان گفت که صبر برای یک کارآفرین به آسانی بدست می آید. این یک نبرد درونی ثابت است. بسیاری از کارآفرینان صبور هستند و در عین حال هم با سرعت خوبی به جلو می روند و آنها می دانند که بدون صبر از لحاظ روحی بسیار سخت خواهد بود، چرا که با وجود خواستن یک چیز، چیزهای غیر قابل کنترلی بر سر راه مان قرار دارد و مجبور کردن زمان برای به جلو رفتن، هیچ فایده ای نخواهد داشت، پس فقط صبر است که درست جواب می دهد.

4- آنها به طور طبیعی یکدل هستند

ای کاش تمامی مردم این ویژگی را نه تنها در کارشان بلکه در تمامی جنبه های زندگی خود داشتند. یکدلی، توانایی این که شما خود را در موقعیت شخص دیگری قرار دهید و آن موقعیت را درک کنید و یا حداقل تلاش کنید که احساسات وعواطفش را درک کنید، بسیار در نحوه ارتباط شما با دیگران مهم است. تمامی کارآفرینان در قلب شبکه ای از افرادی قرار می گیرند که نیاز دارند، فهمیده بشوند: کارکنان، شریکان کسب و کاری، مربیان، سرمایه گذاران و البته مشتریان. با نشان دادن همدردی، کارآفرینان بهتر می توانند با علایق و سلایق این دست افراد همراه باشند و نه تنها آنها را درک کنند بلکه به تک تک هرکدام نشان دهند که تمامی علایق و احساسات آنها را می فهمند و دنبال می کنند.دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

تنها در خلال این مراحل ارتباطی است که ما می توانیم به طور ذاتی بفهمیم چگونه و چرا یک کارمند و یا همکار یا مشتری به تصمیمی که ما می گیریم، واکنش نشان می دهند. آنوقت است که ممکن است درست ترین کار را انجام دهیم، و این واکنش به ما کمک می کند که به بهترین شکل ممکن ایده خود را در همکاری با آنها عملی کنیم. این را بدانید که یکدلی یکی از اجزاء اصلی رهبریت است و یکی از فاکتورهای مهم فرایند تصمیم گیری هوشمندانه است. همچنین همدردی تنها کافی نیست و ترکیب آن با یکدلی به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را در راه درست پیش ببرید.

5- آنها ترس را مدیریت می کنند

تحقیقات نشان داده اند که ما تنها با دو واقعیت ترس ذاتی زائیده شده ایم: ترس از افتادن ، ترس از صدای بلند. اما ما در طول زندگی لیست بلند بالایی از انواع ترس ها را برای خود به وجود می آوریم. مثلا ترس از شکست در کارآفرینان. به گفته جیمز کامرون، شکست یک گزینه است ولی ترس نه. یعنی اینکه شکست در کسب و کار وجود دارد، این ما هستیم که نباید بترسیم. ترس برای یک کارآفرین مثل یک زندان است. ترس یک کارآفرین را به سمت تصمیم گیری های بیش از حد امن سوق می دهد و مانع جاه طلبی و الهام گیری می شود. بیشتر کارآفرینان می دانند که با بحران هایی در کار خود روبه رو هستند اما آنهایی که موفق اند می دانند که نباید از این بحران ها بترسند. آنها شکست را به عنوان بخشی از سفر کارآفرینی خود می پذیرند. اما شما باید به کاری که می کنید، ایمان داشته باشید، اینکه تیم خود را چگونه بچینید و یا کیفیت دانش بازاریابی خود را چگونه می سنجید. البته شما نباید به این فکر کنید که دنیا آن چیزی را که شما به بازار عرضه می کنید، حتما می خواهد. شما با اعتقاد به توانایی های خود می توانید ترس خود را کاهش دهید. این مثل این می باشد که یک ارتش کوچک به جنگ یک ارتش بزرگتر و مجهزتر می رود. پس تنها از این بترسید که از دست دادن جایگاه شغلی تان و موقعیتتان به دلیل ترس های بی مورد بسیار ترسناک تر خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته    

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

اصول زیرمجموعه ای از باورها و روش هایی است که برای افزایش شانس موفقیت در تبلیغات، اثبات شده اند. آگهی دهنده های با تجربه دائم تلاش می کنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند.

اصل یکم : بازاریابی در مورد احتمالات است نه پیش بینی ها

رفتار انسان نسبی است نه مطلق. انسان ها آزاد هستند و در موقعیت های متفاوت رفتارهای مختلفی دارند که موقعیت ها هم به طور غیرمنتظره ای تغییر می کنند و هیچ گاه نمی توانید از انسان انتظار داشته باشید کاری که می خواهید را انجام دهد. اگر نتایج گذشته را بررسی کنید می توانید بفهمید که در گذشته چه رخ داده و چه چیزی کارایی داشته است ولی تضمینی برای اینکه برای امروز یا فردا هم موثر باشد وجود ندارد. آگهی دهندگان دوراندیش می دانند که بازاریابی همواره یک سرمایه گذاری برای آینده است آن هم به وسیله متغیرهایی که بیشتر آن ها قابل کنترل نیستند. پس می توان گفت بازاریابی یک سرمایه گذاری بدون تضمین بازگشت سرمایه است. می توان این عدم قطعیت را کاهش داد اما حذف کلی ریسک آن غیرممکن است. آگهی دهندگان دوراندیش در هر تصمیمی که می گیرند این ریسک را در نظر دارند.  طراحی سایت پزشکی

article_image_one_653.jpg

اصل دوم : بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند

یکی از راه های مقدم کردن مردم، استفاده از تحقیقات بازار است. اگر فکر می کنید ارتباطات بازاریابی راهی برای گفت وگو با مشتریان است، پس تحقیق کنید مردم در کجا دوست دارند چه چیزی را بشنوند یا نشنوند و آیا محصول و ارتباطات شما همان چیزی است که می خواهند بشنوند. اگر باهوش باشید، محصول و ارتباطات شما متاثر از خواسته بازار هدف خواهد بود. طراحی سایت با وردپرس   

اصل سوم : همه چیز را یکی و هم راستا کنید

مشتریان یک دستی را دوست دارند. دوست دارند به قولی که دیروز دادید امروز و فردا هم وفادار باشید. به دنبال برندهایی هستند که به چیزی که ارائه می کنند اعتماد داشته باشند. بنابراین باید همه چیز را یکی کنید. محصول، قیمت، تبلیغ، وعده های بازاریابی، پیامی که از طرف رسانه ها و اشخاص مختلف ارسال می کنید و… را یکی کنید.

اصل چهارم : تئوری الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی

امروزه بازاریابی بسیار پیچیده شده است. بازار به هزاران گروه کوچک تقسیم می شود. ممکن است رقبا از کشورهایی دیگر یا صنایعی کاملا بی ربط باشند. رسانه ها همه جا هستند از موبایل گرفته تا دیوارهای شهر. یک ابزار ساده برای پرداختن به همه این پیچیدگی ها وجود دارد به نام تئوری «الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی» که از این تئوری برای ساده تر کردن تصمیمات پیچیده بازاریابی استفاده می شود این تئوری بیان می کند رفتار انسانی همچون الاکلنگی از ترس و نیاز است. وقتی نیاز سنگین تر از ترس باشد عمل می کنیم. وقتی ترس سنگین تر باشد، عمل نمی کنیم.

تیپر کورولاری می گوید: وظیفه ما به عنوان آگهی دهنده این است که ترس را کنار بگذاریم و به نیاز بپیوندیم. سپس الاکلنگ کار می کند و مشتری میلیون ها دلار خرید می کند یا به دنبال خرید بیشتر می رود. پس وظیفه شما به عنوان آگهی دهنده، افزایش نیاز مشتری به کمک ابزارهای بازاریابی است که در اختیار دارید: طراحی محصول، آگهی و پیام. همچنین وظیفه شما کاهش ترس آن ها با درخواست انجام عملی کم ریسک است. تعرفه طراحی سایت       

اصل پنجم : برای پولدار شدن، باید ممتاز باشید

اگر تمام پول ها و وقت های دنیا را دارید دیگر نیاز نیست استراتژی داشته باشید؛ اما اگر بودجه محدودی دارید لازم است استراتژی داشته باشید. مراقب باشید، سعی نکنید برای همه ی مردم، همه چیز را ارائه کنید. با گسترش شبکه کاری خود بدون استثنا کردن کسی، در واقع در حال کاهش دادن شانس موفقیت خود هستید.

