نوشته شده توسط : جعفر

 

hikvision به عنوان تولید کننده پیش رو در حوزه محصولات و راهکار های امنیتی نو آورانه ، جایزه محصول نوآورانه فستیوال جوایز بین المللی Detektor 2019 سوئد را کسب کند این جایزه در زمینه تولید دوربین دام تورت حرارتی و نوری هایک ویژن به این کمپانی تعلق یافت .
این جایزه در گروه هشدار و تشخیص وجود دارد و هیئت داوران پس از انتخاب دوربین هایک ویژن اعتقاد داشتند که دوربین هایک ویژن ترکیبی از تجزیه و تحلیل هوشمند ، فناوری حرارتی و نوری و زیبایی است که می تواند در شرایط حساس ، مناسب ترین عملکرد را ارائه نماید . ( این دوربین هم توسط نور مرئی و هم توسط طیف حرارتی قادر به تصویر برداری می باشد )
مارس وچمن مدیر بخش محصولات حرارتی هایک ویژن اروپا که برای دریافت این جایزه در مراسم حضور داشت گفت : ما از دریافت این جایزه هیجان زده هستیم ، دوربین حرارتی و نوری هایک ویژن ،  در ژوئیه و به منظور پیش بینی و پیشگیری از وقوع آتش سوزی در قسمت هایی که امکان حریق در آنها وجود داشت تولید و به بازار عرضه شد . قیمت این دوربین بسیار مقرون به صرفه است . از اینکه توانستیم با ارائه این محصول نوآوران ، کمک شایانی به تیم های امنیتی داشته باشیم ، بسیار هیجان زده هستیم .

کسب جایزه معتبر نوآوری در تولید محصول را در فستیوال بین المللی Detektor 2019 را کسب کرد !!

کسب جایزه معتبر نوآوری در تولید محصول را در فستیوال بین المللی Detektor 2019 را کسب کرد !!

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن      تی وی تی   


دوربین هایک ویژن مدل  DS-2TD1217-2 / V1 هایک ویژن قابلیت تشخیص سریع آتش سوزی در محیط های داخلی از طریق فناوری دو طیف مرئی و حرارتی را دارد . هنگامی که دمای محیط از میزان مشخص شده توسط کاربر عبور می کند ، دوربین با به صدا در آوردن زنگ خطر به کاربران اطلاع رسانی می کند تا با اقدام به موقع از بروز آتش سوزی جلوگیری شود .

جهت آنالیز تصویر با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی ، یک تراشه GPU در این دوربین تعبیه شده است که امکان تشخیص آتش سوزی و یا تشخیص ورود غیر مجاز به منطقه از پیش تعیین شده را دارد و از این رو می توان برای پوشش در فضاهایی مانند انبار ها ، موزه ها ، مراکز داده ، دفاتر و مواردی شبیه به آن مورد استفاده قرار بگیرد .
درباره جایزه Detektor International Awards :
جایزه Detektor International Awards در سال 1999 توسط مجله امنیتی معروف Detektor International  با هدف معرفی و تجلیل از نوآوری های برجسته در حوزه امنیت بنیان نهاده شد . در سال 2019 ، بیستمین سری اهدای جوایز سالانه در 19 نوامبر در نمایشگاه SECTECH در استکهلم  سوئد برگزار گردید .

نصب دوربین مداربسته   پکیج دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

هایک ویژن پس از دریافت جوایز متعددی از جمله IFSEC و FIREX ، توانست جایزه محصول نوآورانه نمایشگاه Security and Fire Excellence 2019 لندن را دریافت کند . این جایزه به دوربین حرارتی بولت DS-2TD2136 تعلق گرفت . این جایزه در مراسم اهدای جوایز که 20 نوامبر و در لندن هیلتون در پارک لین و به میزبانی شخصیت تلویزیونی تس دالی به این شرکت اهدا شد .
دوربین DS-2TD2136 هایک ویژن یک بولت حرارتی هوشمند تحت شبکه با قیمت مقرون به صرفه است که می تواند با کاهش نور محیط به عنوان مکمل دوربین های مدار بسته رنگی مورد استفاده قرار بگیرد و دید 24 ساعته را برای کاربران به ارمغان بیاورد . سیستم هوشمند پردازش تصویر ، آنالیز رفتاری پیشرفته و امکان هوشمند تشخیص حرارت و آتش سوزی بصورت خودکار توسط دوربین در این محصول کمپانی هایک ویژن طراحی و تولید شده است . کاربران با استفاده از این دوربین می توانند امکان بروز آتش سوزی را پیش بینی و با اقدام به موقع از وقوع آن پیشگیری کنند . دوربین بولت حرارتی هایک ویژن را می توان با لنز های مختلف 7 ، 10 ، 15 ، 25 و یا 35 میلیمتری بسته به نوع پروژه ، استفاده کرد .

شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

دوربین حرارتی بولت هایک ویژن ، جایزه محصول نوآورانه نمایشگاه Security and Fire Excellence 2019 را گرفت !

دوربین بولت هایک ویژن ، شعاع و زاویه دید وسیع تری دارد و می تواند در شرایط مختلف مانند : شب ، تابش شدید نور خورشید ، مه شدید یا هنگام طوفان و باران با تصویر برداری حرارتی ، تجزیه تحلیل دقیق تری نسبت به دوربین های معمولی دارد . استفاده از دوربین حرارتی کاهش آلارم های اشتباه و افزایش راندمان امنیتی مجموعه را در پی خواهد داشت .
جاستین هولیس ، مدیر بازاریابی بخش بریتانیا و ایرلند هایک ویژن ضمن ابراز خوشحالی از دریافت جایزه محصول نوآورانه سال اضافه کرد ، کسب جوایز نمایشگاه های معتبر IFSEC و FIREX برای این دوربین حرارتی تاییدیه ای بر این ادعاست که هایک ویژن به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه مدار بسته همیشه در تلاش بوده تا بهترین محصولات را بر اساس نیاز بازار تولید و عرضه نماید .

 

  1. دوربین مداربسته
  2. دوربین مداربسته
  3. قیمت دوربین مداربسته
  4. دوربین مدار بسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین هایک ویژن

 



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

رک‌های شبکه یکی از ملزومات جدایی‌ناپذیر مراکز داده هستند که ضمن زیباتر کردن محیط اتاق سرور، دسترسی ساده‌تر به تجهیزات شبکه، سهولت نگه‌داری از تجهیزات و بهبود امنیت فیزیکی تجهیزات را به همراه دارد. تنوع و تعدد تجهیزات شبکه به اندازه‌ای زیاد شده‌اند که خرید یک رک‌شبکه دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک اجبار است. یک شرکت تجاری حرفه‌ای به خوبی می‌داند که تجهیزات شبکه همچون سرورها، روترها و به ویژه کابل‌های شبکه را نمی‌توان روی یک میز قرار داد و انتظار داشت، محیط شرکت زیبا و آراسته باشد و مهم‌تر از آن سرپرست شبکه بتواند به درستی از این تجهیزات نگه‌داری و مدیریت کند. hikvision

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن  دوربین مداربسته آنالوگ   پکیج دوربین مداربسته 

چرا خرید رک‌شبکه یک ضرورت است و نه یک انتخاب است؟

به همین دلیل ما به سراغ رک‌هایی می‌رویم که درون مراکز داده قرار می‌گیرند. اصلی‌ترین دلیل استفاده از رک‌ها، بهبود راندمان و افزایش کارایی است. سرورها همانند کامپیوترهای شخصی تنها زمانی که هوای پیرامون آن‌ها به خوبی در جریان باشد عملکرد خوبی دارند. هرگونه مانعی سر راه سرور، باعث افزایش درجه حرارت سرور شده و خیلی زود کارایی سرور را کاهش می‌دهد. رک‌های شبکه به واسطه مکانیزم خاص و فن‌هایی که دارند مانع از آن می‌شوند تا جریان هوای گرم پیرامون سرور در وضعیت سکون قرار بگیرند. خنک‌سازی سرور تنها نکته‌ای نیست که خرید یک رک‌سرور را ضروری می‌کند. سرورها و هرگونه وسیله دیگری پس از گذشت مدت زمانی به سرویس و نگه‌داری نیاز دارند. اگر سرورها و سایر تجهیزات شبکه در مکان‌های تعبیه شده‌ای قرار گرفته باشند، فرآیند نگه‌داری از آن‌ها ساده می‌شود. رک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر طبقه و سینی‌های آن‌ها مخصوص قرار دادن تجهیزات مشخصی هستند. به‌طور مثال، در یک طبقه سرورها، در طبقه دیگر یو‌پی‌اس‌ها و در طبقه دیگری سوییچ‌، پچ‌پنل‌ها و روترها قرار می‌گیرند. دقت کنید به هر یک از وسایل یاد شده کابل‌های متعددی متصل هستند که این کابل‌ها اگر در هم گره بخورند به مرور زمان دچار فرسایش می‌شوند و ناگهان عملکرد شبکه را کاهش خواهند داد. بیشتر رک‌سرورها دارای چرخ هستند و سرپرست شبکه بدون مشکل قادر به جابه‌جایی رک‌سرورها و دسترسی سریع به تجهیزات شبکه است. درست است که کاهش دما و نگه‌داری و سرویس ساده تجهیزات حائز اهمیت است، اما نبود امنیت موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. زمانی‌که تجهیزات مهم شبکه همچون سرورها، سوییچ‌ها، روترها، کابل‌ها و…. در معرض دسترس هر کارمندی قرار داشته باشد، نه تنها احتمال سرقت اطلاعات مالی و تجاری افزایش پیدا می‌کند، بلکه خراب شدن تجهیزات به واسطه ریختن مایعات روی آن‌ها زیاد می‌شود. یک رک‌سرور اجازه می‌دهد تمامی تجهیزات شبکه را در یک مکان واحد قرار دهید و درب آن‌را قفل کنید، البته به شرطی که دمای هوای پیرامون رک‌سرور کاملا پایین باشد تا تجهیزات در دمای عادی کار کنند. خوشبختانه تنوع رک‌‌های شبکه زیاد است و بر مبنای تجهیزات و میزان فضای آزادی که دارید رک‌سرور مناسب کسب‌وکار شما ساخته شده است. شرکت‌هایی که حیطه کاری آن‌ها گسترده است از سرورها و تجهیزات زیادی برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی شرکت‌ها برای خود یک اتاق سرور تعریف می‌کنند و تمامی تجهیزات زیرساختی شبکه را به اتاق سرور انتقال می‌دهند. اتاق سرور یک مفهوم عیب و غریب نیست، اتاقی است که تمامی تجهیزات مهم شبکه در آن قرار می‌گیرد، اما برای آن‌که مدیریت سرورها که گاها تعداد آن‌ها ممکن است از مرز 50 سرور عبور کند ساده باشد، شرکت‌ها از یک یا چند رک در اتاق سرور استفاده می‌کنند. چرا شرکت‌ها از رک‌‌سرور برای این منظور استفاده می‌کنند؟ پاسخ در مدیریت بهتری فضای اتاق است. به‌طور مثال،  یک رک‌شبکه 42 یونیت با عمق 80 سانتی‌متر اجازه می‌دهد تجهیزاتی تا وزن 300 کیلوگرم را درون آن قرار دهید و به بهترین شکل از فضای خالی اتاق استفاده کنید. با این توصیف تصور نمی‌کنید وقت آن رسیده به رک‌های شبکه اکوئیپ نگاهی جدی داشته باشید.

نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

 



:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

اخیرا بازار دوربین مداربسته‌ی کشورمان به‌شدت رونق گرفته است و صدها برند مختلف در آن فعالیت دارند، در این مطلب با ۳ برند برتر و پرفروش دوربین مداربسته در سال ۹۶ آشنا می‌شوید.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دوربین‌ مداربسته معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی استفاده می‌شود و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارد، این دوربین‌ها می‌توانند ویدئویی یا دیجیتال باشند. در مطلب پیش رو برندها براساس میزان فروش، نوآوری، تجربه‌ی کاربری، تجربه‌ی خرید، نحوه‌ی بازاریابی و موارد تخصصی دیگر تا حدی که امکان بررسی آن‌ها وجود داشته باشد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و براساس رتبه‌ای که بدست آورده‌اند، طبقه‌بندی می‌شوند.

۱. هایک ویژن (HIKVISION) 

هایک ویژن شرکت پیشرو در جهان برای ارائه‌ی محصولات و راه‌حل‌های نظارت تصویری نوآورانه است. هایک ویژن سالانه ۷ تا ۸ درصد از درآمد فروش سالانه‌ی خود را برای تحقیق و توسعه برای نوآوری محصول صرف می‌کند.

هایک ویژن یکی از بزرگترین شبکه‌های بازاریابی در صنعت دوربین مداربسته را تشکیل داده است که شامل ۳۳ شرکت تابعه‌ی خارج از کشور از جمله شرکت هایک ویژن تهران، نماینده‌ی رسمی فروش محصولات هایک ویژن در ایران و ۳۵ شعبه در سرتاسر سرزمین اصلی چین است که پاسخ سریع به نیاز مشتریان، کاربران و شرکا را فراهم می‌کند.

 

هایک ویژن یک سیستم کامل تحقیق و توسعه‌ی چند سطحی را ایجاد کرده که شامل هر عملیاتی از تحقیق به طراحی، توسعه، آزمایش، پشتیبانی فنی و خدمات است. از جمله‌ی مراکز تحقیق و توسعه‌ی هایک ویژن می‌توان به‌ مواردی همچون مونترال کانادا، سیلیکون ولی آمریکا در کنار پکن، شانگهای، چونگینگ و ووهان در چین اشاره کرد.

در طول چندین سال گذشته، هایک ویژن دانش و تجربیات خود در مورد نیازهای مشتری در بازارهای مختلف عمودی، از جمله امنیت عمومی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، مراقبت‌های بهداشتی، مؤسسات مالی و انرژی و همچنین ساختمان های هوشمند را تقویت کرده است.

بدین ترتیب، این شرکت راه‌حل‌های حرفه‌ای و سفارشی را برای برآورده‌سازی نیازهای مختلف بازار فراهم می‌کند. علاوه‌بر صنعت نظارت تصویری، هایک ویژن کسب‌و‌کار خود را به فناوری‌های هوشمند خانه، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو – که همه براساس تکنولوژی اطلاعات ویدئویی است – گسترش می‌دهد تا کانال‌هایی را برای ادامه‌ی توسعه بلند‌مدت مورد بررسی قرار دهد.

دوربین مداربسته هایک ویژن را از کجا و با چه گارانتی خریداری کنیم؟!

 

دوربین مداربسته هایک ویژن (Hikvision) را از عاملیت‌های مجاز فروش محصولات هایک ویژن همانند (هایک ویژن تهران) و با گارانتی اصلی ۲ ساله‌ی شرکت پارس ارتباط افزار خریداری کنید.

پروژه‌های اصلی هایک ویژن در ایران 

  • بانک ملت
  • بانک شهر
  • دیجی کالا
  • هایپراستار ایران مال
  • فرودگاه امام خمینی
  • جایگاه سوخت
  • مؤسسات مالی
  • مراکز آموزشی
  • اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه‌ی ساختمانی، فروشگاه، رستوران
  • و...

پروژه‌های اصلی هایک ویژن در جهان

  • نصب کلیه‌ی دوربین‌های شهر سنگاپور
  • استادیوم ملی المپیک پکن، چین
  • زندان LILLE-ANNOEULLIN فرانسه
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه
  • پروژه‌ی «شهر امن» شهر چونگ کینگ در کشور چین

از جمله مزیت‌های کلیدی برند هایک ویژن تمرکز برای رضایت مشتری است؛ به‌طوری که در تمام مدت فعالیت خود، اهمیت بسیاری به آن می‌دهد.

رونمایی شرکت هایک ویژن از محصولات های لوک Hilook 

چند ماه گذشته هایک ویژن دوربین مداربسته جدیدی را به نام Hilook به بازار معرفی کرد، این محصولات برای پروژه‌های کوچک و متوسط طراحی و عرضه شده است، ازجمله ویژگی دوربین مداربسته Hilook قیمت مناسب، نصب و راه‌اندازی آسان، قابلیت اطمینان و طراحی زیبا به حساب می‌آید.

هایک ویژن به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ی امنیتی در جهان، پیشگام در انقلاب‌های صنعت نظارت تصویری در زمینه‌ی دیجیتال‌سازی، شبکه‌سازی و هوش بوده است.

براساس گزارش‌ IHS، هایک ویژن به‌عنوان بزرگترین تامین‌کننده‌ی تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته در جهان طی شش سال متوالی (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶) به ثبت رسیده است.

هایک ویژن جایگاه شماره‌ی یک بازار تقریبا در تمام کالاهای تجهیزات شخصی، از جمله دوربین‌های شبکه، دوربین‌های آنالوگ و HD CCTV ،DVR / NVR-ها و رمزگذار‌های ویدئویی را در اختیار دارد.

مزایای هایک ویژن:

  • کیفیت تصویر مناسب
  • استفاده آسان
  • قابل گسترش
  • تکنولوژی 4K
  • نصب ساده
  • زاویه دید باز
  • IP66 و IP67
  • مشاهده‌ی تصاویر ضبط شده روی موبایل
  • انتقال تصویر رایگان و مادام‌العمر
  • پشتیبانی از دوربین‌های TVI ،CVI ،AHD و ANALOG
  • Darkfighter
  • Onvif

 معایب هایک ویژن:

  • قیمت نسبتا بالا
  • نداشتن صدا روی دوربین‌های HD

نتیجه‌گیری

قبل از تصمیم‌گیری برای نصب سیستم‌های دوربین امنیتی، بهتر است اطلاعات کاملی راجع به تمام برند‌ها کسب کنید، زیرا این امر شما را قادر می‌سازد تا با تصمیم‌گیری آگاهانه و انتخاب درست برندی یاری دهد که نیاز و انتظارات شما را برآورده می‌کند. هنگامی که شما مزایا و معایب برند هایک ویژن را در نظر گرفتید، انتخاب بهتری دارید و در مورد انتخابتان احساس خوبی خواهید داشت.

۲. داهوا (DAHUA)

 

شرکت داهوا یکی از پیشگامان جهانی ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل در صنعت مراقبت از ویدئو است. با حدود ۱۳ هزار کارمند در سراسر جهان، محصولات و خدمات Dahua در بیش از ۱۸۰ کشور و منطقه استفاده می‌شود. داهوا دارای ۳۵ شرکت تابعه در سراسر جهان شامل آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه و آفریقا است. راهکارهای نظارتی شرکت داهوا کیفیتی بی‌نظیر، قابلیت اطمینان بالا و ثبات مناسبی را ارائه می‌دهند.

شرکت داهوا متعهد به ارائه‌ی بهترین راه‌حل‌ها و محصولات با جدیدترین تکنولوژی‌ها است تا کاربران نهایی بتوانند با موفقیت کار خود را انجام دهند.

 

در سال ۲۰۰۱، داهوا اولین شرکت در چین بود که یک ضبط‌کننده‌ی ویدئویی دیجیتال ضبط شده با زمان واقعی ۸ کاناله را راه‌اندازی کرد، از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در ایجاد قابلیت‌های تحقیق و توسعه‌ی قوی برای تکنولوژی و نوآوری جدید ادامه می‌دهد.

داهوا از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد درآمد فروش سالانه‌ی خود را در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است، این شرکت چهار مؤسسه‌ی تحقیقاتی – مؤسسه پیشرفته فناوری، مؤسسه بزرگ داده، مؤسسه تراشه و مؤسسه Video Cloud در کنار بیش از ۶ هزار مهندس تحقیق و توسعه و کارکنان فنی فعال در زمینه‌ی فناوری‌های پیشرفته در AI ،IoT، خدمات ابری، ویدئو، امنیت سایبری در کنار قابلیت اطمینان نرم‌افزار و سایر فناوری‌ها در اختیار دارد. داهوا تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۸۰۰ اختراع ثبت کرده است.

از سال ۲۰۱۴، داهوا بر‌اساس گزارش IHS در بازار جهانی تجهیزات نظارت جهانی بعد از هایک ویژن رتبه‌ی دوم را دارد و در سال ۲۰۱۷ رتبه‌ی سوم را در Security 50 بین‌المللی کسب کرده است.

با ارائه‌ی نوآوری‌های فنی سفارشی، راه‌حل‌های هوشمند ترافیک و راه‌حل‌های دیگر، داهوا به بهترین شکل ممکن می‌کوشد اعتماد مشتری را به دست آورد.

پروژه های اصلی داهوا 

  • مراکز خرید عمان
  • خطوط هوایی LAN در پرو
  • المپیک 2016
  • اجلاس G20 هانگزو
  • مراکز دولتی

دوربین مداربسته داهوا دارای گواهینامه ISO9001 است، همچنین سیستم‌های مدیریت کیفیت و برخی از گواهی‌نامه‌های بین المللی مانند UL ،CE ،FCC را نیز دارا است. دوربین‌های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می‌رسد. محصولات داهوا به‌طور گسترده در خرده‌فروشی‌ها، مدارس، هتل‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، بزرگراه‌ها و عوارضی‌ها (کنترل ترافیک) استفاده می‌شود.

مزایای داهوا :

  • کیفیت تصویر بالا
  • استفاده بهینه از کابل‌های ارتباطی
  • تکنولوژی 4K
  • Auto Tracking
  • Starlight

معایب داهوا :

  • محدودیت پهنای باند
  • نداشتن موجودی کالا در بعضی کشورها
  • قیمت نسبتا بالا
  • آسیب پذیر

۳. یونی ویو Uniview

یونی ویو نسل پیشگام و رهبر دوربین‌های نظارت تصویری IP است، این شرکت برای نخستین بار، نظارت تصویری IP به چین را معرفی کرد. یونی ویو اکنون سومین بازیکن در سیستم نظارت تصویری در چین است. در سال ۲۰۱۷، شرکت یونی ویو دارای ششمین سهم از بزرگترین بازار جهان بود.

یونی ویو دارای کلیه‌ی محصولات IP نظارت تصویری از جمله دوربین‌های IP ،NVR ،Encoder ،Decoder ،Storage و Client نرم‌افزار و برنامه، پوشش‌های مختلفی از بازارهای عمودی از جمله خرده‌فروشی، ساختمان، صنعت، آموزش و پرورش، بازرگانی و نظارت بر شهر است؛ اما هدف شرکت تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری محسوب می‌شود و با ارائه‌ی محصولات حرفه‌ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می‌کند تا دنیا را ایمن سازد.

