نوشته شده توسط : جعفر

 

امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی فضای خانه یا محل کار بسیار بیشتر از گذشته مطرح بوده و طراحی سایت دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از پر کاربردترین و جذاب ترین سایت ها از راه های تبلیغاتی کاملا اثرگذار به شمار می آید. به دلیل نیاز به بحث دکوراسیون داخلی در ابعاد مختلف زندگی، متخصصان فعال در این زمینه در غالب شرکت هایی اقدام به خدمت رسانی به مردم می نمایند که با بهره گیری از این خدمات می توان از صفر تا صد طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی را با خیال آسوده و مطابق با سلیقه شخصی به دست این افراد سپرد تا شاهد بهترین و جذاب ترین نتایج باشید. شرکت های فعال در حوزه دکوراسیون داخلی نیز مانند بسیاری از کسب و کارها بازار رقابتی گسترده ای دارند که برای موفقیت نیازمند بازاریابی و تبلیغاتی قوی می باشند. در زندگی امروزی که با اینترنت و فضاهای مجازی گره خورده است تقریبا اولین جستجوها برای هر گونه خدمات یا محصولات در دنیای رنگارنگ سایت ها صورت می گیرد. طراحی سایت دکوراسیون داخلی راهکاری مناسب برای معرفی و شناخته شدن متخصصان دکوراسیون داخلی در این صنعت می باشد. طراحی سایت دکوراسیون داخلی فضایی مناسب برای ارائه نمونه طرح ها می باشد، راهی مناسب برای معرفی طرح ها و نمونه کارها در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به صرف وقت و هزینه برای بازدید حضوری مخاطبین و مشتریان می باشد. بسیار مشاهده شده است شرکت هایی نه چندان بزرگ با داشتن سایتی قوی و حرفه ای توانسته اند جایگاه خوبی در این صنعت پیدا کرده و مشتریان بسیاری را جلب نمایند. برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی توجه به هدفمند بودن ماهیت طراحی سایت، داشتن گرافیک مناسب و جذاب، داشتن آلبوم نمونه کارها به صورت تصویر و فیلم و مشخص بودن راه های ارتباطی در صفحه سایت، اهمیت بسزایی دارد. از دیگر نکات مهم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی سرعت مناسب بارگیری صفحات، بحث امنیت و سئو سایت می باشد.

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

 

 

نکات کلیدی برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی

در طراحی سایت دکوراسیون داخلی مانند اکثر سایت ها نیاز به مشخص کردن منو و طبقه بندی اطلاعات مد نظر برای قرار دادن در سایت می باشد. از قسمت هایی که در طراحی سایت دکوراسیون داخلی می بایست در نظر گرفت می توان به بخش درباره ما، خدمات، اخبار و مقالات، تماس با ما و آلبوم نمونه کارها اشاره کرد. از موارد مهم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی بحث گرافیک سایت می باشد که هر چه حرفه ای تر و زیباتر باشد در جلب توجه موثرتر خواهد بود. سعی کنید از قالب های ویژه و خاص دکوراسیون داخلی استفاده نمایید. از تصاویری با کیفیت و به صورت سه بعدی و چرخشی با حالت نمایشی 360 درجه استفاده کنید. ساخت وب سایت

در بخش درباره ما به معرفی شرکت و مدیران بپردازید، توضیحاتی در مورد اعضا تیم طراحی و رزومه ای از هر کدام درج گردد و همچنین اطلاعاتی در مورد تاریخچه تاسیس، رزومه کاری و فعالیت های انجام شده به صورت مختصر قرار دهید و چشم انداز و اهدافتان را بیان کنید. در قسمت خدمات توضیحات مفید و جامعی در مورد خدمات قابل ارائه در شرکت شما برای نمونه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، شرکت، ویلا، طراحی فضای سبز، فروشگاه، غرفه نمایشگاهی و. قرار داده که می توانید به صورت طبقه بندی شده این اطلاعات را در سایت گذاشته و در کنار این مطالب تصویری از نمونه کار نیز قرار دهید. پیشنهاد می شود در بخش گالری تصاویر یا نمونه کارها مجموعه کامل تصاویر مربوط به پروژه های قبلی انجام شده به صورت عکس هایی با کیفیت و ترجیحا سه بعدی قرار داده شود. این بخش نقش مهمی در تصمیم گیری مخاطبین برای انتخاب شرکت شما جهت مشاوره و دریافت خدمات دارد. طراحی سایت اختصاصی

بخش مهم دیگر که می تواند تاثیر بسزایی در افزایش بازدید از سایت داشته باشد بخش اخبار، مقالات و ویدئوهای آموزشی است. در این قسمت می توانید اخبار روز دنیای صنعت دکوراسیون داخلی را قرار داده و مقالاتی آموزشی در مورد سبک ها، اهمیت طرح ها، ترکیب رنگ ها و مواردی اینچنینی قرار دهید. در قسمت تماس با ما اطلاعات دقیق شامل شماره تلفن ها، فکس، آدرس پست الکترونیکی و آدرس قرار داده شود برای نمایش آدرس می توانید از نقشه نیز استفاده نمایید. همچنین در این قسمت می توانید بخش ارتباط آنلاین را نیز طراحی کنید تا مخاطبین سوالات خود را مطرح نمایند علاوه بر این طراحی بخش نظرات، پیشنهادات و نظرسنجی از کیفیت خدمات می تواند باعث افزایش حس اطمینان در مخاطبین گردد. سئو سایت              

 

مواردی که باید در طراحی سایت دکوراسیون داخلی رعایت شود

سرعت بارگذاری بالا

سرعت طراحی سایت شما اولین موردی است که هر صاحب سایتی باید خیلی بر روی آن حساسیت به خرج دهند چرا که وقتی بازدید کننده با سرعت سایت پایین مواجه شود اقدام به بستن سایت کرده و به سراغ ساتی های دیگری می روند.پس به طور مداوم به چک کردن سرعت سایت در مرورگرهای مختلف بپردازید.

سئو سایت

بعد از اقدام به طراحی سایت باید کارهای مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهید تا در اولویت گوگل قرار بگیرید و افراد با جستجوی موارد مورد نظر با سایت شما رو به رو شوند و روز به روز شاهد گسترش هر چه بیشتر کسب و کارتان شوید  . طراحی سایت املاک

گرافیک جذاب

داشتن گرافیک زیبا و جذاب اول از همه برای هر سایتی بسیار مهم می باشد تا افراد به محض وارد شدن به طراحی وب سایت با مواجه با آن گرافیک هر چه بیش تر جذب سایت شوند و رغبت پیدا کنند تا به دیدن بخش های دیگر سایت کنند.

ریسپانسیو بودن

طراحی سایت شما علاوه بر نمایش بر کامپیوتر و لپ تاب حتما باید در نمایشگرهای کوچک هم به خوبی و بدون هیچ مشکلی نمایش داده شود تا کاربرانی که می خواهند با موبایل و تبلت خود به جستجوی موردی بپردازند به راحتی با نمایشگرهای خود به سایت شما دسترسی پیدا کنند و مشاهده کنند.

داشتن محتوای مناسب

مورد دیگری که در طراحی سایت ها مشاهده شده بسیار جواب داده است داشتن محتوای مفید با رعایت اصول خاصی می باشد حال شما که در زمینه دکوراسیون داخلی به طراحی سایت اقدام می کنید بسیار می توانید محتواهای مفیدی را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید.شما با قرار دادن تصاویر جذاب از دکورهای منزل کاربران را به سمت سایت خود و کسب و کار خود جذب کنید.  طراحی سایت پزشکی            

 

 

 اهمیت پنل مدیریتی در طراحی سایت دکوراسیون داخلی

داشتن پنل مدیریتی قوی برای مدیریت سایت امری ضروری به شمار می آید. در طراحی سایت دکوراسیون داخلی نیازمند پنل مدیریتی مناسب و با قابلیت بالا جهت مدیریت اطلاعات، امکان اعمال تغییرات لازم، حذف و افزودن مطالب، تصاویر و ویدئوها، مدیریت ارتباطات با کاربران، پرداخت های آنلاین و. هستیم. با طراحی سایت کار به پایان نرسیده و این به تنهایی کافی نمی باشد بلکه بحث بهینه سازی یا همان سئو مطرح است که باعث می شود سایت شما در هنگام جستجوی موارد مرتبط در موتورهای جستجوگر در صفحات ابتدایی قرار گیرد و باعث افزایش بازدید سایت شما گردد. با قرار دادن محتواهای به روز با رعایت فاکتورهای مطرح در بحث سئو و سایر اقدامات دیگر می توانید سایت خود را همواره در ابتدای لیست در موتورهای جستجوگر قرار داده که این امر نقش بسزایی در افزایش تعداد مشتریان دارد. توجه به بحث ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح و مناسب سایت نیز با توجه به گسترش استفاده از تلفن همراه و تبلت موضوع با اهمیتی به شمار می آید. طراحی سایت صنعتی

5 مورد از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی منزل

اتفاق فوق‌العاده‌ای که در مورد این وبسایت‌های دکوراسیون وجود دارد این است که شما مجبور نیستید با صرف هزینه‌های گزاف به فضاهایی که در این سایت‌های دکوراسیون مشاهده می‌کنید، دست پیدا کنید و همان‌طور که گفته شد این پیشنهادها بسیار سنجیده هستند. تمامی ایده‌هایی که بتواند در ذهن شما یک جرقه ایجاد کند تا شما به دکوراسیون مطلوب خود برسید را می‌توانید در بهترین سایت دکوراسیون منزل پیدا کنید. در ادامه این راهنما شما را با این سایت‌ها آشنا می‌کنیم تا با الهام از مطالب آن‌ها، شروع به ایده پردازی کنید. ایده پردازی‌هایی که ما هم همیشه در مجله مبل و دکوراسیون توکامگ به دنبال آن‌ها بوده‌ایم تا بتوانیم به شما عزیزان راهکارهایی را برای داشتن بهترین دکوراسیون و چیدمان خانه ارائه دهیم. در اینجا یک لیست از 15 سایت بسیار جذاب برای دکوراسیون خانه جمع‌آوری‌ شده است که با هم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

. HOUZZ

 

سایت‌های بسیار کمی وجود دارند که از لحاظ تنوع ایده‌ها می‌توانند با مجموعه‌های جمع‌آوری‌شده در سایت HOUZZ رقابت کنند . دیدگاه MASHABLE، یکی از معتبرترین وبگاه‌های خبری دنیا، در این مورد کاملاً درست است که گفته است “HOUZZ کمک می‌کند که از اقامتگاه خود یک خانه امن و زیبا بسازید” و این کار را به شیوه‌ای زیبا انجام می‌دهد. در دکوراسیون باید به تمامی عناصر کلی خانه مانند اتاق‌ها و کمدها تا جزییاتی مانند گاراژ و سایبان‌ها توجه کرد و با در نظر قرار دادن تمامی اجزا خانه می‌توان منزلی این چنین زیبا ساخت.

فراتر از تصاویر خیره‌کننده موجود در این سایت، یک راهنما نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به موضوعات موردنیاز خود از قبیل کانال مناسب روشنایی، استایل دکوراسیون و غیره دست پیدا کنید.

. BRIGHT BAZAAR

 

BRIGHT BAZAAR، زاییده افکار طراحی به نام ویلی تیلور است، این سایت شبیه به غار علاءالدین است که پر از رنگ‌های زرق‌وبرق دار و طرح‌های معاصر می‌باشد. در این سایت می‌توان فهمید که طراح به‌شدت اعتقاد دارد که رنگ بژ خسته‌کننده است و با ایده ترکیب رنگ‌ها در طراحی‌ها توانسته است فضاهای تمیز شکننده و جذاب را ایجاد کند. در این سایت شما علاوه بر تقویت ایده پردازی می‌توانید تمامی وسایل موجود در این سایت را به‌صورت آنلاین خریداری نمایید، که البته این کار برای ایرانی‌ها کمی سخت بوده و ما بایستی به فروشگاه‌های مبل و دکوراسیون داخلی بسنده کنیم!

 

. COCO LAPINE DESIGN

 

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مندید دیوارها و مبلمان در دکوراسیون منزل بیشتر به چشم بیایند و جلب‌توجه کند، این سایت طراحی، انتخابی بسیار مناسب برای ایده گرفتن است. Coco Lapine DESIGN توسط طراح بلژیکی سارا ون پتهگه ساخته شده است، در Coco Lapine ایده‌های دکوراسیون ساده، مینیمالیستی و تسکین‌دهنده برای فضای پذیرایی در خانه‌های کوچک ارائه‌ شده است.

. STYLE BY EMILY HENDERSON

 

اگر هم شما عمیقاً به دنبال مد و سبک دکوراسیون باشید این سایت انتخاب بسیار مناسبی است. با استفاده از ایده‌های موجود در این سایت با هر توانایی مالی و درآمدی می‌توانید کاملاً مطابق مد روز پیش بروید و دکوراسیون بسیار جذابی را برای اتاق تلویزیون و پذیرایی ایجاد کنید. اگر در جستجوی دکوراسیون برای اتاق پذیرایی هستید – رنگ‌های آبی آسمانی و صورتی پاستل یا یک دیوار و حتی یک میز پر از قاب انتخاب‌های مناسبی برای پیروی از این سبک دکوراسیون هستند – چیدمان شما بستگی به خلاقیت خودتان نیز دارد و درنهایت همه چیز در دستان شماست و می‌توانید این ایده‌ها را بسیار ارتقا دهید.

. MARTHA STEWART

 

نام MARTHA STEWART و دکوراسیون خانه کاملاً با هم عجین شده‌اند. در لیست بهترین سایت دکوراسیون منزل نیز نام این سایت وجود دارد که در آن ترکیبی از تغییرات در دکوراسیون، طراحی و دکور جمع‌آوری ‌شده است. یکی از ساده‌ترین ایده‌های این سایت، بهترین راه برای ایجاد یک آشپزخانه در حاشیه اتاق خواب اصلی است که این ایده مورد اقبال عمومی بسیاری قرار گرفته است و از این قبیل ایده‌های کاربردی و کم‌هزینه و قابل اجرا در این سایت بسیار به چشم می‌خورد ، یکی از ویژگی‌های اصلی این سایت این است که شما هم می‌توانید ایده‌های خود را با دیگران در آن به اشتراک قرار دهید.

شما در این سایت با حجم وسیعی از عکس‌های مربوط به قبل و بعد از طراحی مواجه می‌شوید که تغییرات در آن مکان‌ها باورکردنی نیستند. ما مراجعه به این سایت را به شما توصیه می‌کنیم.

سئو         طراحی سایت خبرگزاری       طراحی سایت فروشگاهی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

متأسفانه اگر با 10 سازمان حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ صحبت کنید، درباره نحوه تدوین استراتژی وبلاگ نویسی 10 ایده مختلف خواهید گرفت و حتی برخی از آنها به مشتریان استراتژی Cookie-cutter پیشنهاد می دهند.

یعنی شما نمی توانید برای یک مؤسسه بازرگانی همان استراتژی وبلاگ نویسی را استفاده کنید که برای یک شرکت تولید کننده محصولات آفت کش استفاده می شود. اولین و مهمترین اقدام در گفتگوها و مشاوره هایی که به صاحبان کسب و کار داده می شود، تمرکز کردن روی اهداف نهایی یا برند شخصی است.

مثلا باید مشخص شود که هدف نهایی یک کسب و کار جذب مشتری و افزایش آن در طی 10 سال و سپس حفظ آنهاست (مثل جراح پلاستیک یا شرکت سرمایه گذاری) یا اینکه هدف نهایی تبلیغ کردن محصولات به مشتریانی است که فقط یکبار خرید می کنند (مثل شرکت تولید کننده کیت های تست DNA)؟ مثال های گفته شده به این دلیل هستند که بدانید برای هر کدام از کسب و کارهای گفته شده باید استراتژی وبلاگ نویسی متفاوتی را اتخاذ کرد.

با اینکه کسب و کارها با یکدیگر متفاوت هستند اما تقریبا برای اکثر آنها می توان از استراتژی های متفاوتی استفاده کرد که هر کدام با توجه به حیطه فعالیتی که دارند استفاده خاص خود را خواهند برد.

پروسه تدوین استراتژی مناسب برای وبلاگ نویسی از سه تاکتیک مجزا تشکیل شده که هم زمان با هم باید بکار گرفته شوند. به اولین تاکتیک اصطلاحا سئو کردن هدفمند داستان گویی گفته می شود که در آن محتوای بهینه سازی شده براساس کلمات کلیدی مرتبط با هدف کاربر از سرچ است که به شکل داستان گویی اجرا می شود. تاکتیک بعدی روی USP (Unique Selling Points) یا نقطه فروش منحصربفرد تمرکز دارد و تاکتیک سوم نیز مربوط به میزان فروش است.

شاید مواردی که گفته شد کمی پیچیده به نظر برسد اما نگران نباشید، در این مطلب به طور کامل توضیح خواهیم داد. (همچنین توصیه میکنیم که مقاله استراتژی تولید محتوا را نیز مطالعه کنید.)

توجه داشته باشید که همزمان با رشد و پیشرفت کسب و کار، تمرکز روی محتوا هم باید با پیشرفت همراه باشد که نهایتا این پیشرفت و ارتقاء، سبب شکل گیری تغییرات می شوند.

اصولا هر زمان که کسب و کار گسترش پیدا می کند به تناسب آن باید محصولات و خدمات و ارزش های اصلی اولیه هم متحول شده و تغییر کنند و این رویه باید در مدیریت وبلاگ و وبلاگ نویسی نیز نمود پیدا کند.

ویژگی شاخص و ایده ­آل این سه تاکتیک در استراتژی وبلاگ نویسی این است که هر چقدر هم کسب و کارها تغییر کنند و پیشرفته تر شوند، باز هم می توان از آنها استفاده کرد.

 

 

استراتژی وبلاگ نویسی

 

مرحله اول: تاکتیک سئو کردن هدفمند داستان گویی

پایه و اساس هر استراتژی وبلاگ نویسی را سئو و داستان گویی هدفمند تشکیل می دهد. خیلی از افراد فقط روی جنبه سئو تمرکز دارند یعنی فقط در تولید محتوا به کلمات کلیدی و هدف کاربران از سرچ نگاه می کنند. داستان گویی هدفمند نیز یعنی فقط پیرامون نتیجه سرچ کاربران، محتوا تولید شود.

3 حالت برای هدف کاربران از سرچ ترسیم شده است:

  • اطلاع دهنده (مثلا  تاریخچه Blue Widget)
  • هدایت کننده (مثلا گروه های Blue Widget در فیسبوک)
  • معاملاتی (مثلا فروش Blue Widget)

برخی از سازمان هایی که به ظاهر در دیجیتال مارکتینگ حرفه ای هستند، در استراتژی وبلاگ نویسی خود فقط موضوعات مختلف پیرامون کلمات کلیدی طراحی می کنند اما اکثر این سازمان ها اصل داستان گویی را فراموش می کنند، مؤلفه ای که برای متمایز شدن نسبت به بقیه بسیار ضروری است.

به همین دلیل گفته شده که وقتی در استراتژی وبلاگ نویسی خود، کلمات کلیدی و کلماتی که کاربران سرچ می کنند را با اصل داستان گویی ترکیب کنید، وبلاگ شما مخاطبین بیشتری را جذب خواهد کرد. به مثال زیر توجه کنید که از این تاکتیک در استراتژی وبلاگ نویسی استفاده شده است. مقاله تدوین استراتژی تولید محتوا شما را در این رابطه کمک بیشتری خواهد کرد.

ابتدا باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کرد و وبلاگ ها منبع بسیار خوبی برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی هستند که البته منظور ما کلمات کلیدی که در صفحه اصلی خدمات یا محصولات استفاده شده اند نیست.

در مرحله بعدی صرف نظر از نوع مشتری که از ما خواسته استراتژی وبلاگ نویسی طراحی کنیم، معمولا 100 کلمه کلیدی طولانی در اختیار خواهید داشت که باید تمرکز خود را روی آنها بگذارید. سپس این کلمات کلیدی را باید به موضوعات یا تم های اصلی - براساس هدف کاربر از سرچ - تقسیم بندی کرد که بهترین تقسیم بندی، همان 3 نوعی است که به آن اشاره کردیم.

کلمات کلیدی طولانی معمولا کمتر سرچ می شوند و در نتیجه برای رتبه گرفتن در آنها خیلی راحتتر می توان نتیجه گرفت. در مرحله بعدی معمولا توصیه می شود کلمات کلیدی که کمتر از 70 بار سرچ شده اند را حذف کنید که البته بیشتر بستگی به میزان سودآوری حاصل از کلیک بر روی این کلمات کلیدی دارد، ولی معمولا در این مرحله فقط 10 کلمه کلیدی باقی می ماند.

در مرحله بعدی باید با مشتریان صحبت شود تا در حال حاضر فقط روی محصولات و خدماتی تمرکز کنند که برای آنها بازگشت سرمایه دارد و اینکه آیا قصد رونمایی از خدمات یا محصولات جدید و یا انجام تبلیغات را دارند یا خیر؟

فایده اطلاع پیدا کردن از چنین مواردی این است که به موضوعات محتواها در استراتژی وبلاگ نویسی جهت می بخشد.

مثلا اگر هدف کسب و کار تبلیغات باشد پس باید محتواهای خود را پیرامون رونمایی از محصولات و خدمات جدید نگارش کنید و بهترین مکان نیز برای انجام چنین کاری وبلاگ است.

خلاصه اینکه وقتی کلمات کلیدی نهایی را مشخص کردید و لیستی از موضوعات مختلف پیرامون محصولات و خدماتِ با پتانسیل بالای بازگشت سرمایه، و رونمایی و تبلیغ از محصولات، تهیه کردید، آنها را برای بررسی و آنالیز، در گوگل سرچ کنید هر چند توصیه می کنیم تا سایت هایی مثل Reddit، Quora و رسانه های اجتماعی معروفی مثل اینستاگرام و فیسبوک را هم چک کنید تا ببینید که کاربران پیرامون موضوعات مرتبط با کلمات کلیدی منتخب شما چه سؤالاتی پرسیده اند.

سپس با توجه به اطلاعات کسب شده از بخش های گفته شده و حتی کادر People Also Ask در گوگل، باید به دنبال رتبه رقیبان در کلمات کلیدی منتخب خود بگردید که برای این منظور می توانید از SEMrush استفاده کنید.

تمامی این اقدامات باعث می شوند تا سایر کلمات کلیدی مرتبط با لیست کلمات کلیدی انتخابی خودتان را پیدا کرده و موضوعات بهتری انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در این پروسه هیچ موقع اقدام به نوشتن مقاله بهتر و جامع تر پیرامون موضوعاتی که قبلا نوشته شده نکنید چرا که کم کم خط فکری سایر رقیبان را تقلید خواهید کرد و برای کسب و کار شما اثر بسیار بدی دارد ضمن اینکه با استراتژی وبلاگ نویسی نیز در تناقض است.

در نهایت وقتی شروع به وبلاگ نویسی می کنید حتما از مؤلفه داستان گویی استفاده کنید که با این کار به اهمیت استفاده از این مؤلفه توسط افرادی که در زمینه سئو مهارت و تخصص دارند پی خواهید برد.

USP یا پیشنهاد فروش منحصربفرد رکن اساسی استراتژی وبلاگ نویسی است

مرحله دوم: تاکتیک مبتنی بر نقطه فروش منحصربفرد

پس از انجام مرحله اول در استراتژی وبلاگ نویسی نوبت به این می رسد که محصولات یا خدمات شما چه وجه تمایز و برگ برنده ای نسبت به سایر محصولات، در حیطه فعالیت شما دارند و هرچقدر محصول و خدمات شما خاص تر باشد، تمرکز کردن روی نقطه فروش منحصربفرد یا USP هم راحتتر بوده و همین باعث برتری کسب و کار شما می شود.

مثلا اگر فقط فروشنده قطعات یک مدل خاصی از موتورسیکلت باشید، تدوین استراتژی وبلاگ نویسی طبق اصول سئو و USP راحتتر از حالتی است که کل قطعات موتورسیکلت های برندهای مختلف را بفروشید.

منظور ما از نقطه (پیشنهاد) فروش منحصربفرد عبارات پیش پا افتاده ای مثل؛ 100% گارانتی، تحویل فوری یا ارزان ترین قیمت نیست چون این موارد خدماتی است که هر کسب و کاری باید ارائه کند پس برگ برنده نیست و منحصربفرد بودن شما را نمی رساند. اما موارد زیر مصداق بارزِ خاص بودن خدمات یا محصولات کسب و کارهای مختلف هستند:

  • موقعی که فروشنده قطعاتِ مدلِ خاصی از موتورسیکلت باشید و ویدیوهای آموزشی هم در مورد نحوه نصب آنها پست کنید یا از روی دستورالعمل فنی این قطعات، نحوه نصب را آموزش داده و به شکل ویدیو منتشر کنید
  • موقعی که شما علاوه بر فروش قطعات مدل خاصی از موتورسیکلت، نیروی فنیِ خدماتی ماهر در اختیار دارید یا نمایندگی رسمی شرکت مربوطه باشید

مواردی از این قبیل نشان دهنده فعالیت و ویژگی منحصر بفرد کسب و کار شماست و باید در کل پروسه استراتژی وبلاگ نویسی به آن اشاره شود.

حتی به کمک این مرحله از استراتژی وبلاگ نویسی، نه تنها به فروشنده معتبری تبدیل می شوید بلکه بخاطر ویدیوهای آموزشی که بارگذاری کرده اید، منبع موثقی برای انجام چنین کارهایی (نصب قطعات) خواهید شد به نحوی که حتی اگر کسی قصد خریدِ قطعات از شما، نداشته باشد از این مطالب استفاده کرده و اولویت ذهنی آنان خواهید شد.

حتی با عمل کردن به این مرحله از استراتژی وبلاگ نویسی می توانید رتبه و اعتبار وبلاگ و سایت را در زمینه کلمات کلیدی طولانیِ مرتبط با خدمات یا محصولات خود ارتقاء ببخشید که شاید حتی در ابتدا اصلا روی این کلمات کلیدی تمرکز و وقت نگذاشته بودید.

 

 

مرحله سوم: تاکتیک میزان فروش

با انجام دو تاکتیک گفته شده در استراتژی وبلاگ نویسی، نوبت به ساخت تقویم محتوا می رسد که در آن میزان فروش نقش اساسی ایفا می کند که پروسه ای بسیار مهم در شناخت مخاطب واقعی کسب و کار است.

ابتدا باید بدانید که ایده قیف فروش منسوخ شده است و در مقابل ذهن خود را معطوف به این 8 فاکتور بسیار مهم کنید که در مدل مشتری مداری، حول محور موضوعاتی مثل خدمات مشتریان، بازاریابی و فروش می چرخند:

  • پیش آگاهی
  • آگاهی
  • آموزش
  • لحاظ کردن
  • ارزیابی
  • دلیل تراشی و توجیه سازی
  • تصمیم گیری
  • ارائه خدمات

هدف تاکتیک سوم در استراتژی وبلاگ نویسی این است که به کمک محتوای تولید شده، مخاطبین پیرامون این 8 فاکتور مهم، مطالب جدید یاد بگیرند.

 

مثلا یکی از شرکت های معروف دنیا استراتژی وبلاگ نویسی خود را براساس چنین طرحی بنا کرده است:

  • 50% محتوا برای افراد مبتدی: این افراد صرفا در حال فهمیدن کسب و کار، محصولات یا خدمات صنعت حیطه فعالیت شما هستند. این دسته از افراد کسانی هستند که این شرکت پیوسته به آنان مطالب جدید یاد می دهد تا هر زمان که قصد خرید محصولی خاص یا استفاده از خدمات را داشتند، آنها در اولویت ذهنی باشند. این افراد کسانی هستند که بدون هیچ اطلاعات پایه ای خاصی سرچ می کنند.
  • 25% محتوا برای افراد سطح متوسط: این دسته از افراد اطلاعات پایه ای دارند اما نیاز به اطلاعات جزئی تر دارند. در این گونه در استراتژی وبلاگ نویسی، تولید محتواهایی را در دستور کار قرار داده که اطلاعات تخصصی تری را منتقل می کند تا سطح دانش تخصصی خود را به رخ کشیده و مشتریان بیشتری جذب کند.
  • 25% محتوا برای افراد متخصص و حرفه ای: این دسته از مخاطبان کاملا حرفه ای بوده و کسانی هستند که به دنبال ارتقای سطح دانش فنی خود می گردند و حتی کسانی هستند که برای پیشرفت کسب و کار به دنبال شریک های حرفه ای و متخصص هستند.

اهمیت انجام چنین استراتژی وبلاگ نویسی این است که در محتوای خود می توانید تمامی مخاطبین را لحاظ کرده و از طریق 8 فاکتور گفته شده اطلاعات مورد نیاز را انتقال دهید.

البته در نظر داشته باشید که این حالت برای همه کسب و کارها کاربردی نیست چون پزشکانی که مجلات تخصصی چاپ می کنند باید صرفا اطلاعات کاملا تخصصی به مخاطب خود منتقل کنند اما در حالت کلی برای اکثر کسب و کارها کاربردی است.

پیشرفت کسب و کار

 

جمع بندی

در استراتژی سئوسازی مطالب، تولید محتوای بهینه سازی شده هدف هر کسب و کاری است و در بازاریابی محتوایی، استراتژی وبلاگ نویسی سودمند و مؤثر نیز هدف اصلی کسب و کارها برای ارتقای برند و سئوسازی مطالب است.

توجه داشته باشید که وبلاگ، رکن اصلی در موفقیت کمپین های بازاریابی دیجیتال است:

  • هر چقدر کلمات کلیدی انتخابی دقیقتر و بهتر باشند و محتوای قویتری تولید شود، در زمینه سئو نیز قویتر خواهد بود
  • محتواهای خبری برای تبدیل کردن مشتریان فعلی به مشتریان ثابت و دائمی و آموزش دادن آنها الزامی هستند
  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارزش گذاری بیشتر روی مخاطبین و فالوورها ضروری است
  • لینک سازی با اشتراک گذاری محتواها و کمپین های بازاریابی قدرتمند کمک می کند تا به وب سایت های قویتر با لینک های معتبرتر دست پیدا کنید

به کمک سه تاکتیک فوق می توانید استراتژی وبلاگ نویسی برای صاحبان کسب و کار تدوین کنید که برای اکثریت کسب و کارها منحصربفرد باشد چون هر کسب و کاری مشتری خاص خود و محصولات یا خدمات خاص خود را دارد و دو رقیبی که در یک حیطه فعالیت دارند نیز با توجه به موقعیت و جایگاه خود در بازار رقابتی، استراتژی وبلاگ نویسی متفاوتی باید داشته باشند.

در هر استراتژی ابتدا باید روی مخاطب هدف تمرکز نمود و سپس به این فکر کرد که چه نوع محتوایی برای مخاطبین مناسبتر است، مثلا مخاطبین نیاز دارند تا بیشتر اطلاعات کسب کنند و یاد بگیرند یا اینکه باید برای این دسته از مخاطبین روی تبلیغات و ویژگی های شاخص و متمایز کننده برند تمرکز کرد.

توجه داشته باشید که تدوین بهترین استراتژی وبلاگ نویسی یک پروسه دائمی است و به همین دلیل شاهد هستیم که دلیل موفقیت بازاریاب های محتوایی این است که پیوسته روی این استراتژی کار می کنند تا متناسب با موقعیت، تغییر لازم را ایجاد کنند.

منابعی برای مطالعه بیشتر:

  1. http://webdesigner1.parsiblog.com/Posts/16/%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1+%d8%a7%d8%b2+CDN+%d9%8a%d8%a7+%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%86+%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87+%d8%aa%d9%88%d8%b2%d9%8a%d8%b9+%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
  2. http://webdesigner55.deyblog.ir/post/12
  3. http://webdar.deyblog.ir/post/13
  4. http://webdesigner2.parsiblog.com/Posts/17/%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1+%d8%a7%d8%b2+CDN+%d9%8a%d8%a7+%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%86+%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87+%d8%aa%d9%88%d8%b2%d9%8a%d8%b9+%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
  5. http://shishekaran.avablog.ir/post/21/%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%88%D8%B1+%D8%A7%D8%B2+CDN+%DB%8C%D8%A7+%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86+%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87+%D8%AA%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B9+%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  6. http://shishe-darb.avablog.ir/post/21/%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%88%D8%B1+%D8%A7%D8%B2+CDN+%DB%8C%D8%A7+%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86+%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87+%D8%AA%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B9+%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  7. http://seoweb4.parsiblog.com/Posts/17/%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1+%d8%a7%d8%b2+CDN+%d9%8a%d8%a7+%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%86+%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87+%d8%aa%d9%88%d8%b2%d9%8a%d8%b9+%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f/


:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

عنوان محتوا های یک سایت، به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا بتوانند متن را خوانده و به خوبی درک کنند. برای مثال، عناوین مانند راهنما برای خوانندگان عمل می کنند و درک مطلب یک پست یا صفحه را برای آنها راحت تر می نمایند. علاوه بر این، عناوین، اهمیت قسمت های مهم از محتوای شما را مشخص کرده و نحوه اتصال آنها به یکدیگر را نشان می دهد.

در ادامه، به شما آموزش می دهیم که چگونه عناوین مناسبی  تعیین کرده و از آنها برای بهبود محتوای خود استفاده کنید.

 

چرا باید از عنوان استفاده کنیم؟

مهم ترین کاربرد عناوین، مشخص کردن و نشان دادن ساختار متن است. عناوین، تابلوهایی هستند که خوانندگان را برای فهم بهتر محتوا راهنمایی می کنند. بنابراین، یک عنوان باید مشخص کند که هدف یک بخش یا یک پاراگراف از متن چیست.

 در صورت عدم استفاده از عنوان مناسب، خواننده نمی تواند به خوبی و به صورت کامل متوجه شود که هدف متن چیست و چه انتظاری باید از خواندن این محتوا داشته باشد.

خوانندگان می خواهند خیلی سریع محتوا را برانداز کرده و از هدف متن مورد نظر مطلع شوند تا بتوانند تصمیم بگیرند که کدام بخش از متن را باید بخوانند. عناوین به آنها کمک می کند تا اینکار را به سرعت انجام دهند.

اگر متن شما هیچ عنوانی نداشته باشد، بررسی سریع متن برای خوانندگان شما بسیار دشوار می شود. توجه داشته باشید که استفاده از متن های طولانی پس از عنوان محتوا نیز، به هیچ وجه توصیه نمی شود.

چرا باید از عنوان مناسب استفاده کنیم؟

چرا باید از عنوان مناسب استفاده کنیم؟

 

اهمیت استفاده از هدینگ / عنوان خلاقانه و مناسب در وب سایت

هنگام قرار دادن محتوا در وب سایت خود، باید از آموزنده و مفید بودن عناوین متن، مطمئن شوید. حتی می توانید برای جذب و ترغیب بیشتر مخاطب به خواندن متن، از عناوین اغراق آمیز و جذاب استفاده کنید.

این کار روش هوشمندانه ای برای جذب مخاطب و افزایش بازدید وب سایت است؛ اما به یاد داشته باشید تمرکز اصلی عناوین باید بر روی محتوا باشد. شما نباید از هدف اصلی که همان تسهیل در خواندن و فهم متن باشد، غافل شوید.

دو نکته زیر را در رابطه با عنوان / هدینگ های محتوا به خاطر بسپارید:

نکته اول؛ یک پاراگراف باید با یک جمله اصلی شروع شود و سپس در مورد این جمله اصلی توضیح بیشتری دهید. هنگام بازسازی متن برای انتخاب یک هدینگ / عنوان ایده آل و مناسب محتوا، مطمئن شوید که جمله اول پاراگراف، حاوی اطلاعات اساسی آن پاراگراف باشد.

نکته دوم؛ در مورد چگونگی ساختار اطلاعات در پاراگراف های خود و ارتباط بین پاراگراف ها و اینکه چگونه یک هدینگ / عنوان فرعی در محتوا می تواند به هضم آن اطلاعات کمک کند، توجه کنید.

اهمیت استفاده از عنوان خلاقانه و مناسب در وب سایت

اهمیت استفاده از عنوان خلاقانه و مناسب در وب سایت

 

تاثیر قدرتمند استفاده از عنوان در بهبود قابلیت دسترسی متون

ساختار هدینگ / عنوان محتوا ها برای دسترسی، موضوع مهمی است؛ به ویژه برای افرادی که نمی توانند مطالب را به راحتی از صفحه نمایش بخوانند.

از آنجا که عناوین در قالب HTML هستند، یک صفحه خوان می تواند ساختار مقاله را درک کرده و آنها را با صدای بلند برای کاربر بخواند. در این صورت، افراد کم بینا، با خواندن یا گوش دادن به عناوین یک مقاله، می توانند در مورد خواندن یا عدم خواندن مقاله تصمیم بگیرند.

 همچنین، با استفاده از عنوان مناسب، خوانندگان می توانند از عنوان یک محتوا به عنوان محتوای دیگر پرش داشته باشند و اینگونه به متن دلخواه خود میانبر بزنند!

و مهم تر از همه اینکه فراموش نکنید در بسیاری از موارد، آنچه برای بهبود قابلیت دسترسی مفید است، برای SEO وب سایت نیز می تواند مفید باشد!!

 

تاثیر فوق العاده استفاده از عنوان جذاب در بهبود سئو وب سایت

نحوه استفاده از هدینگ / عناوین جذاب در بهبود و ارتقای سئوی یک وب سایت، به صورت مستقیم، یک قانون نیست.

به عبارت دیگر، ایجاد تغییرات جزئی در عناوین محتواها، به صورت جداگانه و به تنهایی، به عملکرد وب سایت شما کمک نمی کند. اما استفاده از عناوین مناسب، مزایای غیرمستقیم زیادی برای بهینه سازی و بهبود سئوی سایت شما خواهد داشت.

استفاده از عناوین مناسب، متن هایی با کیفیت بالاتر ایجاد می کند که خواندن آنها نیز آسان تر است. تاثیر یک متن خوب، علاوه بر جذب بازدید کنندگان بیشتر، برای سئو وب سایت شما نیز شگفت انگیز است.

اگر بازدید کنندگان نتوانند به سرعت آنچه را که می خواهند پیدا کنند، سایت شما را ترک کرده و به دنبال وب سایت دیگری برای پاسخ به سوال خود می گردند.

به همین دلیل است که ساختار متن و عناوین بر SEO تأثیر می گذارد. وقتی نرخ پرش بالایی داشته باشید، به عبارت دیگر، اگر بازدیدکنندگان به سرعت سایت شما را ترک می کنند،

موتورهای جستجو نتیجه می گیرند که صفحه شما آنچه که موردنیاز جستجوگران است را به آنها ارائه نمی دهد. در نتیجه، این امر موجب کاهش رتبه بندی وب سایت شما خواهد شد.

در انتخاب عناوین، همیشه باید کاربر را در اولویت قرار دهید.

از هدینگ / عنوان محتوا برای افزودن ساختار و تابلوهای راهنما به محتوای خود و توصیف اینکه موضوع هر بخش چیست، استفاده کنید.

 اگر کاربران با خواندن عناوین وب سایت، بتوانند موضوع مقاله را به خوبی درک کنند، به گوگل نیز کمک می کنند تا این موضوع را به خوبی درک کند.

تاثیر فوق العاده استفاده از عنوان مناسب در بهبود سئو وب سایت

تاثیر فوق العاده استفاده از عنوان مناسب در بهبود سئو وب سایت

 

نحوه استفاده موثر از هدینگ / عنوان محتوا

بنابراین، بهترین روش استفاده از عنوان چیست؟

برای استفاده مناسب و کارآمد از عنوان، دو جنبه مهم وجود دارد:

  • جنبه اول: شما باید عناوین خود را به خوبی ساختار دهید.
  • جنبه دوم: از عبارت یا کلمات کلیدی خود در آنها استفاده کنید.

افزونه Yoast SEO می تواند در هر دو مورد به شما کمک کند.

این افزونه،  نحوه توزیع عناوین را بررسی کرده و در تجزیه و تحلیل سئو، بررسی می کند که آیا شما تراکم کلیدواژه کانونی (کلمه کلیدی اصلی) را رعایت کرده اید یا نه.

بنابراین باید ابتدا اهمیت این دو جنبه را بررسی کنیم و سپس، ببینیم که چگونه می توانیم از Yoast SEO برای نوشتن عناوینی عالی و جذاب استفاده کنیم.        

هدینگ / عنوان های خود را ساختار بندی کنید.

هنگام ویرایش مقاله در وردپرس، معمولاً "سطوح" مختلفی از عناوین را در ویرایشگر متن مشاهده خواهید کرد:

 از "هدینگ 1" تا "هدینگ 6".

معمولاً H1 را عنوان اصلی می نامیم.

 اینها براساس اندازه و اهمیت مرتب می شوند. "هدینگ 2" مهم تر از "هدینگ 4" است.

در پشت صحنه سایت، این موارد به برچسب های هدینگ HTML  از  “<h1>”تا  “<h6>”تبدیل می شوند.

پس زمینه سایت شما یعنی کدهای وب سایت، از این برچسب های HTML در الگوهای خود استفاده می کند.

به همین دلیل است که وقتی در مورد چگونگی ساختار مناسب عناوین و مطالب صحبت می کنیم، در حقیقت منظور ما همان تگ های HTML است.

عنوان های خود را ساختار بندی کنید.

عنوان های خود را ساختار بندی کنید.

 

چگونه به عنوان های محتوای خود، ساختار دهیم؟

در مرحله اول، شما محدود به استفاده از یک عنوان H1 در هر صفحه هستید. عنوان H1 باید نام/ عنوان صفحه یا محتوا  باشد.

برای مثال، تگ h1 در این مقاله به عنوان اول یعنی:

"چگونه از اصول SEO در عناوین در سایت خود استفاده کنیم؟"

اختصاص می یابد. در حقیقت، نام کتاب یا عنوان محتوا، نشان دهنده تگ h1 می باشد.

سپس، هنگام نوشتن باقی مطالب خود، می توانید از زیرعنوان های H2 و H3 برای معرفی بخش های مختلف محتوای خود استفاده کنید. مانند بخش " چرا باید از عنوان استفاده کنیم؟" این مقاله که در حال حاضر در حال مطالعه آن هستید.

به عناوین فرعی H2 مانند فصل های کتاب فکر کنید.

به ندرت اتفاق می افتد که محتوا آن قدر "عمیق" باشد که نیاز به استفاده از برچسب های H4 و حتی بیشتر از آن باشد؛ مگر اینکه واقعا بخواهید محتوایی طولانی و یا بسیار فنی بنویسید.

چگونه به عنوان های خود، ساختار دهیم؟

چگونه به عنوان های خود، ساختار دهیم؟

 

subheading distribution check در افزونه Yoast SEO چه کاری انجام می دهد؟

گزینه subheading distribution check ارزیابی می کند که آیا به اندازه کافی از عنوان فرعی در محتوا / متن خود استفاده کرده اید یا خیر؟

اکثر متن هایی که بیش از 300 کلمه دارند، برای بررسی سریع‌تر و درک بهتر مطلب توسط خواننده، به عناوین فرعی نیاز دارند.

بنابراین، اگر متن شما بیش از 300 کلمه باشد و هیچ عنوان فرعی نداشته باشد، این گزینه با ایجاد یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع می دهد.

همچنین اگر متن زیر عنوان فرعی خیلی طولانی است؛ یعنی بیش از 300 کلمه دارد، این گزینه به شما اطلاع می دهد و پیشنهاد می‌کند که برای بهبود خوانایی آن قسمت از متن، عناوین فرعی اضافه کنید.

بهتر است بالای هر پاراگراف طولانی یا بالاتر از یک گروه از پاراگراف ها که یک موضوع واحد را تشکیل می دهند، یک عنوان قرار دهید. متن زیرعنوان فرعی هر محتوا معمولاً نباید بیش از 250-350 کلمه باشد.

subheading distribution check در افزونه Yoast SEO چه کاری انجام می دهد؟

subheading distribution check در افزونه Yoast SEO چه کاری انجام می دهد؟

 

یک نمونه ساختار عنوان برای محتوا

فرض کنید که یک پست وبلاگ در مورد "کفش های باله" داریم.

ما "کفش های باله" را به عنوان کلمه کلیدی اصلی خود انتخاب کرده ایم و مقاله ای در مورد "همه دلایل دوست داشتن کفش های باله" نوشته ایم.

اگر هیچ عنوانی برای متن خود انتخاب نکنیم، این خطر وجود دارد که در نهایت یک متن بسیار طولانی؛ خسته کننده و آشفته ای داشته باشیم که درک آن بسیار دشوار است.

حال، اگر با استفاده از عناوین مناسب به طور منطقی ساختارها را تنظیم کنیم، نه تنها خواندن متن بسیار آسان‌تر خواهد شد، بلکه به متمرکز شدن نوشتار خود کمک چشمگیری خواهیم کرد.

ساختار صحیح عنوان های این محتوا به صورت زیر خواهند بود:

 :H1 کفش های باله بسیار جذاب هستند.

 :H2      چرا فکر می کنیم کفش های باله بسیار جذاب هستند؟

 :H3             فقط صورتی نیستند!

 :H3             می توانید از آنها برای مواردی به جز رقص، استفاده کنید.

 :H3             ممکن است قیمت آنها کمتر از آنچه شما فکر می کنید باشد.

:H2      کفش های باله خود را از کجا بخرید؟

 : H3           10 وب سایت برتر برای خرید تجهیزات باله

 :H3           فروشگاه های محلی رقص مورد علاقه ما

ببینید چگونه با استفاده از تگ های H2 برای برنامه ریزی بخش ها و برچسب های H3 برای پوشش موضوعات مختلف، یک ساختار منطقی ایجاد کرده ایم؟

این یک مثال خوب از چگونگی ساختار عناوین در یک مقاله با طول متوسط ​​است.

برای یک مقاله کوتاه تر، باید از عناوین کمتری (عناوین کلی تر؛ سطح بالا) استفاده کنید.

اگر می خواهید خیلی بیشتر به جزئیات بپردازید، هیچ مشکلی شما را در استفاده از برچسب های H4 برای ایجاد بخش های "سطح پایین" محدود نمی کند.

 

چگونه هدینگ ها را در محتوای سایت مشخص کنیم؟

رسیدیم به مهم ترین بخش مقاله، اکنون باید ببینیم چگونه باید عناوین / هدینگ ها را به متن خود اضافه کنیم؟

اگر از سایت های وردپرس استفاده می کنید، برای انجام این کار چند روش وجود دارد:

1.از طریق ویرایشگر

ساده ترین راه برای اضافه کردن عنوان محتوا، از طریق ویرایشگر است. اگر از ویرایشگر جدید new Gutenberg block editor استفاده می کنید، می توانید بر روی دکمه + کلیک کرده و "عنوان / هدینگ" را انتخاب کنید. سپس، عنوانی را که می خواهید اضافه کنید را انتخاب نمایید.

 

افزودن عناوین / هدینگ ها از طریق new Gutenberg block editor

افزودن عناوین / هدینگ ها از طریق new Gutenberg block editor

 

 

اگر هنوز از ویرایشگر کلاسیک (classic editor) استفاده می کنید، این کار نیز آسان است. برای اضافه کردن عنوان / هدینگ محتوا از طریق این ویرایشگر، باید ابتدا به تب visual  ویرایشگر رفته و سپس "هدینگ1 / عنوان 1" یا هر عنوان دیگری را از فهرست کشویی برای محتوا انتخاب کنید.

افزودن عناوین از طریق classic editor

افزودن عناوین از طریق classic editor

 

 

2. استفاده از HTML

همچنین می توانید هدینگ ها / عناوین را با استفاده از HTML اضافه کنید. برای اضافه کردن عناوین از طریق این روش، باید در ویرایشگر کلاسیک، به  تب  textرفته (یا مستقیماً در کد اضافه کنید.) و از تگ های هدینگ / عنوان <h1>؛  <h2>؛  <h3> و غیره برای تعیین هر نوع عنوان / هدینگ استفاده کنید. هر عنوان محتوا را با تگ بسته مانند  <h1/>به پایان برسانید.

 

افزودن عناوین از طریق HTML

افزودن عناوین از طریق HTML

 

 

علاوه بر این، در block editor ، می توانید بین visual editor  جابجا شده و یا به صورت HTML ویرایش کنید. برای انجام این کار، روی سه نقطه عمودی در نوار ابزار ویرایشگر ( یا همان editor  ) کلیک کنید. سپس، گزینه Edit as HTML را انتخاب کنید. مثل این:

 

افزودن هدینگ از طریق HTML

افزودن هدینگ از طریق HTML

 

 

استفاده از عبارت یا کلمه کلیدی در زیرعنوان های محتوا

هدینگ یا عنوان های محتوا به شما فرصتی عالی می دهند تا از کلمه کلیدی اصلی خود (یا مترادف های آن) به طور برجسته ای استفاده کنید. با انجام این کار، کاملاً مشخص می شود محتوای صفحه در مورد چه چیزی است.

با افزودن عبارت یا کلمه کلیدی اصلی خود به زیرعنوان ها، بر اهمیت آن تأکید می کنید.

البته مواظب باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

عبارت یا کلمه کلیدی خود را در جایی که منطقی است اضافه کنید و در جایی که وجود آن معنی و الزامی ندارد، آن را کنار بگذارید.

 

Yoast SEO می تواند با استفاده از کلمه کلیدی در ارزیابی عنوان ها به شما کمک کند.

بعد از وارد کردن عبارت خود در کادر متا Yoast SEO، این افزونه بررسی می کند که آیا از این کلمات، به اندازه کافی در زیرعنوان استفاده کرده اید یا خیر.

 در Yoast SEO، اگر در 30 تا 75٪ از زیرعنوان های محتوا از عبارت کلیدی استفاده کنید، یک دایره سبز رنگ دریافت خواهید کرد.

 به خاطر داشته باشید که این افزونه، فقط زیرعنوان های H2 و H3 را بررسی خواهد کرد.

اما افزونه Yoast SEO Premium می تواند عبارات یا کلمات کلیدی مترادف را نیز بررسی کند.

Yoast SEO می تواند با استفاده از کلمه کلیدی در ارزیابی عناوین به شما کمک کند.

Yoast SEO می تواند با استفاده از کلمه کلیدی در ارزیابی عناوین به شما کمک کند.

 

 

چگونه کلمات کلیدی را به زیرعنوان ها اضافه کنیم؟

اینکه چگونه کلمات کلیدی خود را به هدینگ / عنوان فرعی محتوا اضافه کنید، به پاراگرافی که به آن متصل است بستگی دارد. هر پاراگراف در متن شما باید اطلاعاتی درباره موضوع مورد بحث در اختیار خواننده قرار دهد.

بنابراین، همیشه باید بتوانید عبارت یا کلمه کلیدی خود را به یک یا چند زیر عنوان محتوا اضافه کنید.

برای اینکار باید چند سوال در مورد ساختار مقاله خود بپرسید.

  • آیا متن من درباره موضوعی است که در عبارت یا کلمه کلیدی توضیح داده شده است؟ در غیر این صورت، آیا باید یک عبارت یا کلمه کلیدی دیگری انتخاب کنم؟
  • آیا زیرعنوان های فعلی من دقیقاً آنچه را که در زیر آنها بحث می کنم توصیف می کنند؟
  • کدام پاراگراف بیشترین ارتباط را با موضوع و کلمات کلیدی دارند؟
  • این پاراگراف ها در مورد موضوع و کلمات کلیدی، به چه سوالاتی پاسخ می دهند؟

پاسخ دادن به این سوالات به شما کمک می کند تا عبارت اصلی را به یک یا چند زیرعنوان محتوایخود اضافه کنید.

اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، احتمالاً باید به سوال شماره یک برگشته و بار دیگر آن را از خود بپرسید!

اگر با این کار مشکل شما برطرف نشد، در مورد نوشتن متن و ساختار متن بیاموزید تا دید واضح تری در مورد ساختار یک قطعه خوب پیدا کنید. کلمه کلیدی شما باید در مورد موضوع اصلی باشد. بنابراین، باید بتوانید آن را به چند عنوان فرعی محتوا اضافه کنید.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه طراحی و سئو سایت:

  1. http://seokav1.deyblog.ir/post/12
  2. http://seowebkar.deyblog.ir/post/12
  3. http://seokar.royablog.ir/post/12/%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D9%88%D8%A8+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  4. http://seo155.b88.ir/archive1399-9-1.html
  5. https://seoweb.blogiran.net/Post/5/How-much-does-a-website-design-cost.html
  6. http://seoweb5.tibablog.ir/post-86796.html

http://seo5.parsiblog.com/Posts/17/%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1+%d8%a7%d8%b2+CDN+%d9%8a%d8%a7+%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%86+%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87+%d8%aa%d9%88%d8%b2%d9%8a%d8%b9+%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

میل به زیبایی از ابتدای خلقت در نهاد بشریت وجود داشته و روز به روز بهای بیشتری به آن داده می شود. طراحی سایت سالن زیبایی راه حلی تاثیر گذار و مناسب برای معرفی خدمات قابل ارائه در این مراکز به مخاطبین به شمار می آید. امروزه شیوه های تبلیغاتی مانند استفاده از کاتالوگ و بروشور دیگر اثر گذاری سابق را در بحث تبلیغات و بازاریابی نداشته است. با توجه به میل بازار تبلیغات به سمت اینترنت و دنیای مجازی، صاحبان سالن های زیبایی نیز رو به اینگونه تبلیغات آورده اند و شاهد موفقیت این نوع از معرفی خدمات و تبلیغات می باشند. داشتن سایتی جامع و کامل که به خوبی معرف سالن زیبایی و خدمات قابل ارائه در آن باشد، راهکاری مناسب برای جذب مشتریان بیشتر و حتی حفظ و نگهداری مشتریان فعلی محسوب می گردد. طراحی سایت سالن زیبایی می تواند قابلیت هایی مانند اطلاع رسانی اخبار، خدمات جدید سالن و تخفیف ها را داشته باشد و با آگاه ساختن مشتریان از شرایط ویژه و خدمات متنوع می تواند در حفظ آن ها گام موثری بردارد.

 

طراحی سایت سالن زیبایی باعث رونق گرفتن کسب و کار سالن های زیبایی شده است البته مطرح شدن از طریق دنیای مجازی به کمک طراحی سایت نیازمند رعایت یک سری استانداردها و نکات می باشد. برای به روز رسانی دائمی اطلاعات و محتواهای موجود در سایت توجه به نیازها و سلایق جامعه اهمیت بسزایی دارد.

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

 

طراحی سایت آرایشگاه

با ترویج روش های جدید تبلیغاتی مردم روش های کهنه و قدیمی تبلیغاتی را کنار گذاشته اند. امروزه تبلیغات برای افزایش درآمد بیشتر حرف اول را می زند. البته نه هرگونه تبلیغاتی، تبلیغات باید حرفه ای و به صورت گسترده انجام بپذیرد. شرکت ها، موسسات، تمام سالن های زیبایی، کلینیک های زیبایی یا آرایشگاه ها برای افزایش مشتری و در آمد بیشتر نیازمند تبلیغاتی حرفه می باشد. قدم اول برای تبلیغات حرفه ای تبلیغات اینترنتی اصولی توسط طراحی سایت می باشد. از مزیت های طراحی سایت، تبلیغات بیشتر، شناساندن محصول و یا نحوه عملکرد و کارایی خدمات ارائه شده می باشد که کمک بزرگی به درآمد زایی بیشتر می کند. آرایشگاه ها و یا سالن های زیبایی یکی از مکان هایی هستند که نیازمند طراحی سایت جهت تبلیغات برای شناساندن انواع خدمات خود می باشند. طراحی سایت آرایشگاه از جمله خدماتی می باشد که توسط پرشیاوب طراحی و راه اندازی می شود.

 

مزایای طراحی سایت آرایشی و زیبایی

امکان رزرو آنلاین جهت تعیین وقت قبلی

 برندینگ

 سئو محلی

 افزایش مشتریان از طریق جستجو

 معرفی و ارائه کلیه نمونه کارها

انجام تبلیغات از طریق سئو

معرفی کامل از خدمات و آرایشگاه

قرار دادن آدرس دقیق آرایشگاه توسط نقشه گوگل در سایت

معرفی دقیق کارکنان آرایشگاه و سوابق کاری

افزایش اعتبار شما نزد مشتریان

افزایش بازدید کنندگان وب سایت

 

نکات کاربردی در طراحی سایت سالن زیبایی

در طراحی سایت سالن زیبایی شاید یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکات داشتن گرافیک زیبا یا به عبارتی به کارگیری از ترکیب رنگ ها و نقش های جذاب و جالب توجه باشد. رعایت اصول و قواعد زیبایی شناسی و به کار گیری رنگ های هماهنگ و طرح های مناسب و با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی می تواند اولین گام که جلب نظر اولیه مخاطبین است را به خوبی برداشته و در ادامه با داشتن محتوایی مناسب و خدمات خاص، با کیفیت و با قیمت مناسب می توان مابقی راه تبلیغاتی را با خیالی آسوده طی کرد. استفاده از تصاویر با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی امری ضروری می باشد. می توانید نمونه کارهای جدید خود را در قسمت بالای صفحه اول سایت نمایش دهید تا مخاطبین بتوانند نمونه تصاویر را آنلاین مشاهده کنند و تصمیم گیری نمایند. در طراحی سایت سالن زیبایی قسمتی با عنوان معرفی را برای آشنایی مخاطبین و مشتریان با شما، سابقه فعالیت، معرفی مدیریت و همکاران سالن، تقدیرنامه ها و گواهینامه ها و. اختصاص دهید.

 

در بخش اطلاعات تماس شماره تماس ها، آدرس به همراه نقشه دقیق محل قرار گیری سالن و همچنین آدرس پست الکترونیکی قرار می گیرد. ضمنا برای این بخش می توانید امکان پرسش سوالات به صورت آنلاین را نیز طراحی نمایید. در نظر گرفتن بخشی با عنوان رزرو آنلاین نوبت از قابلیت سایت های خوب و با کیفیت به شمار می آید. رزرو آنلاین نوبت برای انواع خدمات در طراحی سایت سالن زیبایی می تواند اعتبار سایت و سالن را افزایش دهد. با امکان گرفتن وقت به صورت آنلاین برای مشتریان در هر ساعت از شبانه روز دغدغه تماس در ساعات کاری و برخی مشکلات مانند تداخل وقت ها رفع خواهد شد. بخش دیگر خدمات می باشد که در این قسمت خدماتی که در سالن ارائه می شود به صورت طبقه بندی شده قرار گرفته و برای هر عنوان توضیحاتی در مورد نحوه کار و مواد مورد استفاده و تصویر نمونه ای از کارها درج می گردد.

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

از دیگر عنوان های کاربردی در طراحی سایت سالن زیبایی بخش اخبار و مقالات می باشد که در آن آخرین اطلاعات و اخبار دنیای مد و زیبایی و مباحث بهداشتی و آرایشی از سر تا سر دنیا را می توان درج نمود. علاوه بر تصاویری که در صفحه اصلی سایت قرار می دهید می توانید در بخش گالری تصاویر نیز به صورت طبقه بندی شده آرشیو تصاویر مربوط به هر کدام از خدمات را قرار دهید. در قسمتی با عنوان فیلم های آموزشی می توان فیلم های آموزشی در زمینه های مختلف مثلا آموزش انواع بافت، گریم، شینیون و. را قرار دهید که این بخش نقش بسیار موثری در افزایش بازدید از سایت نیز خواهد داشت. طراحی سایت سالن زیبایی راهی عالی برای اطلاع رسانی اخبار مربوط به تخفیف ها و جشنواره ها می باشد. عموما صاحبان سالن های زیبایی زمان هایی از سال برای جلب نظر مشتریان اقدام به ارائه تخفیفاتی مناسبتی نموده که از طریق سایت می توان اطلاعات کامل را در اختیار علاقمندان گذاشت.

در نظر گرفتن بخشی خاص برای عروس می تواند از جذابیت های سایت به شمار آید. این روزها افرادی که در تدارک مراسم عروسی هستند بیشترین بررسی را از طریق سایت ها انجام می دهند. با داشتن اطلاعات کامل در مورد پکیج عروس و قرار دادن نمونه کارها در این قسمت می توانید نظر بسیاری از این افراد را به خود جلب نمایید.یکی از ایده های خوب در طراحی سایت سالن زیبایی می توان به طراحی صفحه اختصاصی برای هر کدام از پرسنل اشاره کرد که ضمن معرفی و نمونه سوابق کاری، امکان ارتباط و دریافت مشاوره از آن ها میسر باشد. قرار دادن بخش نظرسنجی در سایت می تواند ضمن کمک به بهبود کیفیت کارها، حس اعتماد در مخاطبین را نیز افزایش دهد.

وب سایت یک سالن زیبایی باید حس اعتماد را در مشتریان بیدار کند

پایه و اساس یک وب‌سایت سالن زیبایی و آرایشی؛ ساختن و معرفی سبک کاری ویژه و شخصیت برند خاص شما به مشتریان شماست. دنیای وب با طراحی وب سایت سالن زیبایی به‌طور اختصاصی به شما کمک می‌کند تا اطمینان پیدا کنید که پیامی را که می‌خواهید از طریق فضای وب انتقال دهید، به‌درستی و کامل به مشتریان شما برسد. دنیای وب به شما کمک می‌کند تا با طراحی وب سایت سالن زیبایی خاص و مناسب و  بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، تمام نیازهای مشتریان را پوشش دهید و برند و کسب‌وکار خود را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای به آن‌ها نشان دهید. دنیای وب  در کنار شماست تا مشتریان را  با  ایجاد حس اعتماد و اطمینان از طریق ساختن تصویر کاملی از نمونه کارها، محتوای خوب، روندهای معمول، خدمات آنلاین و توجه به اصول طراحی و زیبایی‌شناسی، به سالن خود جذب کنید.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

اهمیت پنل مدیریتی در طراحی سایت سالن زیبایی

 مانند سایر سایت ها در طراحی سایت سالن زیبایی نیز داشتن پنل مدیریتی با قابلیت مناسب برای مدیریت سایت و به روزرسانی اطلاعات و اعمال تغییرات نیاز اصلی سایت می باشد. توجه به بهینه سازی یا همان بحث سئو سایت از دیگر نکات کلیدی در طراحی سایت سالن زیبایی می باشد به گونه ای که با رعایت موارد لازم برای بهبود سئو سایت هنگامیکه شخصی در مورد سالن زیبایی یا موارد مشابه در موتورهای جستجوگر مختلف جستجو می کند، سایت در صفحات اولیه قرار داشته باشد تا احتمال بازدید از سایت افزایش یابد. توجه به بحث ریسپانسیو بودن سایت که امکان مشاهده مناسب سایت از طریق گوشی تلفن همراه و تبلت میسر گردد، از نکات قابل توجه دیگر در طراحی سایت سالن زیبایی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

مدیریت کلمات کلیدی وظیفه هر وب‌مستر و سئو کاری است.  سرپ گرفتن روی یک کلمه کلید خاصی برای همه ما می‌تواند جذاب باشد و اساسا ابتدای هر ماه ما برای کلماتی که تصاحب کرده‌ایم حقوق می‌‌گیرم. اما همیشه کار به خوبی و خوشی پیش نمی‌رود و باغچه ما را علف‌های هرز بسیارند. یکی از آفت‌هایی که در باغچه رنگارنگ سئو ما می‌رود، ایندکس شدن سایت در کلمه کلیدی نامطلوب است. در این مقاله به مشکلاتی می‌پردازم که با ایندکس در کلمات نامطلوب برای ما پیش می‌آید. همین‌طور راه‌های جلوگیری از آن را برای شما شرح می‌دهم. تیم سئوی نوین مارکتینگ هر روز سرچ کنسول اغلب سایت‌هایی مشتریان ما را نگاه می‌کنند و رتبه‌هایی را که در آنها به دست‌آورده‌ایم چک می‌کنند. همیشه کار به خوبی پیش می‌رود تا این که شواهدی از مشکل برای ما و شما به وجود می‌آید.

از کجا بفهمیم روی کلمه کلیدی نامطلوب دیده می‌شویم

هر روز سایت شما روی ده‌ها هزار کلمه در صفحات یک تا ده گوگل دیده می‌شود. اما گوگل بین ۱۰۰۰ تا حداکثر ۱۴۰۰ کلمه را در کنسول جستجوی خود می‌آورد که شما روی آنها سرپ گرفته‌اید و از آنها بازدید به دست آورده‌اید. این آمار می‌تواند هر روز تغییر کند. از این تعداد کلمه کلیدی که  در سرچ کنسول به آنها کوئری Query گفته می‌شود، تعدادی مربوط و تعداد دیگری نا‌مربوط است. بگذارید فرق کوئری مربوط و نامربوط را برای شما بیشتر توضیح دهم.

کوئری‌ها مربوط آنهایی هستند که شما سایت خود را برای آنها آماده کرده‌اید و فکر می‌کنید با آنها بیشتر دیده می‌شوید و فروش شما با دیده شدن‌تان روی این کلمات بیشتر می‌شود. این موضوع را با تحقیق جامع درباره کلمات کلید به دست می‌آورید. البته اگر تجربه تبلیغات در گوگل داشته باشید به راحتی می‌دانید که اگر سایت شما در خط اول گوگل باشد چقدر و روی چه کلمات کلیدی دیده می‌شود و چقدر برای شما فروش ایجاد می‌کند.

در تبلیغات گوگل ما به راحتی کلماتی که نمی‌خواهیم با آنها دیده شویم را به لیست کلمات کلید منفی یا  negative keywords  وارد می‌کنیم و تبلیغات گوگلی ما دیگر برای کلمه کلیدی نامطلوب هدر نمی‌شود.


کلمات کلیدی منفی

در تبلیغات گوگل کار بسیار راحت است. اما در سئو ما ابزاری اینگونه و با این کارایی را نداریم. گوگل براساس هوش مصنوعی خود تشخیص می‌دهد که صفحات ما باید روی چه کلماتی دیده شوند.

البته همه چیز دست گوگل نیست و ما هم می‌توانیم با ترفند‌هایی گوگل را به سوی کلمه کلیدی مطلوبمان هدایت کنیم. اما شاید الان بگویید ما روی چند هزار کلمه دیده می‌شویم چه اهمیتی دارد که بعضی از آنها نامربوط باشد؟

کلمات کلیدی نامطلوب با سایت و کسب و کار شما چه کار می‌کنند

گوگل با تمام  قدرت عجیبش در بازدید از صفحات تمام دنیای وب، همیشه بخشی از صفحات شما را هر روز می‌بیند. این تعداد بین ۴۰ تا ۷۰٪ تمام صفحات شما است. پس اگر شما در صفحه‌ای با کلمه کلیدی نامطلوب دیده شوید شانس این را از دست داده ایده‌اید که در صفحه‌ای مطلوب با کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان دیده شوید.

دیگر مشکلی که کلمه کلیدی نامطلوب برای شما به وجود می‌آورند بالا بردن ناهمگون آمار‌های شما است. یعنی اگر سایت شما  برای فروش کفش ورزشی زنانه طراحی شده و البته این کالا را در فروشگاه خود دارید؛ خیلی بد است که روی کفش سربازی مردانه دیده شوید. اینگونه کسانی که وارد سایت شما می‌شوند به سرعت از آن خارج می‌شود و این به بالا رفتن بانسریت شما می‌انجامد.

بالا رفتن نرخ پرش یا بانسریت هم رتبه کلی تمام کلمات کلید را کاهش می‌دهد. زیرا برای گوگل بانسریت روی تمام سایت سنجیده می‌شود. یعنی سایتی که به یک باره بانس ریتش از ۴۰٪ به ۷۰٪ افزایش یابد، روی کلمات کلیدی که بانس ریت پایین نیز دارد افت می‌کند. بسیاری از سایت‌هایی که در برابر بالا رفتن بانسریت ناگهانی خود بی‌تفاوت‌اند بعد از مدتی با افت‌های کلی سنگینی رو به رو می‌شوند و حالتی شبیه پنالتی‌های الگوریتمی برای آنها پیش می‌آید. حالا که خوب تونل وحشت را شناختید، باید چکار کنیم که از کابوس کلمه کلیدی نامطلوب راحت شویم.

روش نخست حذف کلمه کلیدی نامطلوب

خب حذف کردن گاهی تنها راهی است که پیش روی ماست. البته همه ما می‌دانیم که حذف یک صفحه می‌تواند برای ما ضرر رسان باشد. به هر حال صفحه شما روی کلمات کلیدی خوبی هم سرپ گرفته است. حال آن که به خاطر یک کلمه باید آن را حذف کنیم.

این کار در نگاه برخی راه‌های گوناگونی دارد، مانند اضافه کردن رل کنونیکال rel=”canonical” یا صفحه را نوایندکس noindex کنند.  این دو روش برای منظور ما خوب نیستند. رل کنونیکال باید به صفحه‌ای صورت بگیرد که تمام کلمات مطلوب ما را دارد اما کلمه نامطلوب در آن نیست. نوایندکس هم احتمال خطای سرچ کنسول را بالا می‌برد. زیرا گوگل کلا با صفحاتی که دستور نو ایندکس می‌‌گیرند اما هنوز فراخوانی می‌شوند مشکل دارد.

اگر دوست دارید صفحه را حتما نوایندکس کنید آن را در ربوت سایت دیس‌الو هم کنید. اینگونه گوگل کلا از خیر آن می‌گذرد. البته اگر نو ایندکس را از طریق افزونه یاست انجام دهید این مشکل پیش نمی‌آید.

اما همه این‌ها در برابر استفاده از انواع ری دایرکت‌های دائمی ۳۰۱ و یا ریدایرکت موقت  ۳۰۲ چندان به درد نمی‌خورند. این واقعیتی است که اگر می‌خواهید از خیر صفحه‌ای بگذرید که لیست ایندکس‌های شما را خراب کرده خیلی شیک و مجلسی آن را ریدایرکت کنید. این گونه دیگر نگران عواقب بعدی آن نخوانید بود و تمام انرژیتان را روی صفحات جدیدتان متمرکز می‌کنید.


روش حذف یا تغییر مسیر کل صفحه برای صفحاتی است که کلمه کلید نامطلوب در عنوان، یا آدرس آنها جا خوش کرده است یا اساسا بعد از آن که کلمه کلیدی را پیدا کردید و صفحه را ساختید فهمیدید که این صفحه با کلمه کلیدیش اصلا به درد شما نمی‌خورد.

اما اگر کلمه کلید ناخواسته و نامطلوب در یکی از جملات یا تیتر‌های میانی با هدر ۲ یا ۳ بود چه؟ می‌توانید به سادگی آن را حذف کنید و متن را بازنویسی کنید. گوگل بعد از مدتی آن را از حساب شما حذف می‌کند. اما برای آن که این کار سریعتر انجام شود، یک بار صفحه بازسازی شده‌ را در قسمت URL inspection  بررسی کرده و بعد از دستور request indexing استفاده کنید. این گونه این صفحه  با سرعت بیشتری توسط گوگل دیده می‌شود.

کلمه کلیدی نامطلوب

کلمه کلیدی نامطلوب

کلمه کلیدی نامطلوب

کلمه کلیدی نامطلوب

روش دوم برای حذف کلمه نامطلوب

در روش دو می‌توانید متن خود را تبدیل به یک عکس کنید. متن را در یک نرم افزار گرافیکی کپی کنید. این نرم‌افزار اگر ایلوستریتور باشد بهتر است. یک عکس با ابعاد عکس قابل نمایش در سایتتان به دست آورید. حالا بجای متن از عکس استفاده کنید  Alt عکس را حتما کلمه کلید مطلوب خود قرار دهید در توضیحات و عنوان عکس هم از ترجمه انگلیسی و کلمه کلیدی مطلوب استفاده کنید.

هوش مصنوعی گوگل فعلا در خواندن تمام متن موجود در یک عکس توانا نیست. پس این گونه با حفظ کلمه کلید نامطلوب و به هم نریختند متن قدیمیتان می‌توانید مسیر کراول سایت را تغییر دهید.

روش سوم برای حذف کلمه کلید نامطلوب

همه ما می‌دانیم که کد‌های جاوا اسکریپت را گوگل نمی‌خواند. به عبارت بهتر جایی که این کد‌ها قرار بگیرد برای کراولر‌های گوگل فضایی بی‌متن و بی‌محتوا است و آن را دور می‌زنند. این خبر بدی برای سایت‌هایی است که از این کد‌ها در ساختار کلی خود استفاده کرده‌اند است. اما می‌توان برای جا‌هایی که نمی‌خواهید گوگل آنها را ببیند از جاواسکریپت‌ها استفاده کنید.

اما این کار شرط و شروطی دارد. شرط نخست آن است که کد جاوای شما باید کوچک و کم حجم باشد. دوم این که فقط بخشی از محتوای صفحه را در بر بگیرد. یعنی آن که اگر تمام محتوای شما با این کار ساخته شود صفحه شما یک صفحه خالی و البته مستحق مجازات شناخته می‌شود. شرط سوم هم این است که به هیچ عنوان این کار شما نباید در سایتتان پر تکرار باشد. به عبارت بهتر باید توجه داشته باشید که کد جاوای شما نباید بیشتر و سنگین‌تر از HTML و CSS‌ ها باشد.

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است

این که ما صفحه‌ای بسازیم و خواسته یا ناخواسته کلمه کلیدی نامطلوبی را در آن قرار دهیم به خودی خود امری بسیار نامطلوب است. زیرا درمان این عواقب همیشه وقت‌بر و انرژی‌بر است. شما باید صفحات خود را درست بسازید. کلمه کلیدی خود را دقیق انتخاب کنید. این اصلی‌ترین کار شماست.

صفحه‌ای که کلمه‌ کلید آن درست انتخاب شده و برای شما مفید است و آن بر اساس اصول سئو one page ساخته شده است کمتر پیش می‌آید که برای کلمه‌ کلید نامطلوبی ایندکس شود و اگر هم بشود به سرعت از آن خارج می‌گردد. برای این که صفحه شما در کلمات کلید مطلوب ایندکس شود لینک سازی داخلی و خارجی مناسب با انکرتکست‌‌های مناسب برای شما می‌تواند بسیار مفید باشد. این موضوع را به عنوان توصیه آخر من داشته باشید. هر چقدر لینکسازی داخلی شما دقیق‌تر و حساب شده‌تر باشد، میزان خطای گوگل در تشخیص کلمات مطلوب شما کمتر می‌شود.

منابع بیشتر برای مطالعه:

http://online-tejarat.atizo.se/

http://webkaran-seo.atizo.se/

http://webbaran.atizo.se/

http://seoweb5.atizo.se/

http://webbaran.irancnblog.com/

http://online-tejarat.irancnblog.com/

http://web360.irancnblog.com/

https://seowebmaster.vistablog.ir/

https://webonline.vistablog.ir/

http://online-tejarat.vistablog.ir/

http://tejarat-farda.vistablog.ir/

http://webinja.vistablog.ir/



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دوربین مداربسته شیراز یکی از خدمات شرکت مهر تجارت برای هموطنان عزیز ساکن در شهر شیراز است. شیراز بزرگترین کلان شهر جنوب ایران به حساب می آید که به عنوان مرکز صنعتی، تفریحی و توریستی استان های جنوبی شناخته شده است. همین موضوع باعث شده است که ارگان های مختلف خدماتی و اداری در بخش های مختلف صنعت، پزشکی، بانک ها و .. در این شهر به شدت گسترش یابد. شهر شیراز از قدمتی چند هزار ساله برخوردار است و از نظر تاریخی پایتخت اولین امپراطوری جهان ( هخامنشیان) نیز به حساب می آید، شهروندان شیراز امروز نیز از تمدن کهن خود چراغ راهی ساخته اند تا بتوانند در قرن بیست و یکم همراه با تکنولوژی های روز دنیا یک شهر مدرن و زیبا برای زندگی بهتر و با کیفیت همه ساکنین این شهر ایجاد کنند.

همان طور که در بالا اشاره کردیم با گسترش اماکن عمومی و دولتی در هر شهر نیاز به سیستم های نظارت تصویری و نصب دوربین های مداربسته به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل می شود. شیراز نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سالهای گذشته شاهد گسترش نصب سیستم های نظارتی و دوربین های مداربسته در اماکن مختلف شهر شیراز بوده ایم.

شیراز

در این مقاله برند ها و تکنولوژی های مختلفی که در صنعت دوربین های مداربسته حفاظتی در شیراز مورد استقبال قرار گرفته است را به شما معرفی کنیم. همچنین برای خرید دوربین های مداربسته در انواع مختلف به صفحه فروشگاه هایک ویژن ما مراجعه کنید.

دوربین مدار بسته هایک ویژن

هایک ویژن برندی مطرح در سطح جهانی در زمینه دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی است که در سال 2001 یک فعالیت خود را به شکل محدودی در کشور چین آغاز کرد اما به دلیل پتانسیل های جمعیتی و تولیدی کشور چین به سرعت میزان تولیدات و کیفیت محصولات این شرکت رشد چشمگیری را تجربه کرد. این شرکت، امروز یکی ازشرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی در دنیا به حساب می آید و محصولات آن به بیش از 80 کشور دنیا صادر می شود.

از نظر تکنولوژی های استفاده شده برای تولید دوربین مداربسته، شرکت هایک ویژن یک از بهترین تولیدکنندگان دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی با تکنولوژی HD-TVI در جهان است.  کیفیت بالا به همراه قیمت اندک از مهمترین استراتژی های این شرکت برای نفوذ در بازار جهانی بوده و هست . به عبارتی دقیق تر اگر چه این شرکت در سالهای اولیه فعالیت خود با مشکلات عدم کیفیت لازم محصولات روبرو بود اما در نزدیک به دو دهه فعالیت این شرکت توانسته است علاوه بر اینکه خود را به استاندارد های تولیدی در سطح جهانی برساند، قیمت محصولات خود را نیز نسبت به رقبای خود کاهش دهد و در نتیجه امروز هر مدل دوربین مداربسته را با کیفیت بالا و قیمت مناسب می تواند با نام برند هایک ویژن در بازار تهیه کنید.

گفتیم که کیفیت بالا و قیمت مناسب دو رکن اساسی محصولات هایک ویژن است اما این تنها ویژگی شرکت هایک ویژن نیست. استفاده از نوآوریهای خلاقانه برای تعیین مسیر آینده صنعت دوربین های مداربسته از دیگر موضوعاتی است که این شرکت در سالهای اخیر به آن توجه ویژه داشته است. برای مثال هوشمندسازی دوربین های مدار بسته یکی از این موارد است. قابلیت هایی نظیر Line crossing و Intrusion Detection که برای جلوگیری از ورود افراد به مناطقی خاص استفاده می شود، تکنولوژی People Counting که برای اطلاع از آمار ورود افراد به یک مکان مناسب است، استفاده از تکنولوژی Darkfighter برای امکان مشاهده تصاویر با کیفیت در شب، استفاده از قابلیت Heat Map برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد تمرکز جمعیت در یک مکان، تکنولوژی قابلیت تعقیب هوشمند یا Smart Tracking برای ردیابی سوژه ها و … از جمله ابداعات و نوآوری هاییست که این برند چینی در سالهای اخیر به بازار ارائه کرده است. هایک ویژن به عنوان یک برند بین المللی در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است در شهر شیراز نیز وقتی صحبت از دوربین مداربسته شیراز می شود یکی از برندهای پرکاربرد در این شهر را برند دوربین مداربسته هایک ویژن تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته   هایک ویژن ،       نمایندگی هایک ویژن    ،     پشتیبانی هایک ویژن   

دوربین مداربسته شیراز

 

از سوی دیگر ابداعات جدید این شرکت هیچ گاه باعث افزایش هزینه های سرسام آور و تحمیل قیمت های هنگفت به مشتریان نشده است، برای مثلا هایک ویژن توانسته است با تولید تراشه های اختصاصی و استفاده از تکنولوژی هیبریدی هزینه های مشتریان را در استفاده از نوآوری های جدید در دوربین های مداربسته را کاهش دهد.

بگذارید جمع بندی دقیق تری از برند هایک ویژن به صورت خلاصه داشته باشیم::

 

1- در محصولات هایک ویژن از تراشه های الکترونیکی فوق پیشرفته  شرکت آمریکایی Ambrella استفاده شده است.

2-کاهش قیمت تمام شده محصولات نسبت به دیگر برندها

3-استفاده از تکنولوژی هیبریدی (به کمک تکنولوژی هیبریدی آن دسته از مشتریان که زیرساخت سیستم آنالوگ دارند می توانند در صورت تمایل از دوربین های IP استفاده کرده و از قابلیت دوربین تحت شبکه بهره مند شوند.)

4-افزایش قابلیت دید در شب دوربین های مدار بسته با همکاری شرکت آلمانی Osram و استفاده از تکنولوژی Exir

5-استفاده از لنزهای منحصر بفرد اولسن در دوربین ها که یکی از سه تولید کننده برتر لنزهای اپتیکال در سطح جهانی است.

6-استفاده از کابل های POC برای انتقال جریان الکتریکی و اطلاعات تصاویر بر روی یک کابل واحد که تا 1200 متر برد دارد.

7-قابلیت تشخیص چهره که در بعضی از مدل ها با تکنولوژی هوش مصنوعی ادغام شده و سبب افزایش بازدهی تشخیص چهره شده است.

8-هوشمند سازی دوربین ها  با استفاده از تکنولوژی های crossing, Intrusion Detection People Counting,  Darkfighter , Heat map , Smart Tracking

دوربین مداربسته داهوا

شرکت داهوا یکی دیگر از برندهای معتبر در سطح جهان است که سهم قابل توجهی از بازار دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات حفاظتی را به خود اختصاص داده است.  به نظر بسیاری از کارشناسان حوزه دوربین های مداربسته شرکت داهوا یکی از بهترین و پرقدرت ترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در جهان به حساب می آید. این شرکت فعالیت خود را از سال 2002 آغاز کرده است و امروز سهم قابل توجهی از بازار اروپا، آمریکا و آسیا را به خود اختصاص داده است. در خصوص نصب دوربین مداربسته شیراز نیز می توان گفت که برند داهوا یکی از پر استفاده ترین برند ها در شهر شیراز به حساب می آید.
استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا در شرکت داهوا باعث شده است است که این شرکت یکی پیشتازان صنعت نظارت تصویری هم در بخش سخت افزار و هم در بخش های نرم افزاری به حساب آید. برای اثبات این ادعا کافیست که به این اعداد و ارقام در شرکت داهوا توجه کنید.

در حال حاضر شرکت داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی با عناوین مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud  است که دراین موسسات بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی ،IoT ، Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری و دیگر فناوری‌ها فعالیت می کنند.

این شرکت توانسته است تا سال 2019  بیش از 900 اختراع را به ثبت برساند. طبق گزارش IHS  در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار  نظارت تصویری را از آن خود کرده بود این رقم در سال 2019 به رتبه یک نزدیک تر شده است و پیش بینی می شود تا سال 2025 داهوا بیشتری سهم بازار را ازآن خود کرده باشد.

در عین حال، داهوا نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را اجرا می کند. استاندارد. HDCVI یک فناوری انتقال تصویر با وضوح بالا(HD) از طریق کابل کواکسیال است که امکان انتقال تصاویر HD را با برد طولانی و با هزینه کم فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی

تکنولوژی HDCVI  سیگنال ویدئویی را تعدیل کرده و سپس آن را با اتخاذ روش دامنه محور و مدوله‌سازی تربیعی انتقال می‌دهد. این فناوری از تداخل CVBS جلوگیری کرده و سیگنال میزان روشنایی را به‌طور کامل از سیگنال میزان رنگ جدا کرده و از این طریق کیفیت ویدیو را بهبود می‌بخشد. نکته مهم در خصوص این فناوری این است که  شرکت داهوا به عنوان مخترع و صاحب امتیاز اختراع فناوری HDCVI، این فناوری را به عنوان یک استاندارد جهانی آزاد معرفی نموده، و هر شخص ثالثی از جمله تولیدکنندگان رقیب نیز به این فناوری دسترسی دارند.
در حال حاضر شرکت داهوا انواع مختلفی از دوربین های مداربسته با تکنولوژی HDCVI، دوربین های مداربسته چرخشی و حرارتی، دوربین مداربسته IP، دوربین های مدار بسته لامپی، دستگاه های DVR، NVR، XVR، لوازم جانبی، انواع دزدگیرهای اماکن با قابلیت یکپارچگی با سیستم های دیگر، آیفون های تصویری و بی سیم، تولید و به بازار مصرف عرضه می کند.
خانه های هوشمند یکی دیگر از ابداعاتی است که توسط این شرکت با ارائه پکیجی از تولیدات آن شرکت با قابلیت برنامه ریزی به مشتریان عرضه شده است. همچنین جهت حفاظت از محیط های بزرگ و گشت زنی در مناطق نیز اقدام به تولید بهپاد کرده است.

در بالا به دو غول تکنولوژی دوربین های مداربسته و تجهیزات حفاظتی اشاره کردیم و از تولیدات مختلف این دو شرکت چینی که بخش بزرگی از بازار ایران را نیز تحت سیطره خود دارند نیز صحبت کردیم. در ادامه این مقاله می خواهیم به دو نوع دوربین مداربسته و یا بهتر است بگوییم دو تکنولوژی پر کاربرد دوربین های مداربسته که در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است صحبت کنیم. دوربین های مداربسته وایرلس و تکنولوژی AHD در دوربین های مداربسته.

دوربین های مدار بسته وایرلس

قیمت مناسب دوربین های مداربسته وایرلس به دلیل عدم نیاز این دوربین ها به سیم کشی و نصب آسان آنها است. همین موضوع باعث شده است که دوربین مدار بسته وایرلس برای منازل و فروشگاه ها به شدت بصرفه باشد و از محبوبیت ویژه ای در میان عموم مردم برخوردار شود.

اتصال این دوربین ها به گیرنده تصاویر همانطور که گفتیم بصورت بیسیم انجام می شود. همین موضوع باعث می شود که نصب این دوربین ها زیرساخت های سیم کشی لازم نداشته باشد و آسیبی به نمای ساختمان ها نیز وارد نشود.
دوربین های مداربسته وایرلس یا بی سیم به دو گروه تقسیم می شوند:
1- دوربین های مداربسته ای که جهت انتقال تصویر بر روی گوشی توسط امواج وای فای (WIFI) به مودم متصل می گردند. این دوربین های مداربسته برای ضبط تصاویر نیازی به DVR مجزا نداشته و تصاویر در حافظه ای که درون دوربین تعبیه شده است ضبط می گردد. این دوربین های مدار بسته در بازار به دوربین های مداربسته وای فای معروف می باشند.
2- دوربین های مداربسته ای که جهت اتصال دوربین به DVR نیاز به سیم کشی نداشته و بصورت بی سیم یا وایرلس به دی وی آر متصل می شوند. این دوربین های مداربسته در بازار به دوربین های مداربسته وایرلس معروف می باشند.

تکنولوژی AHD در دوربین های مداربسته

AHD یا Analog High Definition  تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابلهای کواکسیال تا فاصله 500 متر می باشد.این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاههای آنالوگ قدیمی است.
دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های مداربسته آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده لذا امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p  فراهم شده است.
دوربین های مدار بسته AHD انواع مختلفی دارند. مدل های دام، بالت، بند انگشتی که کیفیت تصاویر، جنس بدنه و برد دید در شب متفاوتی دارند و شما می توانید آن ها را در مدل های مختلف دوربین مدار بسته نظیر دوربین های  مداربسته ای که در همین صفحه معرفی شده اند جستجو کنید.
جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته AHD به دوربین های مدار بسته ای اچ دی (AHD) و دستگاه ضبط کننده یا دی وی آر (DVR) نیاز می باشد.

نکته پایانی

شرکت شبکه گستر مهر تجارت، ارائه دهنده راهکارهای حفاظتی و سیستم های امنیتی.

حوزه فعالیت شرکت مهر تجارت دوربین مداربسته، سیستم های حفاظت تصویری، سیستم های آلارم، حفاظت فیزیکی، شبکه های کامپیوتری و سیستم های یکپارچه حفاظتی می باشد.  از جمله خدمات مهر تجارت می توان به مشاوره و طراحی سیستم، طراحی مناقصات، تامین کالا و خدمات، پیاده سازی و نصب تجهیزات، گارانتی کالا و قطعات، تعمیر و پشتیبانی سیستم، آموزش و بهینه سازی سیستم های موجود اشاره نمود.

بیشتر بخوانید :  دوربین مدار بسته   ، دوربین مداربسته اصفهان،   دوربین مداربسته شیراز  ،  دوربین مداربسته برای منزل



:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()