اصل ششم : یک آگهی، یک ایده

برای یک شخص عادی کمتر از نیم ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد به آگهی شما توجه کند یا نکند؛ یعنی اینکه، جذاب ترین موضوع را به گونه ای به کار ببرید تا اولین چیزی باشد که دیده یا شنیده می شود. مطالعات نشان می دهد حتی وقتی تصمیم گرفتید به یک آگهی توجه کنید، هنوز هم آن را سطحی می خوانید تا به نقطه موردعلاقه برسید، ابتدا تیتر یا تصویر اصلی، سپس عکس های جانبی و توضیحات عکس، سپس لوگو با شعار تبلیغاتی؛ آن هم درصورتی که این ها جذابیت داشته باشند؛ آن وقت متن اصلی آگهی را می خوانید. مردم سطحی می خوانند تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنند. ارائه فهرست بلندی از نقطه نظرات، برای خوانندگان یا بینندگان کار نادرستی است؛ هر آگهی فقط باید یک ایده اصلی داشته باشد.

اصل هفتم : هم مرتبط و هم خاص باشید

هدف شما به عنوان یک آگهی دهنده یا شرکت این است که چنان تفاوت مهمی ایجاد کنید که موجب شود مشتری شما را به رقبای دیگر ترجیح دهد؛ یعنی چیزی که انتظارش را دارید. آگهی ها باید برای مخاطبین مرتبط و غیرمنتظره باشند. مرتبط بودن موجب مفید بودن و غیرمنتظره بودن موجب موردتوجه قرار گرفتن می شود. تنها تعداد کمی از آگهی ها مرتبط و غیرمنتظره هستند. شما باید هر دو باشید.

اصل هشتم : اول میوه های دم دست را بچینید

سودآورترین بازار هدفی که می توانید داشته باشید، مشتریان کنونی شما هستند. اسم شما را می شناسند، اعتبارتان را باور دارند، از شما تجربه خوبی دارند، به شما وفادار هستند و خرید از شما را کم ریسک می دانند. در بسیاری از کسب وکارها، ایجاد بانک اطلاعات مشتریان به شرکت ها این امکان را می دهد تا با ارزش ترین آن ها را شناسایی کنند. حتی می توانید بانک اطلاعاتی درست کنید که پیش بینی کند کدام یک از مشتریان، کالاهای دیگر شما را هم خریداری خواهند کرد.

اصل نهم : از ادعاهای بی اساس پرهیز کنید

آزمایش های مکرر تبلیغات نشان می دهد، مشتریان در معرض کلمات مهم، ادعاهای غلو شده و عکس های غیرواقعی هستند. امروزه برطرف کردن شک مردم تقریبا غیرممکن شده است. آن ها برای باورکردن پیام شما به دلایل قدرتمند نیاز دارند نه مزخرفاتی که موجب باور نکردن آن ها شود. اولین و بهترین راه برای اجتناب از چرندگویی، غلو نکردن است. کمتر تعهد بدهید بیشتر ارائه کنید. تبلیغات با وعده دادن موجب انتظار می شود. وقتی بیش ازحد وعده می دهید درواقع در حال ناامید کردن مشتریان و آسیب زدن به اعتبار ارتباطات آینده هستید. همیشه ادعاهای تبلیغی خود را بررسی کنید تا فراتر از توانایی شما نباشد. طراحی سایت در تهران

 

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 

هیچ راه میانبری برای اینکه شرکت های بزرگ مشتریان شما باشند،نخواهید یافت. شوخ طبعی و خوش اخلاقی شما، جاذبه ی باور نکردنی شما، یا هوش و ذکاوتتان کافی نیست. برای این که تا حد زیادی احتمال بازکردن جای پا در شرکت های بزرگ را افزایش دهید، قبل از آغاز تماس با مشتری، خود را در اهداف شرکت مشتری غرق کنید. در روش فروش جدید، دانایی توانایی است.

چنانچه شما وقتی صرف یادگیری درباره ی سازمانی قبل از ورود به آن نکنید، تصمیم گیرندگان شرکتی شما را بی کفایت فرض کرده و حذفتان می کنند. داشتن دانش اجمالی از شرکت مشتری مورد نظرتان کافی نیست. این دانش و آگاهی است که فروشندگان خوب را از متوسط و متعهدها را از مغرور ها جدا می کند.

امروزه تصمیم گیرندگان شرکتی انتظار دارند که در مورد شرکت آنها مطلع باشید. این برای آن ها اهمیت دارد. این چیزی است که آن ها به آن علاقه مندند، نه محصول، خدمات یا راه حل شما. آنها انتظار ندارند تمام جزئیات را بدانید، فقط به طور معقولی در زمینه ی آنچه در سازمان آنان اتفاق می افتد به روز باشید. با تجزیه و تحلیل خوب قبل از تماس گرفتن قادر خواهید بود :

  • مشخص کنید که چگونه محصول یا خدمات شما بر کار مشتری تاثیر می گذارد.
  • یک راهبرد تجاری آگاهانه و خوب ایجاد کنید.
  • خود را از سایر فروشندگانی که در تلاش اند تا جای پایی در شرکت آنها باز کنند، متمایز کنید.
  • بحث های وسوسه انگیزی را با پرسش های هوشمندانه تان اداره کنید.
  • ایده های بسیار ارزشمندی را برای بهبود عملکرد آنان، کاهش هزینه ها و افزایش فروششان یا کسب مزیت رقابتی ارائه دهید.

انجام دادن این تحقیق کمک می کند تا «سردی» تماس های رسمی را از بین ببرید. شما برای صحبت با تصمیم گیرندگان آماده می شوید. می دانید که هستند و چه چیزی برای آنها مهم است.

دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته 

هنگامی که شرکت بزرگی را هدف قرار دادید، تحقیق اولیه خود را بر چهار زمینه زیر متمرکز کنید :

1- جایی را برای ورود پیدا کنید

از آن جا که هدف اولیه شما ورود به شرکت است، در جستجوی ساده ترین راه برای نفوذ به این مشتری باشید. به این معنا که باید واحدهای تجاری یا شعبی از شرکت را پیدا کنید که به ظاهر برای عرضه شما مناسب باشند. تمایز بازار خود را قبل از شروع این تحقیق مرور کنید.
برای ورود به شرکت های بزرگ بهترین جا را نشانه بگیرید. همچنین با گشتن گرد واحدها، شعب یا ادارات معین شما وقت خود را در تلاش برای ورود به جاهایی که فرصت موفقیت محدود است، تلف نمی کنید.

2- درباره ی تجارت و کار آنها یاد بگیرید

مقدار زمانی را که صرف تحقیق و فراگیری درمورد یک مشتری می کنید، به طور مستقیم متناسب با ارزش آنان برای شرکت شماست.

در صورت قرارداد با این شرکت، درآمد زیادی نصیب خود می کنید، ارزش و شهرت تان زیاد می شود، یا فرصت های بسیار زیادی برای رشد و ترقی خواهید داشت؛ پس ارزش صرف وقت را دارند. همچنین اگر آنچه می فروشید تاثیر سازمانی مهمی دارد، صرف وقت بیشتر در فاز تحقیقاتی در اصل ضروری است. برای این مشتریان باید درباره ی موارد زیر مطلع باشید:

  • عوامل حیاتی موفقیت
  • مسائل کلیدی تجاری
  • گزارش های صنعت
  • تغییرات تجاری
  • اولین اولویت های آنان
  • مشتریان کلیدی
  • تصمیم گیرندگان اولیه
  • محرک های مالی
  • خطوط تولید و خدمات
  • رقبا

  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

3- روزنه ها را بیابید

وقتی که تحقیق می کنید برای هر چیزی که نشان می دهد این مشتری مورد نظر ممکن است مشتری احتمالی شما باشد، چشم و گوشتان باز باشد. به ویژه شما باید در جستجوی دو مورد باشید:

  1. علایم و نشانه های مشکل : اطلاعاتی که شما را منتهی به این باور می کند که آنان با چالش ها و مسائلی مبارزه می کنند که شما می توانید آن ها را حل کنید.
  2. علایم و شاخص های فرصت : اطلاعاتی که به اهداف، مقاصد یا الزامات راهبردی اشاره دارد که شما می توانید به آنان در دستیابی یا حصول آن ها کمک کنید.
  3. قبل از شروع مفهوم این علایم را یادداشت کنید تا بدانید در جستجوی چه چیزی هستید. چنانچه شما اکنون به طور دقیق بازار هدف را نشانه گیری کرده باشید، شناسایی این موارد باید برایتان آُسان باشد.
  4. قفل را با کلید حرفه ای باز کنید.

آخرین چیزی که شما باید در جستجوی آن باشید، واژه هایی هستند که شرکت برای شرح کار و کسب، مشکلات و فرصت هایش از آن استفاده می کنند زیرا که وقتی که شما راهبرد ثبت مشتری تان را آماده می کنید که شامل تماس های تلفنی، نامه ها و غیره می شوند، باید با زبان مشتری تان صحبت کنید. هرچه واژه ها و الفاظ تان به زبان آن ها نزدیک تر باشد، ورود برای تان ساده تر است.

نکته ها :

  • تصمیم گیرندگان شرکتی انتظار دارند درباره ی شرکت و کسب و کارشان مطلع باشید. این درست همان چیزی است که به آن علاقه مندند، نه خدمات و یا محصولات شما
  • از تحقیق پیش از تماس برای یافتن بهتر این نقطه برای ورود به یک شرکت بزرگ و نیز تعیین شاخص های مشکلات و شاخص های فرصت استفاده کنید.
  • مقدار زمانی که صرف یادگیر در زمینه ی مشتریان احتمالی می کنید، در ارتباط مستقیم با ارزشی است که آنان برای شما دارند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته  



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

پشت وانت نیسان آبی رنگی با خطی خوش این بیت نوشته شده بود. نیش دوست از نیش عقرب بدتر است... پس بزن عقرب که دردش کمتر است. همان نیسان های آبی رنگی که متقاضیانش معتقدند که رنگ آبی آن از رنگ های دیگر آن قدرتمندتر است و عملا رنگ های دیگر آن با شرایط موتوری و بدنه یکسان در بازار با استقبال و موفقیت روبه رو نبوده است و سهم بازارشان در مقایسه با رنگ آبی بسیار کمتر است که این پدیده برای برخی دیگر از کالاها هم وجود دارد که خود نیازمند تحلیل بیشتر و یک ستون جداگانه دارد.

هیچ می دانید که تبلیغ تنها تبلیغ تلویزیونی نیست و اصولا هرگونه ابلاغ پیامی که از رسانه ای به سوی مخاطبی فرستاده شود تبلیغ به حساب می آید و تبلیغ به قول کاتلر آمیخته ای دارد که به آن آمیخته تبلیغات می گویند. در سال های اخیر گفتاری به گفته های تبلیغات اضافه شده که البته به نظر نویسنده، مطلب تازه ای نیست، اما به دلیل ساختاربندی انجام گرفته برای آن می تواند استفاده از آن برای شرکت ها مفید و کارساز باشد. واژه ترانزیت در معنای عام آن براساس فرهنگ معین عبارت از: جابه جایی مسافر و کالا بین مبدا و مقصد که مستلزم عبور از کشور ثالث باشد. حال وقتی کلمه تبلیغات را به آن اضافه می کنیم می شود رسانه تبلیغاتی که در حرکت است و جابه جا می شود و در همین حین آگاهی رسانی نیز می کند. طراحی سایت صنعتی

 نمونه های قدیمی آن در ایران اتوبوس های شرکت واحد خودمان است که از قدیم روی آن تبلیغات چاپ می شد و گاه مربوط به امور اقتصادی یا فرهنگی بود، مانند آگهی هایی که می گفت ارائه بلیت نشان دهنده شخصیت شماست یا کامیون ها و وسایل سنگین حمل ونقل است که روی آن نام کارخانه سازنده یا شرکت حمل ونقل کننده چاپ می شود، اما در این باره نوآوری های دیگری نیز می توان انجام داد مانند اینکه با درست کردن فضاهای مناسب و متناسب کالا را در حین حرکت به نمایش درآورد. طراحی سایت املاک       

article_image_one_642.jpg

چرا روش های تازه ای را باید جست وجو کرد

وقتی از کاتلر در کتاب «و چنین گفت کاتلر» می پرسند شرکت ها چگونه می توانند به صورت موثر به انبوه مخاطبان دست پیدا کنند؟ او پاسخ می دهد،افراد فعال در تبلیغات دیگر روزهای طلایی رسیدن به انبوه مخاطبان از راه نشریات و تلویزیون را نخواهند دید و بازاریابی ترکیبی از هنر، علم و مهارت است. حال سه راه حل وجود دارد؛ ادامه راه قبلی یا تبلیغ در مراسم جهانی نظیر المپیک برای رسیدن به انبوه مخاطبان یا شناخت درست مشتریان و تامین نظر آنها (البته به شکل مطلق نمی توان هیچ یک از راه ها را رد کرد، اما در هر حال عقلانیت و خردمندی توصیه می شود).       طراحی سایت هتل

او در ادامه می گوید: دوران ریخت و پاش های تبلیغات تلویزیونی به سرعت در حال سپری شدن است، من به شرکت ها پیشنهاد می کنم تا بودجه تبلیغات انبوه تلویزیونی را کم کنند، تعداد بینندگان تلویزیون در حال کاهش است. بسیاری از بینندگان تبلیغات را نگاه نمی کنند طول مدت هر تبلیغ هم آنقدر کوتاه شده که پیام به خوبی منتقل نمی شود. فروش انبوه در کشوری که تعداد کانال های رادیو تلویزیونی و نشریات محدود باشد موثر خواهد بود، اما در کشوری که صدها کانال رادیو تلویزیونی و هزاران نشریه وجود دارد رسیدن به انبوه مخاطبان بسیار پرهزینه و دشوار است و به قولی دست یافتن به 10 ثانیه از توجه افراد روز به روز سخت تر می شود و بزرگ ترین اشتباه در بازاردانی (مارکتینگ) این است که بخواهید برای همه کس همه چیز باشید. امروزه به جای انجام دادوستدهای یک باره باید به دنبال ایجاد و گسترش روابط درازمدت و رضایت بخش با مشتریان بود. زیرا محصولات می آیند و می روند اما آنچه می ماند روابط با مشتریان است و شما می توانید در بیشتر جاها متمایز باشید اما نمی توانید در همه جا با یک ایده واحد متمایز باشید. طراحی سایت پزشکی    

چه کسانی باید از تبلیغات ترانزیتی استفاده کنند؟

دل دنیسون معتقد است که شرکت های خدماتی یا خرده فروش ها که مخاطبان مورد نظرشان در یک ناحیه شهری تمرکز یافته اند برای این کار مناسبند.

مزایای تبلیغات ترانزیتی

  1. تبلیغات ترانزیتی دارای قدرت ارتباط سازی خوبی هستند.
  2. مدت زمان نمایش آن 16 تا 18 ساعت در روز است.
  3. در مسیرهای خاص مخاطبان خوبی را پوشش می دهد.

نواقص تبلیغات ترانزیتی

  1. مخاطب تنها چند ثانیه فرصت درک مفهوم را دارد.
  2. به سرعت در برابر باد و باران و تصادفات از بین می روند.
  3. به درد هر بازاری نمی خورند.

نکات مورد توجه در مدیریت تبلیغاتی ترانزیتی

  1. شناخت مشتری یا بازار هدف.
  2. انتخاب پیام مناسب شامل نام شرکت یا محصول و شماره تلفن مناسب.
  3. سادگی و یکپارچگی در اجرا.
  4. اندازه گیری نتیجه و اصلاح به موقع .
  5. راستگویی- راستگویی و راستگویی.
    طراحی سایت آموزشگاهی

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()