8 نکته در راستای طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : جعفر

 

با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و جامعه مجازی می توان گفت که اینترنت یکی از اعضای خانواده برای کاربران آن شده است . ولی برای بهره مند شدن از فواید این جامعه مجازی نیاز به تولید وب سایت و طراحی وب سایت است .

 

1. محتوا :

هرچند هم که طراحی زیبایی داشته باشید اگر محتوا و اطلاعاتی مناسب نداشته باشید مخاطبین خود را از دست خواهید داد. کاربران به دنبال محتوا هستند. بنابراین برای انتخاب محتوای وب سایت دقت بسیاری به خرج دهید.

2. دامین مناسب :

domain ، آدرس اینترنتی سایت است و همه ی وب سایت ها در ابتدا (حتی قبل از شروع طراحی سایت) باید نام domain منحصر به فردی برای خود داشته باشند . بهتر است برای انتخاب domain از اسمی نزدیک و مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید.

 

3. حفظ استاندارد ها :

استاندارد های طراحی و ساخت سایت را مورد توجه قرار دهید و از تکنیک های نا مناسب و غیر متعارف استفاده نکنید. اگرچه عدم رعایت استانداردها ممکن است موجب زیبایی سایت شوند اما نارضایتی برخی از مخاطبین را به همراه خواهد داشت.


4. سرعت بارگذاری صفحات :

تعداد کاربران اینترنت روز به روز در حال افزایش است اما سرعت اتصال افراد به اینترنت با یکدیگر برابر نیست. از این رو سرعت بارگذاری، مهمترین فاکتور در رتبه بندی به حساب می آید. بنابراین داشتن وب سایتی روان و سبک موجب رضایت مشتری و افزایش درآمد خواهد شد.


5. استفاده از رنگ بندی مناسب در طراحی سایت :

رنگ ها نقشی بسیار مهم در طراحی سایت ایفا می کنند . ترکیب رنگ های بسیاری وجود دارد که سایت شما را زیبا میسازند اما ترکیب برخی رنگ ها موجب ترک وب سایت شما توسط کاربران می شوند.


6. صفحه تماس با ما :

طوری اطلاعات خود را وارد کنید که مخاطبین به آسانی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. این صفحه را به ساده ترین شکل ممکن طراحی کنید تا باعث گمراهی کاربران نشود.


7. صفحه درباره ما :

در این صفحه باید هر اطلاعاتی که مربوط به کسب و کارتان می باشد را قرار دهید. بهتر است از آدرس و نقشه استفاده کنید چراکه جلوه ای حرفه ای به وب سایت شما می بخشند.


8. سئو و بهینه سازی وب سایت :

برای دریافت نتیجه ای بهتر و کسب درآمدی بالاتر باید بهینه سازی سایت (seo) انجام شود . بهینه سازی وب سایت رتبه های بالا در موتور های جستجو را به همراه دارد. با بالا رفتن رتبه تعداد بازدیدکنندگان نیز افزایش یافته و در نهایت ترافیک بالایی خواهید داشت.





:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: