نوشته شده توسط : جعفر

 

اشتباه رایج در ارتباط با مشتری فکر می کنید چه چیزی رشد کسب و کار شما را متوقف می کند؟ فروش ضعیف، افراد ضعیف و یا سیستم ضعیف؟ ما شما را به چالش کشیده و می گوییم هیچ یک از این موارد دلیل اصلی نیست. آنچه باعث توقف تان می شود ، ناتوانی شما در ارتباط با مشتری و شاد کردن اوست.

مشتریان، با قدرت نظر خود را اعلام کرده و در رسانه های اجتماعی منتشر می نمایند. آنها همچنین ممکن است رقبا را جایگزین شما کنند .برای حفظ مشتری و محدود کردن نظرات منفی آنان در شبکه های اجتماعی، باید به طور مداوم برای شاد کردن مشتریان تلاش نموده و این کار تنها با ارائه محصولات و خلق تجاربی انجام می گیرد که فراتر نیازهای آنها را برطرف سازد.اما به این سادگی که به نظر می آید، نیست. اغلب شرکت ها، بازخوردهای اشتباهی از مشتریان خود می گیرند. در اینجا ۳ اشتباه رایج در ارتباط با مشتری را با هم بررسی کرده و خواهیم دید چگونه شرکت های مشتری محور از بازخورد مشتری برای ارتباط با مشتریان و ایجاد مشتریان شادتر استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:    خرید دوربین مداربسته  نصب دوربین مدار بسته

اشتباه رایج در ارتباط با مشتری : گوش نکردن به مشتری

بزرگترین اشتباهی که می توانید انجام دهید، نشنیده گرفتن مشتریان است. بهترین شرکت های جهان مثل مک دونالد، دیزنی و آمازون به طور جادویی محصول یا خدمتی ارائه نکردند که مشتری عاشق آن باشد بلکه آنها به مشتریان خود گوش فرا دادند و برای رسیدن به جایی که اکنون قرار دارند، به طور مداوم به بهبود روندها پرداختند. گوش کردن به مشتری اهمیت بسیاری دارد، زیرا بازخورد شان به شما این ذهنیت را داده که چه چیزی را درباره محصول یا خدمتتان دوست دارند و یا از آن متنفرند. برای شاد کردن مشتری باید محصولات یا خدماتی ارائه شود که فراتر از انتظارات مشتریان باشد .

فراتر رفتن از انتظارات مشتری باعث خلق طرفدارانی در بین مشتریانتان شده که به عنوان دارایی بازاریابی شما محسوب خواهند شد: زیرا طرفداران درباره شما به تمام دوستان و اطرافیان خود خواهند گفت. با ایجاد هواداران بیشتر، به راحتی درآمد و رشد بیشتری خواهید داشت، زیرا افراد بیشتری درباره محصولات و خدمات شما اطلاعات به دست می آوردند. مشخص کردن مشتریان ناراحت، مزیت دیگری است که از توجه به بازخوردها حاصل می شود. شما باید از بازخوردها برای برگرداندن مشتریان ناراحت استفاده کرده و این رابطه را در جهت یک ارتباط خوب پرورش دهید. با این کار به کاهش اثر احتمالی جملات منفی مشتریان بر تصمیم های خرید مشتریان بالقوه، کمک خواهید کرد. مقاله " ۱۸ استراتژی کاربردی حفظ مشتری " به شما ایده های تازه ای برای حفظ مشتری ارائه می دهد .

پیشنهاد:

نادیده گرفتن مشتریان را متوقف کرده و حلقه های بازخورد ایجاد کنید. حلقه های بازخورد سیستم هایی اند که می توانند برای توجه به مشتری ایجاد گردند. برای این منظور حداقل باید ۳ حلقه وجود داشته تا مطمئن شوید که مشتریان از راه های مختلف نظر، نگرانی، پرخاش یا تعریف خود را ابراز می کنند. شما می توانید به هنگام ارتباط با مشتری از طرق مختلف از آنها بازخورد دریافت کنید. حلقه های بازخورد رایج شامل بررسی ایمیل ها و وب سایت ها، تماس های پس از خرید، بررسی های دوره ای (مثلا هر ۳ ماه یک بار)، بازدیدها، مکالمات درون فروشگاهی و چت آنلاین می باشند .

یادگیری ازشرکت Best Buy

Best Buy یک مثال خوب از شرکتی بوده که به مشتریان خود توجه می کند. این شرکت در هر لحظه بیشتر از هر زمانی به مشتریان خود توجه کرده و این کار را عمدتاً از طریق بررسی مشتری انجام می دهد. این خرده فروشی یک فرایند سیستماتیک دارد که در آن پس از هر خرید برای انجام بررسی لازم، ایمیلی ارسال نموده و بازخورد دریافت می کند. آنها با استفاده از این بازخوردها در محصولات و خدماتشان تغییرات لازم را اعمال می کنند. مشتریان همچنین می توانند از طریق صفحه مرتبط با محصول در این سایت، بررسی ها و نظرات را ملاحظه کنند. این سایت با گوش کردن به مشتری قادر است به طور مداوم محصولات و خدماتش را بهبود داده، و در همین حین شادی مشتریان را از طریق بازخورد آنلاین اندازه گرفته و تقویت نماید .

دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته

اشتباه رایج درارتباط با مشتری : درس نگرفتن از بازخوردهای مشتری

اگر چیزی بدتر از گوش نکردن به صدای مشتری باشد، درس نگرفتن از بازخوردهای مشتریان است. مشتریان علاقه مندند از شنیده شدن توسط شرکت مطلع گردند. اگر بازخوردی دریافت کرده و آن را نادیده گرفته و یا بهبود ندهید، این احساس ایجاد می شود که به کسب و کارشان اهمیت نداده و برایشان ارزش قائل نمی شوید. کمی فکر کنید. اگر وقت بگذارید و به شرکتی بازخورد دهید اما کسی به آن اهمیتی ندهد چه احساسی به شما دست می دهد؟ احتمالاً خشمگین خواهید شد. شما کسب و کار خود را در یک دنیای رقابتی به پیش می برید. برای ادامه حضور در صحنه ی رقابت باید دائما بهبود یابید و خود را با خواسته های مشتریان وفق دهید. اگر نخواهید از بازخورد مشتریان درس بگیرید، از صحنه عقب خواهید افتاد و مشتریان خود را در ازای شرکت های نوآورتر از دست می دهید.

پیشنهاد :

شما باید کسی را مسئول دریافت بازخوردها و توجه به آنها نموده و وظیفه شان را سازمان دهی بازخورد به راحت ترین شکل ممکن قرار دهید. بنابراین تصمیم گیرندگان کلیدی می توانند در جهت بهبود از این بازخوردها استفاده نمایند. مطمئن شوید که آنها به تمام بازخوردها پاسخ می دهند. این کار نشان می دهد که به کسب و کار مشتری اهمیت داده و برای آنها ارزش قائل هستید. گاهی این کار برای شرکت های بزرگ دشوار می شود اما اگر کوچکتر- و چابک تر- هستید برای کسب مزیت از آن استفاده نموده و با مشتریانی که بازخورد می دهند روابط محکم تری ایجاد کنید.

یادگیری از Help Scout

Help Scout راه حل خوبی برای پشتیبانی مشتریان از طریق ایمیل می باشد. باید در نظر داشته باشید که هریک از مشتریانتان به روش خود برای برآوردن احتیاجاتشان از محصول و خدماتتان استفاده می کنند. وقتی با مشتریان بسیاری سر و کار دارید باید به "چرا"ها توجه کنید نه به "چگونه" ها. اگر می خواهید محصولتان را بهبود دهید بهترین چیزهایی که می توانید اعمال کنید شامل موارد زیر خواهد بود:

-برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه تحقیقات با کیفیت انجام دهید. -از منابع مختلف اطلاعات کسب کنید. بازخوردها در شکل ها و اندازه های مختلف اتفاق می افتد. از طیفی از منابع مثل بررسی ها، ایمیل و مکالمه های تلفنی استفاده نمایید. -تکرار کنید. حتی پس از اینکه بر اساس یک بازخورد تغییری ایجاد کردید، مداوماً برای آن تغییر وقت صرف کنید." ۲۰-۳۰% مراحل پایانی کار مهمترین قسمت آن است".

اشتباه رایج در ارتباط با مشتری : عدم بهبود و عدم شاد سازی مشتریان

سومین اشتباهی که کسب و کارها مرتکب می شوند، این است که آنها برای بهبود و ایجاد شادی مشتریان از بازخورد استفاده نمی کنند. بهبود محصول و ایجاد تجربه بهتر برای مشتری در موفقیت در این دنیای تکنولوژیک حیاتی است. تکنولوژی همه چیز را تغییر می دهد. اگر شما مداوماً در حال بهبود نباشید عقب خواهید افتاد. باید به افزایش سریع استفاده از اینترنت و به کارگیری ابزارهای مختلف توجه کرده تا ببینید تکنولوژی بر کسب و کار شما تاثیرگذار است. ۴ سال قبل، ممکن بود فراموش کنید سایت خود را سازگار با گوشی های هوشمند طراحی کنید، اما امروزه اگر این کار را نکنید با ریسک از دست دادن مشتری و فرصت های کسب و کار مواجه خواهید شد. انتظارات مشتری به طور مداوم تغییر می یابد. مشتریان می خواهند از طریق گوشی هایشان وارد سایتتان شده، مقالاتتان را خوانده و محصولاتتان را بخرند. اگر در بهبود تغییرات مورد نیاز تاخیر داشته باشید، مشتریان تان را آزرده خواهید کرد. در آن سوی سکه اگر از روال جلو باشید، از انتظارات فراتر رفته و مشتریان شادتری ایجاد خواهید کرد. این مشتریان شاد به رشد شما نیرو بخشیده زیرا با دیگران درباره محصول شما صحبت خواهند کرد.

پیشنهاد:

شخصی که در شرکت مسئول بازخورد مشتری است باید مطمئن گردد که این بازخوردها توسط تصمیم گیرندگان برای بهبود محصول و ایجاد تجربه مشتری مفید می باشد. برای آسان تر کردن این فرایند به سیستمی احتیاج خواهید داشت که بتوانید بازخوردها را بر مبنای احتیاجات مشتریان، اولویت بندی کنید.از ابزاری برای رصد رضایت مشتری استفاده کرده و سپس از آن اطلاعات برای تنظیم عملکرد کلیدی شرکت و پرسنلی که با مشتریان سر و کار دارند، استفاده نمایید.همچنین شما باید میزان شادی مشتریان خود را تعیین کرده و برای نفوذ در ذهنشان یک برنامه ی وفاداری ایجاد نمایید. از آنجایی که این مشتریان عاشقتان هستند افراد جدیدی را به شما معرفی کرده و در موردتان سخنان مثبت خواهند گفت. باید در مواقع لازم به مشتریان انگیزه دهید، اما مهمتر از همه باید مطمئن باشید که در حال پرورش آنها هستید. شادترین مشتریان شما بزرگترین سرمایه های بازارتان هستند.  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

یادگیری از Uber

Uber یک شرکت خدمات حمل و نقل مسافر درون شهری مبتنی بر بازخورد بوده که از مشتریان بازخورد گرفته و آنها را به عنوان نیرو محرکه مدل کسب و کار خود به کار می برند. رشد این شرکت در گرو بازخوردهای آن می باشد.Uber می خواهد "همیشه شما و راننده تان، تجربه خوبی از رانندگی داشته باشید"پس از هر تجربه رانندگی در Uber، از مشتریان و رانندگان خواسته می شود از طریق برنامه موبایلی این شرکت، نظر خود را اعلام نمایند. بازخورد در لحظه درباره رانندگان به این مفهوم است که Uber اطمینان می دهد تنها بهترین رانندگان در جاده باقی میمانند. اگر رانندگان بطور مداوم امتیاز منفی دریافت کنند، اعتبارشان سلب می شود.

این شرکت برای ارائه محصولی که نیاز مشتری را برآورده کرده و یا فراتراز نیازها پیش رود، بر بازخوردها متکی می باشد. به نظر می رسد این روند نتیجه خوبی داشته، زیرا رشد Uber در ۲ سال اخیر بی سابقه بوده، ارزش این شرکت ۴۰ بیلیون دلار و درآمد خالص رشد ۳۰۰ درصدی را از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ دارا بود.

اصلی ترین دلیل این رشد، تبلیغات دهان به دهانی بوده که هواداران و طرفدارانشان هر روزه انجام می دهند. Uber به شادترین مشتریانش انگیزه داده و به عنوان پاداش، به آنها سفرهای رایگان یا سفر با هزینه کم پیشنهاد می کند.مدیر عامل Uber بیان کرد که “شرکت تنها بر پایه تبلیغات دهان به دهان بوده و تقریباً هیچ هزینه ای برای بازاریابی ندارد". در حقیقت او بیان کرد که ۹۵% از تمام مشتریان جدیدش قبل از مراجعه به شرکت، درباره رانندگان Uber شنیده بودند. در سال ۲۰۱۱ به ازای هر ۷ خدمت رانندگی، طرفداران Uber یک مشتری جدید معرفی می کردند.با گوش کردن به مشتریان و یادگیری از بازخورد آنها، مشتریان شادتر داشته باشید.

آیا می دانید ۳ شرکت بررسی شده ؛ Best Buy, Help Scout و Uber در چه چیزی مشترک هستند؟ تمام این شرکت ها که رهبر بازار صنعت خود هستند، برای بهبود خدمت و محصول خود از بازخورد مشتریان شان استفاده می کنند. یعنی این شرکت ها یکی از اصلی ترین مولفه های توسعه کاری خود را بر اساس کانال " ارتباط با مشتری " قرار داده اند. توسعه و تمرکز بر ارتباط با مشتری ، به همه ی آنها کمک کرد تا مشتریان شادتری داشته باشند، مشتریانی که به آنها در رشد درآمد و آگاهی برند کمک خواهند کرد.در عصر حاضر مشتریان از قدرت زیادی برخوردار بوده و می توانند به راحتی به سمت رقبا روند و یا به راحتی از شما به اطرافیانشان بگویند(چه خوب و چه بد). پس با توجه به این شرایط شرکتها و بنگاههای اقتصادی باید جایگاه ویژه ای برای حفظ و توسعه ارتبا با مشتری قائل باشند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته   



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

کارآفرین بودن کار ساده ای نیست. ترکیبی از کمی اشتیاق و علاقه و میزان زیادی برنامه ریزی برای کسب وکار می تواند شما را به آن چه می خواهید برساند.ذر این مقاله می خواهیم 7 نکته که برای کارآفرین بودن باید بدانید را عنوان کنیم.

1- بدانید چه می خواهید.

آیا آرزوی این را دارید که فرمانروایی خود را داشته باشید یا می خواهید وقت استراحتتان را با آسودگی در کنار فرزندانتان بگذرانید؟ اغلب از کارآفرینان می شنویم که می خواهند کسب وکاری راه بیاندازند تا بتوانند فرزندانشان را حمایت کنند و در زمان بازنشستگی آسوده خاطر باشند. آن ها می خواهند در هر جا هستند کسب وکار خود را راه اندازی کنند و خدمات و محصولاتی را که دوست دارند عرضه کنند. باید بدانید که لازم است تا وقت زیادی برای کسب وکارتان صرف کنید. انگیزه ی کاری شما باید آن قدر زیاد باشد که بتوانید با چالش های پیش رو کنار بیایید.

article_image_one_523.jpg

2- بیش از آنچه صحبت می کنید، گوش بدهید.

ارتباطات مهم اند و رویدادهای شبکه ای راه بسیار خوبی برای این کار هستند. این رویدادها هم چنین روش مناسبی برای ملاقات با مشتریان بالقوه است، اگرچه همه افراد در این مسیر موفق نمی شوند. این رویدادها فقط برای رد و بدل کردن کارت ویزیت نیستند بلکه فرصت های خوبی برای یادگیری در اختیار افراد قرار می دهند. خودتان را به افراد جدید معرفی کنید و سعی کنید زمینه مشترکی پیدا کنید. اگر بیش از صحبت کردن گوش کنید، شانس این را دارید که در موقعیت های مناسب، راه حل مناسب را ارائه دهید.

3- خودتان را ثابت کنید.

افراد برای چیزهای ارزشمند خوب هزینه می کنند. اگر در کسب وکار خود تازه کار هستید، کارتان مشکل می شود؛ پس سعی کنید خود را ثابت کنید.

4- در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.

امروزه اطلاعات زیادی را می توان از طریق اینترنت بدست آورد. افراد قبل از آنکه کاری انجام دهند در اینترنت جست وجو می کنند تا بتوانند اطلاعاتی را که می خواهند دریافت کنند. در واقع آن ها می خواهند بدانند محصول و یا خدماتی که شما عرضه می کنید ارزش آن را دارد که برایش وقت و هزینه صرف کنند و یا نه. بنابراین مهم است که برای پاسخگویی حضور داشته باشید. به این معنا که وبسایتی داشته باشید، در صفحات اجتماعی حضور داشته باشید و مهمتر از همه این که با مشتریان در ارتباط باشید.

5- سرتان به کار خودتان باشد.

اغلب وقتی بیش از حد به آن چه در اطرافمان اتفاق می افتد توجه کنیم، از آن ها تأثیر می پذیریم. بررسی می کنیم، تلاش می کنیم، ولی در نهایت پیشرفتی نمی کنیم. تنها چیزی که باید کنترل کنید خودتان هستید. و این به معنای کار کردن است. نگران نباشید که دیگر کارآفرینان و یا شرکت ها چه می کنند. تنها نگران خودتان باشید!دوربین هایک ویژن

6- از کم شروع کنید.

اگر می خواهید خبره به بنظر برسید، مهم است که از پایه و کم کم شروع کنید. مثلاً اگر می خواهید سخنران یک سخنرانی بزرگ باشید، بهتر است با حضور در روزنامه، تلویزیون و یا رادیوی محلی شروع کنید. در کسب وکار نیز به همین صورت است. به طور کلی، ایده خود را به صورت آزمایشی به اجرا بگذارید و منتظر بازخوردها باشید. اگر بازخورد خوبی گرفتید، آن را گسترش دهید.

7- ناامید نشوید.

بسیاری از افراد از ترس و شکست تأثیر می پذیرند. قابل درک است. کارآفرینی رعب آور بنظر می رسد. ولی آن چه اهمیت دارد ادامه دادن این راه است. مشتریانی هستند که ابتدا از ورود به دنیای تکنولوژی اجتناب می کنند، ولی در نهایت به آن وابسته می شوند. آدم ها تغییر می کنند. اگر ارزش چیزی را به آن ها نشان دهید، خوشحال می شوند که یک چیز جدید را امتحان کنند.

این هفت درس را به خوبی فرابگیرید. نه تنها در کسب وکار، بلکه در زندگی نیز کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید:    خرید دوربین مداربسته  نصب دوربین مدار بسته    



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 
 

ارتباطات دارای قدرت متوقف کنندگی(قدرت متوقف کردن یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و سایر ارتباطات بازاریابی مردم را از رفتن بازدارید و آن ها را وادار کنید که بنشینند و به شما توجه کنند.) ؛ واکنش هایی از این قبیل به وجود می آورد: «چه گفتی؟» یا «آن را دیدی؟» این نوع ارتباطات میزان توجه را بالا می برند. برخلاف اغلب ارتباطات بازاریابی که حتی برای یک لحظه هم نمی توانند جلب توجه کنند.

مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می شوند. این تراکم بالای پیام های ارسالی در حیطه ی بازاریابی باعث می شود که اغلب تلاش ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.

از مردم بخواهید ۵ مورد از آگهی هایی را که شب پیش از تلویزیون دیده اند، به یادآورند (اگر تلویزیون تماشا کرده باشند، حتماً تبلیغات زیادی دیده اند). به واکنش هایشان دقت کنید. وقتی با درماندگی سعی می کنند به یادآورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهره شان نقش می بندد. کمی بعد احتمالاً می گویند: «بله… آن آگهی بامزه که مرده…» و به همین شکل چندین آگهی را به خاطر می آورند. البته اگر مجموعه آگهی های دیشب جالب بوده باشد؛ و از میان این ها شاید نام یک یا دو محصول تبلیغ شده را نیز به یاد داشته باشند؛ اما به ندرت تمام نام ها را به یاد دارند. قیمت طراحی سایت

اگر همین طور ادامه بدهید و این بار درباره ی تبلیغات چاپی سؤال کنید، مثلاً در مورد مجله، روزنامه، بروشور، یا نامه های الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملاً خالی بماند. خیلی ها حتی یک آگهی تبلیغاتی در مجله ای که دیروز خوانده اند را به یاد نمی آورند. مگر آنکه فعالانه آن ها را به پاسخ گویی ترغیب کنید. اگر در مورد تبلیغات رادیو هم بپرسید، با همین مشکل مواجه می شوید. این فعالیت ساده اهمیت قدرت متوقف کردن را آشکار می کند. تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت متوقف کردن داشته باشد، زیرا حتماً می خواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند! طراحی سایت اختصاصی     

اصول متوقف کردن

بنابر نظر هانلی نوریس، کسی که زمان زیادی را به تعلیم کارکنان «یونگ و روبیکام» برای تهیه ی تبلیغات بهتر، گذرانده است، با هفت اصل می توانید یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. من این هفت اصل را بر اساس تجربه ی خودم تعدیل کرده ام و به فهرست زیر رسیده ام:

1. تبلیغ باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به سوی خود بکشد. همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه ی مخاطبان موردنظرش را جلب کند. اگر بچه ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

2. تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد. همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، هرگز اجازه نمی دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.

3. تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد. این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

4. تبلیغ باید کنجکاوی را تحریک کند. مخاطبان باید طالب شوند که بیشتر بدانند. این میل آن ها را متوقف می کند و به بررسی تبلیغ وا می دارد و باعث می شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند. هزینه طراحی سایت 

5. تبلیغ باید مخاطبان را شگفت زده کند. عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ کوب کنند و به شگفت آورند.

6. تبلیغ باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند- به شکلی هرظتنم ریغ. (نکته: سعی کنید این کلمه ی عجیب را برعکس بخوانید). پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک چیز باعث می شود که مسئله ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی شود و توجه کسی را جلب نمی کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می گیرند.

7. گاهی لازم است تبلیغ از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله ای که در آن می گنجد فراتر رود. محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می شود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بی شک الگوهایی وجود دارد). پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند. برای مثال اگر شما برای خدمات نظافت ادارات بازاریابی می کنید، حتماً تبلیغات صفحات زرد را بخرید و آگهی هایی تهیه کنید و فهرست قیمت خود و نظر مثبت و رضایت آمیز مراجعه تان را در آن بگنجانید. برای تکمیل این تلاش های معمول بازاریابی، با پست برای مشتریان احتمالی تان اسفنجی بفرستید که یک طرف آن نام و شماره تلفن شما و طرف دیگر آن این پیام نوشته شده باشد: البته اگر هنوز معتقدید که بدون کمک ما باید نظافت کنید، این اسفنج به دردتان می خورد.

برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسایل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت نیاز دارید. این راز موفقیت شماست و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت متوقف کردن پیدا می کنید.    طراحی سایت وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

همه ما دوست داریم ایده هایی که در محیط کار، جمع های خانوادگی و یا دوستانه بیان می کنیم برای همه جذاب باشد و نسبت به دیگران برتری داشته باشیم. شکی نیست همه ما تمایل داریم انسان های موفق و خلاقی باشیم. خیلی از ما هم برای رسیدن به این هدف تلاش هایی کرده ایم اما شاید به این نتیجه رسیده باشیم که با آنچه در تصورات خود ساخته بودیم بینهایت فاصله داریم و راه درازی در پیش رو داریم.

گاها دچار یاس و ناامیدی شده ایم و این دیالوگ را در ذهن با خود مرور کرده ایم که " اصلا من رو چه به خلاقیت؟ آدم های خلاق آدم های خاصی هستند! خلاقیت هنری ذاتیه و من این هنر رو ندارم و و و..." اما به جرات بهتون این ندا رو می دهم که سخت در اشتباه هستید! خلاقیت هنری کاملا اکتسابی ست. همه ما چه پیر چه جوان، بی سواد یا باسواد، کارگر یا مدیر، زن و مرد، در هر جایگاه و مکانی که قرار داریم می توانیم انسان های خلاقی باشیم، کافیست نکات زیر را در نظر داشته باشیم:

1- خود را باور کنیم:

اولین قدم برای شروع هر فعالیتی خود باوری ست. یک مثل ژاپنی بسیار زیبا هست که بینهایت بهش اعتقاد دارم " اگه کاری رو همه می تونن انجام بدن دلیلی نداره که من نتونم انجام بدم و اگر کاری هست که دیگران نمی تونن انجام بدن من حتما می تونم انجام بدم."

دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته

article_image_one_501.jpg

2- افکار مثبت را درون ذهن خود پرورش دهیم:

با شروع هر کار و قدم گذاشتن به دنیای جدید و ناشناخته، ترس از شکست همواره در ذهن انسان ایجاد میشه، بهتره در این مواقع ترس ها را نادیده گرفته و به موفقیت و افق های روشن پیش رو فکر کنیم و همواره مثبت اندیش باشیم.

3- منظم باشیم:

انسان های خلاق انسان های منظمی هستند، به موقع استراحت می کنند، به موقع کار می کنند و ساعت خواب منظم و کافی دارند. انسان های خلاق بی خوابی نمی کشند، انسان های خلاق معمولا آراسته هستند و مرز زندگی شخصی و کاری خود را رعایت می کنند.

4- خیال پردازی کنیم:

خیال پردازی از ارکان مهم خلاقیت است. ایده های جذاب و بکر و خاص با فکر کردن توام با خیال پردازی حاصل می گردد. نیازی نیست لزوما ایده های خلاقانه شما پشتوانه علمی داشته باشند و از جانب دیگران قابل تائید و فهم باشند، چرا که اگر ایده شما قابل درک و پیاده سازی ساده باشد، لزوما ایده خلاقانه ای نبودند.

5- الگوی رفتاری داشته باشیم:

درست است که هر آدم با ویژگی های منحصر به خود و خاص می باشد، اما الگو برداری از افراد موفق و خلاق باعث می شود تلاش کنید تا مانند آنها، اما به شیوه مخصوص خود، موفق و خلاق باشید.

6- زندگینامه افراد خلاق و موفق را بارها بخوانیم:

شکی نیست که مطالعه باعث پرورش ذهن و افکار ما می شود، در این میان خواندن زندگینامه انسان های خاص و منحصر بفرد هم باعث ایجاد انگیزه و هم رشد فکری و ارتقاء کیفی زندگی هر فرد خواهد شد.

دوربین مداربسته آنالوگ   هایک ویژن

7- مسیر خود را تغییر دهیم:

هیچگاه برای رسیدن به مقصد (محل کار، منزل، خانه دوست و آشنا و...) یک مسیر مشخص را انتخاب نکنید، همواره مسیرهای مختلف هر چند دور را امتحان کنید، به اطراف با دقت نگاه کنید، نام خیابان ها و کوچه پس کوچه ها را به خاطر بسپارید، از زیبایی ها لذت ببرید و با نفس عمیق تنفس کنید.

8- به نظرات دیگران با دقت گوش فرا دهیم:

افراد خلاق تنها به فکر و ایده های درون ذهن خود بسنده نمی کنند، بلکه با هوشمندی خاصی ایده های خود را با دیگران نیز مطرح می کنند و از جمع آوری ایده ها به نتیجه مطلوب دست می یابند.

9- هنر دوست باشیم:

موسیقی، نقاشی، تئاتر، سینما و ... باعث پرورش ذهن های خلاق می شوند، تلاش کنیم به هنر بیشتر اهمیت دهیم.

10- ورزش کنیم:

شاید فکر کنین ممکنه شعار باشه اما حقیقتا اگر به لحاظ جسمی سالم و پرنشاط باشیم، فکر بازتری خواهیم داشت و امکان خلق ایده های بکر و خلاقانه در ذهن ما بالاتر خواهد رفت.

برای خلاقیت راهکارهای زیادی وجود دارد که در این مطلب سعی شد به مفید ترین و ساده ترین آنها اشاره شود. خلاق بودن و خلاقیت امری دور از ذهن و دست نیافتنی نیست و با یک سری تمرین ساده و جدیت و ممارست قابل دستیابی ست. شما چطور فکر می کنید؟

بیشتر بخوانید:    دوربین مداربسته بیسیم  دوربین تشخیص چهره 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

این روزها چه در حال گشت و گذار در فضای مجازی باشید،چه در حال قدم زدن در بازار و خیابان و یا دیدن فیلم و یا گوش دادن رادیو با سیل انبوهی از تبلیغات در زمینه های متفاوت روبرو میشوید .اما تبلیغات موثر چیست و چگونه تبلیغ کنیم تا به هدف مورد نظر خود برسیم ؟

در تبلیغات بازرگانی به زبان ساده تر می توان گفت ؛ هر عملی که باعث جلب توجه مردم به محصولی خاص و یا فعالیت های تجاری درجامعه گردد ،تبلیغات نامیده می شود، البته طوری که مردم از آن به خوبی استقبال کنند و درنهایت منجر به خرید محصول مورد نظر گردد . در واقع تبلیغات، اطلاعات کنترل شده، قابل تشخیص و قانع کننده است که توسط رسانه های ارتباط جمعی ارائه می شوند.

امروزه هدف اصلی بازاریابی طی برنامه ریزی تبلیغاتی بر اساس آگهی اطلاع رسانی، آگهی متقاعد کننده و آگهی یاد آوری کننده صورت می گیرد :

1. آگهی اطلاع رسانی و یا آگاه کننده : درباره محصولی جدید، به امر مطلع نمودن مشتریان درباره تغییر قیمت ها، شرح چگونگی کاربرد محصول، رفع شایعات و کاهش نگرانی مصرف کننده می پردازد و هنگامی که محصول جدیدی وارد بازار می شود برای معرفی آن به کار گرفته خواهد شد.ساخت سایت        

2. آگهی متقاعد کننده : به آن دسته از آگهی های تبلیغاتی گقته می شود که مشتری را نسبت به خرید محصول ترغیب کند و همینطور این نوع آگهی زمانی که بازار رقابتی افزایش یابد کاربرد بیشتری پیدا می کند.

3. آگهی یاد آوری کننده : مانند انواع قبلی کاربرد خاص خودش را دارد ، همیشه به مشتریان خود نوعی محصول را یادآوری می کند که ممکن است در آینده نزدیک کالای مورد نظر نیاز باشد. البته این امر زمانی کاربرد دارد که محصول مورد نظر شناخته شده باشد.طراحی سایت شرکتی

 شرکت طراحی سایت      

البته نکات مهم دیگری که توانسته اند بهتر و بیشتر در امر تبلیغات به بازاریاب و یا مبلغ کمک کنند وجود دارند که از آن به نام پنج طرح اقناعی یاد می شود. این طرح ها که بیشتر در این دو رسانه جمعی یعنی تلویزیون و رادیو کاربرد دارد ،

1- طرح محرک و پاسخ : این طرح در ابتدا طرح انگیزشی را رد می کند و معتقد است که با وارد کردن محرکی ،افراد و یا هر جاندار دیگری پاسخ خواهند داد. مثلا با گذاشتن غذا جلوی یک فرد گرسنه ناخودآگاه بزاق آن ترشح می کند و به همین دلیل است که کارشناسان اعتقاد دارند که این طرح در فرایند تبلیغات موثر خواهد بود . البته این طرح تکنیک هایی نیز به همراه دارد که از آن جمله می توان به امر " تکرار ، اسارت مخاطب و مجاورت زمانی و مکانی " اشاره کرد .

2- طرح شناختی : این طرح بر عکس طرح محرک و پاسخ عمل می کند و معتقد است که انسان موجود متفکر و منطقی می باشد و به همین دلیل می توان با دادن اطلاعات و آگاهی از وضعیت مطلوب، کیفیت بهتر کالا و خدمات پس از فروش محصولی، توجه آنان را جلب نموده و سبب مصرف محصول مورد نظر گردد . مثلا:" استفاده از فلان کالا مزیت های فراوانی دارد و خدمات آن بیشتر و بهتر از دیگر شرکت های تولید کننده می باشد". البته تئوری هایی مثل ساز و کار شناختی ، نا هماهنگی شناختی و نظریه مفهومی یاری رسان این طرح می باشند .

3- طرح انگیزشی : بر خلاف طرح محرک و پاسخ در این طرح افراد موجوداتی منفعل تصور نمی شوند که به صورت انفعالی به خرید کالا اقدام کنند. انسان موجودی با انگیزه است که با هدف خاصی به سمت خرید کالایی گام بر می دارد. مبلغ در این طرح عقیده دارد که مهمترین عنصر انگیزه مخاطب است و برای فروش کالا باید انگیزه او را بر انگیخت. فرد دارای انگیزه است و این باعث ایجاد تنش در او می شود, فرد سعی در کاهش این تنش دارد. این طرح معمولا دارای دو مرحله است:
- کشف انگیزه های مصرف کننده و باز تولید این انگیزه ها.
- تغییر دادن شکل محصول به صورتی که توانایی آنها برای ارضای نیازهای کشف شده مشخص باشد.

4- طرح اجتماعی : این طرح با تاکید به ارزش ها و هنجار های اجتماعی بیشتر در بین گروه های اجتماعی جای دارد و معتقد است که افراد نیاز به تائید دارد و به همین دلیل است که حساسیت زیادی نسبت به عقیده کسانی دارد که در مجاورت او هستند . در کل این طرح با ایجاد حس تعلق گروهی در فرد سعی در مصرف کالای خاصی می کند.

5- طرح شخصیتی : این مدل نشان دهنده این امر است که افراد شبیه به هم نبوده و نیستند و اعتقاد دارد که عده ای خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرند و عده ای دیگر دیرتر . از همین روست که دو نوع عملکرد مختلف را تبیین می کند که عبارت اند از:
- عملکرد دفاع از خود: که فرد در آن تلاش می کند از تنش ها و تضاد های درونی خود بگریزد.
- عملکرد بیان ارزشی: منظور سعی افراد درجهت مثبت نشان دادن عقاید و نظریاتشان می باشد. نظیر تبلیغاتی که شامپوی خاصی را برای جلو گیری از ریزش مو به افراد معرفی می کند.

بدین صورت متوجه می شویم که تبلیغات خود یک روند بسیار مهمی را داراست که طی این فرایند می توانند جامعه را بسوی اهدافی خود متمایل سازد.  طراحی سایت تهران     



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 

هیچ راه میانبری برای اینکه شرکت های بزرگ مشتریان شما باشند،نخواهید یافت. شوخ طبعی و خوش اخلاقی شما، جاذبه ی باور نکردنی شما، یا هوش و ذکاوتتان کافی نیست. برای این که تا حد زیادی احتمال بازکردن جای پا در شرکت های بزرگ را افزایش دهید، قبل از آغاز تماس با مشتری، خود را در اهداف شرکت مشتری غرق کنید. در روش فروش جدید، دانایی توانایی است.

چنانچه شما وقتی صرف یادگیری درباره ی سازمانی قبل از ورود به آن نکنید، تصمیم گیرندگان شرکتی شما را بی کفایت فرض کرده و حذفتان می کنند. داشتن دانش اجمالی از شرکت مشتری مورد نظرتان کافی نیست. این دانش و آگاهی است که فروشندگان خوب را از متوسط و متعهدها را از مغرور ها جدا می کند.

امروزه تصمیم گیرندگان شرکتی انتظار دارند که در مورد شرکت آنها مطلع باشید. این برای آن ها اهمیت دارد. این چیزی است که آن ها به آن علاقه مندند، نه محصول، خدمات یا راه حل شما. آنها انتظار ندارند تمام جزئیات را بدانید، فقط به طور معقولی در زمینه ی آنچه در سازمان آنان اتفاق می افتد به روز باشید. با تجزیه و تحلیل خوب قبل از تماس گرفتن قادر خواهید بود :

  • مشخص کنید که چگونه محصول یا خدمات شما بر کار مشتری تاثیر می گذارد.
  • یک راهبرد تجاری آگاهانه و خوب ایجاد کنید.
  • خود را از سایر فروشندگانی که در تلاش اند تا جای پایی در شرکت آنها باز کنند، متمایز کنید.
  • بحث های وسوسه انگیزی را با پرسش های هوشمندانه تان اداره کنید.
  • ایده های بسیار ارزشمندی را برای بهبود عملکرد آنان، کاهش هزینه ها و افزایش فروششان یا کسب مزیت رقابتی ارائه دهید.

انجام دادن این تحقیق کمک می کند تا «سردی» تماس های رسمی را از بین ببرید. شما برای صحبت با تصمیم گیرندگان آماده می شوید. می دانید که هستند و چه چیزی برای آنها مهم است.

دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته 

هنگامی که شرکت بزرگی را هدف قرار دادید، تحقیق اولیه خود را بر چهار زمینه زیر متمرکز کنید :

1- جایی را برای ورود پیدا کنید

از آن جا که هدف اولیه شما ورود به شرکت است، در جستجوی ساده ترین راه برای نفوذ به این مشتری باشید. به این معنا که باید واحدهای تجاری یا شعبی از شرکت را پیدا کنید که به ظاهر برای عرضه شما مناسب باشند. تمایز بازار خود را قبل از شروع این تحقیق مرور کنید.
برای ورود به شرکت های بزرگ بهترین جا را نشانه بگیرید. همچنین با گشتن گرد واحدها، شعب یا ادارات معین شما وقت خود را در تلاش برای ورود به جاهایی که فرصت موفقیت محدود است، تلف نمی کنید.

2- درباره ی تجارت و کار آنها یاد بگیرید

مقدار زمانی را که صرف تحقیق و فراگیری درمورد یک مشتری می کنید، به طور مستقیم متناسب با ارزش آنان برای شرکت شماست.

در صورت قرارداد با این شرکت، درآمد زیادی نصیب خود می کنید، ارزش و شهرت تان زیاد می شود، یا فرصت های بسیار زیادی برای رشد و ترقی خواهید داشت؛ پس ارزش صرف وقت را دارند. همچنین اگر آنچه می فروشید تاثیر سازمانی مهمی دارد، صرف وقت بیشتر در فاز تحقیقاتی در اصل ضروری است. برای این مشتریان باید درباره ی موارد زیر مطلع باشید:

  • عوامل حیاتی موفقیت
  • مسائل کلیدی تجاری
  • گزارش های صنعت
  • تغییرات تجاری
  • اولین اولویت های آنان
  • مشتریان کلیدی
  • تصمیم گیرندگان اولیه
  • محرک های مالی
  • خطوط تولید و خدمات
  • رقبا

  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

3- روزنه ها را بیابید

وقتی که تحقیق می کنید برای هر چیزی که نشان می دهد این مشتری مورد نظر ممکن است مشتری احتمالی شما باشد، چشم و گوشتان باز باشد. به ویژه شما باید در جستجوی دو مورد باشید:

  1. علایم و نشانه های مشکل : اطلاعاتی که شما را منتهی به این باور می کند که آنان با چالش ها و مسائلی مبارزه می کنند که شما می توانید آن ها را حل کنید.
  2. علایم و شاخص های فرصت : اطلاعاتی که به اهداف، مقاصد یا الزامات راهبردی اشاره دارد که شما می توانید به آنان در دستیابی یا حصول آن ها کمک کنید.
  3. قبل از شروع مفهوم این علایم را یادداشت کنید تا بدانید در جستجوی چه چیزی هستید. چنانچه شما اکنون به طور دقیق بازار هدف را نشانه گیری کرده باشید، شناسایی این موارد باید برایتان آُسان باشد.
  4. قفل را با کلید حرفه ای باز کنید.

آخرین چیزی که شما باید در جستجوی آن باشید، واژه هایی هستند که شرکت برای شرح کار و کسب، مشکلات و فرصت هایش از آن استفاده می کنند زیرا که وقتی که شما راهبرد ثبت مشتری تان را آماده می کنید که شامل تماس های تلفنی، نامه ها و غیره می شوند، باید با زبان مشتری تان صحبت کنید. هرچه واژه ها و الفاظ تان به زبان آن ها نزدیک تر باشد، ورود برای تان ساده تر است.

نکته ها :

  • تصمیم گیرندگان شرکتی انتظار دارند درباره ی شرکت و کسب و کارشان مطلع باشید. این درست همان چیزی است که به آن علاقه مندند، نه خدمات و یا محصولات شما
  • از تحقیق پیش از تماس برای یافتن بهتر این نقطه برای ورود به یک شرکت بزرگ و نیز تعیین شاخص های مشکلات و شاخص های فرصت استفاده کنید.
  • مقدار زمانی که صرف یادگیر در زمینه ی مشتریان احتمالی می کنید، در ارتباط مستقیم با ارزشی است که آنان برای شما دارند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته  



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

اصول زیرمجموعه ای از باورها و روش هایی است که برای افزایش شانس موفقیت در تبلیغات، اثبات شده اند. آگهی دهنده های با تجربه دائم تلاش می کنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند.

اصل یکم : بازاریابی در مورد احتمالات است نه پیش بینی ها

رفتار انسان نسبی است نه مطلق. انسان ها آزاد هستند و در موقعیت های متفاوت رفتارهای مختلفی دارند که موقعیت ها هم به طور غیرمنتظره ای تغییر می کنند و هیچ گاه نمی توانید از انسان انتظار داشته باشید کاری که می خواهید را انجام دهد. اگر نتایج گذشته را بررسی کنید می توانید بفهمید که در گذشته چه رخ داده و چه چیزی کارایی داشته است ولی تضمینی برای اینکه برای امروز یا فردا هم موثر باشد وجود ندارد. آگهی دهندگان دوراندیش می دانند که بازاریابی همواره یک سرمایه گذاری برای آینده است آن هم به وسیله متغیرهایی که بیشتر آن ها قابل کنترل نیستند. پس می توان گفت بازاریابی یک سرمایه گذاری بدون تضمین بازگشت سرمایه است. می توان این عدم قطعیت را کاهش داد اما حذف کلی ریسک آن غیرممکن است. آگهی دهندگان دوراندیش در هر تصمیمی که می گیرند این ریسک را در نظر دارند.  طراحی سایت پزشکی

article_image_one_653.jpg

اصل دوم : بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند

یکی از راه های مقدم کردن مردم، استفاده از تحقیقات بازار است. اگر فکر می کنید ارتباطات بازاریابی راهی برای گفت وگو با مشتریان است، پس تحقیق کنید مردم در کجا دوست دارند چه چیزی را بشنوند یا نشنوند و آیا محصول و ارتباطات شما همان چیزی است که می خواهند بشنوند. اگر باهوش باشید، محصول و ارتباطات شما متاثر از خواسته بازار هدف خواهد بود. طراحی سایت با وردپرس   

اصل سوم : همه چیز را یکی و هم راستا کنید

مشتریان یک دستی را دوست دارند. دوست دارند به قولی که دیروز دادید امروز و فردا هم وفادار باشید. به دنبال برندهایی هستند که به چیزی که ارائه می کنند اعتماد داشته باشند. بنابراین باید همه چیز را یکی کنید. محصول، قیمت، تبلیغ، وعده های بازاریابی، پیامی که از طرف رسانه ها و اشخاص مختلف ارسال می کنید و… را یکی کنید.

اصل چهارم : تئوری الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی

امروزه بازاریابی بسیار پیچیده شده است. بازار به هزاران گروه کوچک تقسیم می شود. ممکن است رقبا از کشورهایی دیگر یا صنایعی کاملا بی ربط باشند. رسانه ها همه جا هستند از موبایل گرفته تا دیوارهای شهر. یک ابزار ساده برای پرداختن به همه این پیچیدگی ها وجود دارد به نام تئوری «الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی» که از این تئوری برای ساده تر کردن تصمیمات پیچیده بازاریابی استفاده می شود این تئوری بیان می کند رفتار انسانی همچون الاکلنگی از ترس و نیاز است. وقتی نیاز سنگین تر از ترس باشد عمل می کنیم. وقتی ترس سنگین تر باشد، عمل نمی کنیم.

تیپر کورولاری می گوید: وظیفه ما به عنوان آگهی دهنده این است که ترس را کنار بگذاریم و به نیاز بپیوندیم. سپس الاکلنگ کار می کند و مشتری میلیون ها دلار خرید می کند یا به دنبال خرید بیشتر می رود. پس وظیفه شما به عنوان آگهی دهنده، افزایش نیاز مشتری به کمک ابزارهای بازاریابی است که در اختیار دارید: طراحی محصول، آگهی و پیام. همچنین وظیفه شما کاهش ترس آن ها با درخواست انجام عملی کم ریسک است. تعرفه طراحی سایت       

اصل پنجم : برای پولدار شدن، باید ممتاز باشید

اگر تمام پول ها و وقت های دنیا را دارید دیگر نیاز نیست استراتژی داشته باشید؛ اما اگر بودجه محدودی دارید لازم است استراتژی داشته باشید. مراقب باشید، سعی نکنید برای همه ی مردم، همه چیز را ارائه کنید. با گسترش شبکه کاری خود بدون استثنا کردن کسی، در واقع در حال کاهش دادن شانس موفقیت خود هستید.

اصل ششم : یک آگهی، یک ایده

برای یک شخص عادی کمتر از نیم ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد به آگهی شما توجه کند یا نکند؛ یعنی اینکه، جذاب ترین موضوع را به گونه ای به کار ببرید تا اولین چیزی باشد که دیده یا شنیده می شود. مطالعات نشان می دهد حتی وقتی تصمیم گرفتید به یک آگهی توجه کنید، هنوز هم آن را سطحی می خوانید تا به نقطه موردعلاقه برسید، ابتدا تیتر یا تصویر اصلی، سپس عکس های جانبی و توضیحات عکس، سپس لوگو با شعار تبلیغاتی؛ آن هم درصورتی که این ها جذابیت داشته باشند؛ آن وقت متن اصلی آگهی را می خوانید. مردم سطحی می خوانند تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنند. ارائه فهرست بلندی از نقطه نظرات، برای خوانندگان یا بینندگان کار نادرستی است؛ هر آگهی فقط باید یک ایده اصلی داشته باشد.

اصل هفتم : هم مرتبط و هم خاص باشید

هدف شما به عنوان یک آگهی دهنده یا شرکت این است که چنان تفاوت مهمی ایجاد کنید که موجب شود مشتری شما را به رقبای دیگر ترجیح دهد؛ یعنی چیزی که انتظارش را دارید. آگهی ها باید برای مخاطبین مرتبط و غیرمنتظره باشند. مرتبط بودن موجب مفید بودن و غیرمنتظره بودن موجب موردتوجه قرار گرفتن می شود. تنها تعداد کمی از آگهی ها مرتبط و غیرمنتظره هستند. شما باید هر دو باشید.

اصل هشتم : اول میوه های دم دست را بچینید

سودآورترین بازار هدفی که می توانید داشته باشید، مشتریان کنونی شما هستند. اسم شما را می شناسند، اعتبارتان را باور دارند، از شما تجربه خوبی دارند، به شما وفادار هستند و خرید از شما را کم ریسک می دانند. در بسیاری از کسب وکارها، ایجاد بانک اطلاعات مشتریان به شرکت ها این امکان را می دهد تا با ارزش ترین آن ها را شناسایی کنند. حتی می توانید بانک اطلاعاتی درست کنید که پیش بینی کند کدام یک از مشتریان، کالاهای دیگر شما را هم خریداری خواهند کرد.

اصل نهم : از ادعاهای بی اساس پرهیز کنید

آزمایش های مکرر تبلیغات نشان می دهد، مشتریان در معرض کلمات مهم، ادعاهای غلو شده و عکس های غیرواقعی هستند. امروزه برطرف کردن شک مردم تقریبا غیرممکن شده است. آن ها برای باورکردن پیام شما به دلایل قدرتمند نیاز دارند نه مزخرفاتی که موجب باور نکردن آن ها شود. اولین و بهترین راه برای اجتناب از چرندگویی، غلو نکردن است. کمتر تعهد بدهید بیشتر ارائه کنید. تبلیغات با وعده دادن موجب انتظار می شود. وقتی بیش ازحد وعده می دهید درواقع در حال ناامید کردن مشتریان و آسیب زدن به اعتبار ارتباطات آینده هستید. همیشه ادعاهای تبلیغی خود را بررسی کنید تا فراتر از توانایی شما نباشد. طراحی سایت در تهران

 

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 

نمی توان یک تعریف کتابی یکتا برای آنچه که یک کارآفرین را موفق می سازد ارائه داد و هر انسان موفقی یک تعریف از راه های منجر به موفقیت دارد. اما با این حال می توان به چند رفتار و ویژگی مشترک بین کارآفرینان موفق اشاره کرد. به شما پیشنهاد می کنیم با داشتن این ویژگی ها و رفتارها تاحدی به یک فرد کسب و کاری موفق تر تبدیل شوید.

چون این ها به شما کمک می کنند که بر چیزی که مهم تر است متمرکز بمانید و در زمان های سختی، شما را یاری می کنند که به جلو بروید. همچنین باعث می شوند که شما با خود و کسانی که باید رهبری کنید، ارتباط برقرار کنید و نهایتا در طول این سفر استارتاپی تا رسیدن به موفقیت، تعادل را حفظ کنید.

1- آنها همه چیز را ساده می گیرند

آنها این کار را نه تنها در کار بلکه درتمامی جنبه های زندگی شان انجام می دهند، از سبک تغذیه ای شان بگیرید تا سبک ورزشی و تا آنچه که می پوشند. برای مثال مارک زاکربرگ و یا استیوجابز را می توان نام برد. همه ما در تلاشیم تا تمامی کارهای لیست شده در سررسیدمان را انجام دهیم، اما بدانید که اگر دور خود را شلوغ کنید و به سراغ کارهای پیچیده بروید، حتما زمان کم خواهید آورد. شما باید هرلحظه از زمانتان را ذخیره کنید. در مورد کسب و کار تنها موضوع زمان نیست، بلکه استراتژی شما هم مهم است. برنامه های شما باید قابل فهم باشند، تمامی ملاک ها و مقیاس هایتان استاندارد و قابل اندازه گیری باشند، و از همه مهم تر یک مفهوم ساده بسیار قابل خرید تر از یک مفهوم پیچیده است، آن هم به وسیله دانشگاه ها، مشتریان و هرگونه خریدار احتمالی. پس سعی کنید که ایده خود را ساده سازی کنید تا راحت تر اجرایی شود. در حقیقت در این دنیای دیجیتال و روبه رشد، بدون یک سیستم ساده که به ما کمک کند تا کار خود را در این دنیای مدرن توسعه دهیم، تصمیم گیری برای اولویت بندی کارهای مهم سخت خواهد شد. زمانی که در شلوغی کارمان و بحران غوطه ور هستیم، بسیار سخت است که ذهنمان را آزاد نگه داریم. در نهایت باید بگوییم که سادگی، فاکتور مهمی برای کنترل کارها است.

article_image_one_582.jpg

2- آنها سرسخت هستند

سرسخت بودن برای یک کارآفرین موفق، یک امر عادی است، چرا که می داند بدون پشتکار و پایداری به جایی نخواهد رسید. در بحران های موجود در یک کسب و کار که باعث عقب نشینی بسیاری از افراد، در همان ابتدای شروع کار می شود، این دسته کارآفرینان همچنان به پایداری خود برای حل مشکل ادامه می دهند. حتما زمان و انرژی زیادی را صرف این کار می کنند، اما سرشار از غرور هستند و نمی خواهند کسی برایشان دل بسوزاند. آنها می دانند که هیچ چیز ارزشمندی به سادگی بدست نخواهد آمد و تمامی این چالش ها و سختی ها، یادآور موفقیتی هستند که تنها کسانی به آن می رسند که عقب نشینی نکنند. کارآفرینی بدون شکست معنی ندارد، بدون شکست در ارائه یک محصول و یا انجام یک سخنرانی و یا از دست دادن مشتری. تمامی این شکست ها، وسیله ای است برای نشان دادن و سنجش سرسختی یک کارآفرین برای رسیدن به اهدافش. تمامی این سرسختی ها در زمان بحران، پیش نیاز موفقیت است.

3- آنها صبور هستند

صبر به نوعی تقوا و لازمه کسب وکار است. در جاده طول و دراز موفقیت کارآفرینان باید سطوح مختلف بسیاری را از صبر از خود نشان بدهند و بتوانند احساسات ذاتی خود از قبیل ترس از شکست، تردید در مورد آنچه که اتفاق خواهد افتاد، کنترل کنند. کسب و کارهای بیشماری شکست خوردند، تنها به دلیل کم صبری، چرا که اصرار بر رشد سریع همه چیز داشتند، اینکه زود وارد بازار شوند و یا به دلیل همین کم صبری خیلی زود قید همه چیز را زدند. نمی توان گفت که صبر برای یک کارآفرین به آسانی بدست می آید. این یک نبرد درونی ثابت است. بسیاری از کارآفرینان صبور هستند و در عین حال هم با سرعت خوبی به جلو می روند و آنها می دانند که بدون صبر از لحاظ روحی بسیار سخت خواهد بود، چرا که با وجود خواستن یک چیز، چیزهای غیر قابل کنترلی بر سر راه مان قرار دارد و مجبور کردن زمان برای به جلو رفتن، هیچ فایده ای نخواهد داشت، پس فقط صبر است که درست جواب می دهد.

4- آنها به طور طبیعی یکدل هستند

ای کاش تمامی مردم این ویژگی را نه تنها در کارشان بلکه در تمامی جنبه های زندگی خود داشتند. یکدلی، توانایی این که شما خود را در موقعیت شخص دیگری قرار دهید و آن موقعیت را درک کنید و یا حداقل تلاش کنید که احساسات وعواطفش را درک کنید، بسیار در نحوه ارتباط شما با دیگران مهم است. تمامی کارآفرینان در قلب شبکه ای از افرادی قرار می گیرند که نیاز دارند، فهمیده بشوند: کارکنان، شریکان کسب و کاری، مربیان، سرمایه گذاران و البته مشتریان. با نشان دادن همدردی، کارآفرینان بهتر می توانند با علایق و سلایق این دست افراد همراه باشند و نه تنها آنها را درک کنند بلکه به تک تک هرکدام نشان دهند که تمامی علایق و احساسات آنها را می فهمند و دنبال می کنند.دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

تنها در خلال این مراحل ارتباطی است که ما می توانیم به طور ذاتی بفهمیم چگونه و چرا یک کارمند و یا همکار یا مشتری به تصمیمی که ما می گیریم، واکنش نشان می دهند. آنوقت است که ممکن است درست ترین کار را انجام دهیم، و این واکنش به ما کمک می کند که به بهترین شکل ممکن ایده خود را در همکاری با آنها عملی کنیم. این را بدانید که یکدلی یکی از اجزاء اصلی رهبریت است و یکی از فاکتورهای مهم فرایند تصمیم گیری هوشمندانه است. همچنین همدردی تنها کافی نیست و ترکیب آن با یکدلی به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را در راه درست پیش ببرید.

5- آنها ترس را مدیریت می کنند

تحقیقات نشان داده اند که ما تنها با دو واقعیت ترس ذاتی زائیده شده ایم: ترس از افتادن ، ترس از صدای بلند. اما ما در طول زندگی لیست بلند بالایی از انواع ترس ها را برای خود به وجود می آوریم. مثلا ترس از شکست در کارآفرینان. به گفته جیمز کامرون، شکست یک گزینه است ولی ترس نه. یعنی اینکه شکست در کسب و کار وجود دارد، این ما هستیم که نباید بترسیم. ترس برای یک کارآفرین مثل یک زندان است. ترس یک کارآفرین را به سمت تصمیم گیری های بیش از حد امن سوق می دهد و مانع جاه طلبی و الهام گیری می شود. بیشتر کارآفرینان می دانند که با بحران هایی در کار خود روبه رو هستند اما آنهایی که موفق اند می دانند که نباید از این بحران ها بترسند. آنها شکست را به عنوان بخشی از سفر کارآفرینی خود می پذیرند. اما شما باید به کاری که می کنید، ایمان داشته باشید، اینکه تیم خود را چگونه بچینید و یا کیفیت دانش بازاریابی خود را چگونه می سنجید. البته شما نباید به این فکر کنید که دنیا آن چیزی را که شما به بازار عرضه می کنید، حتما می خواهد. شما با اعتقاد به توانایی های خود می توانید ترس خود را کاهش دهید. این مثل این می باشد که یک ارتش کوچک به جنگ یک ارتش بزرگتر و مجهزتر می رود. پس تنها از این بترسید که از دست دادن جایگاه شغلی تان و موقعیتتان به دلیل ترس های بی مورد بسیار ترسناک تر خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته    

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 
 

امروزه صنعت بازاریابی و تبلیغات برای ابداع و معرفی یک سرواژه یا اصطلاح جدید در هر شبی که صبح می شود بسیار بدنام است. برخی از این واژه ها و اصطلاح ها مانند "بازاریابی محتوایی” بسیار مطرح و شناخته شده می شوند و برخی دیگر دوره عمر بسیار کوتاهی دارند، تا جایی که اگر نامی از آن ها ببریم ممکن است شما آن را به عنوان واژه تخصصی حوزه بازاریابی نشناسید.

در ادامه این مطلب قصد معرفی یکی از این واژه هایی راداریم که شاید اخیراً به این صنعت اضافه شده است و آن هم تبلیغات محتوایی – content advertising- است، می خواهیم از کجا آمده، از چه چیزی ساخته شده و آیا حق باقی ماندن در مجموعه واژگان ما در سال جاری را دارد یا خیر؟ شاید لزومی نداشته باشد که آن به عنوان واژه ای مرکب از دو واژه ساده تر قبول کنیم، اما چیزی که از ظاهر آن پیداست، این است که از ترکیب دو واژه با مفهوم بازاریابی محتوایی + تبلیغات ساخته شده است:

تبلیغات

تبلیغات به عنوان نوعی ترفیع و ترویج غیرشخصی محصولات و خدمات توصیف می شود و موضوع آن در رابطه با تفهیم ارزش پیشنهاد فروش یک محصول یا خدمت در مقیاسی مشخص است. از قدیم، این نوع ارتباط را یک نوع ارتباط یک طرفه می شناختند.  شرکت طراحی وب سایت      

بازاریابی محتوایی

مطمئنم که به خوبی با تعریف بازاریابی محتوایی آشنایی دارید، یکی از تعاریفی که برای این نوع از بازاریابی ارائه شده است به این قرار است که: بازاریابی محتوایی یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که متمرکز بر تولید و توزیع محتوای مرتبط، مستمر و باارزش به منظور جذب و نگهداری مجموعه ای از مخاطبین با دقت و به روشنی تعریف و مشخص شده است – و درنهایت در پی هدایت رفتار سودمند مشتری است. بازاریابی محتوایی در رابطه با ارتباط برقرار کردن با مصرف کننده ها بدون فروش چیزی به آن هاست. این حوزه از بازاریابی در ارتباط با ارائه محتوا آموزشی، سرگرم کننده و همواره همراه باارزش افزوده به مصرف کننده ها به منظور غنی سازی تجربه وب گردی آن ها می باشد. طراحی سایت فروشگاهی    

تبلیغات محتوایی

از آنجائی که بازاریابی محتوایی اساساً مرتبط با ارائه ارزش از طریق محتوا (آموزش، سرگرمی الهام بخشیدن) است، در دوره کنونی به طور ویژه ای به دلیل پذیرش بسیار زیاد و قابل قبول شبکه های اجتماعی موفقیت آمیز می باشد. بدون وجود شبکه های اجتماعی، تصور ویروسی شدن یک محتوا به صورت فعلی بسیار سخت و مشکل است. توانایی مصرف کننده ها به منظور داشتن یک گفتگو دوسویه از طریق به اشتراک گذاری محتوا به بازاریابان فرصتی فوق العاده برای بهره برداری از ترافیک اجتماعی و ارگانیک برای دیده شدن محتوای خودشان توسط دیگران را می دهد. بااین وجود، به دلیل اشباع فضای اینترنت با محتوای تولیدشده توسط کاربران و برندهای مختلف، دست پیدا کردن به مصرف کننده ها از طریق کانال ها و شیوه های ارگانیک سخت تر و سخت تر شده است. اگر شما دارای یک صفحه فیس بوک هستید و در آن فعالیت دارید، مطمئناً اخیراً متوجه گزینه ای تحت عنوان exposure به معنای نمایش و در معرض چیزی قرار گرفتن به منظور نمایش بیشتر و سریع تر محتوای خود برای تعداد مخاطبین بیشتر شده اید.

در متون مختلف بازاریابی خیلی کم در مورد موضوع تبلیغات محتوایی مطلبی نوشته، ترجمه و ارائه می شود و چیزی هم که اغلب در این رابطه نوشته و منتشر می شود، خیلی قدیمی و از تاریخ گذشته است. تبلیغات محتوایی نوشتن متن تبلیغات نیست. ما در آی بازاریابی آن را به صورت زیر تعریف می کنیم: طراحی وب سایت شرکتی

تبلیغات محتوایی چیست؟

تبلیغات محتوایی یک استراتژی بازاریابی به منظور تولید محتوایی است که هدف اصلی توزیع آن از طریق کانال های پولی و به منظور افزودن ارزش به مخاطب است. به طور طبیعی، تبلیغات محتوایی (استراتژی جامع و فراگیر) و تبلیغاتی که هماهنگ و مناسب با زیرساخت توزیع و ارائه آن است، دست به دست هم و با یکدیگر پیش می روند. درحالی که تمامی انواع محتوا اغلب بر روی وبلاگ برند مرتبط با خودش منتشرشده و از طریق شبکه ها و کانال های اجتماعی مختلف منتشر می شوند، تولید محتوایی که برای توزیع از طریق کانال های پولی و شیوه های مشابه با آن تولید می شوند، به طورکلی متفاوت است.

محتوایی که با توجه به اصول کلی بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو (سئو) تولید می شوند، می توانند به طور قابل توجهی از فرصت های ایجادشده برای جستجو کلمات کلیدی بهره ببرند. محتوایی که با در نظر داشتن شبکه های اجتماعی تولیدشده اند می توانند به شکلی طراحی شوند که قابل اشتراک گذاری باشند و بنابراین عمدتاً به صورت بصری و قابل مصرف توسط عموم می باشند. محتوایی که لزوماً باهدف توزیع از طریق کانال های پولی تهیه شده است، می توانند به موضوعاتی بپردازند که به صورت عادی و فعال توسط مردم مورد جستجو قرار نمی گیرند یا خیلی قابلیت اشتراک گذاری ندارند، اما درنهایت می توانند بسیار اثرگذار باشند. این نوع از محتوا به برندها فرصتی برای ارائه محتوای شخصی به مخاطبین بدون در نظر داشتن قوانین عمومی جستجو یا شبکه های اجتماعی به منظور دیده شدن آن ها توسط مردم را می دهد. به عبارتی این نوع از محتوا لزوماً بر هدف نهایی، یعنی همان تأثیرگذار بودن، متمرکز می باشند.  طراحی پورتال

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

پشت وانت نیسان آبی رنگی با خطی خوش این بیت نوشته شده بود. نیش دوست از نیش عقرب بدتر است... پس بزن عقرب که دردش کمتر است. همان نیسان های آبی رنگی که متقاضیانش معتقدند که رنگ آبی آن از رنگ های دیگر آن قدرتمندتر است و عملا رنگ های دیگر آن با شرایط موتوری و بدنه یکسان در بازار با استقبال و موفقیت روبه رو نبوده است و سهم بازارشان در مقایسه با رنگ آبی بسیار کمتر است که این پدیده برای برخی دیگر از کالاها هم وجود دارد که خود نیازمند تحلیل بیشتر و یک ستون جداگانه دارد.

هیچ می دانید که تبلیغ تنها تبلیغ تلویزیونی نیست و اصولا هرگونه ابلاغ پیامی که از رسانه ای به سوی مخاطبی فرستاده شود تبلیغ به حساب می آید و تبلیغ به قول کاتلر آمیخته ای دارد که به آن آمیخته تبلیغات می گویند. در سال های اخیر گفتاری به گفته های تبلیغات اضافه شده که البته به نظر نویسنده، مطلب تازه ای نیست، اما به دلیل ساختاربندی انجام گرفته برای آن می تواند استفاده از آن برای شرکت ها مفید و کارساز باشد. واژه ترانزیت در معنای عام آن براساس فرهنگ معین عبارت از: جابه جایی مسافر و کالا بین مبدا و مقصد که مستلزم عبور از کشور ثالث باشد. حال وقتی کلمه تبلیغات را به آن اضافه می کنیم می شود رسانه تبلیغاتی که در حرکت است و جابه جا می شود و در همین حین آگاهی رسانی نیز می کند. طراحی سایت صنعتی

 نمونه های قدیمی آن در ایران اتوبوس های شرکت واحد خودمان است که از قدیم روی آن تبلیغات چاپ می شد و گاه مربوط به امور اقتصادی یا فرهنگی بود، مانند آگهی هایی که می گفت ارائه بلیت نشان دهنده شخصیت شماست یا کامیون ها و وسایل سنگین حمل ونقل است که روی آن نام کارخانه سازنده یا شرکت حمل ونقل کننده چاپ می شود، اما در این باره نوآوری های دیگری نیز می توان انجام داد مانند اینکه با درست کردن فضاهای مناسب و متناسب کالا را در حین حرکت به نمایش درآورد. طراحی سایت املاک       

article_image_one_642.jpg

چرا روش های تازه ای را باید جست وجو کرد

وقتی از کاتلر در کتاب «و چنین گفت کاتلر» می پرسند شرکت ها چگونه می توانند به صورت موثر به انبوه مخاطبان دست پیدا کنند؟ او پاسخ می دهد،افراد فعال در تبلیغات دیگر روزهای طلایی رسیدن به انبوه مخاطبان از راه نشریات و تلویزیون را نخواهند دید و بازاریابی ترکیبی از هنر، علم و مهارت است. حال سه راه حل وجود دارد؛ ادامه راه قبلی یا تبلیغ در مراسم جهانی نظیر المپیک برای رسیدن به انبوه مخاطبان یا شناخت درست مشتریان و تامین نظر آنها (البته به شکل مطلق نمی توان هیچ یک از راه ها را رد کرد، اما در هر حال عقلانیت و خردمندی توصیه می شود).       طراحی سایت هتل

او در ادامه می گوید: دوران ریخت و پاش های تبلیغات تلویزیونی به سرعت در حال سپری شدن است، من به شرکت ها پیشنهاد می کنم تا بودجه تبلیغات انبوه تلویزیونی را کم کنند، تعداد بینندگان تلویزیون در حال کاهش است. بسیاری از بینندگان تبلیغات را نگاه نمی کنند طول مدت هر تبلیغ هم آنقدر کوتاه شده که پیام به خوبی منتقل نمی شود. فروش انبوه در کشوری که تعداد کانال های رادیو تلویزیونی و نشریات محدود باشد موثر خواهد بود، اما در کشوری که صدها کانال رادیو تلویزیونی و هزاران نشریه وجود دارد رسیدن به انبوه مخاطبان بسیار پرهزینه و دشوار است و به قولی دست یافتن به 10 ثانیه از توجه افراد روز به روز سخت تر می شود و بزرگ ترین اشتباه در بازاردانی (مارکتینگ) این است که بخواهید برای همه کس همه چیز باشید. امروزه به جای انجام دادوستدهای یک باره باید به دنبال ایجاد و گسترش روابط درازمدت و رضایت بخش با مشتریان بود. زیرا محصولات می آیند و می روند اما آنچه می ماند روابط با مشتریان است و شما می توانید در بیشتر جاها متمایز باشید اما نمی توانید در همه جا با یک ایده واحد متمایز باشید. طراحی سایت پزشکی    

چه کسانی باید از تبلیغات ترانزیتی استفاده کنند؟

دل دنیسون معتقد است که شرکت های خدماتی یا خرده فروش ها که مخاطبان مورد نظرشان در یک ناحیه شهری تمرکز یافته اند برای این کار مناسبند.

مزایای تبلیغات ترانزیتی

  1. تبلیغات ترانزیتی دارای قدرت ارتباط سازی خوبی هستند.
  2. مدت زمان نمایش آن 16 تا 18 ساعت در روز است.
  3. در مسیرهای خاص مخاطبان خوبی را پوشش می دهد.

نواقص تبلیغات ترانزیتی

  1. مخاطب تنها چند ثانیه فرصت درک مفهوم را دارد.
  2. به سرعت در برابر باد و باران و تصادفات از بین می روند.
  3. به درد هر بازاری نمی خورند.

نکات مورد توجه در مدیریت تبلیغاتی ترانزیتی

  1. شناخت مشتری یا بازار هدف.
  2. انتخاب پیام مناسب شامل نام شرکت یا محصول و شماره تلفن مناسب.
  3. سادگی و یکپارچگی در اجرا.
  4. اندازه گیری نتیجه و اصلاح به موقع .
  5. راستگویی- راستگویی و راستگویی.
    طراحی سایت آموزشگاهی

 



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()