امتیازات

  • در سال ۲۰۱۶ اولین شرکتی بود که تکنولوژی H.265 را به‌کار برد
  • در سال ۲۰۱۵ سهم بزرگترین شرکت در بازار نظارت تصویری جهانی با فروش بیش از ۱۰۰ کشور را در اختیار داشت
  • در سال ۲۰۱۲ سومین تولیدکننده‌ی نظارت تصویری در کشور چین بود

یونی ویو به‌خاطر سرعت رشد بالا و کیفیت ساخت، محصولات بازار معروف انگلیس را نشانه گرفته است. یونی‌ویو در صدر بازار لندن که بیشترین استفاده از دوربین مداربسته را در مدیریت شهری خود در سالهای اخیر در کارنامه خود داشته، قرار گرفته است.

یونی ویو به‌عنوان مهره‌ای مهم در بازار صنایع تصویری بزرگ داخلی چین و یکی از بزرگترین شرکت دوربین مداربسته خود را در حال حاضر برای رقابت جهانی با بقیه برند‌ها ( هایک ویژن و داهوا ) آماده کرده است.

مزایای یونی ویو:

  • جستجوی هوشمند
  • پشتیبانی از +PoE
  • تکنولوژی فشرده سازی U-Code
  • Starlight
  • Plug & Play

معایب یونی ویو:

  • نداشتن دوربین های HD
  • قیمت بالا

نتیجه‌گیری نهایی:

در این مقاله هدف اصلی صرفا معرفی برندهای برتر براساس معیارهای فنی و کاربردی در کنار آشنایی مشتریان با برندهای برتر بازار بود.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین هایک ویژن
  10. دوربین مداربسته
  11. قیمت دوربین مداربسته
  12. دوربین مدار بسته


:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

کنترل‌کردن خانه و یا دفترکار همیشه یکی از دغدغه‌های مردم بوده است. با توجه به هزینه‌های سنگین نصب و راه‌اندازی سیستم‌های حرفه ای، استفاده از دستگاه‌های هوشمند قدیمی که دیگر استفاده چندانی ندارند به عنوان دوربین برای نظارت و مانیتورینگ خانه چندان غیرمعقول به نظر نمی‌رسد. با زومیت همراه باشید.

نصب سیستم‌های کنترل و مانیتورینگ در گذشته بسیار پرهزینه و دردسرساز بود، علاوه بر تجهیزات خوب شما باید هزینه‌ی نصب توسط یک فرد حرفه‌ای را نیز پرداخت می‌کردید. هزینه‌های تهیه کردن نرم افزارهای مورد نیاز این سیستم‌ها هم در کنار دیگر هزینه‌هایش به صرفه نبودند. حال اما با توسعه‌ی نرم افزارها و گجت‌های هوشمند، کنترل کردن محیط اطراف چندان هزینه بردار نخواهد بود.

به کمک نرم‌افزار Perch شما می‌توانید به سادگی یکی از گجت‌های هوشمند قدیمی و یا حتی جدید خودتان را برای کنترل کردن خانه و یا محیط کار استفاده کنید.

نرم‌افزار Perch در تلفن‌های هوشمند, تبلت‌ها,دوربین‌ها و لپ تاپ‌ها قابل استفاده است و به کمک آن می‌توان به سادگی و بدون کمک دیگران سیستم کنترل و نظارت خانگی را راه‌اندازی کرد. نکته‌ی قابل توجه این است که پلتفرم و سیستم عامل دستگاه‌های مرتبط می‌توانند متفاوت باشد و تنها لازم است که دستگاه شرایط خوبی داشته باشد. همچنین بهترین ویژگی این ابزار این است که شما کوچک‌ترین هزینه‌ای را پرداخت نخواهید کرد.

نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار بر روی دستگاه‌ها هم ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. در اوج سادگی کارکرد و استفاده، این نرم‌افزار از تکنولوژی پیشرفته‌ای مانند Web RTC استفاده می‌کند که تجربه‌ی فوق‌العاده ای از مانیتورینگ را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

شما به سادگی می‌توانید از این سیستم برای برقراری ارتباط با دیگر افراد حاضر در خانه نیز استفاده کنید و با تماس تصویری با آن‌ها صحبت کنید. این نرم‌افزار این قابلیت را دارد که با دیگر گجت های هوشمند منازل هماهنگ شود. این نرم افزار از الگوریتم تشخیص حرکت استفاده می‌کند و از این رو به سادگی می‌توان از آن برای کنترل کردن قسمت های مشخصی از خانه استفاده کرد.

1.      حفاظت از مرز ها

2.      حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته

3.      نکاتی درباره اکسس کنترل

4.      حفاظت پیرامونی در مدارس

5.      سیستم اعلام سرقت

6.      دوربین مداربسته خورشیدی

7.      دستگاه ذخیره سازی تصاویر در دوربین مداربسته

8.      حفاظت پیرامونی در مقابل حملات تروریستی

9.      ضبط صدا در دوربین مداربسته

اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها جزو دستگاه‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را در زمینه‌های مختلف به کار برد. اگر قصد راه‌اندازی دوربین مدار بسته دارید، بدون صرف کوچک‌ترین هزینه‌ای می‌توان همین کار را روی دستگاه‌های اندرویدی اجرا کرد. در این مقاله به کمک یک اپلیکیشن اندرویدی، گوشی هوشمند را به دوربین مدار بسته تبدیل می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.

تا زمانی که اپلیکیشن مناسبی برای تبدیل دستگاه به آی‌پی وب‌کم وجود دارد، می‌توان دستگاه اندرویدی را به دوربین مدار بسته تبدیل کرد. نرم افزاری که به این منظور انتخاب می‌کنید، می‌تواند قابلیت آلارم و اطلاع رسانی هنگام شناسایی حرکات را داشته باشد. یکی از اپلیکیشن‌های جالبی که بدون نیاز به هارد دیسک جانبی برای دخیره تصاویر، می‌توان برای تبدیل دستگاه اندرویدی به دوربین مدار بسته استفاده کرد، اپلیکیشن Salient Eye است.

اپلیکیشن Salient Eye

 

اپلیکیشن Salient Eye از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار گرفته و می‌توان آن را دانلود و نصب کرد. در حال حاضر نسخه‌ی آی‌اواس این اپلیکیشن موجود نیست و در آینده‌ای نزدیک برای این پلتفرم نیز ارائه خواهد شد. توجه داشته باشید که Salient Eye یک آدرس آی‌پی معتبر را برای تبدیل گوشی هوشمند به دوربین مدار بسته در اختیارتان قرار نخواهد داد؛ درعوض، این اپلیکیشن تصاویر را ثبت کرده و هشداری را هنگام شناسایی حرکات به کاربر اعلام می‌کند. تصاویر ثبت شده توسط آن در حافظه‌ی گوشی هوشمند ذخیره شده و حتی می‌توان آدرس ایمیل و شماره پیامک را برای دریافت تصاویر اختصاص داد.

در ویدئوی زیر می‌توانید با محیط این اپلیکیشن آشنا شوید:

 

لینک دانلود

این اپلیکیشن که با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی سازگار است، دارای قابلیت جالبی است که می‌تواند با شارژ کم باتری دستگاه و خاموش بدون صفحه نمایش نیز به فعالیت خود ادامه دهد. در تصویر فوق می‌توانید مشاهده کنید که این اپلیکیشن چگونه تمامی حرکات را شناسایی کرده و به صورت قرمز آن‌ها را برجسته و مشخص کرده است. تمامی تغییرات در اشیا و شناسایی حرکات باعث ایجاد آلارم و ارائه‌ی هشدار به کاربر و در نتیجه ارسال ایمیل خواهد بود؛ در نهایت تنظیم گوشی هوشمند به دوربین مدار بسته بسیار آسان است.

تبدیل گوشی هوشمند به دوربین مدار بسته توسط اپلیکیشن Salient Eye

 

پس از این که اپلیکیشن Salient Eye را از گوگل پلی دریافت و نصب کردید، آن را باز کنید. ابتدا باید در منوی Settings یک رمز Disarm Password تعیین کنید و همچنین مشخص کنید که کدام یک از دوربین‌های گوشی به عنوان دوربین مدار بسته استفاده خواهد شد. در این مثال از دوربین دوم گوشی یا سلفی استفاده شده است. علاوه بر این، باید یک آدرس ایمیل را در تنظیمات ایمیل مشخص کنید و اگر مایل به دریافت اعلان‌های اس‌ام‌اس هستید، شماره تماس پیامک را نیز وارد کنید. تنظیمات دیگری از جمله تنظیم هشدار برای قطع و وصلی شبکه، منبع تغذیه ناکافی و شارژ کم در منوی این اپلیکیشن وجود دارد و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به دلخواه تنظیم و مشخص کنید. مهم‌ترین مورد تنظیم صفحه رویداد یا Event Page است؛ زیرا در این بخش مشخص خواهید کرد که تصاویر در چه محلی ذخیره خواهند شد. اگر این گزینه را انتخاب کنید، به طور خودکار تنظیمات آن ایجاد می‌شود. 

 در صفحه‌ی اصلی، روی آیکون ایمیل جهت مشخص کردن آدرس ارسالی هشدارها کلیک کنید. در میانه صفحه نیز آیکون شبیه به لنز وجود دارد که با کلیک کردن آن هشدارها فعال می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها ۳۰ ثانیه برای تنظیمات پیش فرض مهلت دارید، اگرچه تمامی این تنظیمات نیز از منوی Settings در دسترس هستند. زمانی که اپلیکیشن Salient Eye حرکات را شناسایی کرد، صدای آلارمی را پخش می‌کند و سریعا تصاویر شروع به آپلود شدن می‌شوند. اگر آدرس ایمیل و شماره پیامک را هم فعال کرده باشید، آدرس لینک تصاویر را برای مشاهده تغییرات در محل مورد نظر دریافت خواهید کرد.

 

علاوه بر این، اپلیکیشن Salient Eye دارای گزینه‌ی ریموتی است که توسط آن می‌توان تمامی تغییرات را در دستگاه اندرویدی دیگری که این اپلیکیشن نیز روی آن نصب است، مشاهده کرد، این قابلیت که کاملا رایگان است، برای استفاده از آن ابتدا باید در دستگاه دوم نیز با همان حساب کاربری که در دستگاه اول ایجاد کرده‌اید، لاگین کنید (همان آدرس ایمیل اضافه شده در دستگاه اول)، این آدرس برای دریافت هشدارها و تصاویر استفاده خواهد شد. 

اپلیکیشن‌های مشابه دیگر

Salient Eye اپلیکیشن قدرتمندی است، اما تنها گزینه‌ی موجود برای استفاده از دستگاه‌های اندرویدی به عنوان دوربین مدار بسته نیست. از دیگر اپلیکیشن‌های مشابه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • AtHome Camera: دارای قابلیت کنترل از راه دور توسط شبکه‌های مخابراتی 3G و 4G یا به صورت وای‌فای، قابلیت شناسایی حرکات، قابلیت two-way talking و در پلتفرم‌های مختلف موجود است.

  • Smart Home Security WardenCam: این اپلیکیشن‌ علاوه بر این که رایگان است، قابلیت‌های بسیاری را نیز فراهم می‌کند. نقطه قوت آن هم پشتیبانی از فضاهای ذخیره سازی ابری همانند دراپ باکس است. این قابلیت بسیار مفید بوده و در ذخیره سازی تصاویر آپلود شده کاربرد گسترده‌ای دارد. همانند دیگر اپلیکیشن‌ها، این اپلیکیشن نیز هنگام شناسایی حرکات، سریعا به کاربر هشدار داده و او را آگاه می‌کند.

آیا تا به حال از اپلیکیشن‌های مشابه برای به کار بردن گوشی به عنوان دوربین مدار بسته استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  1. روندهای صنعت امنیت

  2. تست هارد دوربین مداربسته

  3. فناوری ابری در صنعت امنیت

4.      موضوعات مهم نظارت تصویری در سال 2021

5.      پارکینگ هوشمند

6.      تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها

7.      ذخیره سازی اطلاعات در سیستم حفاظت تصویری

8.      دوربینهای پوشیدنی

9.      کنترل دسترسی یکپارچه

پهپاد حفاظتی

 



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

این روزها با پیشرفت تکنولوژی افرادی که قصد دارند دوربین مداربسته بخرند، به‌سمت برترین برندهای موجود در بازار ایران، به‌ویژه هایک ویژن می‌روند. این شرکت توانسته به‌دلیل قیمت مناسب و کیفیت درخورتوجه محصولات، بر محبوبیتش در ایران بیفزاید.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مجموعه‌ی هایک لوک، نمایندگی هایک ویژن در ایران، همواره سعی می‌کند دوربین مداربسته‌ی هایک ویژن را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت دراختیار مشتریان خود قرار دهد. حال محصولات و فعالیت‌های هایک ویژن را در بازار ایران و خدمات پس‌از‌فروش این شرکت را کامل بررسی می‌کنیم.

هایک ویژن

هایک ویژن یکی از تولیدکنندگان و برندهای دوربین مداربسته در حوزه‌ی سیستم‌های امنیتی است که در سال ۲۰۰۱ (۱۳۸۰) در هانگژو چین تأسیس شد. هایک ویژن با بیش از ۱۳ هزار نیروی انسانی و ۴ هزار نفر در بخش تحقیق‌و‌توسعه، بزرگ‌ترین تیم تحقیق‌و‌توسعه را در میان برندهای فعال در این حوزه دارد. هایک ویژن همواره به‌دنبال توسعه‌ی محصولات خود ازطریق نوآوری و خلاقیت و  خلق ارزش پایدار بوده و تاکنون محصولاتش در بیش از ۱۰۰ کشور فروخته شده است. این شرکت در نقاط گوناگون جهان ازجمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه، هنگ‌کنگ، دبی، ایران و… دفاتر مستقیم فروش دارد.

محصولات هایک ویژن طیف کامل و وسیعی از دوربین‌های آنالوگ و تحت‌شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت‌شبکه و… را شامل می‌شود. درواقع، هدف برند هایک ویژن کشف راه‌های نوآورانه، تقویت چشم‌انداز برای تصمیم‌گیران و متخصصان، ایمنی فراوان وتوسعه‌ی پایدار جهان است. این شرکت فراتر از تکنولوژی روز فعالیت می‌کند و همواره ازلحاظ طراحی در میان برندهای دیگر این حوزه، حرف اول را می‌زند. شایان ذکر است مجموعه‌ی هایک لوک نمایندگی هایک ویژن در ایران است. این شرکت توانسته به‌واسطه‌ی قدرت خود در تولید دوربین‌های مداربسته و البته قیمت مقرون‌به‌مصرفه دربرابر کیفیت درخورتوجه پروژه‌های زیادی را در سطح جهان اجرا می‌کند.

افتخارات هایک ویژن

  • جایزه‌ی ملی ZUBR روسیه در سال ۲۰۱۳
  • جایزه‌ی طراحی محصول RED DOT در سال ۲۰۱۲
  • جایزه‌ی بهترین دوربین IP در Secutech سال ۲۰۱۲
  • جایزه‌ی Golden Excellence Award در CPSE سال ۲۰۱۱
  • جایزه‌ی FSdays در سال ۲۰۱۰

در جدول برترین برندهای نظارت تصویری و امنیتی، برند هایک ویژن رتبه‌ی اول را ازآنِ خود کرده است. از تکنولوژی‌های جدید این برند می‌توان به دستگاه DVR توربو AcuSense و دوربین‌های مداربسته‌ی ColorVu اشاره کرد. انتقال تصویر دستگاه‌های هایک ویژن بسیار پیشرفته است که تحول عظیمی در سیستم‌های نظارت تصویری و امنیتی ایجاد کرده‌اند. در سال‌های اخیر، این شرکت توانسته محصولات خود را به نقاط مختلف جهان ارسال کند.

 

پروژه‌های موفق شرکت هایک ویژن در ایران

تمام پروژه‌های زیر را نمایندگی هایک ویژن در ایران انجام داده که نشان‌دهنده‌ی کیفیت چشمگیر محصولات این شرکت است:

سیستم حمل‌‌و‌‌نقل

  • نصب دوربین مداربسته‌ی هایک ویژن در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)
  • خطوط دو و چهار مترو تهران
  • نصب سیستم هایک ویژن برای کنترل ترافیک یزد و بافق و اردکان

مراکز خرید و فروشگاه‌ها

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا

هتل‌ها

  • هتل‌های پارسیان اوین و پارسیان صفاییه
  • تالار یزد

بانک‌ها

  • نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در بانک مسکن
  • بانک تجارت
  • بانک قوامین
  • بانک توسعه
  • بانک شهر

پروژه های موفق ساختمانی

  • وزارت دادگستری
  • سازمان بازرسی کل کشور
  • اتاق بازرگانی تهران

زیرساخت‌های حیاتی

  • نصب تجهیزات امنیتی و دوربین مداربسته هایک ویژن به‌وسیله‌ی نمایندگی هایک ویژن در صنایع پتروشیمی ملی چین
  • شرکت نفت ایران (جایگاه‌های سوخت استان فارس)

تجهیز مراکز خدمات درمانی

  • نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در تمامی مراکز تأمین اجتماعی خراسان‌رضوی
  • علوم پزشکی شیراز
  • بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)
  • بیمارستان افشار

شرایط گارانتی نمایندگی هایک ویژن

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در ایران دو سال گارانتی هایک ویژن دارند. این محصولات را شرکت پارس ارتباط دو سال گارانتی می‌کند. گارانتی دوساله پارس ارتباط را به‌نوعی می‌توان یکی از معتبرترین گارانتی‌های موجود در بازار دوربین مداربسته دانست.

 

شرایط گارانتی نمایندگی هایک ویژن

شرایط گارانتی برای محصولات هایک ویژن مطابق شرایط مطرح‌شده از این قرار است:

  • از پلمپ‌‌بودن دستگاه خریده‌شده مطمئن باشید.
  • مدت زمان گارانتی سیستم‌های نظارت تصویری هایک ویژن ۲۴ ماه است.
  • ایرادات نرم‌افزاری و مشکلات مربوط‌به Firmware مشمول گارانتی تعویض نیستند.
  • تجهیزات جانبی ازقبیل آداپتور و کابل PoE و پایه‎های نگه‌دارنده شامل ضمانت‌نامه نمی‌شوند.
  • شرکت پارس ارتباط افراز هیچ‌گونه مسئولیتی درزمینه‌ی اطلاعات ذخیره‌شده روی هارددیسک‌ها ندارد.
  • تمامی هزینه‌های ارسال کالا به مراکز خدمات پس‌از‌فروش و برعکس برعهده‌ی مشتری است.

درصورت مشخص‌شدن وجود ایراد فراگیر در سری خاصی از محصولات، مثلا دوربین مداربسته هایک ویژن، به‌منظور اطلاع مصرف‌کنندگان از این نقص فنی، شرکت پارس ارتباط متعهد می‌شود که به روشی مناسب ازجمله ارسال پیامک، ایمیل، اعلان در تارنمای شرکت، نصب آگهی در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های خدمات پس‌از‌فروش خود در سراسر کشور، این موضوع را اطلاع‌رسانی کند تا خریداران و مصرف‌کنندگان کالای معیوب را به مراکز خدمات شرکت پارس ارتباط ارجاع دهند.

نکات گارانتی هایک ویژن

  • قطعه تعمیر یا تعویض شده ۶ ماه بعد از زمان تعمیر یا تعویض گارانتی دارد.
  • تجهیزات نظارت تصویری به‌ویژه در شرایطی که دوربین‌ها در محیط‌های بیرونی نصب می‌شوند، دربرابر جریان القایی و شوک‌های الکتریکی بسیار حساس هستند. جریان القایی علاوه‌بر ایجاد نویز و کاهش سطح کیفی تصاویر و ایجاد اختلال در مانیتورینگ، یکی از عوامل شایع برای خرابی پورت‌های ورودی و خروجی و مدار ضبط تصاویر ‌است. بنابراین، استفاده از کابل ارت در تجهیزات نظارت تصویری هایک ویژن با هدف به‌حداقل‌رساندن شرایط مذکور الزامی است. به‌منظور آگاهی از چگونگی نصب و استفاده از کابل ارت به بخش پشتیبانی سایت مراجعه کنید.
  • تغذیه الکتریکی دوربین مداربسته هایک ویژن ازطریق آداپتورهای غیراستاندارد و متفرقه، در کوتاه‌مدت یا درازمدت موجب بروز اثرهای مخرب روی دوربین‌ها و سیستم‌های ضبط تصاویر می‌شوند.
  • کابل‌های انتقال تصویر (HDMI) نامرغوب و غیراستاندارد علاوه‌بر افت شدید کیفیت تصاویر، می‌توانند باعث ایجاد صدمات الکتریکی روی پورت‌ها و حتی مدارهای الکترونیکی دستگاه ضبط تصاویر شوند.
  • پیش از اتصال کابل‌های انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن به DVR، از خاموش‌بودن دستگاه مطمئن شوید.

موارد پذیرفتنی گارانتی هایک ویژن (دوساله‌ی پارس ارتباط افراز)

موارد زیر موجب ابطال گارانتی می‌شوند و دپارتمان خدمات پس‌ازفروش پارس ارتباط افراز هیچ‌گونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاه‌ها نخواهد داشت:

  • مفقود و مخدوش یا ناخوانابودن شماره‌سريال مندرج روی محصول
  • آسیب‌های فیزیکی و الکترونیکی ناشی از کارکرد ناصحیح دستگاه
  • استفاده از آداپتورها و کابل‌های انتقال تصویر غیراستاندارد و نامرغوب
  • فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دست‌کاری مدارهای الکترونیکی دستگاه به‌وسیله‌ی مراکز غیرمجاز یا افرادی به‌جز کارشناسان بخش گارانتی شرکت پارس ارتباط افراز
  • به‌روزرسانی و تغییر ثابت‌افزار (Firmware) دستگاه به‌صورت نادرست یا استفاده از نسخه‌های نامناسب
  • عیوب ناشی از تماس یا قرارگرفتن در مجاورت مایعات، موادشیمیایی، گردوغبار زیاد و درجه حرارت‌های محیطی نامناسب
  • شرایط خارج از دامنه‌ی اعلام‌شده‌ی سازنده و به‌طورکلی آسيب‌های ناشی از رعايت‌نکردن شرایط صحيح نگه‌داری.
  1. هایک ویژن
  2. دوربین هایک ویژن
  3. دوربین مداربسته هایک ویژن
  4. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  5. هایک ویژن
  6. دوربین هایک ویژن
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  9. هایک ویژن

دوربین هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 1873
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()