نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی
نوشته شده توسط : جعفر

 


نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی : نصب دوربین های مداربسته در مکان های مختلف تجاری و خدماتی یک امر ضروری به حساب می آید و مطب های پزشکان نیز در سالهای اخیر اقدام به نصب تجهیزات نظارتی مانند دوربین مداربسته در فضاهای خدمات بهداشتی خود کرده اند تا از این طریق امکان هر گونه سواستفاده احتمالی را بگیرند.

 

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی و موسسات بهداشتی و در مانی به پرسنل درمان و همچنین بیماران امکان می دهد که خدمات بهتری ارائه دهند و در صورت بروز مشکلاتی در حین درمان بتوان به تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها مراجعه کرد. برای مثال در مطب دندان پزشکی نصب دوربین مداربسته حین درمان باعث می شود که در صورت بروز مشکلات حین درمان به این دوربین ها برای بررسی و برطرف کردن مشکل مراجعه کرد.

 

مزایای دوربین های امنیتی کلینیک

 

محافظت از بیماران

سوابق پزشکی بیماران در موسسات درمانی به صورت پرونده های کاغذی یا در سیستم های کامپیوتری نگهداری می شود تا از این طریق خدمات و امکانات بهتر و متمرکز تری به بیماران ارائه شود. اطلاعات درج شده در این اسناد می تواند مورد سواستفاده سارقان یا طرف های همکار موسسه بهداشتی قرار گیرد و در نتیجه ایجاد یک سیستم امنیتی و نظارت تصویری برای ممانعت از سرقت و سواستفاده از این اسناد لازم و ضروری است.

بنابراین نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی و موسسات درمانی امنیت دوره درمان بیماران را تضمین می کند.

 

 

محافظت از لوازم

همه ما هنگام مراجعه به بیمارستان ها، موسسات بهداشتی و مطب پزشکان متوجه وجود تجهیزات گران قیمت موجود در این فضاها شده ایم. از تجهیزات ارزان قیمت مانند سواپ پنبه تا تجهیزات پیشرفته مانند دستگاه های تصویربرداری و یا داروهای کمیاب ممکن است مورد سرقت اشخاصی هم در داخل پرسنل این مکان ها و هم افراد مراجعه کننده قرار گیرد و در نتیجه باید تدابیری در جهت ممانعت از سرقت این تجهیزات داشته باشیم. نصب دوربین مدار بسته برای نظارت به همراه سیستم های امنیتی هشدار سرقت می تواند تا حد بسیار زیادی از سرقت و صرف هزینه های بالا برای موسسه بهداشتی جلوگیری کند.

 

 

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکیبیشتر بخوانید:    دوربین هایک ویژن   دوربین مداربسته تی وی تی

 

 

مانیتورینگ از راه دور

در حال حاضر در مطب های پزشکی و درمانگاه ها و بیمارستان ها افراد زیادی در قسمت های مختلف همکاری می کنند تا خدمات بهتر درمانی به بیماران ارائه شود با این حال ممکن است برخی پرسنل به هر دلیل از ارائه خدمات مناسب سرباز بزنند و در نتیجه وجه کل یک درمانگاه و یا بیمارستان را خدشه دار کنند. مدیران بیمارستان ها و درمانگاه ها و مطب های پزشکی می توانند با ایجاد یک سیستم نظارت تصویری پیشرفته بر نحوه عملکرد پرسنل و ارائه خدمات درمانی به بیماران نظارت دقیق از راه دور داشته باشند.

 

 

خطرات نظارت بر مراکز بهداشت و درمان

نصب دوربین های نظارتی در مکان های بهداشتی و مطب پزشکان مسئولیت هایی نیز بر روی دوش مدیران و پزشکان فعال در مکان ها می گذارد. حفظ حریم خصوصی بیماران و مراجعه کنندگان باید اولویت نصب چنین سیستم هایی باشد. بر اساس قانون سلامت افراد و موضوعاتی که بین بیمار و پزشک مطرح می شود باید به صورت مخفی باقی بمانند و در نتیجه نصب دوربین های نظارتی تنها باید در مکان های عمومی فضاهای بهداشتی و درمانی نصب شود. این موضوع برای ایجاد حس اعتماد و امنیت بین بیمار و پزشک لازم و ضروری است.

 

بهترین مکان ها برای ایجاد امنیت بهتر در فضاهای درمانی را باید بررسی کنید. برای مثال بهتر است که دوربین ها را در نزدیکی ورودی ها و محل های خروجی قرار دهید تا از هر بازدید کننده ای که وارد کلینیک بهداشت می شود تصویر دریافت کنید و دوربین هایی  را در جلوی اتاق های مطب و راهرو ها استفاده کنید تا از امنیت تجهیزات اطمینان حاصل کنید.

 

نصاب دوربین مدار بسته مطب

اگر پزشک هستید و قصد دارید که در مطب خود یا فضاهای درمانی که خدمت می کنید اقدام به نصب دوربین مداربسته کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از هر چیز از مشاوره کارشناسان خبره این حوزه بهره مند شوید تا بی جهت متحمل هزینه های مالی و زمانی ناشی از عدم تخصص نصب دوربین ها نشوید. پیشنهاد ما تماس با مشاوران شرکت مهر تجارت است تا از این طریق در اسرع وقت کارشناسان ما بهترین راهکارهای امنیتی را به شما پیشنهاد دهند.

 

 

مقالات مرتبط برای مطالعه بیشتر:

  1. نصب دوربین مدار بسته در جایگاه سوخت
  2. پورت SATA و ESATA در دوربین مدار بسته
  3. تاثیر طول کابل کشی بر کیفیت تصویر دوربین مداربسته
  4. فناوری BLC در دوربین مداربسته
  5. استاندارد IP و IK در دوربین مداربسته




:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: